Języki
niemiecki
biegły
francuski
biegły
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Office Manager / Asystentka Zarządu
Rail Cargo Logistics - Poland Sp. z o.o.
- koordynacja obiegu dokumentów w firmie, prowadzenie dokumentacji,
- przygotowywanie tłumaczeń (niemiecko-polskich i polsko-niemieckich),
- kontrola i zarządzanie kalendarzem,
- odbieranie telefonów i łączenie rozmów,
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami usług,
- przygotowywanie analiz rynku polskiego i międzynarodowego,
- współpraca z partnerami biznesowymi w Polsce, Austrii i w Europie,
- wsparcie Zarządu w realizacji bieżących zadań,
- aktywne uczestnictwo w aktualnych projektach biznesowych, organizacyjnych, administracyjnych i operacyjnych,
- przygotowywanie raportów, analiz, zestawień na potrzeby Zarządu,
- tworzenie procedur administracyjnych, czuwanie nad ich przestrzeganiem, aktualizacja, komunikowanie oraz archiwizacja
- wykonywanie zadań biurowo-administracyjnych i innych zadań na polecenie przełożonego.
- przygotowywanie tłumaczeń (niemiecko-polskich i polsko-niemieckich),
- kontrola i zarządzanie kalendarzem,
- odbieranie telefonów i łączenie rozmów,
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami usług,
- przygotowywanie analiz rynku polskiego i międzynarodowego,
- współpraca z partnerami biznesowymi w Polsce, Austrii i w Europie,
- wsparcie Zarządu w realizacji bieżących zadań,
- aktywne uczestnictwo w aktualnych projektach biznesowych, organizacyjnych, administracyjnych i operacyjnych,
- przygotowywanie raportów, analiz, zestawień na potrzeby Zarządu,
- tworzenie procedur administracyjnych, czuwanie nad ich przestrzeganiem, aktualizacja, komunikowanie oraz archiwizacja
- wykonywanie zadań biurowo-administracyjnych i innych zadań na polecenie przełożonego.
Resource Consultant
- wyszukiwanie na niemieckich portalach rekrutacyjnych (m. in. XING) kandydatów do pracy w branży informatycznej oraz przedstawianie im ofert zatrudnienia (zgodnie z wytycznymi klientów firmy),
- prowadzenie wstępnych ustaleń w języku niemieckim (zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej) z ww. kandydatami, którzy wyrazili zainteresowanie ofertami pracy klienta (ścisła współpraca z menadżerami firmy w Niemczech).
- prowadzenie wstępnych ustaleń w języku niemieckim (zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej) z ww. kandydatami, którzy wyrazili zainteresowanie ofertami pracy klienta (ścisła współpraca z menadżerami firmy w Niemczech).
Junior Resource Consultant
- wyszukiwanie na niemieckich portalach rekrutacyjnych (m. in. XING) kandydatów do pracy w branży informatycznej oraz przedstawianie im ofert zatrudnienia (zgodnie z wytycznymi klientów firmy),
- prowadzenie wstępnych ustaleń w języku niemieckim (zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej) z ww. kandydatami, którzy wyrazili zainteresowanie ofertami pracy klienta (ścisła współpraca z menadżerami firmy w Niemczech).
- prowadzenie wstępnych ustaleń w języku niemieckim (zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej) z ww. kandydatami, którzy wyrazili zainteresowanie ofertami pracy klienta (ścisła współpraca z menadżerami firmy w Niemczech).
Agent ds. obsługi klienta z językiem francuskim
- opracowywanie zamówień, reklamacji i gwarancji na produkty firmy skierowane na rynek francuski (wprowadzanie danych do systemu SAP),
- prowadzenie korespondencji handlowej w języku francuskim,
(umowa o pracę tymczasową z Grafton Recruitment Sp. z o. o.)
- prowadzenie korespondencji handlowej w języku francuskim,
(umowa o pracę tymczasową z Grafton Recruitment Sp. z o. o.)
