Języki
angielski
biegły
francuski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds prawa żywnościowego
- Zapewnia zgodność komunikacji reklamowej i PR-owej marek prozdrowotnych z prawem żywnościowym poprzez:
• tworzenie oznakowania opakowań
• rekomendowanie przekazów
• akceptację materiałów
- Wpływa na przestrzeganie przepisów prawa żywnościowego w spółce poprzez:
• monitoring przepisów prawa żywnościowego
• kreowanie bazy legislacje
• prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu prawa żywnościowego
- Odpowiada za bezpieczeństwo prawne produktów przed urzędową kontrolą żywności poprzez reagowanie na zarzuty ze strony inspekcji
- Przyczynia się do zabezpieczenia biznesu marek prozdrowotnych przed skutkami kryzysów komunikacyjnych w zakresie prawa żywnościowego i ochrony reputacji poprzez:
• analizę ryzyka
• współtworzenie strategii i planów komunikacji do różnych grup interesariuszy zewnętrznych
• współtworzenie materiałów komunikacyjnych
• udział w zarządzaniu agencją PR
• współpracę z menadżerem ds. zarządzania kryzysowego
- Reprezentuje firmę w organizacjach producenckich w zakresie prawa żywnościowego
• tworzenie oznakowania opakowań
• rekomendowanie przekazów
• akceptację materiałów
- Wpływa na przestrzeganie przepisów prawa żywnościowego w spółce poprzez:
• monitoring przepisów prawa żywnościowego
• kreowanie bazy legislacje
• prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu prawa żywnościowego
- Odpowiada za bezpieczeństwo prawne produktów przed urzędową kontrolą żywności poprzez reagowanie na zarzuty ze strony inspekcji
- Przyczynia się do zabezpieczenia biznesu marek prozdrowotnych przed skutkami kryzysów komunikacyjnych w zakresie prawa żywnościowego i ochrony reputacji poprzez:
• analizę ryzyka
• współtworzenie strategii i planów komunikacji do różnych grup interesariuszy zewnętrznych
• współtworzenie materiałów komunikacyjnych
• udział w zarządzaniu agencją PR
• współpracę z menadżerem ds. zarządzania kryzysowego
- Reprezentuje firmę w organizacjach producenckich w zakresie prawa żywnościowego
Specjalista ds komunikacji żywieniowej i zdrowotnej
• Tworzenie i realizacja strategii marketingowych promocji marek prozdrowotnych Danone (Actimel, Activia, Danonki, Danacol) do środowiska medycznego.
• Budowanie wizerunku marek prozdrowotnych w środowisku medycznym.
• Współtworzenie konsumenckiej komunikacji marketingowej marek prozdrowotnych w oparciu o wyniki badań medycznych, żywieniowych i konsumenckich.
• Zarządzanie konsumencką komunikacją prozdrowotną marek na poziomie lokalnym oraz międzynarodowym. Zabezpieczenie komunikacji reklamowej (w szczególności ATL-owej) na wypadek potencjalnego kryzysu.
• Wsparcie merytoryczne z zakresu zdrowia i żywienia dla działu marketingu.
• Budowanie relacji z KOLs w środowisku naukowym i medycznym w tym współpraca z instytutami naukowymi.
• Udział w tworzeniu oraz realizacji markowych i korporacyjnych strategii PR-owych w zakresie zdrowia i żywienia.
• Udział w zarządzaniu kryzysowym (kryzysy medialne).
• Udział w organizacji konferencji naukowych oraz konferencji prasowych Danone we współpracy z agencją PR.
• Budowanie wizerunku marek prozdrowotnych w środowisku medycznym.
• Współtworzenie konsumenckiej komunikacji marketingowej marek prozdrowotnych w oparciu o wyniki badań medycznych, żywieniowych i konsumenckich.
• Zarządzanie konsumencką komunikacją prozdrowotną marek na poziomie lokalnym oraz międzynarodowym. Zabezpieczenie komunikacji reklamowej (w szczególności ATL-owej) na wypadek potencjalnego kryzysu.
• Wsparcie merytoryczne z zakresu zdrowia i żywienia dla działu marketingu.
• Budowanie relacji z KOLs w środowisku naukowym i medycznym w tym współpraca z instytutami naukowymi.
• Udział w tworzeniu oraz realizacji markowych i korporacyjnych strategii PR-owych w zakresie zdrowia i żywienia.
• Udział w zarządzaniu kryzysowym (kryzysy medialne).
• Udział w organizacji konferencji naukowych oraz konferencji prasowych Danone we współpracy z agencją PR.
Edukacja
Zainteresowania
Zainteresowania pozazawodowe:
Terrarystyka, historia muzyki rozrywkowej, muzyka rockowa, egzotyczne podróże, literatura i filmy biograficzne oraz podróżnicze, literatura współczesna i klasyczna
Terrarystyka, historia muzyki rozrywkowej, muzyka rockowa, egzotyczne podróże, literatura i filmy biograficzne oraz podróżnicze, literatura współczesna i klasyczna
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Ameryka południowa inaczej
Wszystko czego nie ma w przewodnikach i na necie!! I gdzie warto zajrzeć:)
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Kambodża
Grupa dla wszystkich zafascynowanych Kambodżą. Informacje praktyczne, wiadomości, wyjazdy, ekspaci, oferty, handel, biznes, turystyka.
Laos
Grupa dla wszystkich zafascynowanych Laosem. Informacje praktyczne, wiadomości, wyjazdy, ekspaci, oferty, handel, biznes, turystyka.