Umiejętności
Microsoft Office
Telematyka
kreatywność
Odporność na stres
Zarządzanie zespołem
praca pod presją czasu
Prawo jazdy kat B
praca w zespole, praca z ludźmi,
Obsługa CRM
Znajmość Programu SAP
Budowanie relacji z klientem
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
TomTom Telematics Polska Sp. z o.o.
Wsparcie techniczne w obsłudze aplikacji Finder Online, Moje Locato, Webfleet, weryfikacja pracy urządzeń lokalizujących, wystawianie zleceń serwisowych, analiza umów i faktur, dbanie o wysokie standardy telefonicznej i mailowej obsługi Klienta, obsługa programu CRM, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Event Manager/Specjalista ds konferencji i obsługi Klienta
Centrum Szkoleniowe Falenty
organizowanie konferencji i eventów w ścisłej współpracy z Klientem; budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz długoterminowych relacji z Klientem, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów oraz personel obiektu; nadzorowanie oraz wsparcie działów: gastronomia, housekeeping, recepcja;
Szkolenia i kursy
Szkolenie z zakresu produktów i programów TomTom Telematics oraz obsługi Klienta realizowane w Centrali firmy TomTom Telematics w Amsterdamie;
Kurs Business English realizowany w Wyższej Szkole Lingwistycznej w Warszawie;
Kurs Business English realizowany w Wyższej Szkole Lingwistycznej w Warszawie;
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
piłka nożna, rower, bieganie, podróże
Organizacje
Sekretarz Ochotniczej Straży Pożarnej w Wężewie (luty 2013 - luty 2016) - sporządzanie pism i wniosków oraz współtworzenie strony internetowej www.wezewo.osp.org.pl poprzez pisanie felietonów.