Sekretarka z językiem niemieckim
Fundacja Rodziny Nissenbaumów
- tłumaczenia ustne i pisemne: niemiecko-polskie i polsko-niemieckie,
- dbanie o pozytywny wizerunek sekretariatu (m. in. przyjmowanie gości zagranicznych)
- bieżąca obsługa sekretariatu (m. in. obsługa przepływu korespondencji),
- zapewnianie przepływu informacji między członkami Zarządu a pracownikami Fundacji
- dbanie o pozytywny wizerunek sekretariatu (m. in. przyjmowanie gości zagranicznych)
- bieżąca obsługa sekretariatu (m. in. obsługa przepływu korespondencji),
- zapewnianie przepływu informacji między członkami Zarządu a pracownikami Fundacji
Sekretarka z językiem niemieckim w Biurze Zarządu
- tłumaczenia ustne i pisemne: niemiecko-polskie i polsko-niemieckie,
- organizacja podróży służbowych (krajowych i zagranicznych),
- organizacja procesu rekrutacji nowych pracowników do placówek firmy w całym kraju,
- porządkowanie dokumentacji kadrowej (również z zakresu BHP),
- organizacja szkoleń z zakresu pierwszej pomocy dla pracowników Biura Zarządu i placówek firmy w całym kraju,
- przygotowywanie pism i raportów zgodnie z wytycznymi przełożonych,
- zapewnianie przepływu informacji między Biurem Zarządu a placówkami firmy,
- bieżąca obsługa sekretariatu (m. in. obsługa przepływu korespondencji),
- dbanie o pozytywny wizerunek sekretariatu (m. in. przyjmowanie gości)
- organizacja podróży służbowych (krajowych i zagranicznych),
- organizacja procesu rekrutacji nowych pracowników do placówek firmy w całym kraju,
- porządkowanie dokumentacji kadrowej (również z zakresu BHP),
- organizacja szkoleń z zakresu pierwszej pomocy dla pracowników Biura Zarządu i placówek firmy w całym kraju,
- przygotowywanie pism i raportów zgodnie z wytycznymi przełożonych,
- zapewnianie przepływu informacji między Biurem Zarządu a placówkami firmy,
- bieżąca obsługa sekretariatu (m. in. obsługa przepływu korespondencji),
- dbanie o pozytywny wizerunek sekretariatu (m. in. przyjmowanie gości)
Specjalista ds. rekrutacji z językiem niemieckim
Active IT
- Wyszukiwanie potencjalnych klientów (tj. partnerów na rynku niemieckim) i projektów personalnych na rynku niemieckim oraz polskim,
- Sprzedaż i promocja usług pracodawcy,
- Negocjacje w zakresie kompletnego procesu sprzedaży z partnerami na rynku niemieckim,
- Zapewnienie aktualności i utrzymanie bazy potencjalnych klientów,
- Zarządzanie relacjami z klientami na rynku niemieckim w ramach wyselekcjonowanego personelu (tj. opiekunek i opiekunów osób starszych na potrzeby rynku niemieckiego) i realizowanych projektów HR,
- Czynności biurowe związane z projektem sprzedaży i procesu rekrutacji,
- Usługi weryfikacji językowej i merytorycznego przygotowania kandydatów do pracy (tj. opiekunek i opiekunów osób starszych na potrzeby rynku niemieckiego),
- Opracowywanie profili personelu (tj. opiekunek i opiekunów osób starszych na potrzeby rynku niemieckiego) na potrzeby projektów.
- Sprzedaż i promocja usług pracodawcy,
- Negocjacje w zakresie kompletnego procesu sprzedaży z partnerami na rynku niemieckim,
- Zapewnienie aktualności i utrzymanie bazy potencjalnych klientów,
- Zarządzanie relacjami z klientami na rynku niemieckim w ramach wyselekcjonowanego personelu (tj. opiekunek i opiekunów osób starszych na potrzeby rynku niemieckiego) i realizowanych projektów HR,
- Czynności biurowe związane z projektem sprzedaży i procesu rekrutacji,
- Usługi weryfikacji językowej i merytorycznego przygotowania kandydatów do pracy (tj. opiekunek i opiekunów osób starszych na potrzeby rynku niemieckiego),
- Opracowywanie profili personelu (tj. opiekunek i opiekunów osób starszych na potrzeby rynku niemieckiego) na potrzeby projektów.
