Umiejętności
CRM
Data Mining
SAS Base
SAS E-Miner
SPSS Clementine
SQL
VBA
Zarządzanie zespołem
Analiza danych
Analiza rynku
Badania marketingowe
Kampanie marketingowe
Cross Selling, Up Selling
Doświadczenie zawodowe
CRM Manager
Zarządzanie zespołem realizującym zadania z zakresu CRM biznesowego oraz analityczno - operacyjnego – m.in.:
o Tworzenie kampanii CRM we wszystkich kanałach (sieć sprzedaży, callcenter, SMS, email, WWW, listy)
o Tworzenie i obsługa działań (eventy, konkursy) opartych o cykl życia klienta w Banku (pozyskanie, aktywizacja, up-sell, cross-sell, retencja)
o Budowa i zarządzanie systemem raportowo-analitycznym dostarczającym informacji o klientach, produktach oraz działaniach CRM
o Realizowanie projektów wykorzystujących istniejące kanały komunikacji z klientem do budowy rozwiązań z zakresu big data (segmentacja, budowa modeli predykcyjnych)
Tworzenie i wdrażanie strategii CRM Banku we współpracy z innymi Departamentami (m.in. Sprzedaż, Zarządzanie Produktem, Marketing, Ryzyko)
Zarządzanie budżetem CRM w celu optymalizacji działań z punktu widzenia wartości klienta
Tworzenie i koordynowanie polityki spójności komunikacji w poszczególnych kanałach CRM
Rozwój aplikacji CRM w oparciu o doświadczenia użytkowników (Doradcy, Kadra Zarządzająca Siecią Sprzedaży)
o Tworzenie kampanii CRM we wszystkich kanałach (sieć sprzedaży, callcenter, SMS, email, WWW, listy)
o Tworzenie i obsługa działań (eventy, konkursy) opartych o cykl życia klienta w Banku (pozyskanie, aktywizacja, up-sell, cross-sell, retencja)
o Budowa i zarządzanie systemem raportowo-analitycznym dostarczającym informacji o klientach, produktach oraz działaniach CRM
o Realizowanie projektów wykorzystujących istniejące kanały komunikacji z klientem do budowy rozwiązań z zakresu big data (segmentacja, budowa modeli predykcyjnych)
Tworzenie i wdrażanie strategii CRM Banku we współpracy z innymi Departamentami (m.in. Sprzedaż, Zarządzanie Produktem, Marketing, Ryzyko)
Zarządzanie budżetem CRM w celu optymalizacji działań z punktu widzenia wartości klienta
Tworzenie i koordynowanie polityki spójności komunikacji w poszczególnych kanałach CRM
Rozwój aplikacji CRM w oparciu o doświadczenia użytkowników (Doradcy, Kadra Zarządzająca Siecią Sprzedaży)
Manager Zespołu Analiz i Modelowania CRM
Zarządzanie zespołem realizującym zadania z zakresu CRM analitycznego i operacyjnego – m.in.:
o Generowanie baz do kampanii CRM (mulitchannel – realizacja w aplikacji Ferryt)
o Wykonywanie raportów i analiz z zakresu CRM (w tym: monitorowanie realizacji kampanii CRM, segmentacja klientów, raporty water-fall, geolokalizacja klientów)
Samodzielne budowanie modeli predykcyjnych w celu wsparcia działań cross- i up-sell oraz retencyjnych dla poszcz Współtworzenie strategii działań CRM – koordynowanie potrzeb linii biznesowych
Koordynowanie badań marketingowych realizowanych przy udziale kanału Call Center
o Generowanie baz do kampanii CRM (mulitchannel – realizacja w aplikacji Ferryt)
o Wykonywanie raportów i analiz z zakresu CRM (w tym: monitorowanie realizacji kampanii CRM, segmentacja klientów, raporty water-fall, geolokalizacja klientów)
Samodzielne budowanie modeli predykcyjnych w celu wsparcia działań cross- i up-sell oraz retencyjnych dla poszcz Współtworzenie strategii działań CRM – koordynowanie potrzeb linii biznesowych
Koordynowanie badań marketingowych realizowanych przy udziale kanału Call Center
Specjalista ds. Analiz Sprzedażowo - Marketingowych (Sales & Marketing Reporting Specialist)
- analizy dataminingowe: scoring klientów, segmentacja
- wykonywanie zaawansowanych analiz wspierających decyzje biznesowe
- przygotowanie analiz z zakresu sprzedaży i marketingu
- - optymalizacja systemu raportowania w pionie sprzedaży i marketingu
- raportowanie wyników sprzedaży dla parterów biznesowych
- przygotowanie prognoz krótko i długo terminowych ilości subskrybentów
- generowanie wniosków, rekomendacji i planów rozwoju w oparciu o posiadane dane
- wykonywanie zaawansowanych analiz wspierających decyzje biznesowe
- przygotowanie analiz z zakresu sprzedaży i marketingu
- - optymalizacja systemu raportowania w pionie sprzedaży i marketingu
- raportowanie wyników sprzedaży dla parterów biznesowych
- przygotowanie prognoz krótko i długo terminowych ilości subskrybentów
- generowanie wniosków, rekomendacji i planów rozwoju w oparciu o posiadane dane
Szkolenia i kursy
Szkolenia w SAS Institute:
- Zastosowania i techniki Data mining
- Przetwarzanie danych w SAS (część II)
- Analiza i prognozowanie szeregów czasowych (część I)
- Szkolenia dedykowane z zakresu przetwarzania danych i datamining (ABT Toolkit, MSP)
- Drążenie danych - datamining (SPSS Clementine/PASW Modeler - DM1, DM2)
- MS Excel - Automatyzacja raportowania i analizy danych z użyciem VBA (Altkom)
- Oracle9i: Wprowadzenie do SQL (Oracle University)
- OracleAS Discoverer: Create Queries and Report (Oracle University)
- Administracja Oracle Discoverer (Oracle University)
- MicroStrategy Web for Reporters and Analyst; MicroStrategy Web for Professionals (MicroStrategy Polska)
- Zarządzanie zawartością portalu intranetowego na platformie Microsoft Office SharePoint Server 2007
- Zarządzanie Projektem (Shenk Institute)
- Trening twórczego myślenia (GRUPA TROP)
- Zastosowania i techniki Data mining
- Przetwarzanie danych w SAS (część II)
- Analiza i prognozowanie szeregów czasowych (część I)
- Szkolenia dedykowane z zakresu przetwarzania danych i datamining (ABT Toolkit, MSP)
- Drążenie danych - datamining (SPSS Clementine/PASW Modeler - DM1, DM2)
- MS Excel - Automatyzacja raportowania i analizy danych z użyciem VBA (Altkom)
- Oracle9i: Wprowadzenie do SQL (Oracle University)
- OracleAS Discoverer: Create Queries and Report (Oracle University)
- Administracja Oracle Discoverer (Oracle University)
- MicroStrategy Web for Reporters and Analyst; MicroStrategy Web for Professionals (MicroStrategy Polska)
- Zarządzanie zawartością portalu intranetowego na platformie Microsoft Office SharePoint Server 2007
- Zarządzanie Projektem (Shenk Institute)
- Trening twórczego myślenia (GRUPA TROP)
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Aktywnie w Warszawie
Wydarzenia kulturalne, sportowe i imprezy w stolicy. Zamiast siedzieć przed telewizorem :)
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Data Mining w biznesie
Zapraszam wszystkich światłych i kreatywnych ceniących POSTĘP. Data Mining: chyba nie trzeba przedstawiać