Hubert Chmielewski

CRM Manager
Pruszków, mazowieckie

Umiejętności

CRM Data Mining SAS Base SAS E-Miner SPSS Clementine SQL VBA Zarządzanie zespołem Analiza danych Analiza rynku Badania marketingowe Kampanie marketingowe Cross Selling, Up Selling

Doświadczenie zawodowe

Bank Pocztowy S.A.
CRM Manager
Zarządzanie zespołem realizującym zadania z zakresu CRM biznesowego oraz analityczno - operacyjnego – m.in.:
o Tworzenie kampanii CRM we wszystkich kanałach (sieć sprzedaży, callcenter, SMS, email, WWW, listy)
o Tworzenie i obsługa działań (eventy, konkursy) opartych o cykl życia klienta w Banku (pozyskanie, aktywizacja, up-sell, cross-sell, retencja)
o Budowa i zarządzanie systemem raportowo-analitycznym dostarczającym informacji o klientach, produktach oraz działaniach CRM
o Realizowanie projektów wykorzystujących istniejące kanały komunikacji z klientem do budowy rozwiązań z zakresu big data (segmentacja, budowa modeli predykcyjnych)
Tworzenie i wdrażanie strategii CRM Banku we współpracy z innymi Departamentami (m.in. Sprzedaż, Zarządzanie Produktem, Marketing, Ryzyko)
Zarządzanie budżetem CRM w celu optymalizacji działań z punktu widzenia wartości klienta
Tworzenie i koordynowanie polityki spójności komunikacji w poszczególnych kanałach CRM
Rozwój aplikacji CRM w oparciu o doświadczenia użytkowników (Doradcy, Kadra Zarządzająca Siecią Sprzedaży)
Bank BNP Paribas
Ekspert ds. Customer Intelligence
Bank Pocztowy S.A.
Manager Zespołu Analiz i Modelowania CRM
Zarządzanie zespołem realizującym zadania z zakresu CRM analitycznego i operacyjnego – m.in.:
o Generowanie baz do kampanii CRM (mulitchannel – realizacja w aplikacji Ferryt)
o Wykonywanie raportów i analiz z zakresu CRM (w tym: monitorowanie realizacji kampanii CRM, segmentacja klientów, raporty water-fall, geolokalizacja klientów)
Samodzielne budowanie modeli predykcyjnych w celu wsparcia działań cross- i up-sell oraz retencyjnych dla poszcz Współtworzenie strategii działań CRM – koordynowanie potrzeb linii biznesowych
Koordynowanie badań marketingowych realizowanych przy udziale kanału Call Center
T-Mobile Polska S.A.
Starszy Specjalista ds analiz data mining
-Budowa modeli scoringowych wspierających kampanie sprzedażowo-marketingowe (cross-sell, upsell, profilowanie klientów, sieci społeczne)
-Koordynacja badań marketingowych
UPC Polska
Specjalista ds. Analiz Sprzedażowo - Marketingowych (Sales & Marketing Reporting Specialist)
- analizy dataminingowe: scoring klientów, segmentacja
- wykonywanie zaawansowanych analiz wspierających decyzje biznesowe
- przygotowanie analiz z zakresu sprzedaży i marketingu
- - optymalizacja systemu raportowania w pionie sprzedaży i marketingu
- raportowanie wyników sprzedaży dla parterów biznesowych
- przygotowanie prognoz krótko i długo terminowych ilości subskrybentów
- generowanie wniosków, rekomendacji i planów rozwoju w oparciu o posiadane dane

Szkolenia i kursy

Szkolenia w SAS Institute:
- Zastosowania i techniki Data mining
- Przetwarzanie danych w SAS (część II)
- Analiza i prognozowanie szeregów czasowych (część I)
- Szkolenia dedykowane z zakresu przetwarzania danych i datamining (ABT Toolkit, MSP)

- Drążenie danych - datamining (SPSS Clementine/PASW Modeler - DM1, DM2)

- MS Excel - Automatyzacja raportowania i analizy danych z użyciem VBA (Altkom)
- Oracle9i: Wprowadzenie do SQL (Oracle University)
- OracleAS Discoverer: Create Queries and Report (Oracle University)
- Administracja Oracle Discoverer (Oracle University)
- MicroStrategy Web for Reporters and Analyst; MicroStrategy Web for Professionals (MicroStrategy Polska)
- Zarządzanie zawartością portalu intranetowego na platformie Microsoft Office SharePoint Server 2007

- Zarządzanie Projektem (Shenk Institute)
- Trening twórczego myślenia (GRUPA TROP)

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Analizy Statystyczne i Data Mining w Biznesie, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Bankowość
Inne

Grupy

7 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Aktywnie w Warszawie
Aktywnie w Warszawie
Wydarzenia kulturalne, sportowe i imprezy w stolicy. Zamiast siedzieć przed telewizorem :)
Analiza sprzedaży
Analiza sprzedaży
Forum dla ludzi związanych z analizą sprzedaży
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
BI.PL Business Intelligence Portal
BI.PL Business Intelligence Portal
Grupa sympatyków portalu BI.PL - Business Intelligence Portal.
Business Intelligence
Business Intelligence
Business Intelligence
Business  Intelligence
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
CYTATY
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Data Mining w biznesie
Data Mining w biznesie
Zapraszam wszystkich światłych i kreatywnych ceniących POSTĘP. Data Mining: chyba nie trzeba przedstawiać
Excel VBA
Excel VBA
zastosowanie Excel'a i 'Visual Basic for Applications' w biznesie
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.