Umiejętności
Email
Human Resources
Microsoft Office
Outlook
rekrutacja
Organizacja szkoleń
wysoka kultura osobista
zdolności organizacyjne
praca w zespole
MS Dynamics AX
sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
wystąpienia publiczne
Praca zdalna
Psychologia
praca biurowa
Praca z osobami z niepełnosprawnością
OneDrive
Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji i Projektów HR (Home Office)
Kluczowe zadania:
- Realizowanie procesów rekrutacyjnych w powierzonym zakresie odpowiedzialności.
- Nadzór nad przygotowaniem rekrutacji i procesem pozyskiwania kandydatów na stanowiska operacyjne w spółkach Grupy.
- Zarządzanie bazą życiorysów zgodnie z procedurami wewnętrznymi.
- Nadzór nad utrzymaniem standardów ogłoszeń rekrutacyjnych oraz publikowanych treści w ramach działań employer brandingowych.
- Zapewnienie wsparcia organizacyjnego oraz samodzielne realizowanie wybranych projektów zgodnie z wytycznymi przełożonego (głównie w obszarach: szkoleń, employer brandingu, CSR i diversity zaangażowania pracowników).
- Przygotowywanie materiałów na potrzeby prowadzonych przez dział projektów.
- Pełnienie funkcji Koordynatora ds. Osób z niepełnosprawnościami (odpowiedzialność główne za: wdrażanie, bieżące wsparcie oraz integrację pracowników z niepełnosprawnościami w organizacji.
- Realizowanie procesów rekrutacyjnych w powierzonym zakresie odpowiedzialności.
- Nadzór nad przygotowaniem rekrutacji i procesem pozyskiwania kandydatów na stanowiska operacyjne w spółkach Grupy.
- Zarządzanie bazą życiorysów zgodnie z procedurami wewnętrznymi.
- Nadzór nad utrzymaniem standardów ogłoszeń rekrutacyjnych oraz publikowanych treści w ramach działań employer brandingowych.
- Zapewnienie wsparcia organizacyjnego oraz samodzielne realizowanie wybranych projektów zgodnie z wytycznymi przełożonego (głównie w obszarach: szkoleń, employer brandingu, CSR i diversity zaangażowania pracowników).
- Przygotowywanie materiałów na potrzeby prowadzonych przez dział projektów.
- Pełnienie funkcji Koordynatora ds. Osób z niepełnosprawnościami (odpowiedzialność główne za: wdrażanie, bieżące wsparcie oraz integrację pracowników z niepełnosprawnościami w organizacji.
Asystentka ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi (Home Office)
Kluczowe zadania:
- Realizowanie procesów rekrutacyjnych w powierzonym zakresie odpowiedzialności.
- Nadzór nad przygotowaniem rekrutacji i procesem pozyskiwania kandydatów na stanowiska operacyjne w spółkach Grupy.
- Zarządzanie bazą życiorysów zgodnie z procedurami wewnętrznymi.
- Nadzór nad utrzymaniem standardów ogłoszeń rekrutacyjnych oraz publikowanych treści w ramach działań employer brandingowych.
- Zapewnienie wsparcia organizacyjnego oraz samodzielne realizowanie wybranych projektów zgodnie z wytycznymi przełożonego (głównie w obszarach: szkoleń, employer brandingu, CSR i diversity zaangażowania pracowników).
- Przygotowywanie materiałów na potrzeby prowadzonych przez dział projektów.
- Pełnienie funkcji Koordynatora ds. Osób z niepełnosprawnościami (odpowiedzialność główne za: wdrażanie, bieżące wsparcie oraz integrację pracowników z niepełnosprawnościami w organizacji.
- Realizowanie procesów rekrutacyjnych w powierzonym zakresie odpowiedzialności.
- Nadzór nad przygotowaniem rekrutacji i procesem pozyskiwania kandydatów na stanowiska operacyjne w spółkach Grupy.
- Zarządzanie bazą życiorysów zgodnie z procedurami wewnętrznymi.
- Nadzór nad utrzymaniem standardów ogłoszeń rekrutacyjnych oraz publikowanych treści w ramach działań employer brandingowych.