asystentka ds. PR
- analiza stosowanych rozwiązań w zakresie konsultacji społecznych i promocji gminy (monitoring, ocena, własne propozycje rozwiązań)
- przeprowadzanie tłumaczeń (ustnych i pisemnych) polsko-niemiecko-francuskich w ramach działalności Urzędu Gminy i Izabelińskiego Stowarzyszenia Partnerstwa Miast i Gmin (również podczas delegacji zagranicznych)
- redagowanie artykułów do gminnej gazetki "Listy do Sąsiada"
- przeprowadzanie tłumaczeń (ustnych i pisemnych) polsko-niemiecko-francuskich w ramach działalności Urzędu Gminy i Izabelińskiego Stowarzyszenia Partnerstwa Miast i Gmin (również podczas delegacji zagranicznych)
- redagowanie artykułów do gminnej gazetki "Listy do Sąsiada"
pomocnik urzędnika sądowego w II Wydziale Cywilnym
Sąd Rejonowy dla Warszawy-Woli w Warszawie
- przygotowywanie i wysyłanie korespondencji sądowej (nakazów i tytułów wykonawczych do zapłaty) przy pomocy systemu biurowości sądowej SAWA
- porządkowanie oraz wszywanie archiwalnych oraz bieżących dokumentów do akt sądowych
- porządkowanie oraz wszywanie archiwalnych oraz bieżących dokumentów do akt sądowych
pracownik Zespołu ds. szkoleń w Biurze Innowacyjnej Gospodarki
Wykonywane czynności w ramach realizacji projektu „Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei Jednego Okienka” (POKL 2007-2013, Działanie 5.3):
- udział w przygotowywaniu, rekrutacji i organizacji szkoleń UEPA (tj. szkoleń z upraszczania i elektronizacji procedur administracyjnych przeznaczonych dla urzędników administracji publicznej i sądów) m. in. opiniowanie materiałów szkoleniowych z tematyki ww. szkoleń dotyczącej m. in. Dyrektywy Usługowej, CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej), ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej), podpis elektroniczny, profil zaufany, wybrane procedury realizowane elektronicznie
- przygotowywanie i prowadzenie bieżącej sprawozdawczości dotyczącej postępów realizacji projektu szkoleń UEPA
- bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z adresatami szkoleń UEPA tj. urzędnikami administracji publicznej (na stopniu centralnym i samorządowym)
- bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z Ministerstwem Gospodarki i innymi instytucjami administracji publicznej (na stopniu centralnym i samorządowym) związany z realizacją projektu szkoleń UEPA
- udział w akcjach promujących szkolenia UEPA
- redagowanie projektów artykułów na portal Pojedynczy Punkt Kontaktowy (www.eu-go.gov.pl) dotyczących zakładania działalności gospodarczej w różnych krajach UE
- redagowanie propozycji odpowiedzi na zapytania na HelpDesku portalu Pojedynczy Punkt Kontaktowy (www.eu-go.gov.pl) dotyczących projektu szkoleń UEPA
- udział w przygotowywaniu, rekrutacji i organizacji szkoleń UEPA (tj. szkoleń z upraszczania i elektronizacji procedur administracyjnych przeznaczonych dla urzędników administracji publicznej i sądów) m. in. opiniowanie materiałów szkoleniowych z tematyki ww. szkoleń dotyczącej m. in. Dyrektywy Usługowej, CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej), ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej), podpis elektroniczny, profil zaufany, wybrane procedury realizowane elektronicznie
- przygotowywanie i prowadzenie bieżącej sprawozdawczości dotyczącej postępów realizacji projektu szkoleń UEPA
- bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z adresatami szkoleń UEPA tj. urzędnikami administracji publicznej (na stopniu centralnym i samorządowym)
- bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z Ministerstwem Gospodarki i innymi instytucjami administracji publicznej (na stopniu centralnym i samorządowym) związany z realizacją projektu szkoleń UEPA
- udział w akcjach promujących szkolenia UEPA
- redagowanie projektów artykułów na portal Pojedynczy Punkt Kontaktowy (www.eu-go.gov.pl) dotyczących zakładania działalności gospodarczej w różnych krajach UE
- redagowanie propozycji odpowiedzi na zapytania na HelpDesku portalu Pojedynczy Punkt Kontaktowy (www.eu-go.gov.pl) dotyczących projektu szkoleń UEPA
pracownik Zespołu ds. HelpDesk w Biurze Innowacyjnej Gospodarki
Wykonywane czynności w ramach realizacji projektu „Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei Jednego Okienka” (POKL 2007-2013, Działanie 5.3):
- przyjmowanie zgłoszeń na HelpDesk na platformie ePK (elektroniczny Pojedyńczy Punkt Kontaktowy; www.eu-go.gov.pl)
- zakładanie spraw na HelpDesk na platformie ePK (elektroniczny Pojedyńczy Punkt Kontaktowy; www.eu-go.gov.pl)
- przekazywanie spraw do instytucji współpracujących na platformie ePK (elektroniczny Pojedyńczy Punkt Kontaktowy; www.eu-go.gov.pl) zgodnie z Katalogiem Kompetencji
- przekazywanie spraw do instytucji współpracujących na platformie ePK (elektroniczny Pojedyńczy Punkt Kontaktowy; www.eu-go.gov.pl) zgodnie z Katalogiem Kompetencji
