Wypowiedzi
-
Szanowni Państwo,
Pragnę zaprezentować Państwu projekt „Talent Game” – metodyka i narzędzie
diagnozy predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów", który jest
jednym z najbardziej innowacyjnych przedsięwzięć edukacyjnych
realizowanych
na rzecz polskich dzieci i młodzieży.
Projekt Talent Game jest objęty dofinansowaniem ze środków Unii
Europejskiej i realizowany na zlecenie MEN, w ramach działania 3.4. (Nr.
umowy z MEN: UDA -POKL 03.04-00-035/08-00).
Innowacyjność projektu polega między innymi na tym, że jako pierwsi w
Europie stworzyliśmy grę komputerową (o tytule „Tajemnice Aeropolis”) z
wykorzystaniem pełnej technologii 3d, która podczas trzech godzin gry
diagnozuje predyspozycje i preferencje dzieci i młodzieży.
Głównym celem projektu Talent Game jest poprawa samoświadomości uczniów i
jakości doradztwa zawodowego w wyniku stworzenia i upowszechniania
innowacyjnej metodyki i narzędzi modelujących proces planowania ścieżki
edukacyjnej i kariery zawodowej uczniów.
Więcej informacji o przedmiotowym projekcie znajduje się na stronie
internetowej:
http://www.talentgame.pl
Na obecnym etapie projektu przeprowadzamy normalizację narzędzia poprzez
przebadanie trzech grup wiekowych uczniów 7+,13+ i 16+ ze szkół
podstawowych, gimnazjów i wybranych szkół ponad gimnazjalnych. Wymogiem
pomyślnej realizacji projektu jest udział przynajmniej 1200 uczniów z
całej
Polski.
W związku z powyższym poszukujemy szkół, które zechciałyby wesprzeć nasz
projekt poprzez udział uczniów w grze edukacyjnej.
Każda szkoła, która wspomoże proces normalizacji, uzyska dokument
potwierdzający udział w projekcie unijnym oraz pełną wersję gry.
Serdecznie zachęcam do wzięcia udziału w projekcie, który niesie ze sobą
nie tylko korzyści dla szkół ale przede wszystkim ciekawe doświadczenie
oraz uzupełnienie procesu kształcenia dla uczniów.
Jeżeli ktoś z Państwa postanowi wziąć udział w projekcie proszę o
kontakt:
numer telefonu: tel. 22 863-20-71
e-mail: anna.syta@uselab.pl
beata.salamonczyk@uselab.pl -
Szanowni Państwo,
Pragnę zaprezentować Państwu projekt „Talent Game” – metodyka i narzędzie
diagnozy predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów", który jest
jednym z najbardziej innowacyjnych przedsięwzięć edukacyjnych
realizowanych
na rzecz polskich dzieci i młodzieży.
Projekt Talent Game jest objęty dofinansowaniem ze środków Unii
Europejskiej i realizowany na zlecenie MEN, w ramach działania 3.4. (Nr.
umowy z MEN: UDA -POKL 03.04-00-035/08-00).
Innowacyjność projektu polega między innymi na tym, że jako pierwsi w
Europie stworzyliśmy grę komputerową (o tytule „Tajemnice Aeropolis”) z
wykorzystaniem pełnej technologii 3d, która podczas trzech godzin gry
diagnozuje predyspozycje i preferencje dzieci i młodzieży.
Głównym celem projektu Talent Game jest poprawa samoświadomości uczniów i
jakości doradztwa zawodowego w wyniku stworzenia i upowszechniania
innowacyjnej metodyki i narzędzi modelujących proces planowania ścieżki
edukacyjnej i kariery zawodowej uczniów.
Więcej informacji o przedmiotowym projekcie znajduje się na stronie
internetowej:
http://www.talentgame.pl
Na obecnym etapie projektu przeprowadzamy normalizację narzędzia poprzez
przebadanie trzech grup wiekowych uczniów 7+,13+ i 16+ ze szkół
podstawowych, gimnazjów i wybranych szkół ponad gimnazjalnych. Wymogiem
pomyślnej realizacji projektu jest udział przynajmniej 1200 uczniów z
całej
Polski.
W związku z powyższym poszukujemy szkół, które zechciałyby wesprzeć nasz
projekt poprzez udział uczniów w grze edukacyjnej.
Każda szkoła, która wspomoże proces normalizacji, uzyska dokument
potwierdzający udział w projekcie unijnym oraz pełną wersję gry.
Serdecznie zachęcam do wzięcia udziału w projekcie, który niesie ze sobą
nie tylko korzyści dla szkół ale przede wszystkim ciekawe doświadczenie
oraz uzupełnienie procesu kształcenia dla uczniów.
Jeżeli ktoś z Państwa postanowi wziąć udział w projekcie proszę o
kontakt:
numer telefonu: tel. 22 863-20-71
e-mail: anna.syta@uselab.pl
beata.salamonczyk@uselab.pl -
Szanowni Państwo,
Pragnę zaprezentować Państwu projekt „Talent Game” – metodyka i narzędzie
diagnozy predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczniów", który jest
jednym z najbardziej innowacyjnych przedsięwzięć edukacyjnych
realizowanych
na rzecz polskich dzieci i młodzieży.
