Ilona Czarkowska

Asystent Biura
Wołomin, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

BJM Sp. z o.o.
Asystentka biura - stażystka
- Wsparcie w bieżącej obsłudze biura w zakresie zadań administracyjno – sekretarskich
- Obsługa rozmów telefonicznych – połączenia przychodzące i wychodzące;
- Witanie i obsługa gości;
- Obsługa i wysyłka korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- Nadzór nad salami konferencyjnymi;
- Zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze;
- Obsługa urządzeń biurowych;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Powiatowy Urzad Pracy w Wołominie
Samodzielne stanowisko ds. Informatyki i Statystyki - Referent
- Administrowanie siecią komputerową i bazą danych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych;
- Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystania sprzętu komputerowego
- Nadzór nad rozwojem i bieżącą eksploatacją oprogramowania wykorzystywanego przez urząd;
- Analiza danych statystycznych, przygotowywanie raportów oraz sporządzanie sprawozdawczości statystycznej;
- Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych osób bezrobotnych do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego oraz zgłoszonych członków rodziny;
- Sporządzanie korekt dokumentów zgłoszeniowych;
- Przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS;
- Generacja przelewów i przesłanie do Działu Finansowo Księgowego
- Obsługa programu SYRIUSZ STD i PŁATNIK wersji 8.01.001.;
- Archiwizacja dokumentów, przygotowanie korespondencji;
- Współpraca z innymi działami urzędu;
- Pozostałe prace administracyjno - biurowe.
Bonnier Business (Polska)
Specjalista w dziale sprzedaży nakładu
- telefoniczna sprzedaż dziennika „Puls Biznesu” w prenumeracie,
- uaktualnianie i weryfikacja baz danych klientów,
- podtrzymywanie kontaktu z klientem.
Happy Office
Pracownik administracji
- wprowadzanie danych,
- kserowanie, drukowanie, fax.
Grupa Agora
Opiekun serwisów społecznościowych - Stażysta
- Wprowadzanie danych i aktualizacja zawartości Katalogu polskich stron WWW w portalu Gazeta.pl;
- Opieka redakcyjna nad serwisem Forum.gazeta.pl;
- Obsługa poczty email ;
- Obsługa CMS.
Medical Tribune Polska Sp. z o.o.
Konsultant ds. obsługi klienta
- telefoniczna sprzedaż prenumerat pism medycznych,
- obsługa infolinii przychodzącej,
- organizacja i obsługa konferencji organizowanych przez firmę,
- podtrzymywanie kontaktu z klientem.
Medical Tribune Polska Sp. z o.o.
Recepcjonistka popołudniowa
- Obsługa centrali telefonicznej (odbieranie, przełączanie połączeń),
- Obsługa korespondencji przychodzącej,
- Przyjmowanie gości,
- Kserowanie, drukowanie, fax.

Szkolenia i kursy

Dyplom ukończenia szkolenia: „Płatnik dla Urzędów Pracy”

Dyplom ukończenia szkolenia:
„Prawa autorskie”
„Zasady bezpiecznego korzystania z komputera”
„Ochrona Danych Osobowych”

Edukacja

Logo
Administracja europejska, magisterskie
Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

Turystyka, sport, film, muzyka, taniec, fotografia.

Inne

Znajomość systemu Windows, Microsoft Office: Word, Internet Explorer, MS Excel, poczta elektroniczna: Microsoft Outlook, umiejętność szybkiego pisania na komputerze i sprawnego poruszania się w Internecie.


Obsługa programu PŁATNIK wersji 8.01.001.;
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat. B