- odpowiadanie na zapytania zgłoszone na HelpDesk na platformie ePK (elektroniczny Pojedyńczy Punkt Kontaktowy; www.eu-go.gov.pl) zgodnie z Katalogiem Kompetencji
- badanie odbioru społecznego portalu www.eu-go.gov.pl oraz Dyrektywy Usługowej
- przyjmowanie zgłoszeń na HelpDesk na platformie ePK (elektroniczny Pojedyńczy Punkt Kontaktowy; www.eu-go.gov.pl)
- zakładanie spraw na HelpDesk na platformie ePK (elektroniczny Pojedyńczy Punkt Kontaktowy; www.eu-go.gov.pl)
- przekazywanie spraw do instytucji współpracujących na platformie ePK (elektroniczny Pojedyńczy Punkt Kontaktowy; www.eu-go.gov.pl) zgodnie z Katalogiem Kompetencji
- przekazywanie spraw do instytucji współpracujących na platformie ePK (elektroniczny Pojedyńczy Punkt Kontaktowy; www.eu-go.gov.pl) zgodnie z Katalogiem Kompetencji
- odpowiadanie na zapytania zgłoszone na HelpDesk na platformie ePK (elektroniczny Pojedyńczy Punkt Kontaktowy; www.eu-go.gov.pl) zgodnie z Katalogiem Kompetencji
- badanie odbioru społecznego portalu www.eu-go.gov.pl oraz Dyrektywy Usługowej
stażystka w Dziale Kadr
- samodzielne układanie i opisywanie akt osobowych
- porządkowanie dokumentacji pracowniczej ze stosunku pracy
- porządkowanie dokumentacji pracowniczej ze stosunku pracy
praktykantka w Departamencie Organizacji
- współtworzenie raportu z audytu stanowiskowego i personalnego
- praca w SAP (moduł HR) i MS Office
- rozliczanie procesu oceny półrocznej
- analizowanie dokumentów wewnątrzfirmowych dotyczących motywacji, audytu i ocen pracowniczych
- przygotowywanie do udziału firmy w programie "Inwestor w Kapitał Ludzki"
- wspieranie wyboru nowej metody do badania cech osobowościowych na potrzeby zarządzania kompetencjami
- rozbudowywanie bazy danych na temat potencjału zawodowego pracowników
- praktyka ukończona celująco
- praca w SAP (moduł HR) i MS Office
- rozliczanie procesu oceny półrocznej
- analizowanie dokumentów wewnątrzfirmowych dotyczących motywacji, audytu i ocen pracowniczych
- przygotowywanie do udziału firmy w programie "Inwestor w Kapitał Ludzki"
- wspieranie wyboru nowej metody do badania cech osobowościowych na potrzeby zarządzania kompetencjami
- rozbudowywanie bazy danych na temat potencjału zawodowego pracowników
- praktyka ukończona celująco
różne
aktywność podczas studiów magisterskich (dziennych)
- udział jako wolny słuchacz w seminarium doktoranckim z filozofii religii w Instytucie Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk (2008/2009)
- udział w obozie badawczym w Daugavpilsie (Dyneburgu) na Łotwie (badania nad Polonią, 06.2007) (realizacja ankiet języku polskim i rosyjskim wśród tamtejszej Polonii m. in. członków miejscowego oddziału Związku Polaków na Łotwie, których tematyka dotyczyła przede wszystkim ich sytuacji społeczno - kulturalnej; przeprowadzanie badań socjologicznych tj. wywiadów w języku polskim, rosyjskim i niemieckim oraz obserwacji, w tym obserwacji uczestniczących na temat stanu religijności wśród ogółu mieszkańców tego miasta przynależących do różnych społeczności wyznaniowych, badania skoncentrowane na wyznaniach nierzymskokatolickich; w efekcie ww. badań powstała książka pt. "Polacy nad Dźwiną" pod redakcją prof. Jacka Kurczewskiego oraz prof. Małgorzaty Fuszary, wyd. Katedra Socjologii Obyczajów i Prawa w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego; wyniki moich badań nad religijnością ogółu mieszkańców Dyneburga, które były skoncentrowane na wyznaniach nierzymskokatolickich, zostały przedstawione w artykule dr Anety Gawkowskiej pt. „Polacy w parafiach (głównie rzymskokatolickich) w Daugavpils”)
- wolontariusz podczas bazaru bożonarodzeniowego Fińskiej Misji dla Marynarzy w Warszawie (12.2007, 2008, 2010) (sprzedaż fińskich artykułów spożywczych, książek, płyt, literatury, rękodzieła oraz innych okolicznościowych prezentów; organizacja i przeprowadzanie loterii fantowej dla dzieci; fundusze zebrane podczas bazaru były przeznaczane na działalność duszpastersko - charytatywną Fińskiej Misji dla Marynarzy tj. międzynarodowej organizacji Fińskiego Kościoła Ewangelicko - Luterańskiego niosącej pomoc obywatelom Finlandii na emigracji)
- praca w komisjach wyborczych podczas wyborów prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych (2005 – 2011) (pomoc w realizacji przebiegu procesu wyborów tj. przygotowywanie lokalu wyborczego, wydawanie kart do głosowania, liczenie głosów, tworzenie raportów z wyników głosowania)
- Stypendium naukowe za bardzo dobre wyniki w nauce w roku akademickim 2005/06 i 2007/08 (znalezienie się w 10% najlepszych studentów na roku)
- Świadectwo dojrzałości z wyróżnieniem
- Stypendium naukowe Prezesa Rady Ministrów w 2002/2003 r.
