Umiejętności
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, Prawo jazdy kat. B
Języki
angielski
biegły
włoski
dobry
francuski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Brand Manager
* Realizacja strategii marketingowej dla wybranych grup produktów (dermo-kosmetyki oraz wyroby medyczne)
* Samodzielne opracowywanie i realizacja planów marketingowych dla powierzonych grup produktów w celu wzmacniania pozycji rynkowej oraz wzrostu sprzedaży
* Realizacja projektów o charakterze marketingowym i/lub PR
* Współpraca z Laboratorium Badawczo – Rozwojowym nad tworzeniem nowych produktów dedykowanych na rynek apteczny
* Aktywne uczestnictwo w tworzeniu rocznych planów budżetowych – wartościowych i ilościowych i wspólna z Działem Sprzedaży wraz z odpowiedzialnością za ich realizację,
* Nadzór nad przydzielonym budżetem marketingowym, monitorowanie efektywności jego wykorzystania
* Pozyskiwanie wiedzy o rynku, grupie docelowej oraz konkurencji - realizacja koniecznych badań rynkowych i analiz własnych
* Samodzielne opracowywanie i realizacja planów marketingowych dla powierzonych grup produktów w celu wzmacniania pozycji rynkowej oraz wzrostu sprzedaży
* Realizacja projektów o charakterze marketingowym i/lub PR
* Współpraca z Laboratorium Badawczo – Rozwojowym nad tworzeniem nowych produktów dedykowanych na rynek apteczny
* Aktywne uczestnictwo w tworzeniu rocznych planów budżetowych – wartościowych i ilościowych i wspólna z Działem Sprzedaży wraz z odpowiedzialnością za ich realizację,
* Nadzór nad przydzielonym budżetem marketingowym, monitorowanie efektywności jego wykorzystania
* Pozyskiwanie wiedzy o rynku, grupie docelowej oraz konkurencji - realizacja koniecznych badań rynkowych i analiz własnych
Specjalista Trade Marketingu ds. AKS
* Planowanie i zarządzanie eventami
* Zarządzanie projektami sponsorskimi
* Kreowanie wizerunku marek (Lech, Lech Free, Tyskie, Żubr, Grolsh, Pilsner Urquell, Książęce)
* Planowanie i realizacja działań trade marketingowych (detal, gastro, eventy), monitorowanie, ocena pod kątem wyników i efektywności ROI, raportowanie
* Współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, producentami
materiałów POS
* Zarządzanie budżetem działu w podległych dystryktach (Gdańsk i Toruń)
* Zarządzanie sprzętem eventowym w ramach polityki magazynowej
* Realizacja zakupów, zamówień w systemie SAP
* Wspieranie działu sprzedaży
* Redagowanie tekstów promocyjno- reklamowych i PR (PR zewnętrzny i wewnętrzny)
* Negocjowanie warunków współpracy, umów (B2B)
* Przygotowywanie umów, nadzór nad ich wykonaniem
* Planowanie budżetów, tworzenie harmonogramów, kontrola
* Planowanie i raportowanie (przygotowywanie prezentacji działań, raportowanie postępów i wyników)
* Zarządzanie projektami sponsorskimi
* Kreowanie wizerunku marek (Lech, Lech Free, Tyskie, Żubr, Grolsh, Pilsner Urquell, Książęce)
* Planowanie i realizacja działań trade marketingowych (detal, gastro, eventy), monitorowanie, ocena pod kątem wyników i efektywności ROI, raportowanie
* Współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, producentami
materiałów POS
* Zarządzanie budżetem działu w podległych dystryktach (Gdańsk i Toruń)
* Zarządzanie sprzętem eventowym w ramach polityki magazynowej
* Realizacja zakupów, zamówień w systemie SAP
* Wspieranie działu sprzedaży
* Redagowanie tekstów promocyjno- reklamowych i PR (PR zewnętrzny i wewnętrzny)
* Negocjowanie warunków współpracy, umów (B2B)
* Przygotowywanie umów, nadzór nad ich wykonaniem
* Planowanie budżetów, tworzenie harmonogramów, kontrola
* Planowanie i raportowanie (przygotowywanie prezentacji działań, raportowanie postępów i wyników)
Project Manager
* Zarządzanie projektami interaktywnymi
* Zarządzanie zespołami projektowymi (grafikami, programistami)
* Planowanie budżetów, tworzenie harmonogramów, bieżąca kontrola realizacji projektu
* Utrzymanie efektywnej komunikacji z klientem - zleceniodawcą, zaplanowanie projektu, informowanie o statusie, rozliczenie
* Zarządzanie zespołami projektowymi (grafikami, programistami)
* Planowanie budżetów, tworzenie harmonogramów, bieżąca kontrola realizacji projektu
* Utrzymanie efektywnej komunikacji z klientem - zleceniodawcą, zaplanowanie projektu, informowanie o statusie, rozliczenie
Key Account Manager
* Kierowanie strategicznymi projektami agencji, planowanie oraz koordynacja ich realizacji, w tym zarządzanie zespołem projektowym
* Planowanie strategiczne oraz nadzorowanie działań PR dla kluczowych klientów
* przygotowywanie budżetów oraz raportów powykonawczych
* Doradztwo i zapobieganie sytuacjom kryzysowym
* Organizowanie event’ów oraz nadzór nad ich przebiegiem
* Współpraca z mediami, w tym planowanie zakupu mediów
* Redagowanie tekstów (notatek dla dziennikarzy i innych przekazów o charakterze PR oraz promocyjno-reklamowym)
* Tworzenie i udział w projektach marketingowych, eventach,
Redagowanie tekstów promocyjno- reklamowych i PR (PR zewnętrzny i wewnętrzny)
* Współpraca z dziennikarzami, czasopismami
* Przygotowywanie konferencji prasowych
* Współpraca przy produkcjach TV i filmach reklamowych
* Współpraca i nadzór nad podwykonawcami (np. grafikami, drukarniami)
* Planowanie strategiczne oraz nadzorowanie działań PR dla kluczowych klientów
* przygotowywanie budżetów oraz raportów powykonawczych
* Doradztwo i zapobieganie sytuacjom kryzysowym
* Organizowanie event’ów oraz nadzór nad ich przebiegiem
* Współpraca z mediami, w tym planowanie zakupu mediów
* Redagowanie tekstów (notatek dla dziennikarzy i innych przekazów o charakterze PR oraz promocyjno-reklamowym)
* Tworzenie i udział w projektach marketingowych, eventach,
Redagowanie tekstów promocyjno- reklamowych i PR (PR zewnętrzny i wewnętrzny)
* Współpraca z dziennikarzami, czasopismami
* Przygotowywanie konferencji prasowych
* Współpraca przy produkcjach TV i filmach reklamowych
* Współpraca i nadzór nad podwykonawcami (np. grafikami, drukarniami)
Szkolenia i kursy
2010r. - Zarządzanie projektami - szkolenie w wymiarze 120h organizowane przez Stowarzyszenie Project Management Polska
2010 r. - Retail Audit Methodology Facts in Nielsen reports - szkolenie organizowane przez ACNielsen Polska Sp. z o.o.
2010 r. - Retail Audit Methodology Facts in Nielsen reports - szkolenie organizowane przez ACNielsen Polska Sp. z o.o.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Podróże kulinarne
Narciarstwo
Film i muzyka włoska
Narciarstwo
Film i muzyka włoska
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Kuchnia włoska. La Cucina Italiana.
Makaron, makaron i jeszcze raz makaron. Ale nie tylko, sprawdź jak wspaniały jest ten świat!