Wypowiedzi
-
Problem rozwiązany - należy do aplikacji wejść przez:
http://developers.facebook.com/apps - tam działa -
Czy ktoś jeszcze nie może zmienić ikony i logo aplikacji? Jak klikam "zmień" to pojawia się komunikat "ładowanie", który wisi i wisi i nic się dalej nie dzieje. Jeszcze w piątek można było zmieniać, a teraz nic a nic.
U Was działa? -
Z tego co widzę, jeśli reklama facebookowa ma prowadzić do fanpage, nie ma możliwości modyfikacji tytułu reklamy. Tytuł reklamy jest wówczas tożsamy z tytułem strony (co nie jest dla mnie do końca wygodne, ani zrozumiałe).
Z drugiej strony, da się zauważyć reklamy, które prowadzą do fanpage, ale sam tytuł reklamy jest inny. Jedyne, co mi przychodzi do głowy, by uzyskać taki efekt, to ustawienie strony docelowej jako "zewnętrzny adres URL" (co umożliwia ustawienie dowolnego tytułu reklamy) i ręczne wpisanie adresu URL naszego fanpage.
Ktoś z Was wie, skąd i po co to te komplikacje? -
Po eksperymentach przeprowadzonych na testowym fanpage wnoszę, że filtr działa tylko na przekleństwa w języku angielskim. Nawet najbardziej plugawe słowa w języku polskim (żeby nie komplikować, pisałem w mianowniku) są dopuszczane. Poległ natomiast Joe Cocker przy poziomie "wysokim" ;-)
-
Czy jako administratorzy fanpage, mieliście już okazję do przetestowania ustawień "czarnej listy wulgaryzmów" (jednego z tegorocznych usprawnień na Facebooku)? Zastanawia mnie realna różnica pomiędzy poziomem "średnim" i "wysokim".
-
Dawid,
Z całą pewnością masz rację, problem natomiast polega na tym, że część aktywnych zawodowo wcale nie pracuje z komputerem. Zastanawiało mnie więc bardziej, czy na Facebooku więcej kobiet jest w stanie się zaktywizować w godzinach pracy czy jednak po. -
Marcin,
Gdybym miał dane statystyczne, to na pewno byłoby łatwiej ;-) Tu sytuacja wygląda tak, że ten konkurs ma promować nowopowstały fanpage. -
Witam Was serdecznie,
Chciałbym poprosić Was o opinię - gdybyście urządzali na FB konkurs, w którym o zwycięstwie decyduje szybkość (o pewnej godzinie publikujecie pytanie i kto pierwszy odpowie - wygrywa) - jaką porę dnia byście wybrali? Chodzi oczywiście o kwestie, czy zadania takie publikować w godzinach pracy, czy późnym popołudniem. Oba rozwiązania mają swoje zalety i wady.
Grupa docelowa jest bardzo szeroka - kobiety 16-50 lat. Zadań konkursowych byłoby łącznie 10 (w 10 kolejnych dniach) - może więc to jakoś rozdzielić, np. 5 pytań około południa, 5 po godz. 18:00?
Będę wdzięczny za odpowiedź,
Pozdrawiam,
Hubert -
Witam Was serdecznie,
Chciałbym poprosić Was o opinię - gdybyście urządzali konkurs, w którym o zwycięstwie decyduje szybkość (o pewnej godzinie publikujecie pytanie i kto pierwszy odpowie - wygrywa) - jaką porę dnia byście wybrali? Chodzi oczywiście o kwestie, czy zadania takie publikować w godzinach pracy, czy późnym popołudniem. Oba rozwiązania mają swoje zalety i wady.
Grupa docelowa jest bardzo szeroka - kobiety 16-50 lat. Zadań konkursowych byłoby łącznie 10 (w 10 kolejnych dniach) - może więc to jakoś rozdzielić, np. 5 pytań około południa, 5 po godz. 18:00?
Będę wdzięczny za odpowiedź,
Pozdrawiam,
Hubert -
Marcin Olejniczak:
z tego co widzę, to jest możliwość zmiany, wystarczy wejść w konkretny album (z ostatnimi zdjęciami) i zmienić kolejność przeciągając obrazki
Kolejność wewnątrz samego albumu - owszem. Natomiast w górnym pasku na tablicy wyświetlają się losowo. Konkretniej - wyświetla się tylko 5 ostatnio dodanych zdjęć, ale w losowej kolejności - widać to choćby po każdorazowym odświeżeniu. -
Szkoda, że na stronach firmowych nie ma się wpływu na to, jakie zdjęcia będą wyświetlane w górnym pasku (a konkretniej - w jakiej kolejności). W przeciwieństwie do profili osobistych, gdzie ma się tę kontrolę (zaowocowało to wspomnianymi wcześniej ciekawymi rozwiązaniami - http://www.joemonster.org/art/15869/Ciekawe_wykorzysta....