- udział w obozie badawczym w Daugavpilsie (Dyneburgu) na Łotwie (badania nad Polonią, 06.2007) (realizacja ankiet języku polskim i rosyjskim wśród tamtejszej Polonii m. in. członków miejscowego oddziału Związku Polaków na Łotwie, których tematyka dotyczyła przede wszystkim ich sytuacji społeczno - kulturalnej; przeprowadzanie badań socjologicznych tj. wywiadów w języku polskim, rosyjskim i niemieckim oraz obserwacji, w tym obserwacji uczestniczących na temat stanu religijności wśród ogółu mieszkańców tego miasta przynależących do różnych społeczności wyznaniowych, badania skoncentrowane na wyznaniach nierzymskokatolickich; w efekcie ww. badań powstała książka pt. "Polacy nad Dźwiną" pod redakcją prof. Jacka Kurczewskiego oraz prof. Małgorzaty Fuszary, wyd. Katedra Socjologii Obyczajów i Prawa w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego; wyniki moich badań nad religijnością ogółu mieszkańców Dyneburga, które były skoncentrowane na wyznaniach nierzymskokatolickich, zostały przedstawione w artykule dr Anety Gawkowskiej pt. „Polacy w parafiach (głównie rzymskokatolickich) w Daugavpils”)
- wolontariusz podczas bazaru bożonarodzeniowego Fińskiej Misji dla Marynarzy w Warszawie (12.2007, 2008, 2010) (sprzedaż fińskich artykułów spożywczych, książek, płyt, literatury, rękodzieła oraz innych okolicznościowych prezentów; organizacja i przeprowadzanie loterii fantowej dla dzieci; fundusze zebrane podczas bazaru były przeznaczane na działalność duszpastersko - charytatywną Fińskiej Misji dla Marynarzy tj. międzynarodowej organizacji Fińskiego Kościoła Ewangelicko - Luterańskiego niosącej pomoc obywatelom Finlandii na emigracji)
- praca w komisjach wyborczych podczas wyborów prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych (2005 – 2011) (pomoc w realizacji przebiegu procesu wyborów tj. przygotowywanie lokalu wyborczego, wydawanie kart do głosowania, liczenie głosów, tworzenie raportów z wyników głosowania)
- Stypendium naukowe za bardzo dobre wyniki w nauce w roku akademickim 2005/06 i 2007/08 (znalezienie się w 10% najlepszych studentów na roku)
- Świadectwo dojrzałości z wyróżnieniem
- Stypendium naukowe Prezesa Rady Ministrów w 2002/2003 r.
Szkolenia i kursy
- warsztaty malarstwa intuicyjnego "Vedic Art" w Puszczy Kozienickiej (X 2021; III, V, IX 2022; VI 2023)
- warsztaty "Literatura i tożsamość" w Muzeum Historii Żydów Polskich "POLIN" w Warszawie (XII 2015)
- warsztaty antydyskryminacyjne "Wobec mowy nienawiści, wobec antysemityzmu" w Muzeum Historii Żydów Polskich "POLIN" w Warszawie (XI 2015)
- szkolenie "Warsztaty z zakresu komunikacji zewnętrznej dla jednostek samorządu terytorialnego" organizowane przez Infoonas RIR Sp. z o. o. (X 2013 r.)
- szkolenie "Administracja publiczna w mediach społecznościowych" organizowane przez absolwentów Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (IV 2013 r.)
