Ilona Trzeciak

kurs na strategiczne myślenie

Wypowiedzi

  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie Agencje interaktywne w temacie Niewypłacalne / Nieuczciwe Agencje Interaktywne
    21.07.2011, 12:48

    Bardzo lubię takie wypowiedzi Panów, którzy w profilu nie mają zdjęcia, w kontaktach max 2 osoby, z czego jedna to pomoc GL, w doświadczeniu max jedną pozycję na dodatek bez nazwy firmy. Od razu zyskują na wiarygodności, a ich posty zapisuje w ulubionych :)

  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie Facebooketing w temacie Kto prowadzi oficjalne fanpage dużych firm?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Facebooketing

  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie Facebooketing w temacie Kto prowadzi oficjalne fanpage dużych firm?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Facebooketing

  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie Social Media Marketing w temacie Spotkania Social Mediowe
    6.07.2011, 09:35

    Zapowiada się super, do trzech razy sztuka, tym razem zagoszczę i nawet będę pierwsza! Czy Ci co ustawiają stoły, bo jako pierwsi dopytali o szczegóły rezerwacji przy barze otrzymują piwo gratis? Taka szybka gierka mobilizująca do punktualnego przychodzenia? :)

  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie Marketing Interaktywny w temacie Badanie o grach reklamowych

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing Interaktywny

  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie In Game Advertising w temacie Prośba o wzięcie udziału w 5 minutowym badaniu dot. gier...
    21.06.2011, 10:43

    Proszę o pomoc w badaniu!
    Zajmie to (całość) maksymalnie 5 minut.

    Badanie składa się z dwóch części.
    1. Gra http://www.hotchili.pl/klienci/LG/
    2. Pytania do gry/ ankieta:
    http://www.ankiety-online.pl/survey.php?id=SurveyPage&...

    Z góry dziękuję

  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie facebook.com w temacie Regulamin a aplikacje
    21.06.2011, 10:30

    Anna Szczerkowska:
    Witam,
    z góry przepraszam za pewnie skrajnie naiwne pytanie, ale czy istnieje gdzieś zbiór informacji na temat tego, co wolno a czego nie na stronach FB? Szukając informacji docierałam to takich absurdów (mam nadzieję, że to absurd;) ) że za możliwość wstawienia aplikacji konkursowej trzeba zapłacić 30 000 $.

    Jeśli ktoś wie i miałby ochotę odpowiedź to bardzo proszę - będę bardzo zobowiązana.
    Oto moje pytania:
    Które aplikacje są dozwolone, a które nie?
    1. Aplikacje na zasadzie: przyprowadź jak najwięcej znajomych, dostaniesz gifta,
    2. Aplikacje publikujące wyniki na twojej stronie
    3. Aplikacje wymagające bycia fanem strony

    Z góry dziękuję i pozdrawiam,
    Ania


    Żadna z tych aplikacji nie jest zgodna z regulaminem FB. Ten zbiór zasad,to właśnie regulamin przedstawiony przez koleżankę w linku, lub bezpośrednio an serwisie FB. Oczywiście firmy bardzo skutecznie go "obchodzą" w głównej mierze copywritersko. Niezgodna promocja zaproś znajomych, otrzymasz gifta będzie już zgodna, gdy Twój komunikat będzie brzmiał: Podziel się ta cudowną chwilą, a odpłacimy Ci Twój dobry czyn itp.

  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie Social Media Marketing w temacie Łączenie miejsca ze stroną firmową...
    8.06.2011, 16:36

    Obecnie tak jak już było mówione można to zrobic wyłącznie z poziomu telefonu, założyć nowe miejsce, ale nie ma ono takich samych właściwości jak strona firmowa.
    Poszerzając, aktualizując adres firmy w podstawowych informacjach widzimy poniżej komunikat:
    Ważne: Jeśli usuniesz swój adres, uniemożliwisz użytkownikom oglądanie Twojego miejsca i zgłaszanie obecności w nim. Jeśli zmodyfikujesz swój adres, może upłynąć kilka godzin zanim użytkownicy Facebook Places zobaczą tę zmianę.

    Zmiana jaką widzimy to dodanie się zakładki Friend Activity, która ma odpowiadać checkowaniu się danych userów w danej firmie.
    Jednak...checkowanie się nadal nie działa. Na telefonie nie widnieje, pod wskazaną lokalizacją.
    Mam tylko nadzieję, że Facebookowe kilka godzin, zamieni się w kilka dni i bez dodatkowych działań zupdatuje z FB Places :)

    Pozostaje nam czekać...

  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie Social Media Marketing w temacie Spotkania Social Mediowe
    2.06.2011, 20:31

    Ja nestety rowniez, widzimy sie na przyszlym spotkaniu

  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie HOTchili multimedia w temacie Spotkania
    27.05.2011, 09:52

    Tutaj założony już cały cykl
    http://www.goldenline.pl/spotkanie/czwartek-social-media

    Serdecznie zapraszam!

  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie facebook.com w temacie Pytanie: zmiana aplikacji
    24.05.2011, 18:10

    Wszystko zalezy od tego po co i jakie konkretnie dane zaciagasz. Jesli zbierasz baze danych w konkretnym celu, to nalezy o tym poinformowac userow. Niektore aplikacje zmieniaja swoj profil po kokursie, jednak gdy chca z profilami uzytkownikow nadal cos robic bezpieczniej jest wymoc ponowna zgode.

