Wypowiedzi
-
Proszę Pana informacje kontaktowe - żeby mógł wysłać ofertę i omówić warunki współpracy
-
Planuję realizację dla szkoleń e-learning-owych , w wymiarze 2 godz każde - z zakresu księgowości, Podatków (CIT i VAT).
Realizację planuję na koniec października 2014
Od trenera prowadzącego oczekuję doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu oraz doświadczenia praktycznego, konsultacji programu szkolenia z wskazanym pracownikiem, opracowania i dostarczenia materiałów szkoleniowych.
wszystkich zainteresowanych zachęcam do kontaktu - nadesłania oferty na mój adres mailowy:
isavanevich@e-aktiv.com -
Planuję realizację dla szkoleń e-learning-owych , w wymiarze 2 godz każde - z zakresu księgowości, Podatków (CIT i VAT).
Realizację planuję na koniec października 2014
Od trenera prowadzącego oczekuję doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu oraz doświadczenia praktycznego, konsultacji programu szkolenia z wskazanym pracownikiem, opracowania i dostarczenia materiałów szkoleniowych.
wszystkich zainteresowanych zachęcam do kontaktu - nadesłania oferty na mój adres mailowy:
isavanevich@e-aktiv.com -
Centrum edukacji dystansowej «Aktive» Ukraina zaprasza trenerów i specjalistów z doświadczeniem do współpracy jako trenerzy w systemie nauczania dystansowego, w celu podniesienia umiejętności księgowych, menedżerów finansowych i biegłych rewidentów. Jest pożądana obecność certyfikatów ACCA DipIFR, MSSF, certyfikat księgowy ministerstwa finansów ta inne. Internet zamiast desek, przestrzeń wirtualna - zamiast biurka, samokształcenie w zamian umoralniających instrukcji, żywe obcowanie w zamian wykładania, - takie są realia dzisiejszego zdobywania wiedzy. Szukamy specjalistów z doświadczeniem, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą, chętnych do przyjmowania innowacyjnego programu szkoleniowego i stać się najlepszym w nauczaniu online.
Zadaniem trenera jest:
pomóc studentom dostać się maksymalny odrzut od szkoleń
monitorowanie postępu procesu edukacyjnego oraz dostarczyć informacji zwrotnej na realizację zadań
doradzanie studentów na pojawiających się kwestii i utrzymać zainteresowanie nauką.