Umiejętności
Strategia biznesowa
Komunikacja korporacyjna
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Komunikacja kryzysowa
Angielski
Komunikacja wewnętrzna
Umiejętności interpersonalne
Analiza rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Project Management
Public Relations
Social Media Marketing
Sponsorowanie
Strategic Communications
Szkolenie
interpersonal and communication skills
mwork and team management skills
Języki
angielski
biegły
rosyjski
biegły
hiszpański
podstawowy
węgierski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator
Od roku 2011 współpraca z Auchan jako doradca/konsultant CSR i Komunikacja, obecnie umowa o pracę - Koordynator CSR; odpowiedzialna za CSR w Auchan Polska, raportuje bezpośrednio do Dyrektora ds Komunikacji i CSR.
CSR:
***współpraca z partnerami, np .: Global Compact, Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa, Banki Żywności, DKMS, Wioski Dziecięce, TFT, PAH, MSC, WWF
*** Fundacja Auchan na rzecz Młodzieży
Konkurs Grantowy Fundacji Auchan 2016 - stworzenie procesu, szkolenie sklepów, komunikacja i dokumentacja (Przepisy, komunikacja), koordynacja procesu, stworzenie metodologii oceny, przewodniczenie pracom Komisji Ewaluacji.
*** strategia CSR Auchan Polska
*** organizowanie projektów CSR np .: na Wystawa Klimatyczna - projekt edukacyjny skierowany do dzieci w wieku szkolnym (zapobieganie globalnemu ociepleniu), pod patronatem Global Compact Polska; promowanie zdrowego odżywiania - Zdrowo z Auchan; sponsoring Światowego Dnia Młodzieży, zbiórki odzieży, recykling;
***zgodność (badania odporności organizacji na korupcję - Fraud IQ), polityka antykorupcyjna, szkolenie antykorupcyjne e-learningowe
*** komunikacja projektów CSR - wewnętrzna (76 sklepów) i zewnętrzna
*** stworzenie procedur, procesów i instrukcji - dotyczących na przykład lokalnego zaangażowania sklepów, współpracy lokalnej, organizacji zbiórek w sklepach Auchan,
*** raportowanie CSR, - w tym:
- raporty CSR Auchan wg. standardu GRI - Raporty CSR - http://www.auchan.pl/o-auchan/zrownowazony-rozwoj/raportowanie
- raportowanie Global Compact - http://www.unglobalcompact.org/participant/13506-Auchan-Polska
- raportowanie dla Auchan Holding - wymóg ustawy Grenelle 2
- sporządzanie zestawień, raportów i analiz dla Auchan Holding
Komunikacja i PR
pisanie artykułów, tworzenie materiałów promocyjnych, organizowanie imprez (takich jak Gala 20.lat Auchan, Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Auchan, spotkania i seminaria międzynarodowe), komunikacja i animacje w sklepach
CSR:
***współpraca z partnerami, np .: Global Compact, Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa, Banki Żywności, DKMS, Wioski Dziecięce, TFT, PAH, MSC, WWF
*** Fundacja Auchan na rzecz Młodzieży
Konkurs Grantowy Fundacji Auchan 2016 - stworzenie procesu, szkolenie sklepów, komunikacja i dokumentacja (Przepisy, komunikacja), koordynacja procesu, stworzenie metodologii oceny, przewodniczenie pracom Komisji Ewaluacji.
