Doświadczenie zawodowe
Kierownik Projektu ds. Lokalnych Akcji Promocyjnych; Dział Marketingu Handlowego
Grupa Cyfrowy Polsat
optymalizacja procesów i wykorzystanie najlepszych praktyk z dwóch organizacji w celu poprawy efektywność działań w obszarze lokalnych akcji marketingowych,
zapewnienie prawidłowej wymiany informacji pomiędzy działem marketingu, a siecią sprzedaży w celu realizacji strategii komunikacji marketingowej marek na lokalnych rynkach,
opracowanie, prognozowanie i nadzór nad realizacją budżetu spółek, przeznaczonym na organizacje lokalnych akcji marketingowych organizowanych centralnie, w tym rozliczenia barterowe,
kompleksowe planowanie i organizowanie lokalnych kampanii marketingowych wspierających sprzedaż na lokalnych rynkach (analiza potrzeb biznesowych, ocena potencjału lokalnych rynków, negocjacje i zakup mediów, organizacja akcji promocyjnych i eventów, produkcja BTL; wdrożenie, monitorowanie przebiegu działań oraz analiza ich efektywności, komunikacja z siecią sprzedaży, rozliczenia),
opiniowanie i weryfikacja wniosków o dofinansowanie lokalnych akcji marketingowych organizowanych przez sieć sprzedaży (analiza zasadności i jakości działań, rekomendacje, akceptacja, ewidencja, opiniowanie i przygotowanie projektów reklam),
rozliczenia lokalnych działań marketingowych prowadzonych przez siec sprzedaży (weryfikacja zgodności wykonania, weryfikacja kosztów, akceptacja i ewidencja faktur, obsługa procesu reklamacyjnego),
nadzorowanie zgodności projektów reklam, założeń akcji marketingowych, konkursów, z obowiązującym prawem, obowiązującymi procedurami spółek, Corporate Identity, strategią komunikacji marek, etc,
współpraca, nadzorowanie oraz rozliczanie pracy podległych grafików,
współpraca z agencjami reklamowymi, BTL'owymi, domami mediowymi, drukarniami i producentami materiałów eventowych,
zarzadzanie materiałami eventowymi w sieci sprzedaży.
zapewnienie prawidłowej wymiany informacji pomiędzy działem marketingu, a siecią sprzedaży w celu realizacji strategii komunikacji marketingowej marek na lokalnych rynkach,
opracowanie, prognozowanie i nadzór nad realizacją budżetu spółek, przeznaczonym na organizacje lokalnych akcji marketingowych organizowanych centralnie, w tym rozliczenia barterowe,
kompleksowe planowanie i organizowanie lokalnych kampanii marketingowych wspierających sprzedaż na lokalnych rynkach (analiza potrzeb biznesowych, ocena potencjału lokalnych rynków, negocjacje i zakup mediów, organizacja akcji promocyjnych i eventów, produkcja BTL; wdrożenie, monitorowanie przebiegu działań oraz analiza ich efektywności, komunikacja z siecią sprzedaży, rozliczenia),
opiniowanie i weryfikacja wniosków o dofinansowanie lokalnych akcji marketingowych organizowanych przez sieć sprzedaży (analiza zasadności i jakości działań, rekomendacje, akceptacja, ewidencja, opiniowanie i przygotowanie projektów reklam),
rozliczenia lokalnych działań marketingowych prowadzonych przez siec sprzedaży (weryfikacja zgodności wykonania, weryfikacja kosztów, akceptacja i ewidencja faktur, obsługa procesu reklamacyjnego),
nadzorowanie zgodności projektów reklam, założeń akcji marketingowych, konkursów, z obowiązującym prawem, obowiązującymi procedurami spółek, Corporate Identity, strategią komunikacji marek, etc,
współpraca, nadzorowanie oraz rozliczanie pracy podległych grafików,
współpraca z agencjami reklamowymi, BTL'owymi, domami mediowymi, drukarniami i producentami materiałów eventowych,
zarzadzanie materiałami eventowymi w sieci sprzedaży.
Szkolenia i kursy
- Procesy poznawcze człowieka, a optymalizacja konstrukcji reklamy
- Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
- Metody pomiaru efektywności działań promocyjnych
- Trade Marketing
- Merchandising
- Skuteczny Sprzedawca i Profesjonalna Obsługa Klienta
- Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w Punktach Sprzedaży
- Psychologia Szefa. Szef to zawód
- Psychologia Szefa. Szef Wobec Zespołu
- Wystąpienia publiczne i autoprezentacja; Asertywność
- Zarządzanie Procesami Zmian
- Profesjonale negocjacje; Efektywna komunikacja
- Komunikacja Interpersonalna
- Zarządzanie Czasem
- Corel Draw – Grafika Wektorowa; wykorzystania pakietu Corel Draw do przygotowania publikacji
i materiałów reklamowych.
-Adobe Ilustrator CS4 – poziom podstawowy
- Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
- Metody pomiaru efektywności działań promocyjnych
- Trade Marketing
- Merchandising
- Skuteczny Sprzedawca i Profesjonalna Obsługa Klienta
- Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w Punktach Sprzedaży
- Psychologia Szefa. Szef to zawód
- Psychologia Szefa. Szef Wobec Zespołu
- Wystąpienia publiczne i autoprezentacja; Asertywność
- Zarządzanie Procesami Zmian
- Profesjonale negocjacje; Efektywna komunikacja
- Komunikacja Interpersonalna
- Zarządzanie Czasem
- Corel Draw – Grafika Wektorowa; wykorzystania pakietu Corel Draw do przygotowania publikacji
i materiałów reklamowych.
-Adobe Ilustrator CS4 – poziom podstawowy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
Co Cię Nie Zabije To Cię Wzmocni...
"CZY SIĘGNĘ NIEBA CZY SIĘGNĘ DNA...
WSZYSTKO DO PRZEŻYCIA JEST..."
Posługując się tekstem piosenki (IRA - Parę chwil) pragnę zaprosić wszystkich, którzy sięgneli na szczyt (osobisty,z
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
OUTDOOR. Out of Home Media. Reklama Zewnętrzna
Miejsce dla wszystkich związanych z reklamą zewnętrzną i drukiem wielkoformatowym.