Igor Dercz

Rozwój Biznesu | Marketing cyfrowy i efektywnościowy | E-Commerce | Komunikacja marketingowa | Reklama | PR
Zabrze, śląskie

Umiejętności

B2B B2C Analiza biznesowa Strategia biznesowa CMS Analiza konkurencji CRM Prawo jazdy E-commerce Optimization E-commerce SEO Szkolenia pracowników Google Analytics GWT Illustrator InDesign Internet Keynote Zarządzanie Marketing Komunikacja Marketingowa Badania marketingowe Strategia marketingowa Media Analiza mediów Media Marketing Planowanie mediów relacje z mediami Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Online Campaign Management Online Content Creation Dziennikarstwo Online Online Lead Generation Marketing internetowy Online Marketing Analysis Online Social Networking Rozwój produktu wprowadzanie produktu Zarządzanie produktem marketing produktu Project Management Public Relations Publikacje Retargeting Sales Zarządzanie Sprzedażą SEM SEO Social Media Marketing Planowanie strategiczne Przywództwo w zespole Komunikacja wizualna Microsoft Access E-commerce payment system Adobe Photoshop Remarketing Pages Numbers e-commerce design Prawo Zamówień Publiczynych SEO/SEM analiza KPI e-commerce Managament Ahrefs Zarządanie zespołem, Majestic SEO PPC Campaigns E-commerce Solutions SEM Strategy Praca na celach AdWords zaawansowany Analiza ROI Wprowadzanie na rynek

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Dysten Sp. z o.o.
Brand Manager
• Strategia marki
• Analityka, cele, konwersje, mierzalność i liczby wszędzie, gdzie się da
• Plan, budżet, implementacja
• Zarządzanie projektami
• Wsparcie Działu Sprzedaży
Logo
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
ACME Usługi Informatyczne
• Strategia
• Analiza koncepcji sprzedaży, portfolio produktowego i potrzeb klientów oraz szans rynkowych (cele długofalowe, szanse rynkowe, nowe i modyfikowane produkty, szeroko rozumiane zaplecze sprzedaży)
• Reorganizacja celów i metod zgodnie z zasadami zarządzania produktem
• Segmentacja, reorganizacja zasobów
• Koncentracja na najbardziej opłacalnych i przyszłościowych grupach docelowych, redukcja nakładów na działania o niskiej efektywności i potencjalnie mniejszym wzroście,
• Wszystkie dopuszczalne prawnie metody skutecznego działania: online, offline, afiliacja, lobbing
• Spotkania, negocjacje, rozmowy, gry handlowe...
Sklepbiegacza.pl
E-Commerce Manager
Zakres odpowiedzialności:
Zwiększanie sprzedaży w segmencie B2C e-commerce
Analiza i pozyskiwanie ruchu
Linki sponsorowane (AdWords) i retargeting display
Content & SEO
White papers
Buzz marketing & Social media mark.
Marketing efektywnościowy
E-mail marketing
Marketing automation
Lead nurturing
Logo
Marketing & Brand Manager
Pasja
Offline marketing
PR i Brand management (kontakty z prasą, wydarzenia, konferencje, pokazy, warsztaty, konkursy)
Online marketing
E-commerce B2B/B2C
E-mail marketing
Marketing automation
Social media: FB | LinkedIn | Pinterest
Wsparcie sprzedaży
Wsparcie HR
Logo
Manager Grupy JA, Rozwój usług, Business Development
Grupa JA
Grupa JA: Nastawione na cel treningi dla działu handlowego, sprzedaży, reklamacji - uruchomienie procesu i jego superwizja | Modelowanie handlowców | Wsparcie managera | Osiąganie celów | Szkolenia | Psychoterapia indywidualna i grupowa | Grupy wsparcia | Trening rozwoju | Coaching.
Społeczeństwo jest coraz starsze. Podatne na konflikty i rozdarcie, frustracje i rozczarowanie. Firmy wyczerpane walką o zachowanie płynności. Działaniu niszczących sił podlega jednostka i firma. Grupa JA nastawia się na pracę z klientami, której celem jest satysfakcjonujące funkcjonowanie, długofalowe działanie, bieżąca skuteczność operacyjna, osiąganie celów w zgodzie z kulturą i dobrem organizacji i jednostki. Wzmocnienie atutów i praca nad słabościami. Wiele dróg prowadzi do tego celu. Warto wybrać najlepsze, co nie znaczy, że dla każdego takie same.
• Poszukiwanie nowych produktów, usług, innowacji, plany wdrożeń, nadzór nad organizacją,
• Analiza dochodowości, ROI,
• Współpraca z gminami i przedsiębiorstwami,
• Marketing tradycyjny i cyfrowy,
• Pozyskiwanie partnerów (np. z branży medycznej i okołomedycznej), identyfikacja i wspólne osiąganie celów
• Komunikacja społeczna i PR, budowanie rozpoznawalności i wiarygodności grupy.
• Inicjowanie i organizacja akcji, wydarzeń, konferencji,
• Negocjacje z dostawcami (zakupy), negocjacje z klientami (sprzedaż).

