Ilona Jakubowska

Enterprise Client Success Specialist
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Telematyka kreatywność Odporność na stres Zarządzanie zespołem praca pod presją czasu Prawo jazdy kat B praca w zespole, praca z ludźmi, Obsługa CRM Znajmość Programu SAP Budowanie relacji z klientem

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ZnanyLekarz.pl
Enterprise Client Success Specialist
ścisła współpraca z placówkami medycznymi, szkolenia z zakresu kalendarza wizyt, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Logo
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
TomTom Telematics Polska Sp. z o.o.
Wsparcie techniczne w obsłudze aplikacji Finder Online, Moje Locato, Webfleet, weryfikacja pracy urządzeń lokalizujących, wystawianie zleceń serwisowych, analiza umów i faktur, dbanie o wysokie standardy telefonicznej i mailowej obsługi Klienta, obsługa programu CRM, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Logo
Event Manager/Specjalista ds konferencji i obsługi Klienta
Centrum Szkoleniowe Falenty
organizowanie konferencji i eventów w ścisłej współpracy z Klientem; budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz długoterminowych relacji z Klientem, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów oraz personel obiektu; nadzorowanie oraz wsparcie działów: gastronomia, housekeeping, recepcja;
Logo
Z-ca kierownika recepcji
Centrum Szkoleniowe Falenty
Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi Klientów zgodnie z przyjętymi standardami, telefoniczna, mailowa i bezpośrednia obsługa Klienta, nadzorowanie zespołu recepcyjnego, obsługa hotelowego i kasowego programu Micros Fidelio,
Centrum Konferencyjne Falenty Sp. z o.o.
Recepcjonistka
Kwaterowanie, wykwaterowywanie i rozliczanie Klienta za pomocą hotelowego programu Micros Fidelio; telefoniczna, mailowa i bezpośrednia obsługa Klienta, prowadzenie dokumentacji wewnętrznej;

Szkolenia i kursy

Szkolenie z zakresu produktów i programów TomTom Telematics oraz obsługi Klienta realizowane w Centrali firmy TomTom Telematics w Amsterdamie;

Kurs Business English realizowany w Wyższej Szkole Lingwistycznej w Warszawie;

Edukacja

Logo
dziennikarstwo i komunikacja społeczna, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Logo
filologia polska z historią, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie i Mławie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering

Zainteresowania

piłka nożna, rower, bieganie, podróże

Organizacje

Sekretarz Ochotniczej Straży Pożarnej w Wężewie (luty 2013 - luty 2016) - sporządzanie pism i wniosków oraz współtworzenie strony internetowej www.wezewo.osp.org.pl poprzez pisanie felietonów.