Hubert Zieliński
.
Wrocław,
dolnośląskie
Umiejętności
B2B
Komunikatywność
Sprzedaż bezpośrednia
Ekonomika
Szkolenia pracowników
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Partnerstwo strategiczne
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menedżer Projektu
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Zarządzanie Projektem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; poddziałanie 2.1.1. Rozwój kapitału ludzkiego przedsiębiorstw.
Kontakt z Instytucją Pośredniczącą (PARP - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości) w sprawach realizacji projektu. Prowadzenie Biura Projektu. Nadzór nad postępem rzeczowym i finansowym i nad rekrutacją uczestników projektu. Przygotowanie i ostateczna akceptacja wzoru dokumentów rekrutacyjnych. Współpraca z księgową projektową. Przygotowanie części rzeczowej wniosku o płatność (złożonych 6 wniosków o płatność - wszystkie zaakceptowane). Kontrola realizacji budżetu i harmonogramu projektu. Realizacja promocji projektu. Przeprowadzenie rozeznań rynku i zapytania ofertowego na usługi w ramach projektu. Koordynacja pracy zespołu projektowego.
Wprowadzanie i aktualizowanie harmonogramów zajęć w systemie LSI9. Koordynacja działań zespołu projektowego w trakcje trwania kontroli zewnętrznej projektu zleconej przez Instytucję Pośredniczącą.
Kontakt z Instytucją Pośredniczącą (PARP - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości) w sprawach realizacji projektu. Prowadzenie Biura Projektu. Nadzór nad postępem rzeczowym i finansowym i nad rekrutacją uczestników projektu. Przygotowanie i ostateczna akceptacja wzoru dokumentów rekrutacyjnych. Współpraca z księgową projektową. Przygotowanie części rzeczowej wniosku o płatność (złożonych 6 wniosków o płatność - wszystkie zaakceptowane). Kontrola realizacji budżetu i harmonogramu projektu. Realizacja promocji projektu. Przeprowadzenie rozeznań rynku i zapytania ofertowego na usługi w ramach projektu. Koordynacja pracy zespołu projektowego.
Wprowadzanie i aktualizowanie harmonogramów zajęć w systemie LSI9. Koordynacja działań zespołu projektowego w trakcje trwania kontroli zewnętrznej projektu zleconej przez Instytucję Pośredniczącą.
Dyrektor działu sprzedaży osobistej
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Koordynacja, zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż produktów premium dla klientów firmowych na rynku dolnośląskim, lubuskim i opolskim. Tworzenie baz klientów firmowych, analiza potrzeb potencjalnych klientów, przygotowywanie dopasowanych ofert. Projektowanie kampanii marketingowych pod klienta firmowego, instytucjonalnego. Tworzenie i przygotowywanie umów handlowych oraz koordynacja procesu ich realizacji. Negocjacje dotychczasowych umów handlowych.
Dbanie o wysoką jakość sprzedaży, sprawną i rzetelną obsługę potencjalnych jak i obecnych klientów firmowych. Obsługa strategicznych klientów grupy Wyższych Szkół Bankowych w Polsce.
Raportowanie z podejmowanych działań i odpowiedzialność za realizację planu sprzedażowego. Projektowanie i negocjacje budżetu działu. Konsulting w zakresie systemu CRM dla sprzedaży produktów edukacyjnych w biznesie.
Konsulting w zakresie tworzenia analogicznych struktur sprzedażowych w pozostałych Wyższych Szkołach Bankowych w Polsce.
Dbanie o wysoką jakość sprzedaży, sprawną i rzetelną obsługę potencjalnych jak i obecnych klientów firmowych. Obsługa strategicznych klientów grupy Wyższych Szkół Bankowych w Polsce.
Raportowanie z podejmowanych działań i odpowiedzialność za realizację planu sprzedażowego. Projektowanie i negocjacje budżetu działu. Konsulting w zakresie systemu CRM dla sprzedaży produktów edukacyjnych w biznesie.
Konsulting w zakresie tworzenia analogicznych struktur sprzedażowych w pozostałych Wyższych Szkołach Bankowych w Polsce.
Zastępca Dyrektora Biura Informacji i Rekrutacji
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Organizacja nowych stanowisk pracy i szkolenie nowych pracowników. Koordynacja pracy zespołu obsługującego klientów indywidualnych. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta. Tworzenie baz dla kampanii telemarketingowych.
Zaprojektowanie i utworzenie Działu Sprzedaży Osobistej w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Rekrutacja pracowników na stanowiska sprzedawców (doradców mobilnych). Koordynacja, zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż produktów premium dla klientów firmowych. Tworzenie baz klientów firmowych, analiza potrzeb potencjalnych klientów, przygotowywanie dopasowanych ofert. Projektowanie kampanii marketingowych pod klienta firmowego, instytucjonalnego. Tworzenie i przygotowywanie umów handlowych oraz koordynacja procesu ich realizacji.
