Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Handlowy
- przygotowanie rocznego budżetu kosztów i planów sprzedaży dla pionu handlowego
- opracowanie strategii marketingowej wspierającej sprzedaż produktów firmy
- zarządzanie pracą działu handlowego i marketingu, wytyczenie planów do realizacji
- planowanie i nadzorowanie sprzedaży na obszarze całej
Polski
- nadzorowanie pracy kierowników regionów i przedstawicieli handlowych
- budowa dealerskiej sieci sprzedaży
- negocjowanie kluczowych kontraktów
- opracowanie strategii marketingowej wspierającej sprzedaż produktów firmy
- zarządzanie pracą działu handlowego i marketingu, wytyczenie planów do realizacji
- planowanie i nadzorowanie sprzedaży na obszarze całej
Polski
- nadzorowanie pracy kierowników regionów i przedstawicieli handlowych
- budowa dealerskiej sieci sprzedaży
- negocjowanie kluczowych kontraktów
Dyrektor ds Handlu i Marketingu
- zarządzanie pracą działu handlowego i marketingu, wytyczenie planów do realizacji
- planowanie i nadzorowanie sprzedaży na obszarze centralnej i północno – wschodniej Polski
- opracowanie strategii marketingowej wspierającej sprzedaż produktów firmy
- kontrola wykonania planów budżetowych w działach mi podległych
- przygotowanie rocznego budżetu kosztów dla pionu handlowego
- rekrutacja, motywowanie oraz nadzorowanie pracy kierowników regionów i przedstawicieli handlowych
- obsługa kluczowych klientów firmy
- planowanie i nadzorowanie sprzedaży na obszarze centralnej i północno – wschodniej Polski
- opracowanie strategii marketingowej wspierającej sprzedaż produktów firmy
- kontrola wykonania planów budżetowych w działach mi podległych
- przygotowanie rocznego budżetu kosztów dla pionu handlowego
- rekrutacja, motywowanie oraz nadzorowanie pracy kierowników regionów i przedstawicieli handlowych
- obsługa kluczowych klientów firmy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem