Wypowiedzi
-
co piszczy na fejsie http://odogolu-doszczegolu.blogspot.com/2014/10/top-3-...
- 1.10.2014, 12:40
-
- 13.01.2014, 16:00
-
Aktivist po raz 9. wybiera najlepszych: http://aktivist.pl/nocnemarki/
- 6.11.2013, 11:01
-
historie barowe: http://aktivist.pl/blog/historie-barowe-fanpage-ktory-...
- 29.10.2013, 09:16
-
Ktoś chętny do kina na "Miłośc"?
http://aktivist.pl/blog/konkurs-wygraj-zaproszenie-na-...- 6.08.2013, 11:03
-
- 23.07.2013, 16:04
-
Stratedzy poszukiwani przez Fejsa :) http://www.linkedin.com/jobs?viewJob&jobId=6284695
- 18.07.2013, 13:38
-
#vine i #instragram #video a na co to komu- http://odogolu-doszczegolu.blogspot.com/2013/07/short-...
- 16.07.2013, 14:56
-
Zapraszam serdecznie na nową stronę AKTIVISTA. http://aktivist.pl
- 12.07.2013, 16:36
-
Nowy wpis na moim #blog dot. dark postów dla @Mag_Aktivist
http://odogolu-doszczegolu.blogspot.com/2013/06/po-cie...- 12.06.2013, 13:17
-
O tym jak strategia zmienia nasze pojmowania świata:
http://odogolu-doszczegolu.blogspot.com/ -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing Interaktywny
-
POSZUKUJĘ sprawnych rąk do pomocy (praca na pełen etat) przy projektach webowych- WEB SPECIALIST.
Zakresem obowiązków będzie koordynacja powstawania serwisu (HTML5/ responsive design), jego optymalizacja, integracja z SM, współpraca z poddostawcami, monitoring działania, efektów, analityka odwiedzin ich źródeł, optymalizacja wejść, pozycjonowania etc.
Budujemy innowacyjny serwis społecznościowy, który wymagać będzie ciągłej optymalizacji, udoskonaleń i wdrożeń.
Dodatkowe wymagania to znajomość zagadnień mobile, Social Media, reklamy online i głowa pełna pomysłów, jak być o krok przed innymi z najnowszymi digitalowymi rozwiązaniami.
Jeżeli spełniasz wszystkie wymagania, to ślij do nas koniecznie swoje CV!
itrzeciak@valkea.com- 6.05.2013, 13:46
-
[marketing i reklama]
http://odogolu-doszczegolu.blogspot.com/ -
Fajny blog-pod względem treści, które dla mnie osobiście są bardzo ciekawe, inspirujące.
Zdecydowanie na plus czynnik ludzki: czyli forma wywiadu, ale także dialogi, cytaty.
To czego mi brakuje to forma graficzna: smutny, pusty ten blog. Mówisz o ludziach, zespołach, a wygląda korpo i bez charakteru, może jakieś tło, kolory nagłówków?
Tak samo smutno wyglądają wpisy, które straszą ścianą tekstu. Pan Mirek z pewnością posiada więcej zdjęć, które mogłyby przybliżyć nam jego osobę, styl pracy. Mała fotka na końcu pozostawia niedosyt.
Podsumowując: super kontent, forma do dopracowania
A teraz mój:
http://odogolu-doszczegolu.blogspot.com/ -
Czytaliście już gościnny wpis Łukasza na moim blogu dot. FB mobile? Polecam http://odogolu-doszczegolu.blogspot.com/2013/04/facebo...
- 30.04.2013, 12:00
-
zrobione :)
-
Zgadzam się z poprzedniczką.
Zakazane jest używanie imion, nazwisk (jakichkolwiek danych zaciąganych z profili FB) nie w ramach aplikacji, za którą FB nie bierze odpowiedzialności.
Zamieszczenie takiego zdjęcia adekwatne jest do zamieszczenia tych treści w postaci tekstu (postu).
Mogą napisać zapraszamy do naszej zakładki, aplikacji czegokolwiek, ale to jest umieszczenie zwycięzców na wallu, widoczne w timelinie (galerii) brandu- forbidden! -
Pani Justyno,
W pierwszej kolejności mocno trzymam kciuki za biznes.
Czytając wypowiedź poprzednika dodałabym dwa aspekty.
1) Pinterest http://pinterest.com/
Serwis, gdzie (dzięki ładnym zdjęciom) można wypromować swoją markę, dotrzeć do wielu zainteresowanych tematem odzieży, materiałów, dzianin tematem. Dobry kontent, ładne tkaniny, wzory wraz z opisami będą gwarancją sukcesu.
2) Serwisy zrzeszające. Jak np. pakamera.pl, rękodzieła itp. Znane już, popularne wśród zainteresowanych marki oferują produkty jednoosobowych firm, producentów. Za ich pośrednictwem można się wypromować, sprzedawać, do czasu, kiedy założenie własnego sklepu online z wiernymi klientami nie będzie możliwe.
Powodzenia.