- szkolenie "Jak rozliczyć projekt POKL?" organizowane przez Centrum Projektów Europejskich (IV 2012 r.)
- szkolenie "Różnice kulturowe w biznesie" organizowane przez Schneider Electric (III 2012 r.)
- szkolenie "MS Excel 2007 Podstawowy" organizowane przez firmę Imperium Szkoleniowe (I 2012 r.)
- szkolenie „Specjalista ds. personalnych – kompedium wiedzy” organizowane przez firmę Suprowicz & Partnerzy (XII 2009 r.)
- szkolenie „W jaki sposób zostać badaczem? Specyfika pracy w agencji badawczej” organizowane przez Akademickie Biuro Karier Wyższej Szkoły Zarządzania Personelem (II 2009 r.)
- udział w konferencji „Współpraca międzynarodowa społeczności lokalnych w UE” organizowanej przez Centrum Edukacyjne Organizacji, Przedsiębiorców i Samorządu (III 2014 r.)
- udział w międzynarodowej konferencji "Wspólna Europa - rola regionów" organizowanej przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP (X 2013 r.)
- Udział w I i IV Kongresie Innowacyjnej Gospodarki organizowanym przez Krajową Izbę Gospodarczą (VI 2010 r., VI 2013 r.)
- Udział w Konferencji Kadry 2006 jako zastępca przedstawiciela Polskich Sieci Elektroenergetycznych S.A.
- Prawo jazdy kategorii B (wydane w 2002 r.)
- Prawo jazdy kategorii A1 (wydane w 2013 r.)
- Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point); Podstawy obsługi SAP (moduł HR), TETA, Płatnik, SAWA, CRM, Bullhorm
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- warsztaty "Literatura i tożsamość" w Muzeum Historii Żydów Polskich "POLIN" w Warszawie (XII 2015)
- warsztaty antydyskryminacyjne "Wobec mowy nienawiści, wobec antysemityzmu" w Muzeum Historii Żydów Polskich "POLIN" w Warszawie (XI 2015)
- szkolenie "Warsztaty z zakresu komunikacji zewnętrznej dla jednostek samorządu terytorialnego" organizowane przez Infoonas RIR Sp. z o. o. (X 2013 r.)
- szkolenie "Administracja publiczna w mediach społecznościowych" organizowane przez absolwentów Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (IV 2013 r.)
- szkolenie "Jak rozliczyć projekt POKL?" organizowane przez Centrum Projektów Europejskich (IV 2012 r.)
- szkolenie "Różnice kulturowe w biznesie" organizowane przez Schneider Electric (III 2012 r.)
- szkolenie "MS Excel 2007 Podstawowy" organizowane przez firmę Imperium Szkoleniowe (I 2012 r.)
- szkolenie „Specjalista ds. personalnych – kompedium wiedzy” organizowane przez firmę Suprowicz & Partnerzy (XII 2009 r.)
- szkolenie „W jaki sposób zostać badaczem? Specyfika pracy w agencji badawczej” organizowane przez Akademickie Biuro Karier Wyższej Szkoły Zarządzania Personelem (II 2009 r.)
- udział w konferencji „Współpraca międzynarodowa społeczności lokalnych w UE” organizowanej przez Centrum Edukacyjne Organizacji, Przedsiębiorców i Samorządu (III 2014 r.)
- udział w międzynarodowej konferencji "Wspólna Europa - rola regionów" organizowanej przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP (X 2013 r.)
- Udział w I i IV Kongresie Innowacyjnej Gospodarki organizowanym przez Krajową Izbę Gospodarczą (VI 2010 r., VI 2013 r.)
- Udział w Konferencji Kadry 2006 jako zastępca przedstawiciela Polskich Sieci Elektroenergetycznych S.A.
- Prawo jazdy kategorii B (wydane w 2002 r.)
- Prawo jazdy kategorii A1 (wydane w 2013 r.)
- Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point); Podstawy obsługi SAP (moduł HR), TETA, Płatnik, SAWA, CRM, Bullhorm
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Edukacja
Zainteresowania
- Skandynawia (w szczególności Finlandia - kraj i ludzie)
Organizacje
- aktywne członkostwo w Towarzystwie Polska - Finlandia w Warszawie (od I 2007 r.)
- aktywne członkostwo w Izabelińskim Stowarzyszeniu Partnerstwa Miast i Gmin (IV 2013 r. - III 2015 r.)
- członkostwo w Polskim Towarzystwie Socjologicznym (Oddział Warszawski PTS) - Sekcja Socjologii Religii (od IX 2013 r.)
