Umiejętności
Alexa
Google Analytics
Internet
Marketing
Media
Microsoft Excel
Public Relations
Publikacje
RTB
SEO
E-mail marketing
prawo jazdy kat.B (1995)
modele rozliczeniowe m.in. CPM, CPC, FF, CPL, CPS, CPA
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
-Realizacja i zarządzanie kampaniami z obszaru marketingu online
-Współpraca z klientem w zakresie rozwiązań reklamowych w
technologii RTB w modelach rozliczeń - CPC, CPS, CPA, CPL, CPM i ich hybrydy
-Analiza wejść z linków sponsorowanych oraz optymalizacja kampanii Google Adwords
-Analiza Google Analitics w tym modułu e-commerce
-Wdrażanie silnika rekomendacji
-Sprzedaż kampanii RTB w programie partnerskim Tandem Efekt
-Przygotowywanie indywidualnych prezentacji/ofert
-Opieka nad kampaniami i ich bieżąca optymalizacja, przygotowanie raportów z kampanii, -
-Budowanie relacji z klientami, afiliacjami i domami mediowymi
-Współpraca z klientem w zakresie rozwiązań reklamowych w
technologii RTB w modelach rozliczeń - CPC, CPS, CPA, CPL, CPM i ich hybrydy
-Analiza wejść z linków sponsorowanych oraz optymalizacja kampanii Google Adwords
-Analiza Google Analitics w tym modułu e-commerce
-Wdrażanie silnika rekomendacji
-Sprzedaż kampanii RTB w programie partnerskim Tandem Efekt
-Przygotowywanie indywidualnych prezentacji/ofert
-Opieka nad kampaniami i ich bieżąca optymalizacja, przygotowanie raportów z kampanii, -
-Budowanie relacji z klientami, afiliacjami i domami mediowymi
Product Manager
MBMedia
-Obsługa kluczowych klientów w zakresie planowania działań marketingowych (prasa branżowa, e-mailingi, targi, konferencje)
-Tworzenie i realizacja indywidualnych kampanii reklamowych
-Zarządzanie działem telemarketingu, raportowanie o wynikach
-Przygotowywanie ofert dla klienta uwzględniających różnorakie kanały dotarcia
-Przygotowywanie prezentacji dla klientów
-Koordynowanie działań z reklamodawcami, sekcją graficzną i redakcją
-Współtworzenie i organizowanie międzynarodowego wydarzenia targowego „Office Fair”
-Przygotowanie pakietów marketingowych
-Prowadzenie gali targowe
-Tworzenie i realizacja indywidualnych kampanii reklamowych
-Zarządzanie działem telemarketingu, raportowanie o wynikach
-Przygotowywanie ofert dla klienta uwzględniających różnorakie kanały dotarcia
-Przygotowywanie prezentacji dla klientów
-Koordynowanie działań z reklamodawcami, sekcją graficzną i redakcją
-Współtworzenie i organizowanie międzynarodowego wydarzenia targowego „Office Fair”
-Przygotowanie pakietów marketingowych
-Prowadzenie gali targowe
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Zainteresowania
Historia powszechna, literatura klasyczna, jazda konna, tenis.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ANGIELSKI WARSZAWA
Grupa pasjonatów języka angielskiego i wszystkiego, co związane ze światem anglojęzycznym