Przykładowe projekty:
• Depresja. Wspólna akcja społeczna Grupy JA z Dziennikiem Zachodnim, portalem NaszeMiasto.pl oraz radiem Plus.
Kilka tygodni bezpłatnych konsultacji, wiele osób zawróconych z niebezpiecznej ścieżki. Akcja poza pomocą i wsparciem daje rozpoznawalność nowej grupie - która musi zbudować własny wizerunek, aby zgromadzić bazę pacjentów na terapię, psychoterapię konsultacje dietetyczne ale również wskazać istniejący know-how dla podmiotów instytucjonalnych (gmin) aby starać się o granty a dla firm wskazać społeczną wrażliwość (CSR to lubi) i fachowość, która będzie podstawą do prowadzenia szkoleń miękkich i coachingu.
http://gliwice.naszemiasto.pl/artykul/depresja-bezplatne-konsultacje-w-oddziale-dziennika,2032242,art,t,id,tm.html

• Projekt STOP czyli jak stawiać granice w kontakcie
Czy warto stawiać granice? Tak. Czy to ma sens i się opłaca? Nietety - tylko tym, którzy robią to umiejętnie.
Logo
Trener Product i Brand Managerów
Globus, grupa Koelner, MCS
Wsparcie treningowe umiejętności Product Managerów:
• Zarządzanie produktem
• Zarządzanie brandem / marką
Segmentacja • Kanały dystrybucyjne • CLV • Lojalność • Strategie • Wprowadzanie produktu lub idei na rynek • Orientacje • Cykl życia produktu • Cykl życia klienta • Jakość • Badania • Rozwój • Konkurencja • Produkcja • Prototypowanie • Analiza ekonomiczna • Innowacja
Logo
Trener. Szkolenia sprzedażowe i zarządzanie czasem
Grupa JA
Wsparcie umiejętności uczestników w zakresie:
• techniki sprzedaży i zakupów w różnych modelach, zależnie od typu klienta,
produktu, kanału sprzedaży, ograniczeń i otoczenia,
• zrozumienie i porozumienie, proces negocjacji, emocje w decyzjach,
• osiąganie celów przez zmianę w komunikacji, finalizowanie transakcji,
• zarządzanie czasem
LINGO Systemy Informatyczne
Business Analyst, Business Development Management
• Poszukiwanie i badanie potrzeb rynku pod kątem nowych obszarów dla produktów IT,
• pośredniczenie między światem IT a klientem, docieranie do potrzeb i opis oczekiwanych narzędzi do opracowania przez programistów, projektantów,
• określanie obszarów pracy informatyków, problemów, pożądanych rozwiązań proklienckich,
• tworzenie raportów, analiz trendów i hipotez, ich weryfikacja,
• marketing on-line, content marketing, adwords, analitics, SEO+PPC=SEM, content marketing
• zwiększanie ruchu w witrynach internetowych, interfejs witryn,
• użyteczność rozwiązań internetowych i IT,
• organizacja targów, konferencji.
Logo
CEO, wcześniej Executive Manager, wcześniej Marketing and Business Development Manager
Grupa wydawnicza. Wydawnictwo dobrestopnie.pl
Proces nauki jest wypaczony przez sposób funkcjonowania szkoły publicznej i zabija w dzieciach chęć doświadczania, samorozwój i kreatywność. Nauka mimo woli to metodyka opracowana przez zespół ekspertów wydawnictwa, której celem jest zmiana sposobu nauki, ze szczególnym wykorzystaniem uwagi mimowolnej (zastrzeżenie w Urzędzie Patentowym RP - Nauka mimo woli®) i pamięci muzycznej, wzmocnieniem automotywacji i kreatywności dzieci przez pracę na ich naturalnych zasobach, skróceniem czasu nauki. Nauka mimo woli jest obecna w ponad 500 ośrodkach w kraju i za granicą (pod Londynem znajduje się placówka partnerska dla Polonii), m.in. American School of Warsaw, szkołach polskich w Lozannie, Rzymie, Londynie.