- badacz stowarzyszony w Ośrodku Kultury Francuskiej UW (od VIII 2017 r.)
- aktywne członkostwo w Izabelińskim Stowarzyszeniu Partnerstwa Miast i Gmin (IV 2013 r. - III 2015 r.)
- członkostwo w Polskim Towarzystwie Socjologicznym (Oddział Warszawski PTS) - Sekcja Socjologii Religii (od IX 2013 r.)
- badacz stowarzyszony w Ośrodku Kultury Francuskiej UW (od VIII 2017 r.)
Inne
- praca doktorska pt. "Postawy wobec pracy Polaków przynależących do różnych społeczności wyznaniowych" (obrona w VI 2021 r. w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych UW)
- praca magisterska pt. "Podejście do pracy - protestanci a katolicy" (porównawcze studium badawcze, obrona w X 2009 r. na ocenę bardzo dobrą)
- artykuł naukowy pt. "Teoria konfesjonalizacji Heinza Schillinga i Wolfganga Reinharda w kontekście potencjału modernizacyjnego Polski" w: „Roczniki Nauk Społecznych” KUL z 2014 r., vol. 6 (42), Nr 4;
- artykuł naukowy pt. "Konwersja religijna jako doświadczenie biograficzne w najnowszych badaniach historyków nowożytności" w: „Humaniora” UAM w Poznaniu nr 2 (10)/2015;
- rozdział pt. "Wielość definiowania pojęcia „praca” na podstawie analizy czasopism wyznaniowych największych grup religijnych występujących w Polsce" w książce: Borowik Irena, Zaręba Sławomir H. (red.) (2016), "Tradycja i innowacja w polu refleksji socjologii religii", Warszawa: KONTRAST, ISBN: 978-83-62793-15-0;
- artykuł naukowy pt. "Postawa przedstawicieli społeczności wiernych Polskiego Autokefalicznego Kościoła Prawosławnego wobec pracy" w: "Humanistyka i Przyrodoznawstwo" interdyscyplinarny rocznik filozoficzno-naukowy Instytutu Filozofii UWM w Olsztynie, numer 24 (2018);
- udział z referatem pt. "Konwersja religijna jako doświadczenie biograficzne w najnowszych badaniach historyków nowożytności" w konferencji naukowej „Religia a metoda”, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (05.2014);
- udział z referatem pt. "Wielość definiowania pojęcia „praca” na podstawie analizy czasopism wyznaniowych największych grup religijnych występujących w Polsce" na międzynarodowej konferencji naukowej „Między głównym nurtem a pograniczami badań socjologii religii. Spory teoretyczne i metodologiczne” Instytut Socjologii UKSW, Sekcja Socjologii Religii Polskiego Towarzystwa Socjologicznego, Warszawa (05.2015);
- udział w panelu dyskusyjnym "Młodzi badacze" w II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu "Interdyscyplinarne spojrzenie na społeczeństwo" - "Relacje i spotkania jako przedmiot badań", Instytut Stosowanych Nauk Społecznych UW, Warszawa (09.2015);
- udział z referatem pt. "Definicje pojęcia "praca” w „Gościu Niedzielnym” i w „Zwiastunie Ewangelickim” – porównanie wyników analizy pola semantycznego z roczników 2003 i 2014" na ogólnopolskiej konferencji naukowej Sekcji Socjologii Religii Polskiego Towarzystwa Socjologicznego "Religia a wyzwania współczesności z perspektywy nauk społecznych", Kraków (11.2016);
- udział w konferencji "Reformacja w Polsce. Konfrontacje społeczne i historyczne", Instytut Socjologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Warszawa (10.2017); złożenie artykułu do publikacji w "Przeglądzie Religioznawczym" pt. "Definicje pojęcia praca w Zwiastunie Ewangelickim. Porównanie wyników analizy pola semantycznego z roczników 2003 i 2014";
- udział z referatem pt. "Postawa wobec pracy przedstawicieli społeczności wiernych Polskiego Autokefalicznego Kościoła Prawosławnego" na ogólnopolskiej konferencji naukowej Sekcji Socjologii Religii Polskiego Towarzystwa Socjologicznego "Religia w społecznym kontekście: etniczność-kultura-struktura", Olsztyn (06.2018)
- udział z referatem pt. "Postawa przedstawicieli społeczności wyznawców judaizmu w Polsce wobec pracy" na międzynarodowej konferencji naukowej Sekcji Socjologii Religii Polskiego Towarzystwa Socjologicznego "Metamorfozy religii i duchowości", Warszawa (05.2019)