*** strategia CSR Auchan Polska
*** organizowanie projektów CSR np .: na Wystawa Klimatyczna - projekt edukacyjny skierowany do dzieci w wieku szkolnym (zapobieganie globalnemu ociepleniu), pod patronatem Global Compact Polska; promowanie zdrowego odżywiania - Zdrowo z Auchan; sponsoring Światowego Dnia Młodzieży, zbiórki odzieży, recykling;
***zgodność (badania odporności organizacji na korupcję - Fraud IQ), polityka antykorupcyjna, szkolenie antykorupcyjne e-learningowe
*** komunikacja projektów CSR - wewnętrzna (76 sklepów) i zewnętrzna
*** stworzenie procedur, procesów i instrukcji - dotyczących na przykład lokalnego zaangażowania sklepów, współpracy lokalnej, organizacji zbiórek w sklepach Auchan,
*** raportowanie CSR, - w tym:
- raporty CSR Auchan wg. standardu GRI - Raporty CSR - http://www.auchan.pl/o-auchan/zrownowazony-rozwoj/raportowanie
- raportowanie Global Compact - http://www.unglobalcompact.org/participant/13506-Auchan-Polska
- raportowanie dla Auchan Holding - wymóg ustawy Grenelle 2
- sporządzanie zestawień, raportów i analiz dla Auchan Holding
Komunikacja i PR
pisanie artykułów, tworzenie materiałów promocyjnych, organizowanie imprez (takich jak Gala 20.lat Auchan, Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Auchan, spotkania i seminaria międzynarodowe), komunikacja i animacje w sklepach
Freelancer
CSR i Komunikacja
Od roku 2011 konsultant Projekty PR i CSR
Opis większych projektów poniżej, ponadto m.in. tworzenie treści do stron internetowych, tekstów PR, konsultacje CSR, współpraca z Akademią Leona Koźmińskiego – tłumaczenia artykułów naukowych i materiałów badawczych na język angielski, m.in. projekt EU Innovate i inne.
*****01/2011 - obecnie Auchan Polska
Stanowisko: Doradca CSR, współpraca PR
Doradztwo w zakresie programów CSR na rzecz interesariuszy firmy i środowiska; raportowanie społeczne: Global Compact – Communication on Progress (2011,2012, 2013), raporty CSR Auchan 2011 i 2012 (GRI), wolontariat pracowniczy, programy Global Compact, projekt Zdrowo z Auchan (koncepcja i realizacja); szkolenia, dialog z interesariuszami; materiały PR i komunikacja; strategia antykorupcyjna: badanie odporności organizacji na korupcję (Fraud IQ), polityka antykorupcyjna; szkolenie antykorupcyjne.
*****10/2013 – 01/2014 Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Stanowisko: Project Manager
Organizacja i prowadzenie projektu Lista Robinsonów mającego na celu ochronę praw i danych konsumentów; stworzenie strony www – plan strony, treści, stworzenie identyfikacji wizualnej projektu oraz materiałów prezentacyjnych; stworzenie strategii PR i sponsoringowej, generowanie treści, koordynowanie działań partnerów (technologicznego, merytorycznego, prawnego, regulatora GIODO), współpraca z partnerami i mediami.
*****06/2011 - 07/2012 Światowy Kongres Etyki Biznesu (The Fifth ISBEE World Congress 2012)
Stanowisko: Koordynator Kongresu
Współtworzenie strony www, zarządzanie treściami, komunikacja marketingowa, współpraca z ISBEE i partnerami, pozyskiwanie partnerów, tworzenie materiałów informacyjnych, promocyjnych i prezentacyjnych w językach angielskim i polskim; pozyskiwanie uczestników; zarządzanie organizacyjne, koordynacja prac zespołu projektowego, bieżące raportowanie; wynik: ponad 300 osób z 5. kontynentów.
*****05/2012 Totalizator Sportowy, Fundacja TS
Stanowisko: Doradca
Konsultacja raportu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), strategii fundacji Totalizatora Sportowego oraz strategii komunikacji projektu wolontariatu pracowniczego.
*****03/2012 – 05/2012 Legacies of Women (Globe Women, Inc.)
Stanowisko: Konsultant
Współpraca (marketing, PR) przy warsztatowym spotkaniu kobiet biznesu (H.Bochniarz, B.Batycka, O.Grygier-Siddons, S.Wedrychowicz-Horbatowska, M.Wisniewska) z przedstawicielami świata akademickiego, biznesu, organizacji kobiecych, ambasad, organizacji pozarządowych i innych grup, w celu dzielenia się doświadczeniami (legacy) na ścieżkach kariery.