• Badania - szacowanie potrzeb grup docelowych i szans rozwojowych projektu (gminy - ośrodki metodyczne - dzieci w rodzinie, w przedziałach 2-5, 6-10, 12-15 lat).
• Opracowanie założeń nowej metodyki nauki dla dzieci - z naciskiem na innowację i łatwość wykorzystania.
• Zabezpieczanie świadectwami ochronnymi urzędu patentowego efektów pracy.
• Wprowadzenie na rynek krajowy nowych marek i produktów.
• Budowa i rozwój sieci dystrybucyjnej, afiliacyjnej.
• Wprowadzenie rozwiązań e-commerce.
• Nadzór nad on-line marketingiem: content marketing, e-mail marketing, SEO, PPC Adwords.
• Prowadzenie zespołów: praca nad nowymi produktami wydawniczymi | usługami wsparcia zdalnego.
• Rozwijanie niezależnych pasywnych źródeł dochodu B2B/B2C (e-commerce, afiliacja) i aktywnych (sprzedaż usług i własnych produktów, rozwój lokalnych usług).

Kilkadziesiąt zrealizowanych, wdrożonych projektów, m.in.:

• metoda Nauka Mimo Woli ®, 2008, ochrona patentowa UPRP
Czy szkoła to jedyne miejsce, gdzie dziecko może zdobyć wiedzę? Czy ten proces musi być tak niewdzięczny i oparty na starym XIX wiecznym modelu siedź i ucz się? Proces nauki w większości szkół jest wypaczony i zabija w dzieciach chęć doświadczania, samorozwój i kreatywność, ważne podstawy experiental learningu i siłę automotywacji. Model norweski pokazuje, że można inaczej, z uważnością na dobro dziecka i rodziców. Unia Europejska wcale nie każe nam posyłać dzieci 6-letnich do szkoły.

• technika Sekund 5 ®, 2009, ochrona patentowa UPRP
Sekund 5 ® to technika oparta na metodzie Nauka mimo woli®. Dzięki niej bez zrzędzenia i moralizowania przekazujemy dziecku kluczowe pojęcia i umiejętności w ultrakrótkich powtórzeniach. Łączny czas przeznaczany na ten element nie przekracza... minuty dziennie. Czy w tak megakrótkim czasie można coś osiągnąć? Masz dziecko? Sprawdź!

• Katechizm śpiewająco, 2 wydania
Najlepszy w kraju - z powodu sposobu nauki - produkt wspierający dziecko w przygotowaniu do pierwszej komunii. Z wielką wagą przywiązaną do detali, trwałości, skuteczności przekazu i... humoru.Gwarantowany efekt.

• Matematyka - mnożenie jest łatwe, 4 wydania
Jedna z kluczowych pozycji korzystająca z metody Nauka mimo woli. Teraz mnożenie, dzielenie i potęgowanie są bez szans. Dzięki temu produktowi twój syn albo córka upomną się o brakujące kieszonkowe, pozbierają na ekstra zabawkę, zrobią zakupy i przyniosą do domu resztę do skarbonki. Po to jest mnożenie i dzielenie, nieprawdaż? W naszej opinii na pewno nie dla Pani w szkole i nie dla Pani minister. Ostatnia Pani jako członek rządu głównie dzieli, nie mnoży.

• Język polski - ortografia, 2 wydania
Do 2013 roku jedna z najważniejszych pozycji Nauka mimo woli na rynku. Pierwsza w oparciu o metodę przyswajania mimowolnego w ortografii dla dzieci. Zawierała - jak wszystkie późniejsze - specjalnie opracowane i nagrane materiały studyjne audio do odtworzenia na każdym rodzaju odtwarzacza - w aucie, w domu. Do nauki - jak to szybko nazwały dzieci - przez przypadek. Bo - przynajmnieju taki pokutuje pogląd - nauka to musi być coś żmudnego i okropnego, a nie słuchanie jakichś piosenek, dzięki czemu potem zna się ważne odpowiedzi i reguły ortografii?

