Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
SAP Business One
Analiza
Runbook
SAP R / 3
Runbook JE
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
R2R Team Leader
- Nadzorowanie codziennej pracy w zespole, rozwiązywanie problemów, wsparcie dla członków zespołu w celu zapewnienia ciągłości realizowanych procesów.
- Zarządzanie wydajność operacyjną zespołu
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami obecnymi, prowadzenie comiesięcznych telekonferencji z klientem na temat zadowolenia z zadań wykonywanych przez zespół podczas zamknięcia miesiąca jak i codziennych aktywności.
- Ułatwianie współpracy z innymi działami
- Wykonywanie zadań zleconych i uzgodnionych z Managerem
- Zarządzanie wiedzą, dbanie o odpowiednią dokumentację operacyjna
- Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
- Prowadzenie z pracownikami spotkań ocen półrocznych
- Zarządzanie wydajność operacyjną zespołu
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami obecnymi, prowadzenie comiesięcznych telekonferencji z klientem na temat zadowolenia z zadań wykonywanych przez zespół podczas zamknięcia miesiąca jak i codziennych aktywności.
- Ułatwianie współpracy z innymi działami
- Wykonywanie zadań zleconych i uzgodnionych z Managerem
- Zarządzanie wiedzą, dbanie o odpowiednią dokumentację operacyjna
- Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
- Prowadzenie z pracownikami spotkań ocen półrocznych
Process Lead RtR / Deputy Team Lead RtR
- Nadzorowanie codziennej pracy w zespole, rozwiązywanie problemów, wsparcie dla członków zespołu w celu zapewnienia ciągłości realizowanych procesów.
- Zarządzanie wydajność operacyjną zespołu (30 pracowników)
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami obecnymi, prowadzenie comiesięcznych telekonferencji z klientem na temat zadowolenia z zadań wykonywanych przez zespół podczas zamknięcia miesiąca jak i codziennych aktywności.
- Ułatwianie współpracy z innymi działami
- Wykonywanie zadań operacyjnych uzgodnionych z Team Leaderem
- Zarządzanie wiedzą, dbanie o odpowiednią dokumentację operacyjna
- Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
- Prowadzenie z pracownikami spotkań ocen półrocznych zleconych przez Team Leadera
- Zarządzanie wydajność operacyjną zespołu (30 pracowników)
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami obecnymi, prowadzenie comiesięcznych telekonferencji z klientem na temat zadowolenia z zadań wykonywanych przez zespół podczas zamknięcia miesiąca jak i codziennych aktywności.
- Ułatwianie współpracy z innymi działami
- Wykonywanie zadań operacyjnych uzgodnionych z Team Leaderem
- Zarządzanie wiedzą, dbanie o odpowiednią dokumentację operacyjna
- Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
- Prowadzenie z pracownikami spotkań ocen półrocznych zleconych przez Team Leadera
Specialista Procesu a.i. Process Lead RtR / Deputy Team Lead RtR
Nadzorowanie codziennej pracy w zespole, rozwiązywanie problemów, wsparcie dla członków zespołu w celu zapewnienia ciągłości realizowanych procesów.
- Zarządzanie wydajność operacyjną zespołu (30 pracowników)
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami obecnymi, prowadzenie comiesięcznych telekonferencji z klientem na temat zadowolenia z zadań wykonywanych przez zespół podczas zamknięcia miesiąca jak i codziennych aktywności.
- Ułatwianie współpracy z innymi działami
- Wykonywanie zadań operacyjnych uzgodnionych z Team Leaderem
- Zarządzanie wiedzą, dbanie o odpowiednią dokumentację operacyjna
- Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
- Prowadzenie z pracownikami spotkań ocen półrocznych zleconych przez Team Leadera
- Zarządzanie wydajność operacyjną zespołu (30 pracowników)
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami obecnymi, prowadzenie comiesięcznych telekonferencji z klientem na temat zadowolenia z zadań wykonywanych przez zespół podczas zamknięcia miesiąca jak i codziennych aktywności.