Dbanie o wysoką jakość sprzedaży, sprawną i rzetelną obsługę potencjalnych jak i obecnych klientów firmowych.
Raportowanie z podejmowanych działań i wypracowanie podwalin pod projekt planu sprzedażowego.
Konsulting w zakresie tworzenia analogicznych struktur sprzedażowych w pozostałych Wyższych Szkołach Bankowych w Polsce.
Zaprojektowanie i utworzenie Działu Sprzedaży Osobistej w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Rekrutacja pracowników na stanowiska sprzedawców (doradców mobilnych). Koordynacja, zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż produktów premium dla klientów firmowych. Tworzenie baz klientów firmowych, analiza potrzeb potencjalnych klientów, przygotowywanie dopasowanych ofert. Projektowanie kampanii marketingowych pod klienta firmowego, instytucjonalnego. Tworzenie i przygotowywanie umów handlowych oraz koordynacja procesu ich realizacji.
Dbanie o wysoką jakość sprzedaży, sprawną i rzetelną obsługę potencjalnych jak i obecnych klientów firmowych.
Raportowanie z podejmowanych działań i wypracowanie podwalin pod projekt planu sprzedażowego.
Konsulting w zakresie tworzenia analogicznych struktur sprzedażowych w pozostałych Wyższych Szkołach Bankowych w Polsce.
Zastępca Kierownika Biura Informacji i Rekrutacji
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Zarządzaniem podległym zespołem; przygotowanie procesu rekrutacji; monitorowanie, kontrolowanie przebiegu rekrutacji dla studiów II stopnia i studiów podyplomowych. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta. Budowanie baz dla celów telemarketingowych. Współtworzenie kampanii marketingowych dla studiów podyplomowych.
Administrator Bezpieczeństwa Informacji
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Przygotowanie i wdrożenie polityki ochrony danych osobowych w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu i w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu Wydziale Ekonomicznym w Opolu. Koordynacja procesu zarządzania danymi osobowymi w uczelni.
Starszy specjalista ds. rekrutacji
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Obsługa, rekrutacja kandydatów na studia II stopnia i studia podyplomowe. Zarządzanie zespołem pracowników rekrutujących na wymienione powyżej produkty. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta indywidualnego. Projektowanie i wdrażanie systemów rekrutacji internetowej dla studiów realizowanych z środków Unii Europejskiej.
Szkolenia i kursy
Czerwiec 2004r. - trening "Career Manager"
Październik 2004r. - szkolenie z zakresu autoprezentacji oraz wystąpień publicznych poziom podstawowy
Kwiecień 2006r. - szkolenie z zakresu autoprezentacji oraz wystąpień publicznych poz. zaawansowany
Luty 2007r. - szkolenie "Doskonała obsługa klienta" - organizator OPTA
Grudzień 2008r. - szkolenie "Skuteczny telemarketing" - organizator Adviser
Marzec 2009r. - szkolenie "Skuteczna sprzedaż oferty edukacyjnej - poziom zaawansowany" - organizator FALCO grupa doradczo-szkoleniowa
Październik 2012r. - szkolenie "pozyskiwanie i sprzedaż dla klienta biznesowego" - organizator SK training
Marzec 2013r. - szkolenie "Celujący menadżer" - organizator WSB we Wrocławiu, trener Agnieszka Maziarz-Lipka
Maj 2013 - szkolenie "Savoir vivre w biznesie" - organizator Pasja, trener Wojciech Grzybowski
Styczeń 2015 - szkolenie "Jak sprzedawać i zarządzać sprzedażą" - TEB Akademia - trener Wojciech Grzybowski
Październik 2004r. - szkolenie z zakresu autoprezentacji oraz wystąpień publicznych poziom podstawowy
Kwiecień 2006r. - szkolenie z zakresu autoprezentacji oraz wystąpień publicznych poz. zaawansowany
Luty 2007r. - szkolenie "Doskonała obsługa klienta" - organizator OPTA
Grudzień 2008r. - szkolenie "Skuteczny telemarketing" - organizator Adviser
Marzec 2009r. - szkolenie "Skuteczna sprzedaż oferty edukacyjnej - poziom zaawansowany" - organizator FALCO grupa doradczo-szkoleniowa
Październik 2012r. - szkolenie "pozyskiwanie i sprzedaż dla klienta biznesowego" - organizator SK training
Marzec 2013r. - szkolenie "Celujący menadżer" - organizator WSB we Wrocławiu, trener Agnieszka Maziarz-Lipka
Maj 2013 - szkolenie "Savoir vivre w biznesie" - organizator Pasja, trener Wojciech Grzybowski
Styczeń 2015 - szkolenie "Jak sprzedawać i zarządzać sprzedażą" - TEB Akademia - trener Wojciech Grzybowski
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Sporty rowerowe (MTB), motoryzacja, fotografia, gotowanie.