• Hip-hop ortografia i terminarz ortograficzny, 4 wydania
Najnowsze wydanie ortografii metodą Nauka mimo woli doczekało się już 3 wznowień. Dlaczego? Bo jest świetne, daje zaskakująco (dla nieznających tematu) szybko efekty. Budzi pęd do rozrywkowej nauki, przy muzyce z płyty należy tańczyć! Niezwykły wzmacniacz energii naukowej u Twojego dziecka, który jeszcze głosi obrzydliwą prawdę, że nie musi się uczyć ani być grzeczne, tylko twórcze i warto żeby urodziny, klasówka, sprzątanie były odpowiednio oklejone w załączonym terminarzu ortograficznym. Kto by się uczył? My nie zachęcamy, trzeba tylko wpisać, że Krzysiu szuka żółwia i chce go na prezent, więc choćmy już go kupić! Fajnie jest wiedzieć, kiedy zaczyna się sobota, kiedy planujemy mecz piły nożnej. Nauka dla nauki? To dla naukowców. Dla dzieci jest terminarz ortograficzny, aby wiedzieć, kiedy jest impreza, na której można puścić hip-hop. Oczywiście ortografię hip-hop!

• Język polski - gramatyka, 4 wydania
Znowu Nauka mimo woli. Tym razem ponownie studio nagraniowe, dużo pracy w tle, aby dzieci słuchały gramatyki dla... rozrywki. Albo grały w załączoną grę, w której coś trzeba zrobić np. z pozbieranych z planszy słów: gruby, śpi, chrapie, nauczyciel, dziura, but, stodoła. To jeden z zestawów, które mogą nigdy się nie kończyć, bo możecie Kochani rodzice i nauczyciele wpisać tam dowolne wyrazy, które dzieci muszą opanować: menopauza, rów, alkohol, orzeczenie, zakaz, Ryga, albo hibiscus...

• Przyroda jest piękna, 3 wydania, 2 wersje
Zestaw do nauki kluczowych pojęć z przyrody dla dzieci 6-10 lat. Zawiera wszystko, co potrzebne do Nauki mimo woli: materiały audio, książkę i przede wszystkim prostą grę, bo nauka to zabawa!

• Książka Rodzic doskonały. Przewodnik dla rodziców po zadziwiających odmiennościach w metodzie Nauka mimo woli.
Jak z dziecka zrobić mistrza? Dużo ćwiczyć, oj dużo. Ale główne siebie, nie wywołać u dziecka poczucia winy, gryźć się w język i starannie dawkować motywację zewnętrzną, przede wszystkim sprawiedliwie zauważając wysiłek, a nie gry naukowe u dziecka. Lektura do czytania w formacie torebkowym, od początku, od końca, od środka, byle zastanowić się jakie są atuty mojego dziecka, co je osłabia, dlaczego zdarzają mu się porażki. Jak być wsparciem i podporą zamiast zrzędą naukową i co zrobić, aby dziecko nie było grzeczne, bo skoro ma być twórcze - to jak każda inna czynność - trzeba ją ćwiczyć. Nie ważne od jak dawna coś umie - grunt, że opanowało coś dla niego trudnego.

• Projekt B2C. Bezpłatne ogólnopolskie wsparcie psychologiczne i pedagogiczne
Nauka mimo woli to sposób, aby dziecko było nie tylko mądre ale szczęśliwe. Aby to osiągnąć, musisz mieć pomocną dłoń, po którą sięgniesz w chwilach, kiedy będzie trudno Tobie albo Twojemu dziecku. Dobrestopnie.pl jako jedyny wydawca w Polsce daje swoim klientom bezpłatny anonimowy dostęp do wsparcia specjalisty. Z każdego miejsca możesz zadzwonić w trakcie dyżuru i uzyskać pomoc - nie tylko w kwestii nauki i wykorzystania Nauki mimo woli, ale zawsze, kiedy coś Cię niepokoi.

• Projekt B2G, 4-letni projekt dla nauczycieli szkół podstawowych z terenów wiejskich, CKPDiN Mielec, woj. podkarpackie
Jak używać w pracy z dzieckiem takiego narzędzia jak Nauka mimo woli? Jak wykorzystać najlepiej atuty rozwiązania, jak technicznie rozplanować w oparciu o dostarczone pomoce proces, uczynić go przyjemnym i wdrożyć bez sprzeciwu dzieci i rodziców. Wreszcie jak zbudować w tym celu przymierze z rodzicami?

