Hubert Świadek

E-commerce Director | Project & Product Management | Business & Partnership Development
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Digital Marketing E-commerce Event Management Project Management Social Media Marketing Zarządzanie projektami Branding Planowanie strategiczne Strategia marketingowa Marketing internetowy zarządzanie marką Zarządzanie budżetem Kampanie reklamowe Planowanie mediów budżetowanie Reklama Online Rozwój produktu Promocja Sprzedaży Analiza marketingowa P&L Rozwój biznesu - Business Development Planowanie marketingowe - Marketing Planning Zarządzanie wizerunkiem osobistym

Języki

angielski
biegły
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Booksy International
E commerce Director
Booksy International
Senior Business Development Manager
Logo
Product Manager
versum
Rozwój narzędzi dla profesjonalistów na rynku beauty. Kooperacja z firmami działającym na rynku beauty.
Stara Mydlarnia
Brand Manager
Zarządzanie działem marketingu sieci sklepów z kosmetykami naturalnymi.
Logo
Specjalista ds. Marketingu Internetowego
E-Zamawiam – Urodo.pl
• Wdrażanie serwisu do rezerwacji wizyt w salonach fryzjerskich na rynku fryzjerskim
• Zarządzanie projektami marketingowymi
• Doradztwo w zakresie działań marketingowych
• Analiza wyników
Logo
Marketing Manager
Fale Loki Koki
• Tworzenie strategii rozwoju dla marki – Fale Loki Koki
• Przygotowanie i realizacja planu marketingowego
• Przygotowanie, realizacja i kontrola operacyjnych planów promocyjnych
• Przygotowanie i realizacja budżetu
• Planowanie sprzedaży, analiza konkurencji oraz wyników
• Organizacja tragów i wydarzeń barażowych
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek
• Prowadzenie projektów między-markowych
• Współpraca z kanałem dystrybucji, siłami sprzedaży, klientami
• Raportowanie, przygotowywanie sprawozdań i prezentacja wyników dla zarządu firmy
• Doradztwo w zakresie nowych projektów
Polwell Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu marki artego
• Realizacja planów marketingowych dla marki Artego
• Kreacja graficzna
• Analiza sprzedaży
• Marketing w mediach społecznościowych
• Organizacja wydarzeń branżowych
• Współpraca z mediami, drukarniami, agencjami: reklamowymi, interaktywni, public relations

Projekty

Diamond Show
Fale Loki Koki Diamond Show - największe branżowe wydarzenie w polskiej branży fryzjerskiej.
https://www.youtube.com/watch?v=xA1jybeSb-k
Zakres obowiązków
Organizacja

Szkolenia i kursy

• PRINCE2 Foundation – Altkom Akademia
• PRINCE2 Practitioner – Altkom Akademia
• Skuteczny plan działań reklamowych na 2013 rok – FORUM Press
• Szkolenie z analityki internetowej z wykorzystaniem Google Analytics
• poziom zaawansowany - Google Analytics Certified Trainer
• „Zarządzanie zespołem” – Psychological Sloutions Group
• „Autoprezentacja i wystąpienia publiczne” – Psychological Sloutions Group
• „Wizualizacja firmy”, „E-biznes” - Business Centre Club
• Mystery Shopping – Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii

Edukacja

Logo
Nowoczesny Marketing, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki

Inne

• Zarządzanie marką – zaawansowany
• Strategia marketingowa - zaawansowany
• Planowanie mediów – zaawansowany
• Umiejętności interpersonalne – zaawansowany
• Zarządzanie projektami – dobry
• Zarzadzanie budżetem - dobry
• MS Office – zaawansowany
• Google Analytics – zaawansowany
• Google Adwords - dobry
• SEM, SEO – dobry
• Marketing internetowy – zaawansowany
• CMS - zaawansowany
• Media społecznościowe – zaawansowany
• Organizacja eventów – zaawansowany
• Adobe Photoshop CS 3 – dobry
• Adobe Illustrator CS 3 - dobry
• Corel Draw 9 – dobry
• HTML – podstawowy
• Prawo jazdy kategoria B

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Facebook Ads
Facebook Ads
Kampanie CPC/CPM na Facebooku.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.