Projekt Talent Game jest objęty dofinansowaniem ze środków Unii
Europejskiej i realizowany na zlecenie MEN, w ramach działania 3.4. (Nr.
umowy z MEN: UDA -POKL 03.04-00-035/08-00).
Innowacyjność projektu polega między innymi na tym, że jako pierwsi w
Europie stworzyliśmy grę komputerową (o tytule „Tajemnice Aeropolis”) z
wykorzystaniem pełnej technologii 3d, która podczas trzech godzin gry
diagnozuje predyspozycje i preferencje dzieci i młodzieży.
Głównym celem projektu Talent Game jest poprawa samoświadomości uczniów i
jakości doradztwa zawodowego w wyniku stworzenia i upowszechniania
innowacyjnej metodyki i narzędzi modelujących proces planowania ścieżki
edukacyjnej i kariery zawodowej uczniów.
Więcej informacji o przedmiotowym projekcie znajduje się na stronie
internetowej:
http://www.talentgame.pl
Na obecnym etapie projektu przeprowadzamy normalizację narzędzia poprzez
przebadanie trzech grup wiekowych uczniów 7+,13+ i 16+ ze szkół
podstawowych, gimnazjów i wybranych szkół ponad gimnazjalnych. Wymogiem
pomyślnej realizacji projektu jest udział przynajmniej 1200 uczniów z
całej
Polski.
W związku z powyższym poszukujemy szkół, które zechciałyby wesprzeć nasz
projekt poprzez udział uczniów w grze edukacyjnej.
Każda szkoła, która wspomoże proces normalizacji, uzyska dokument
potwierdzający udział w projekcie unijnym oraz pełną wersję gry.
Serdecznie zachęcam do wzięcia udziału w projekcie, który niesie ze sobą
nie tylko korzyści dla szkół ale przede wszystkim ciekawe doświadczenie
oraz uzupełnienie procesu kształcenia dla uczniów.
Jeżeli ktoś z Państwa postanowi wziąć udział w projekcie proszę o
kontakt:
numer telefonu: tel. 22 863-20-71
e-mail: anna.syta@uselab.pl
beata.salamonczyk@uselab.pl -
Warszawa równiez doczekała się studiów podyplomowych z Architektury Informacji - serdecznei zapraszam. Start studiów w lutym
http://www.podyplomowe.pl/studia-podyplomowe-warszawa/... -
Witam;
Odnośnie studiów na SWPS tak sie skłąda iż jestem ich pomysłodawca i założycielem.
Celem studiów jest merytorycznie poprawne przekazywanie wiedzy z zakresu Architektury Informacji - szeroko traktowanej (nie tylko web) oraz badań użyteczności. Szkolimy i uczymy osoby pracujące w zespołach na stanowiskach AI, IxD - specjalistów, nie sa to studia z e marketingu.
Jest ponad 200h - dbam o to aby ponad połowa zajęć była praktyczna.
Podczas zajęc będa mieli Państwo wykąłdy miedzy innymi z projektantem Gardiana z UK :)
[bedzie około 3 wykładów zagranicznych].
Nie publikuje jeszcze listy wykąłdowców poniewąz start studiów jest przesunięty na luty.
Jest to związane z doprecyzowaniem umow z partnerami min. Nokia oraz wykładowców w tym zagranicznych.
W najblizszych miesiącach podejmiemy działania promocyjne. W razi epytań zahcecam do kontaktu bezpośredniego:
hubert.anyzewski@uselab.pl -
..rekrutacja :) ?
H. -
Odnośnie dyskusji, to zawsze jest API z który można działać cuda :) kwestia czasu i wyobraźni.
Fajnie było zorganizować Warszawskie środowisko - trochę jesteśmy w cieniu Wrocławia :/
Jarek czy zaproszenie na party jest open? :) -
Zgłosilismy błąd do producenta (TechSmith) i zapewniali o poprawkach w aktualizacji :]
My podczas badań bardzo dokładnie sparwdzamy odległość od mikrofony, poprawilismy ich czułość. Niestety ostatnio musieliśmy
sporo się nagimanstykować korzystając z softu do obróbki dzwięku. -
Oprogramoowanie jest przyjemne chociaż mało stabilne, tak samo jak soft do ET. Z naszych doświdczeń wynika iż przetwarzanie filmów zajmje długo czasu oraz bardzo żle rozwiązany jest kodek dzwiękowy. Mielismy sporo problemów aby zapisywany dzwięk był w odpowiedniej jakości.
Co do samego odwracania pytań to da się to wykonac ale jest problematyczne.
Pozdrawiam wszstkich badaczy :0 -
Miałem przyjemność pobawić się haptic'em naprawdę robi wrażenie. Czujemy wage i fakturę przedmiotów. Samo urządzenie jest bardzo niepraktyczne ale wrażania bardzo realistyczne. Słyszałem że na MIT wykorzystywane jest do budowania scen wirtualnej rzeczywistości. W takiej scenie osoba z okularami i rękawicami ma wrażenie iż stoi na łódce i gra na skrzypcach. Słychać wodę, czuje się struny pod ręką i jest bosko :)