- Zapewnienie wsparcia organizacyjnego oraz samodzielne realizowanie wybranych projektów zgodnie z wytycznymi przełożonego (głównie w obszarach: szkoleń, employer brandingu, CSR i diversity zaangażowania pracowników).
- Przygotowywanie materiałów na potrzeby prowadzonych przez dział projektów.
- Pełnienie funkcji Koordynatora ds. Osób z niepełnosprawnościami (odpowiedzialność główne za: wdrażanie, bieżące wsparcie oraz integrację pracowników z niepełnosprawnościami w organizacji.
Asystentka administracyjna - Home Office (staż)
Projekt O! Wioletta Pietrzyk
Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dystrybucję poczty wśród
współpracowników, zestawienia wydatków dla księgowości, koordynacja korespondencji,
przygotowanie zamówień, kontakty z dostawcami urządzeń biurowych, materiałów
piśmienniczych, środków czystości, koordynacja ew. cateringu i przesyłek kurierskich,
rezerwacja biletów, kontakty z innymi współpracującymi firmami, zarządzanie kalendarzem
spotkań.
Nabyte umiejętności:
Praktyczne zastosowanie elektronicznych narzędzi biurowych, obsługa aplikacji
internetowych, koordynacja przepływu informacji w biurze, realizacja zamówień na towary,
rejestrowanie wydatków, podstawowe czynności administracyjne.
współpracowników, zestawienia wydatków dla księgowości, koordynacja korespondencji,
przygotowanie zamówień, kontakty z dostawcami urządzeń biurowych, materiałów
piśmienniczych, środków czystości, koordynacja ew. cateringu i przesyłek kurierskich,
rezerwacja biletów, kontakty z innymi współpracującymi firmami, zarządzanie kalendarzem
spotkań.
Nabyte umiejętności:
Praktyczne zastosowanie elektronicznych narzędzi biurowych, obsługa aplikacji
internetowych, koordynacja przepływu informacji w biurze, realizacja zamówień na towary,
rejestrowanie wydatków, podstawowe czynności administracyjne.
Projekty
Kobieta na Barykadach
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia i polubienia mojego fanpage "Kobieta na Barykadach".
Założyłam go po to, żeby opisywać i pokazywać ludziom, że życie z niepełnosprawnością również może być radosne, udane, pozytywne i pełne energii. :-)
Założyłam go po to, żeby opisywać i pokazywać ludziom, że życie z niepełnosprawnością również może być radosne, udane, pozytywne i pełne energii. :-)
Zakres obowiązków
Promowanie aktywnego i pozytywnego życia z niepełnosprawnością.
Posada na Miarę
cHRakter miesiąca czerwca portalu HRownia (07.18r.):
https://hrownia.pl/artykuly/cHRakter_czerwca_Iga_Jendrych
Zdalny specjalista (12.17r.) - portal niepelnosprawni.pl / Magazyn Integracja 5/2017:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/634737;jsessionid=F7584C542F01EBFB0AFBF7A4EBAD5479
Czat Czwórki (28.11.17r.) Jak w Polsce żyje się osobom z niepełnosprawnościami?:
https://www.polskieradio.pl/10/5367/Artykul/1939507,Jak-w-Polsce-zyje-sie-osobom-z-niepelnosprawnosciami
Czat Czwórki (06.06.17r.) Kobieta na Barykadach (zapraszam do słuchania od 13:35 do 26:50):
https://www.polskieradio.pl/10/5367/Artykul/1774047,Czat-Czworki-6-czerwca-godz-1605
Program Pełnosprawni: Iga Jendrych - niezwykła dziewczyna (29.04.17r.):
http://sport.tvp.pl/30178782/pelnosprawni-piotr-czarnota-i-jego-milosc-do-duathlonu
(reportaż o mnie od 12 minuty)
Spotkanie Klubu HR Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej CCIFP (22.02.17r.) poświęcone tematyce zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami:
https://www.youtube.com/watch?v=iAxpq5-3XHU
Audycja w Radiu FaMa Wołomin (09.02.17r.) Kariera osób niepełnosprawnych:
https://radiofama.com.pl/publicystyka/kariera-osob-niepelnosprawnych
Audycja w Radiu RDC (05.02.17r.) Niepełnosprawni w pracy:
http://www.rdc.pl/podcast/wieczor-rdc-niepelnosprawni-w-pracy/
Projekt Posada na Miarę ma na celu zwrócenie uwagi przedstawicieli biznesu na osoby z niepełnosprawnościami jako potencjalnych pracowników i zachęcenie ich do zatrudniania takich właśnie osób w swoich firmach. Przynosi to nie tylko korzyści osobie z niepełnosprawnością, ale również organizacji.