- praca magisterska pt. "Podejście do pracy - protestanci a katolicy" (porównawcze studium badawcze, obrona w X 2009 r. na ocenę bardzo dobrą)
- artykuł naukowy pt. "Teoria konfesjonalizacji Heinza Schillinga i Wolfganga Reinharda w kontekście potencjału modernizacyjnego Polski" w: „Roczniki Nauk Społecznych” KUL z 2014 r., vol. 6 (42), Nr 4;
- artykuł naukowy pt. "Konwersja religijna jako doświadczenie biograficzne w najnowszych badaniach historyków nowożytności" w: „Humaniora” UAM w Poznaniu nr 2 (10)/2015;
- rozdział pt. "Wielość definiowania pojęcia „praca” na podstawie analizy czasopism wyznaniowych największych grup religijnych występujących w Polsce" w książce: Borowik Irena, Zaręba Sławomir H. (red.) (2016), "Tradycja i innowacja w polu refleksji socjologii religii", Warszawa: KONTRAST, ISBN: 978-83-62793-15-0;
- artykuł naukowy pt. "Postawa przedstawicieli społeczności wiernych Polskiego Autokefalicznego Kościoła Prawosławnego wobec pracy" w: "Humanistyka i Przyrodoznawstwo" interdyscyplinarny rocznik filozoficzno-naukowy Instytutu Filozofii UWM w Olsztynie, numer 24 (2018);
- udział z referatem pt. "Konwersja religijna jako doświadczenie biograficzne w najnowszych badaniach historyków nowożytności" w konferencji naukowej „Religia a metoda”, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (05.2014);
- udział z referatem pt. "Wielość definiowania pojęcia „praca” na podstawie analizy czasopism wyznaniowych największych grup religijnych występujących w Polsce" na międzynarodowej konferencji naukowej „Między głównym nurtem a pograniczami badań socjologii religii. Spory teoretyczne i metodologiczne” Instytut Socjologii UKSW, Sekcja Socjologii Religii Polskiego Towarzystwa Socjologicznego, Warszawa (05.2015);
- udział w panelu dyskusyjnym "Młodzi badacze" w II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu "Interdyscyplinarne spojrzenie na społeczeństwo" - "Relacje i spotkania jako przedmiot badań", Instytut Stosowanych Nauk Społecznych UW, Warszawa (09.2015);
- udział z referatem pt. "Definicje pojęcia "praca” w „Gościu Niedzielnym” i w „Zwiastunie Ewangelickim” – porównanie wyników analizy pola semantycznego z roczników 2003 i 2014" na ogólnopolskiej konferencji naukowej Sekcji Socjologii Religii Polskiego Towarzystwa Socjologicznego "Religia a wyzwania współczesności z perspektywy nauk społecznych", Kraków (11.2016);
- udział w konferencji "Reformacja w Polsce. Konfrontacje społeczne i historyczne", Instytut Socjologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Warszawa (10.2017); złożenie artykułu do publikacji w "Przeglądzie Religioznawczym" pt. "Definicje pojęcia praca w Zwiastunie Ewangelickim. Porównanie wyników analizy pola semantycznego z roczników 2003 i 2014";
- udział z referatem pt. "Postawa wobec pracy przedstawicieli społeczności wiernych Polskiego Autokefalicznego Kościoła Prawosławnego" na ogólnopolskiej konferencji naukowej Sekcji Socjologii Religii Polskiego Towarzystwa Socjologicznego "Religia w społecznym kontekście: etniczność-kultura-struktura", Olsztyn (06.2018)
- udział z referatem pt. "Postawa przedstawicieli społeczności wyznawców judaizmu w Polsce wobec pracy" na międzynarodowej konferencji naukowej Sekcji Socjologii Religii Polskiego Towarzystwa Socjologicznego "Metamorfozy religii i duchowości", Warszawa (05.2019)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
ADMINISTRACJA PUBLICZNA
Administracja publiczna - sektor rządowy i samorząd. Grupa dla pracowników administracji publicznej i wszystkich zainteresowanych tą tematyką.
Akademickie Biura Karier
Grupa powstała z myślą o wszystkich, którzy są związani z Akademickimi Biurami Karier - kariera, praca, rozwój zawodowy, rynek pracy.
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
CCR czyli kulturalny biznes
Corporate Cultural Responsibility (CCR) - odpowiedzialność biznesu za stan kultury i sztuki.
Deutschliebhaber ;-)
Grupa dla wszystkich, którzy lubią język niemiecki, interesują się kulturą Niemiec, pracowali lub pracują w Niemczech itd.