• Projekt B2C, Warsztaty psychodramowe: Wrocław, Zabrze

• Projekt Nauka mimo woli w szkole podstawowej/gimnazjum

• Projekt Nauczyciel - sprzedawca wiedzy

• Projekt warsztatowy Rodzic roszczeniowy

• Projekt ADHD i inne kłopoty

• Projekt Narkomani i... inni uczniowie

• Projekt Agresja rodzi agresję

• i wiele innych
Logo
CEO | wcześniej Executive Manager | wcześniej KAM
Agencja Informacyjna RAZ DWA
Agencja marketingowa, informacyjna (ATL, BTL, TTL) świadcząca różne usługi: od zbierania, opracowania i dostarczania informacji dla Polskiego Radia, przez projekty wydawnicze, kampanie w prasie, radio, komunikację wizualną Corporate Identity aż do wdrażania projektów badawczych i lokalizacji reklam wielkogabarytowych, projekty informatyczne, lojalnościowe, motywacyjne i wiele nietypowych wynikających z indywidualnych potrzeb klientów.

• Określanie kierunków rozwoju i trendów
• Prowadzenie kluczowych klientów
• Zarządzanie zespołem sprzedażowym, koncepcyjnym, merytorycznym
• Badanie potrzeb B2B, B2C
• Negocjacje (zakupowe, sprzedażowe)
• Wdrożenia programów motywacyjnych, lojalnościowych,
• Analiza interfejsów programów, czytelności komunikacji
• Analiza ROI podejmowanych działań
• Poszukiwanie dla klientów B2B nisz rynkowych
Logo
Project Manager | wcześniej Art Director | wcześniej Copywriter
Agencja Informacyjna RAZ DWA
• Prowadzenie projektów od początku do uruchomienia produkcji
• Tworzenie alternatywnych konceptów w przekazie
• Praca koncepcyjna z projektantami, rysownikami, fotografami, copywriterami
• Prowadzenie zespołów roboczych
• Budowa przekazu
• Analiza danych do złożonych projektów,
• Wyszukiwanie kluczowych informacji,
• Badania rynku
• Organizacja wydarzeń, konferencji, kompleksowy nadzór
Logo
Researcher
Agencja Informacyjna RAZ DWA
• badania ankietowe
• zbieranie, pozyskiwanie, analiza danych

Szkolenia i kursy

• Kurs zawodowy Certyfikowany Online Marketing Manager (certyfikat 00183), prowadzony przez Online Marketing Polska wg standardów IAB
• Google Adwords zakończone zdanym egzaminem Google
• Komunikacja społeczna i mechanizmy pracy zespołowej
• Coaching managerski
• Mediaplanning
• Szkolenia sprzedażowe (różne szkolenia i modele)
• Analiza badań, konstruowanie badań
i różne inne lepsze i gorsze

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna | Politologia, magisterskie
UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

Wielki Szlem na żywo podczas finałów, a prywatnie hobbystyczna gra dla przyjemności.
Muzyka od Bacha i Telemana przez muzykę rosyjską, niemiecką do Kilara, Lutosławskiego, aż po Pink Floyd, Queen, Turnaua, Marię Peszek - co wpadnie w ucho i daje inspirację. A kiedy tylko można - do pięknego nowego obiektu NOSPR w Katowicach na koncert bo nic odtwarzanego nie brzmi tak jak na żywo.
Reportaż - głównie stara polska szkoła reportażu Kapuścińskiego, magia fotoreportażu Prażucha i Kosidowskiego - ludzi z tygodnika Świat. Literatura, najchętniej Irving i podobni stylistycznie autorzy. Dobra fotografia: od Bressona do Rolke, Hartwiga, Beksińskiego, Zofii Rydet. Komunikacja i nowe obszary marketingu, szczególnie marketing efektywnościowy, online marketing, zastosowanie najnowszych technologii i ich oddziaływanie społeczne i na grupy docelowe, w segmentach B2C i B2B.

Organizacje

Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu

Inne

ciekawość świata, ludzi i nowych technologii komunikacji, przemian społecznych, kulturowych i marketingowych

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.