Umiejętności
kreatywność
Umiejętność analitycznego myślenia
Samodzielność
elastyczność
organizacyjne
umiejętność rozwiązywania konfliktów
Wytrwałość w dążeniu do celu
Chęć podejmowania nowych wyzwań
zdolności interpersonalne i komunikacyjne
Ciekawość świata
entuzjastyczne podejście do nowych projektów
umiejętność zaciekawiania innych swoimi pomysłami
otwartość na informację zwrotną
umiejętność godzenia różnych funkcji i wykonywania wielu zadań jednocześnie
umiejętność wypracowywania rozwiązań
umiejętność realizowania własnych marzeń
wystąpień publicznych
Samoświadomość
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Project Leader
Partertech Poland Oddział w Sieradzu
Zakres obowiązków:
• Prowadzenie projektu – pozyskiwanie funduszy unijnych na działalność badawczo-rozwojową wraz
z opracowywaniem strategii funkcjonowania działu R&D;
• Praca projektowa: badanie w firmie obszarów do rozwoju - współpraca z kadrą menadżerską i inżynierską (m.in. obszary HR, produkcji, R&D, Zakupów i Logistyki, Działu Obsługi Klienta);
• Współpraca z instytucjami naukowo-badawczymi (EIT, Politechnika Łódzka);
• Pisanie wniosku o wsparcie unijne (we współpracy z firmą konsultingową).
Osiągnięcia:
• Zdiagnozowanie w firmie obszarów do rozwoju w zakresie automatyzacji produkcji, działu R&D;
• Praca w oparciu o wdrożone modele komunikacyjne i standardy pracy w zespołach projektowych;
• Umiejętny dobór odpowiednich źródeł finansowania;
• Pozyskanie dofinansowania z PUP na szkolenia dla pracowników firmy.
Dodatkowo poza zakresem obowiązków:
• Założenie, organizacja i prowadzenie klubu Toastmasters w Sieradzu;
• Zainicjonwanie w firmie projektu coachingowego – przygotowanie komunikacji wewnętrznej.
• Prowadzenie projektu – pozyskiwanie funduszy unijnych na działalność badawczo-rozwojową wraz
z opracowywaniem strategii funkcjonowania działu R&D;
• Praca projektowa: badanie w firmie obszarów do rozwoju - współpraca z kadrą menadżerską i inżynierską (m.in. obszary HR, produkcji, R&D, Zakupów i Logistyki, Działu Obsługi Klienta);
• Współpraca z instytucjami naukowo-badawczymi (EIT, Politechnika Łódzka);
• Pisanie wniosku o wsparcie unijne (we współpracy z firmą konsultingową).
Osiągnięcia:
• Zdiagnozowanie w firmie obszarów do rozwoju w zakresie automatyzacji produkcji, działu R&D;
• Praca w oparciu o wdrożone modele komunikacyjne i standardy pracy w zespołach projektowych;
• Umiejętny dobór odpowiednich źródeł finansowania;
• Pozyskanie dofinansowania z PUP na szkolenia dla pracowników firmy.
Dodatkowo poza zakresem obowiązków:
• Założenie, organizacja i prowadzenie klubu Toastmasters w Sieradzu;
• Zainicjonwanie w firmie projektu coachingowego – przygotowanie komunikacji wewnętrznej.
Logistics & Planning
Partertech Poland Oddział w Sieradzu
Zakres obowiązków:
• Obsługa głównego klienta firmy z branży ICT (B2B) w zakresie realizacji zamówień;
• Dbałość o dobry wizerunek firmy jako dostawcy rzetelnego, elastycznego i kompetentnego w kontaktach z klientem;
• Współpraca z działami Zakupów i Produkcji w kwestii dostępności wszystkich komponentów niezbędnych do produkcji oraz dostępności zasobów;
• Praca w programie IFS.
• Obsługa głównego klienta firmy z branży ICT (B2B) w zakresie realizacji zamówień;
• Dbałość o dobry wizerunek firmy jako dostawcy rzetelnego, elastycznego i kompetentnego w kontaktach z klientem;
• Współpraca z działami Zakupów i Produkcji w kwestii dostępności wszystkich komponentów niezbędnych do produkcji oraz dostępności zasobów;
• Praca w programie IFS.