*****09/2011 – 01/2012 CSR Impact
Stanowisko: Badacz
Współpraca z Dr. B.Rokiem przy największym unijnym projekcie CSR badającym wpływ CSR w skali makro i realizację głównych celów UE: konkurencyjność i rozwój, środowisko, jakość miejsca pracy; Zaangażowana w badanie Polski, zakres obowiązków: desktop research, organizowanie i prowadzenie wywiadów z firmami i ich interesariuszami, analiza dokumentacji i danych, sporządzanie raportów (język angielski) dla UE; najwyższa ocena raportów przez międzynarodowe kręgi akademickie.
*****07/2011 TNS PENTOR
Stanowisko: Doradca
Konsultacja projektu dialogu społecznego, zgodnie ze standardem AA1000.
Opis większych projektów poniżej, ponadto m.in. tworzenie treści do stron internetowych, tekstów PR, konsultacje CSR, współpraca z Akademią Leona Koźmińskiego – tłumaczenia artykułów naukowych i materiałów badawczych na język angielski, m.in. projekt EU Innovate i inne.
*****01/2011 - obecnie Auchan Polska
Stanowisko: Doradca CSR, współpraca PR
Doradztwo w zakresie programów CSR na rzecz interesariuszy firmy i środowiska; raportowanie społeczne: Global Compact – Communication on Progress (2011,2012, 2013), raporty CSR Auchan 2011 i 2012 (GRI), wolontariat pracowniczy, programy Global Compact, projekt Zdrowo z Auchan (koncepcja i realizacja); szkolenia, dialog z interesariuszami; materiały PR i komunikacja; strategia antykorupcyjna: badanie odporności organizacji na korupcję (Fraud IQ), polityka antykorupcyjna; szkolenie antykorupcyjne.
*****10/2013 – 01/2014 Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Stanowisko: Project Manager
Organizacja i prowadzenie projektu Lista Robinsonów mającego na celu ochronę praw i danych konsumentów; stworzenie strony www – plan strony, treści, stworzenie identyfikacji wizualnej projektu oraz materiałów prezentacyjnych; stworzenie strategii PR i sponsoringowej, generowanie treści, koordynowanie działań partnerów (technologicznego, merytorycznego, prawnego, regulatora GIODO), współpraca z partnerami i mediami.
*****06/2011 - 07/2012 Światowy Kongres Etyki Biznesu (The Fifth ISBEE World Congress 2012)
Stanowisko: Koordynator Kongresu
Współtworzenie strony www, zarządzanie treściami, komunikacja marketingowa, współpraca z ISBEE i partnerami, pozyskiwanie partnerów, tworzenie materiałów informacyjnych, promocyjnych i prezentacyjnych w językach angielskim i polskim; pozyskiwanie uczestników; zarządzanie organizacyjne, koordynacja prac zespołu projektowego, bieżące raportowanie; wynik: ponad 300 osób z 5. kontynentów.
*****05/2012 Totalizator Sportowy, Fundacja TS
Stanowisko: Doradca
Konsultacja raportu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), strategii fundacji Totalizatora Sportowego oraz strategii komunikacji projektu wolontariatu pracowniczego.
*****03/2012 – 05/2012 Legacies of Women (Globe Women, Inc.)
Stanowisko: Konsultant
Współpraca (marketing, PR) przy warsztatowym spotkaniu kobiet biznesu (H.Bochniarz, B.Batycka, O.Grygier-Siddons, S.Wedrychowicz-Horbatowska, M.Wisniewska) z przedstawicielami świata akademickiego, biznesu, organizacji kobiecych, ambasad, organizacji pozarządowych i innych grup, w celu dzielenia się doświadczeniami (legacy) na ścieżkach kariery.
*****09/2011 – 01/2012 CSR Impact
Stanowisko: Badacz
Współpraca z Dr. B.Rokiem przy największym unijnym projekcie CSR badającym wpływ CSR w skali makro i realizację głównych celów UE: konkurencyjność i rozwój, środowisko, jakość miejsca pracy; Zaangażowana w badanie Polski, zakres obowiązków: desktop research, organizowanie i prowadzenie wywiadów z firmami i ich interesariuszami, analiza dokumentacji i danych, sporządzanie raportów (język angielski) dla UE; najwyższa ocena raportów przez międzynarodowe kręgi akademickie.