Jako osoba z niepełnosprawnością, której udało się znaleźć ciekawą, satysfakcjonującą i dostosowaną do możliwości pracę, postanowiłam pomóc innym w tej kwestii. Stąd właśnie pomysł na ten projekt.
We wszystkich działaniach wspiera mnie mój przełożony Paweł Bechciński Dyrektor ds. Rekrutacji i Rozwoju Zasobów Ludzkich SUEZ Polska.
Jako osoba z niepełnosprawnością, której udało się znaleźć ciekawą, satysfakcjonującą i dostosowaną do możliwości pracę, postanowiłam pomóc innym w tej kwestii. Stąd właśnie pomysł na ten projekt.
We wszystkich działaniach wspiera mnie mój przełożony Paweł Bechciński Dyrektor ds. Rekrutacji i Rozwoju Zasobów Ludzkich SUEZ Polska.
Zakres obowiązków
Oto co już zrobiliśmy:cHRakter miesiąca czerwca portalu HRownia (07.18r.):
https://hrownia.pl/artykuly/cHRakter_czerwca_Iga_Jendrych
Zdalny specjalista (12.17r.) - portal niepelnosprawni.pl / Magazyn Integracja 5/2017:
http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/634737;jsessionid=F7584C542F01EBFB0AFBF7A4EBAD5479
Czat Czwórki (28.11.17r.) Jak w Polsce żyje się osobom z niepełnosprawnościami?:
https://www.polskieradio.pl/10/5367/Artykul/1939507,Jak-w-Polsce-zyje-sie-osobom-z-niepelnosprawnosciami
Czat Czwórki (06.06.17r.) Kobieta na Barykadach (zapraszam do słuchania od 13:35 do 26:50):
https://www.polskieradio.pl/10/5367/Artykul/1774047,Czat-Czworki-6-czerwca-godz-1605
Program Pełnosprawni: Iga Jendrych - niezwykła dziewczyna (29.04.17r.):
http://sport.tvp.pl/30178782/pelnosprawni-piotr-czarnota-i-jego-milosc-do-duathlonu
(reportaż o mnie od 12 minuty)
Spotkanie Klubu HR Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej CCIFP (22.02.17r.) poświęcone tematyce zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami:
https://www.youtube.com/watch?v=iAxpq5-3XHU
Audycja w Radiu FaMa Wołomin (09.02.17r.) Kariera osób niepełnosprawnych:
https://radiofama.com.pl/publicystyka/kariera-osob-niepelnosprawnych
Audycja w Radiu RDC (05.02.17r.) Niepełnosprawni w pracy:
http://www.rdc.pl/podcast/wieczor-rdc-niepelnosprawni-w-pracy/
Giełda Mocy
Odwrócone Targi Pracy od 5 lat organizowane przez Stowarzyszenie Otwarte Drzwi, których gospodarzami są osoby z niepełnosprawnościami Kandydaci szukający zatrudnienia, a odwiedzającymi gośćmi otwarci i świadomi pracodawcy poszukujący nowych pracowników.
Zakres obowiązków
Byłam Kandydatką szukającą zatrudnienia, której udało się je znaleźć. :-)
Klub Smopomocy "Sami dla Siebie"
Ta działalność pozwala mi nie tylko realizować siebie i pracować nad własnym rozwojem, ale również co najważniejsze aktywnie działać na rzecz innych, tych który potrzebują mojej pomocy i wsparcia.
Członkami Klubu są osoby z niepełnosprawnościami Beneficjenci Stowarzyszenia Otwarte Drzwi.
W naszym Klubie prowadzimy szereg działań wolontarystycznych na rzecz osób z różnymi niepełnosprawnościami, seniorów, mieszkańców lokalnych społeczności (Praga-Północ, Wola, Ochota, Wilanów) oraz osób wykluczonych społecznie.