A może ktoś z Was może znalazł rozwiązanie? -
Agencja Symetria poszukuje zdolnego i kreatywnego grafika/flash designera do pracy stałej w Poznaniu.
Zakres obowiązków:
- udział w procesie tworzenia koncepcji kreatywnej
- przygotowywanie kreacji bannerowych flash na potrzeby internetowych kampanii reklamowych
- przygotowywanie grafik mailingów i layoutów graficznych stron internetowych (do postaci PSD, bez kodowania)
- inne zgodne z posiadanymi umiejętnościami
Wymagania:
- kreatywność
- bardzo dobra znajomość pakietu Adobe (Flash, Illustrator, Photoshop)
- zmysł estetyczny
- soczyste portfolio
- doświadczenie w tworzeniu internetowych reklam
Mile widziane:
- znajomość zasad usability
- znajomość Action Script
- zdolności w zakresie motion design
- pociąg do pracy nad indentyfikacją wizualną
- bycie względnie zorganizowanym
- pozostałe, o których nawet nie śnimy
Oferujemy:
- etat (może być pół) w uznanej agencji pracującej dla największych polskich firm
- nielimitowane możliwości eksplodowania talentem
- pracę w młodym, kreatywnym, przesympatycznym, pięknym i szalenie skromnym zespole ludzi
- konkretne wynagrodzenie za konkretne umiejętności i doświadczenie - jesteśmy otwarci na Twoje oczekiwania
W przypadku zainteresowania naszą ofertą prosimy przesłać CV oraz link do portfolio na adres hubert.wawrzyniak@symetria.pl. Na ten adres można też śmiało słać ewentualne pytania i uwagi. Zgłoszenia prosimy opatrzyć stosowną klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
Proces przyjmowania zgłoszeń chcielibyśmy zamknąć do poniedziałku 12 lipca. Późniejsze zgłoszenia nie będą dyskwalifikowały potencjalnych kandydatów, ale mogą znacząco obniżyć ich szanse, bo może się zdarzyć, że wcześniej znajdziemy kogoś w sam raz dla nas).
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzenia tylko na wybrane zgłoszenia.
--
www.symetria.pl
www.symetria.pl/blog/Hubert Wawrzyniak edytował(a) ten post dnia 06.07.10 o godzinie 15:31 -
Agencja Symetria poszukuje zdolnego i kreatywnego grafika/flash designera do pracy stałej w Poznaniu.
Zakres obowiązków:
- udział w procesie tworzenia koncepcji kreatywnej
- przygotowywanie kreacji bannerowych flash na potrzeby internetowych kampanii reklamowych
- przygotowywanie grafik mailingów i layoutów graficznych stron internetowych (do postaci PSD, bez kodowania)
- inne zgodne z posiadanymi umiejętnościami
Wymagania:
- kreatywność
- bardzo dobra znajomość pakietu Adobe (Flash, Illustrator, Photoshop)
- zmysł estetyczny
- soczyste portfolio
- doświadczenie w tworzeniu internetowych reklam
Mile widziane:
- znajomość zasad usability
- znajomość Action Script
- zdolności w zakresie motion design
- pociąg do pracy nad indentyfikacją wizualną
- bycie względnie zorganizowanym
- pozostałe, o których nawet nie śnimy
Oferujemy:
- etat (może być pół) w uznanej agencji pracującej dla największych polskich firm
- nielimitowane możliwości eksplodowania talentem
- pracę w młodym, kreatywnym, przesympatycznym, pięknym i szalenie skromnym zespole ludzi
- konkretne wynagrodzenie za konkretne umiejętności i doświadczenie - jesteśmy otwarci na Twoje oczekiwania
W przypadku zainteresowania naszą ofertą prosimy przesłać CV oraz link do portfolio na adres hubert.wawrzyniak@symetria.pl. Na ten adres można też śmiało słać ewentualne pytania i uwagi. Zgłoszenia prosimy opatrzyć stosowną klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
Proces przyjmowania zgłoszeń chcielibyśmy zamknąć do poniedziałku 12 lipca. Późniejsze zgłoszenia nie będą dyskwalifikowały potencjalnych kandydatów, ale mogą znacząco obniżyć ich szanse, bo może się zdarzyć, że wcześniej znajdziemy kogoś w sam raz dla nas).
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzenia tylko na wybrane zgłoszenia.
--
www.symetria.pl
www.symetria.pl/blog/Hubert Wawrzyniak edytował(a) ten post dnia 06.07.10 o godzinie 15:32 -
Duże "Z"
Dlaczego właśnie tak - co do teorii i subiektywnych odczuć nie da się powiedzieć więcej niż poprzednicy. Jeśli klient chce twardych dowodów, to bez eye trackingu się raczej nie obędzie ;-)Hubert Wawrzyniak edytował(a) ten post dnia 28.06.10 o godzinie 13:38