- Ułatwianie współpracy z innymi działami
- Wykonywanie zadań operacyjnych uzgodnionych z Team Leaderem
- Zarządzanie wiedzą, dbanie o odpowiednią dokumentację operacyjna
- Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
- Prowadzenie z pracownikami spotkań ocen półrocznych zleconych przez Team Leadera
Specjalista procesu RtR
Migracja aktywności księgowych z zakresu działu księgi głównej. Po powrocie z migracji praca na stanowisku specjalisty procesu w zakresie:
- Przygotowywania poleceń księgowania
- Przygotowywania kalkulacji i analiz dla potrzeb klienta
- Przygotowywania specyfikacji do wystawianych faktur
- Uzgadniania i kontroli kont księgowych podczas zamknięć okresów księgowych
- Tworzenia rezerw w zakresie zobowiązań
- Rozdzielania kosztów departamentalnych w obrębie jednostki
- Uzgadniania obrotów na kontach bilansowych
- Przygotowywania danych statystycznych dla potrzeb systemu konsolidacyjnego
- Przygotowywania poleceń księgowania
- Przygotowywania kalkulacji i analiz dla potrzeb klienta
- Przygotowywania specyfikacji do wystawianych faktur
- Uzgadniania i kontroli kont księgowych podczas zamknięć okresów księgowych
- Tworzenia rezerw w zakresie zobowiązań
- Rozdzielania kosztów departamentalnych w obrębie jednostki
- Uzgadniania obrotów na kontach bilansowych
- Przygotowywania danych statystycznych dla potrzeb systemu konsolidacyjnego
starsza księgowa w dziale Enhounced Accounting Project
Migracja aktywności księgowych z zakresu działu zobowiązań i księgi głównej. Po powrocie z migracji praca na stanowisku starszej księgowej w zakresie:
- Dekretacji faktur
- Przygotowywania poleceń księgowania
- Przygotowywania kalkulacji i analiz dla potrzeb klienta
- Kontroli poprawności zaksięgowania faktur przez Dział Zobowiązań
- Uzgadniania i kontroli kont księgowych podczas zamknięć okresów księgowych, w tym kont AP/AR (także rozrachunków wewnętrznych) oraz kont przejściowych
- Tworzenia rezerw w zakresie zobowiązań
- Rozdzielania kosztów departamentalnych w obrębie jednostki
Dodatkowo udział w projektach dotyczących:
- Tworzenia wskaźników raportowanych w Zrównoważonej karcie wyników
- Harmonizacji aktywności wykonywanych podczas zamykania okresów rozliczeniowych dla wszystkich jednostek
- Dekretacji faktur
- Przygotowywania poleceń księgowania
- Przygotowywania kalkulacji i analiz dla potrzeb klienta
- Kontroli poprawności zaksięgowania faktur przez Dział Zobowiązań
- Uzgadniania i kontroli kont księgowych podczas zamknięć okresów księgowych, w tym kont AP/AR (także rozrachunków wewnętrznych) oraz kont przejściowych
- Tworzenia rezerw w zakresie zobowiązań
- Rozdzielania kosztów departamentalnych w obrębie jednostki
Dodatkowo udział w projektach dotyczących:
- Tworzenia wskaźników raportowanych w Zrównoważonej karcie wyników
- Harmonizacji aktywności wykonywanych podczas zamykania okresów rozliczeniowych dla wszystkich jednostek
księgowa w dziale Księgi Głównej
- księgowanie poleceń księgowania
- przygotowywanie kalkulacji i analiz dla potrzeb klienta i wewnętrznych potrzeb centrum
- raportowanie danych finansowych na koniec miesiąca, kwartału, roku
- sporządzanie raportów kontroli wewnętrznej
- uzgadnianie kont Ksiąg Głównych
- kontrola kont bankowych i realizacji płatności
- sporządzanie deklaracji podatkowych dla holenderskich jednostek
- przygotowywanie kalkulacji i analiz dla potrzeb klienta i wewnętrznych potrzeb centrum
- raportowanie danych finansowych na koniec miesiąca, kwartału, roku
- sporządzanie raportów kontroli wewnętrznej
- uzgadnianie kont Ksiąg Głównych
- kontrola kont bankowych i realizacji płatności
- sporządzanie deklaracji podatkowych dla holenderskich jednostek
Inne
prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.