*****07/2011 TNS PENTOR
Stanowisko: Doradca
Konsultacja projektu dialogu społecznego, zgodnie ze standardem AA1000.
PR & Communications Manager, Project Manager
PCM Sp. z o.o. - marketing bezpośredni
Project Manager inicjatywy „Przyjaciele Klienta” mającej na celu edukację firm w zakresie budowania satysfakcjonujących i długofalowych relacji z klientami; PR i marketing, sponsoring. Pozyskanie m.in. następujących Partnerów/Sponsorów i Patronów Medialnych: Dell, AXA, Poczta Polska, Exatel, PKO BP, TVN CNBC, WBJ, Brief; organizacja kongresu inaugurującego (3 dni, 300 os) i spotkań prasowych;
Marketing i PR PCM:, strona www (CMS), generowanie treści: artykuły eksperckie i felietony, komunikaty prasowe, media komunikacja marketingowa; budowanie relacji z kluczowymi interesariuszami, w tym media relations; CSR, komunikacja wewnętrzna.
Marketing i PR PCM:, strona www (CMS), generowanie treści: artykuły eksperckie i felietony, komunikaty prasowe, media komunikacja marketingowa; budowanie relacji z kluczowymi interesariuszami, w tym media relations; CSR, komunikacja wewnętrzna.
wystawiono
Miałem ogromną przyjemność współpracować z Inga przy projekcie Przyjaciele Klienta w końcu 2008.
Inga jest osobą potrafiącą łatwo nawiązać i rozwinąć doskonałe relacje z klientami. W swojej pracy działa na najwyższych obrotach potrafiąc koncentrować się na realizowanych zadaniach. Z łatwością osiąga zamierzone efekty - w pełni korzysta ze swoich talentów.
Inga jest osobą potrafiącą łatwo nawiązać i rozwinąć doskonałe relacje z klientami. W swojej pracy działa na najwyższych obrotach potrafiąc koncentrować się na realizowanych zadaniach. Z łatwością osiąga zamierzone efekty - w pełni korzysta ze swoich talentów.
Koordynator Projektów
POLKOMTEL S.A. - telekomunikacja
Koordynowanie projektów między działami departamentu oraz departamentami Firmy; PR wewnętrzny w tym komunikacja, organizacja wydarzeń działowych i departamentalnych (m.in. szkolenia, wyjazdy integracyjne, spotkania działowe, spotkania robocze); prezentacje na forum firmy, tłumaczenie dokumentacji i ustne (z i na język angielski), przygotowywanie pism, dokumentów i prezentacji na Zarząd.
Project Manager
The Preference Service - UK, Londyn (projekt)
Headhunted to manage the database migration project in London
Zarządzanie projektem, współtworzenie nowej strategii i oferty firmy, koordynowanie pracy działów baz danych, handlowego, dostawców, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, szkolenia
Zarządzanie projektem, współtworzenie nowej strategii i oferty firmy, koordynowanie pracy działów baz danych, handlowego, dostawców, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, szkolenia
Account Manager
KCP / Business Point - marketing bezpośredni (projekt)
Zarządzanie projektami btl (w tym lojalnościowym); komunikacja wewnętrzna; PR, komunikacja wewnętrzna, zewnętrzna; stworzenie Księgi Jakości dla certyfikacji systemu zarządzania jakością ISO 9001, skatalogowanie i optymalizacja procesów, stworzenie i modyfikacja odpowiadających procesom procedur firmowych; budowanie relacji i współpraca z klientami; prowadzenie strategicznego projektu firmy
Marketing i PR Manager / General Manager
Consumer Data - marketing bezpośredni
Tworzenie i prowadzenie kampanii marketingowych i stworzenie pierwszej w Polsce bazy danych typu ‘lifestye’ dla międzynarodowych korporacji (m.in. BAT, P&G), stworzenie strategii komunikacji firmy; CSR; zarządzanie relacjami z kluczowymi interesariuszami CD i reprezentowanie firmy w kontaktach z nimi na poziomie międzynarodowym; budowanie wizerunku firmy; media relations.