W naszym Klubie prowadzimy szereg działań wolontarystycznych na rzecz osób z różnymi niepełnosprawnościami, seniorów, mieszkańców lokalnych społeczności (Praga-Północ, Wola, Ochota, Wilanów) oraz osób wykluczonych społecznie.
Zakres obowiązków
Ja najpierw byłam Członkinią Klubu, a od 2012 roku jestem jego Wice-przewodniczącą.Ta działalność pozwala mi nie tylko realizować siebie i pracować nad własnym rozwojem, ale również co najważniejsze aktywnie działać na rzecz innych, tych który potrzebują mojej pomocy i wsparcia.
Szkolenia i kursy
10.2019 EY Academy of Business
Akademia Asesora
01.2019 EY (dawniej Ernst & Young)
Szkolenie „Zmiany w Prawie Pracy”
01.2018 SUEZ Polska
Szkolenie „Techniki prezentacji i prowadzenia zebrań”.
06.2017 SUEZ Polska
Szkolenie „Prawo Pracy dla Managerów”.
12.2016 SUEZ Polska
„MS Excel - opcje podstawowe”
03.2015 – 04.2015 Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość” Oddział Terenowy w Gdańsku
Projekt „Lepsze Perspektywy – aktywizacja osób niepełnosprawnych”
Szkolenie „Grafik komputerowy i webdesigner” (Corel X5).
12.2012 - 06.2013 Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Projekt „Start dla innowacyjnych firm II”. Moduły „Innowacyjność i twórcze myślenie”, „Działalność
w Internecie”, „Kobieta w biznesie”.
11.2011 - 01.2012 Stowarzyszenie „Otwarte Drzwi”
Warsztaty z zakresu przeciwdziałania przemocy (portret psychologiczny ofiary i sprawcy; interwencja kryzysowa; PTSD i inne).
07.2009 Fundacja Dzieci Dzieciom Projekt „Przedsiębiorcza uczelnia” (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych „ECDL Core”.
11.2006 - 12.2006 ZDZ w Warszawie - Ośrodek Kształcenia Zawodowego nr 2
Kurs zawodowy: Pomoc biurowa (obsługa i technika pracy biurowej; ewidencja korespondencji; obsługa sekretariatu i klientów i inne).
Akademia Asesora
01.2019 EY (dawniej Ernst & Young)
Szkolenie „Zmiany w Prawie Pracy”
01.2018 SUEZ Polska
Szkolenie „Techniki prezentacji i prowadzenia zebrań”.
06.2017 SUEZ Polska
Szkolenie „Prawo Pracy dla Managerów”.
12.2016 SUEZ Polska
„MS Excel - opcje podstawowe”
03.2015 – 04.2015 Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość” Oddział Terenowy w Gdańsku
Projekt „Lepsze Perspektywy – aktywizacja osób niepełnosprawnych”
Szkolenie „Grafik komputerowy i webdesigner” (Corel X5).
12.2012 - 06.2013 Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Projekt „Start dla innowacyjnych firm II”. Moduły „Innowacyjność i twórcze myślenie”, „Działalność
w Internecie”, „Kobieta w biznesie”.
11.2011 - 01.2012 Stowarzyszenie „Otwarte Drzwi”
Warsztaty z zakresu przeciwdziałania przemocy (portret psychologiczny ofiary i sprawcy; interwencja kryzysowa; PTSD i inne).
07.2009 Fundacja Dzieci Dzieciom Projekt „Przedsiębiorcza uczelnia” (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych „ECDL Core”.
11.2006 - 12.2006 ZDZ w Warszawie - Ośrodek Kształcenia Zawodowego nr 2
Kurs zawodowy: Pomoc biurowa (obsługa i technika pracy biurowej; ewidencja korespondencji; obsługa sekretariatu i klientów i inne).
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
Psychologia
HR
CSR
HR
CSR
Organizacje
Stowarzyszenie Otwarte Drzwi
Inne
Z uwagi na posiadane orzeczenia o znacznym stopniu niepełnosprawności ruchowej (tylko i wyłącznie ruchowej) i związanymi z tym faktem ograniczeniami w mobilności preferuję pracę zdalną/w systemie Home-Office.