Współpraca w zakresie sprzedaży produktów finansowych (ubezpieczenia typu unit-linked)
NexusF i United Values
Osiągnięcia:
• Sprzedaż usług szkoleniowych z zakresu edukacji finansowej i sprzedaż produktów inwestycyjnych.
• Doskonalenie umiejętności aktywnego słuchania i dostosowywania oferty do potrzeb odbiorcy.
• Przeprowadzenie kilkudziesięciu spotkań sprzedażowych.
• Budowanie własnego zespołu.
• Sprzedaż usług szkoleniowych z zakresu edukacji finansowej i sprzedaż produktów inwestycyjnych.
• Doskonalenie umiejętności aktywnego słuchania i dostosowywania oferty do potrzeb odbiorcy.
• Przeprowadzenie kilkudziesięciu spotkań sprzedażowych.
• Budowanie własnego zespołu.
Specjalista ds. Marketingu i Public Relations
SASMA (SASMA EUROPE)
Zakres obowiązków:
• Tworzenie wizerunku firmy SASMA (m.in. promocja produktów i usług, tworzenie bazy dziennikarzy, budowanie relacji z mediami branżowymi, tworzenie materiałów promocyjnych, zaprojektowanie strony www i nadzór nad jej wykonaniem, samodzielne tworzenie grafiki (ulotki, mailingi, wizytówki), współpraca z agencjami reklamowymi);
• Zorganizowanie 5 międzynarodowych konferencji o tematyce bezpieczeństwa biznesu (m.in. współpraca ze sponsorami, mediami, prelegentami, gośćmi);
• Administrowanie portalem SASMA Business Security Portal oraz tworzenie Newslettera;
• Zarządzanie treścią na stronie www firmy w systemach CMS, tworzenie i tłumaczenie tekstów;
• Tworzenie wizerunku firmy SASMA (m.in. promocja produktów i usług, tworzenie bazy dziennikarzy, budowanie relacji z mediami branżowymi, tworzenie materiałów promocyjnych, zaprojektowanie strony www i nadzór nad jej wykonaniem, samodzielne tworzenie grafiki (ulotki, mailingi, wizytówki), współpraca z agencjami reklamowymi);
• Zorganizowanie 5 międzynarodowych konferencji o tematyce bezpieczeństwa biznesu (m.in. współpraca ze sponsorami, mediami, prelegentami, gośćmi);
• Administrowanie portalem SASMA Business Security Portal oraz tworzenie Newslettera;
• Zarządzanie treścią na stronie www firmy w systemach CMS, tworzenie i tłumaczenie tekstów;
Security Administrator w Dziale Bezpieczeństwa
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie systemem On guard 2012 (identyfikatory dla pracowników i system kontroli dostępów);
• Prowadzenie dokumentacji działu, tworzenie procedur, tłumaczenie dokumentów (jęz. ang), przygotowywanie prezentacji power point;
• Prowadzenie rekrutacji dla nowych pracowników działu metodą wywiadu rekrutacyjnego;
• W latach 2007-2009 zastępstwo kierownika ds. bezpieczeństwa logistycznego w zakresie monitoringu bezpieczeństwa transportów, zarządzania pracownikami (wyznaczanie celów, kontrola założonych celów).
• Zarządzanie systemem On guard 2012 (identyfikatory dla pracowników i system kontroli dostępów);
• Prowadzenie dokumentacji działu, tworzenie procedur, tłumaczenie dokumentów (jęz. ang), przygotowywanie prezentacji power point;
• Prowadzenie rekrutacji dla nowych pracowników działu metodą wywiadu rekrutacyjnego;
• W latach 2007-2009 zastępstwo kierownika ds. bezpieczeństwa logistycznego w zakresie monitoringu bezpieczeństwa transportów, zarządzania pracownikami (wyznaczanie celów, kontrola założonych celów).