Menedżer Wydarzenia podpisania Kodeksu Etycznego wyborów 1997
International Advertising Agency (projekt CSR)
Zorganizowanie i poprowadzenie wydarzenia stworzenia Kodeksu Etycznego wyborów 1997, podpisanego przez przedstawicieli wszystkich głównych ugrupowań politycznych; Szerokie nagłośnienie i niezwykle pochlebne opinie w mediach – prasa, telewizja, media elektroniczne.
Marketing i PR Manager
Central European Telecom Investment Advisors (telekomunikacja)
Marketing i PR spółek; tworzenie strategii PR (narzędzia CSR); realizowanie projektów CSR; budowanie wizerunku firm; korporacyjny ład zintegrowany; komunikacja z interesariuszami w tym organizacjami rządowymi i pozarządowymi, inwestorami, partnerami biznesowymi; Komunikacja wewnętrzna spółek; media relations.
Szkolenia i kursy
Certyfikat Global Reporting Initiative (GRI) raportowania społecznego
----------------------------------------------
Szeroki pakiet odbytych szkoleń doskonalących kompetencje managerskie m. in. z zakresu: PR, marketingu i zarządzania (zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych).
• copywriting – sztuka pisania
• zarządzanie doświadczeniami klienta
• efektywność biznesowa i zarządzanie czasem
• zarządzanie marką
• negocjacje handlowe
• skuteczne techniki PR
• marketing i obsługa klienta
• planowanie strategiczne
----------------------------------------------
Szeroki pakiet odbytych szkoleń doskonalących kompetencje managerskie m. in. z zakresu: PR, marketingu i zarządzania (zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych).
• copywriting – sztuka pisania
• zarządzanie doświadczeniami klienta
• efektywność biznesowa i zarządzanie czasem
• zarządzanie marką
• negocjacje handlowe
• skuteczne techniki PR
• marketing i obsługa klienta
• planowanie strategiczne
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zainteresowania
CSR, komumikacja, psychologia społeczna, języki obce,opera, książki, kino, jazda konna.
Organizacje
Cłonek Rady Programowej projektu Przyjaciele Klienta - inicjatywa biznesu mająca na celu edukację firm w zakresie budowania satysfakcjonujących i długofalowych relacji z klientami) (CSR)
Inne
wolontariat
* współpraca z Salezjańskim Ośrodkiem Misyjnym w Warszawie oraz fundacją Pies Przewodnik –pomoc w zakresie marketingu (atl i btl) i komunikacji bezpośredniej
* uczestnictwo w programie „Adopcja na Odległość”
* współpraca z Forum Odpowiedzialnego Biznesu
* wspieranie akcji Greenpeace, Amnesty International, Unicef
* współpraca z Salezjańskim Ośrodkiem Misyjnym w Warszawie oraz fundacją Pies Przewodnik –pomoc w zakresie marketingu (atl i btl) i komunikacji bezpośredniej
* uczestnictwo w programie „Adopcja na Odległość”
* współpraca z Forum Odpowiedzialnego Biznesu
* wspieranie akcji Greenpeace, Amnesty International, Unicef
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Aby pomóc....akcje społeczne
Grupa poświęcona zmianom otaczającej nas rzeczywistości w wymiarze społecznym, na poziomie zarówno lokalnym, ogólnopolskim jak również globalnym.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Al Golin
Prezes Golin&Harris - jeden z najsławniejszych praktyków public relations na świecie; 27 listopada będzie w Warszawie jako gość specjalny PR Forum 2008, organizowanym przez Związek Firm Public Relatio
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Jeśli masz tzw. gest i chcesz zaproponować komuś bezpłatne uczestnictwo w prowadzonych przez Ciebie odpłatnych warsztatach/szkoleniach... zapraszam do zamieszczania propozycji.
Zapraszam też tych, kt
biznes odpowiedzialny społecznie
edukacja nieformalna(organizacja wolnego czasu dzieci i młodzieży)w ramach biznesu odpowiedzialnego społecznie...
sponsoring inaczej; jesteśmy ograniczeni tylko wyobraznią...
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.