Języki
angielski
biegły
hiszpański
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Projektu
Prowadzenie projektów z zakresu obsługi klienta oraz telesprzedaży. Przygotowywanie harmonogramu kampanii telemarketingowych, kontrola budżetu, realizacji postawionych celów, wdrażanie rozwiązań optymalizacji procesu, identyfikacja ryzyka i podejmowanie działań zaradczych.
Wybrane projekty:
Projekt zwiększenia efektywności utrzymania Klientów
Identyfikacja słabych punktów procesu oraz propozycja jego optymalizacji, stworzenie nowego skryptu oraz kontrola nad prawidłową implementacją w operacji, przygotowanie propozycji systemu motywacyjnego dla doradców, kontrola budżetu projektu, przygotowywanie analiz efektywności doradców oraz podejmowanych działań, stały kontakt ze zleceniodawcą.
Koordynacja umowy w zakresie obsługi infolinii informacyjno-zleceniowych
Przygotowanie zapisów umowy. Nadzór nad realizacją umowy przez zleceniobiorcę, w tym: kontrola wyznaczonych celów, budżetu projektu, przygotowywanie raportów i analiz, podejmowanie działań obniżających koszty projektu, np. łączenie infolinii, automatyzacja odbioru ruchu. Projekt wieloletni.
Sprzedaż usług telemarketingowych na rynku międzynarodowym
Współpraca z kilkunastoma jednostkami w kraju i za granicą wewnątrz Grupy France Telecom w zakresie zbadania potencjału dostarczania usług telemarketingowych na rynku międzynarodowym przez Polskę: zbieranie danych benchmarkowych z zakresu telemarketingu na świecie, przygotowanie katalogu usług mających największy potencjał sprzedażowy, kalkulacja cenowa produktów.
Wybrane projekty:
Projekt zwiększenia efektywności utrzymania Klientów
Identyfikacja słabych punktów procesu oraz propozycja jego optymalizacji, stworzenie nowego skryptu oraz kontrola nad prawidłową implementacją w operacji, przygotowanie propozycji systemu motywacyjnego dla doradców, kontrola budżetu projektu, przygotowywanie analiz efektywności doradców oraz podejmowanych działań, stały kontakt ze zleceniodawcą.
Koordynacja umowy w zakresie obsługi infolinii informacyjno-zleceniowych
Przygotowanie zapisów umowy. Nadzór nad realizacją umowy przez zleceniobiorcę, w tym: kontrola wyznaczonych celów, budżetu projektu, przygotowywanie raportów i analiz, podejmowanie działań obniżających koszty projektu, np. łączenie infolinii, automatyzacja odbioru ruchu. Projekt wieloletni.
Sprzedaż usług telemarketingowych na rynku międzynarodowym
Współpraca z kilkunastoma jednostkami w kraju i za granicą wewnątrz Grupy France Telecom w zakresie zbadania potencjału dostarczania usług telemarketingowych na rynku międzynarodowym przez Polskę: zbieranie danych benchmarkowych z zakresu telemarketingu na świecie, przygotowanie katalogu usług mających największy potencjał sprzedażowy, kalkulacja cenowa produktów.
Szkolenia i kursy
SGH - Studia podyplomowe, Zarządzanie Projektami
Szkolenie z technologii myślenia
Warsztaty z zarządzania projektami wg metody PMI - kurs podstawowy
Szkolenie z zarządzania call center
Szkolenie z technologii myślenia
Warsztaty z zarządzania projektami wg metody PMI - kurs podstawowy
Szkolenie z zarządzania call center
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Pizza i inne pizdryki
Pizza i inne pizdryki.
Grupa sympatykow kuchni Morza Srodziemnego. Wloskiej,Hiszpanskiej,Greckiej i nie tylko