Umiejętności
Analiza biznesowa
Business Intelligence
Business Transformation
COBIT
Enterprise Architecture
Technologia informacyjna
Zarządzanie IT
Świadczenie usług IT
Rozwiązania IT
Strategia IT
ITIL
Management Consulting
Rozwój menadżerów
Outsourcing
Zarządzanie portfelem projektów
Bezpieczeństwo
Zarządzanie projektami programistycznymi
Testowanie
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zespołem
Procesy biznesowe / Business processes
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Szkolenia i kursy
- Foundation Certificate in IT Service Management (10.2005),
- ITIL Service management certificate (01.2007),
- ITIL expert V3 (12.2008),
- CMMI for Development ver 1.2 (04.2009),
- PMI. Komunikacja w projekcie (05.2006),
- PMI. Ratowanie trudnych projektów (06.2007).
- ITIL Service management certificate (01.2007),
- ITIL expert V3 (12.2008),
- CMMI for Development ver 1.2 (04.2009),
- PMI. Komunikacja w projekcie (05.2006),
- PMI. Ratowanie trudnych projektów (06.2007).
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Zainteresowania
- gry edukacyjne,
- łączenie świata wirtualnego ze światem rzeczywistym
- squash,
- nurkowanie,
- jazda na nartach.
- łączenie świata wirtualnego ze światem rzeczywistym
- squash,
- nurkowanie,
- jazda na nartach.
Organizacje
- Prezes polskiego stowarzyszenia IIBA (06.2011 - 02.2014),
- Członek Rady Programowej działającej przy Wydziale Informatyki i Komunikacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (od 09.2011),
- współpraca z innymi uczelniami wyższymi: Politechniką Wrocławska, Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie, Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach.
- Członek Rady Programowej działającej przy Wydziale Informatyki i Komunikacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (od 09.2011),
- współpraca z innymi uczelniami wyższymi: Politechniką Wrocławska, Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie, Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach.
Inne
- udział w klubie menadżerów IT m.in. przygotowanie i prowadzenie warsztatów „O łatwych i przyjemnych stronach udowadniania inwestycji w IT z naciskiem na inicjatywy konsolidacyjne”,
- prezentacja doświadczeń z usługowego modelu organizacji na konferencji „Efektywne zarządzanie IT – najlepsze praktyki IT” (2006),
- wystąpienie na konferencji III Forum Help Desk „IT suport – ” Wirtualizacja procesu wsparcia na przykładzie Fortis Bank Polska. Jeszcze innowacyjność czy już taśma produkcyjna (2007),
- wystąpienie na konferencji Sprzedaż i Obsługa Klienta banku w Krakowie - „Efektywna komunikacja miedzy IT a biznesem w instytucjach finansowych” (2007),
- artykuł „SLA droga do porozumienia” w IT w Administracji (05.2009),
- organizacja zajęć semestralnych w ramach programu partnerskiego Partner In Education z IBM na Politechnice Wrocławskiej,
- doświadczenia z tytułu relacji mentorskiej w ramach programu „lidera przyszłości” w BZWBK (2005-2007),
- wykłady na Politechnice Warszawskiej z obszaru Governance - m.in. metodyka COBIT (2010).
- prezentacja doświadczeń z usługowego modelu organizacji na konferencji „Efektywne zarządzanie IT – najlepsze praktyki IT” (2006),
- wystąpienie na konferencji III Forum Help Desk „IT suport – ” Wirtualizacja procesu wsparcia na przykładzie Fortis Bank Polska. Jeszcze innowacyjność czy już taśma produkcyjna (2007),
- wystąpienie na konferencji Sprzedaż i Obsługa Klienta banku w Krakowie - „Efektywna komunikacja miedzy IT a biznesem w instytucjach finansowych” (2007),
- artykuł „SLA droga do porozumienia” w IT w Administracji (05.2009),
- organizacja zajęć semestralnych w ramach programu partnerskiego Partner In Education z IBM na Politechnice Wrocławskiej,
- doświadczenia z tytułu relacji mentorskiej w ramach programu „lidera przyszłości” w BZWBK (2005-2007),
- wykłady na Politechnice Warszawskiej z obszaru Governance - m.in. metodyka COBIT (2010).