Konsultant ds. obsługi telefonicznej klientów mBanku w grupie podstawowej oraz eksperckiej
Zakres obowiązków:
• Telefoniczna obsługa dyspozycji klientów w zakresie rachunków ROR, inwestycyjnych, maklerskich, kart kredytowych, kredytów odnawialnych, gotówkowych, hipotecznych;
Osiągnięcia:
• Przeprowadzenie ok. 5000 rozmów z klientami przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi klienta (ok. 100 rozmów dziennie).
• Samodoskonalenie i rozwój prowadzące do awansu do grupy eksperckiej.
• Telefoniczna obsługa dyspozycji klientów w zakresie rachunków ROR, inwestycyjnych, maklerskich, kart kredytowych, kredytów odnawialnych, gotówkowych, hipotecznych;
Osiągnięcia:
• Przeprowadzenie ok. 5000 rozmów z klientami przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi klienta (ok. 100 rozmów dziennie).
• Samodoskonalenie i rozwój prowadzące do awansu do grupy eksperckiej.
Szkolenia i kursy
20.03–23.03.2013 Szkolenie MATRIK "Kurs Trenerów Zarządzania MATRIK".
10.04–13.04.2013 Szkolenie MATRIK "Proces grupowy i narzędzia pracy z grupą".
2010 - nadal Różnorodne szkolenia i warsztaty coachingowe, trenerskie, psychologiczne, marketingowe, z zakresu sprzedaży, negocjacji, inteligencji finansowej.
12.04–16.04.2010 Szkolenie z tworzenia stron www - HTML i PHP.
28.01.2010 Zarządzanie bezpieczeństwem logistycznym w oparciu o normę ISO 28000 (Lloyd’s Register).
21.04–23.04.2009 Audytor Bezpieczeństwa Teleinformatycznego.
03.2006–06.2006 ARG - Centrum Kształcenia Kadr Menedżerskich w Poznaniu -„Zarządzanie Działem Handlowym i Negocjacje Handlowe”
10.04–13.04.2013 Szkolenie MATRIK "Proces grupowy i narzędzia pracy z grupą".
2010 - nadal Różnorodne szkolenia i warsztaty coachingowe, trenerskie, psychologiczne, marketingowe, z zakresu sprzedaży, negocjacji, inteligencji finansowej.
12.04–16.04.2010 Szkolenie z tworzenia stron www - HTML i PHP.
28.01.2010 Zarządzanie bezpieczeństwem logistycznym w oparciu o normę ISO 28000 (Lloyd’s Register).
21.04–23.04.2009 Audytor Bezpieczeństwa Teleinformatycznego.
03.2006–06.2006 ARG - Centrum Kształcenia Kadr Menedżerskich w Poznaniu -„Zarządzanie Działem Handlowym i Negocjacje Handlowe”
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Fascynuja mnie ludzie, spotkania z nimi. W teorii i praktyce zgłębiam zagadnienia związane z funkcjonowaniem człowieka poprzez samorozwój, zwiększanie poziomu świadomości, naukę psychoterapii i praktykowanie coachingu. Lubię też podróże, dekorowanie przedmiotów, odnawianie starych mebli.
Organizacje
03.2012-06.2013 Członek łódzkich klubów Toastmasters: www.toastmasterslodz.pl oraz http://theleadership.pl/, w roku 2015 współtworzenie nowego klubu Toastmasters w Sieradzu
03.2012-06.2013 Wiceprezes ds. PR klubu Toastmasters Łódź
03.2012-06.2013 Wiceprezes ds. PR klubu Toastmasters Łódź
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Analiza biznesowa jak zobaczyć i zrozumieć dane
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką analizy biznesowej.
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
FUNDUSZE UNIJNE projektowanie
To grupa dla osób, które poszukują pomocy w realizacji projektu i dla tych wszystkich, którzy zajmują się planowaniem, zarządzaniem, projektowaniem funduszami UE
Inwestor: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (akcje,giełda, fundusze, forex, kontrakty terminowe)
DLACZEGO 90% LUDZI TRACI PIENIĄDZE NA GIEŁDZIE?
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Na dziś polecam...
Grupa "newsletterowa" czyli informator o imprezach, wystawach, koncertach, pokazach filmowych, wieczorach autorskich... i wszytkim tym, co pozwala dobrze spędzić wolny czas.