    Pozdrawiam
    Ilona

  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie HOTchili multimedia w temacie Spotkania
    24.05.2011, 15:56

    Witam,

    HOTchili poleca serdecznie cykl spotkań dla ludzi związanych z branżą Social Media w każdy pierwszy czwartek miesiąca, w Obiekcie Znalezionym w Warszawie. Byliśmy uczestnikami pierwszego spoktania tego typu i odebraliśmy go bardzo pozytywnie. Polecamy tym, którzy mają już dużo do powiedzenia, jak i tym, którzy szukają wiedzy wśród specjalistów, świeżego podejścia do tematu.

    http://www.goldenline.pl/spotkanie/spotkanie-ludzi-zwi...

  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie Social Media Marketing w temacie Praca w Social Media. Jak jest naprawdę?
    24.05.2011, 15:50

    Kamil N.:
    Natalia Kaleta:
    Ja bym jeszcze dodała, czy social media są dla każdej branży.
    Zdaje się, że to pytanie retoryczne.

    Jeśli moja firma zajmuje się reżyserią tekstów do filmów porno, albo doradztwem w zakresie psychologii drobiu, to mogę skutecznie prowadzić działania w SM?

    Polecam zatem w odpowiedzi http://www.youtube.com/watch?v=wcYoHbFiJQA&feature=pla...

    Podsumowując- wszystko zależy jaki cel chcemy osiągnąć, a narzędzi do wyboru w social mediach jest tak wiele ile mamy wyobraźni.Żadna branża nas nie ogranicza, jeżeli tylko mamy jakiś konkretny efekt, który chcemy osiągnąć.
    Szukając nowych lektorów/lektorek do filmów porno z pewnością cel uzyskałoby się korzystając z SM. Tworząc grupę cloudsourcingową w zakresie psychologii drobiu nie widzę bardziej odpowiedniego medium.

  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie Social Media Marketing w temacie Spotkania Social Mediowe
    24.05.2011, 09:48

    Czyli 02.06.2011 w obiekcie znalezionym- check!

  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie Social Media Marketing w temacie Praca w Social Media. Jak jest naprawdę?
    23.05.2011, 13:27

    To może żeby uściślić, pod jakim kątem chciałbyś prowadzić tę dyskusję?
    - Social media, a praca z klientem
    - Social media, a późniejsze możliwości zawodowe
    - praca w social mediach- ścieżki rozwoju, jak się dokształcać?
    - praca w social mediach- plusy i minusy

    Temat jest dość szeroki, warto by było go podzielić na panele pod różnym względem.
    Jak sądzisz?

  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie HOTchili multimedia w temacie Prezentacje
    17.05.2011, 12:55

    Witam,

    Poniżej link z naszymi prezentacjami.
    Na początek rozszerzone portfolio, a także oferta na działania pro-sprzedażowe na Facebooku.

    http://www.hotchili.pl/prezentacje/hot_portfolio.pdf

    http://www.hotchili.pl/prezentacje/FB_sprzedaz.pdf

    Czekamy na opinie, sugestie, oceny :)

    Pozdrawiam,
    Ilona

  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie Social Media Marketing w temacie Dostawcy usług i produktów Social Media Marketingowych
    13.05.2011, 10:30

    Zatem będę pierwsza, bo jakoś nikt się nie kwapi :)

    HOTchili multimedia zajmuje się kompleksową obsługą profili w social mediach. Obecnie najpopularniejszą i najbogatszą w rozwiązania tego typu platformą jest Facebook.
    Za jego pomocą oferujemy naszym klientom:

    tworzenie społeczności- dialog i moderacja
    zakładanie i prowadzenie fanpage’y
    tworzenie wizerunku firmy/brandu
    aktywacja użytkowników przy pomocy
    zorganizowanych akcji promocyjnych
    tworzenie interaktywnych zakładek
    promocja profilu na serwisie
    marketing wirusowy

    Posiadamy 160 gotowych mechanizmów gier i aplikacji, które oferujemy naszym klientom na zasadzie no-label. Tworzymy również produkcje autorskie pod brief klientów. Z przyjemnością podeślę nasze portfolio na maila, jak i dedykowane rozwiązania dla danych branż, zakładki produktowe, aplikacje pro-sprzedażowe itp.

    Nasze case'y na stronie http://hotchili.pl

    Pozdrawiam,
    Ilona Trzeciak
    Sales Manager
    i.trzeciak@hotchili.pl

  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie HOTchili multimedia w temacie Oferty pracy
    5.05.2011, 13:52

    Graphic Designer
    Poszukujemy osoby do naszego zespołu, która będzie odpowiedzialna za projektowanie graficzne na potrzeby serwisów internetowych. Oferujemy pracę w rozwijającej się firmie przy ciekawych projektach dla naszych klientów.

    Wymagania

    * Myślenie! Dużo i kreatywnie.
    * Mile widziana znajomość zagadnień usability serwisów internetowych
    * Dobra znajomość programów graficznych Photoshop, Illustrator, Flash.
    * Niekoniecznie duże, ale dobre Portfolio

    Oferujemy

    * Zespół doświadczonych ludzi
    * Prace przy ciekawych projektach
    * Stanowisko z możliwością rozwoju

  • Ilona Trzeciak
  • Ilona Trzeciak
    Wpis na grupie Social Media Marketing w temacie Spotkania Social Mediowe
    28.04.2011, 11:05

    Świetna inicjatywa, popieram w 100%!

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do