Umiejętności
Copywriting
Analiza danych
Excels
HTML
Link Building Campaigns
Microsoft Office
Prezi
SEM
SEO
Social Media
SPSS
Pisanie
Prawo jazdy kat B
prowadzenie pogłębionych wywiadów jakościowych i ilościowych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Badacz
Doradztwo Społeczne i Gospodarcze
- prowadzenie Indywidualnych wywiadów pogłębionych oraz PAPI,
- transkrypcje wywiadów,
- analiza danych zastanych,
- analiza i interpretacja danych empirycznych,-
- przygotowywanie analiz SWOT dla mikro i małych przedsiębiorstw,
- przygotowywanie raportów z badań.
- transkrypcje wywiadów,
- analiza danych zastanych,
- analiza i interpretacja danych empirycznych,-
- przygotowywanie analiz SWOT dla mikro i małych przedsiębiorstw,
- przygotowywanie raportów z badań.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Zainteresowania
podróże, jazda konna, psychologia społeczna, socjologia organizacji, zajęcia manualne, edukacja alternatywna.
Organizacje
- Stowarzyszenie "Lepszy Świat- wolontariat z MOPR w poznańskich rodzinach" (2009-2013)
- Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej (2001- 2008)
- Koło Naukowe Studentów Socjologii – Sekcja Badań Społecznych (od 2011): udział w różnego rodzaju projektach Koła, miedzy innymi badania zlecone przez firmę Volkswagen, GOK Sezam, Targowiska S.A., Generator Malta, asystowanie przy badaniach fokusowych
- Koło Naukowe Kultury Medialnej PRojtektor (2011-2012): Warsztaty public relations: PR korporacyjny
- Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej (2001- 2008)
- Koło Naukowe Studentów Socjologii – Sekcja Badań Społecznych (od 2011): udział w różnego rodzaju projektach Koła, miedzy innymi badania zlecone przez firmę Volkswagen, GOK Sezam, Targowiska S.A., Generator Malta, asystowanie przy badaniach fokusowych
- Koło Naukowe Kultury Medialnej PRojtektor (2011-2012): Warsztaty public relations: PR korporacyjny
Inne
obowiązkowa praktyka pedagogiczna w szkole podstawowej (100 h), gimnazjum (60 h) i liceum (40 h).
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
BEZ TABU
Możesz być kontrowersyjny, możesz prowokować. Powiem więcej - RÓB TO jak najczęściej. Pozwól innym zobaczyć świat w taki sposób jaki go postrzegasz.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy