Umiejętności
Microsoft Office
SAP
SNAP
Kultura osobista
Umiejętność pracy pod presją czasu
Prawo jazdy kat B
umiejętność szybkiego uczenia się
komunikatywność
miła aparycja
uczciwość, sumienność,
Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Pracownik Sekcji Administrowania Mediami i Zaopatrzenia
- Zbieranie i analiza ofert na zakup artykułów niehandlowych (biurowych, poligraficznych, środków czystości, zaopatrzenia itp.) oraz usług związanych z czystością lokalizacji,
- Negocjacje oraz przygotowanie i zawieranie umów oraz aneksów z Kontrahentami,
- Kontakt z Dostawcą i składanie zamówień (również przez SNAP),
- Prowadzenie bazy danych artykułów i jej aktualizacja,
- Prowadzenie korespondencji i utrzymanie kontaktów z Kontrahentami,
- Obsługa serwisu odzieży, mat i nakładek na mopy w obiektach,
- Weryfikacja i rozliczanie faktur związanych z zakupem artykułów niehandlowych i usług,
- Prowadzenie i analiza zestawień ilościowych i kosztowych,
- Przygotowanie budżetów kosztów na kupowane towary i usługi,
- Archiwizacja powyższej dokumentacji i korespondencji,
- Obsługa wewnętrznego systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów
- Kontakt ze współpracownikami w biurze oraz w obiektach.
- Negocjacje oraz przygotowanie i zawieranie umów oraz aneksów z Kontrahentami,
- Kontakt z Dostawcą i składanie zamówień (również przez SNAP),
- Prowadzenie bazy danych artykułów i jej aktualizacja,
- Prowadzenie korespondencji i utrzymanie kontaktów z Kontrahentami,
- Obsługa serwisu odzieży, mat i nakładek na mopy w obiektach,
- Weryfikacja i rozliczanie faktur związanych z zakupem artykułów niehandlowych i usług,
- Prowadzenie i analiza zestawień ilościowych i kosztowych,
- Przygotowanie budżetów kosztów na kupowane towary i usługi,
- Archiwizacja powyższej dokumentacji i korespondencji,
- Obsługa wewnętrznego systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów
- Kontakt ze współpracownikami w biurze oraz w obiektach.
Pracownik w Dziale Administracji
- Prowadzenie i aktualizacja baz danych i zestawień,
- Prowadzenie korespondencji i utrzymanie kontaktów z Kontrahentami,
- Wdrożenie w tematykę zakupu towarów niehandlowych i usług,
- Weryfikacja potwierdzeń za wykonane usługi,
- Archiwizacja dokumentacji,
-Inne prace pomocnicze w Dziale Administracji.
- Prowadzenie korespondencji i utrzymanie kontaktów z Kontrahentami,
- Wdrożenie w tematykę zakupu towarów niehandlowych i usług,
- Weryfikacja potwierdzeń za wykonane usługi,
- Archiwizacja dokumentacji,
-Inne prace pomocnicze w Dziale Administracji.
Stażysta w Dziale Technicznym - Sklepy
- Wprowadzanie dokumentacji do systemu wewnętrznego firmy,
- Aktualizacja ilości i przeglądów urządzeń w systemie wewnętrznym firmy,
- Kontakt z pracownikami obiektów,
- Przygotowywanie różnego rodzaju zestawień i aktualizacja już istniejących,
- Weryfikacja potwierdzeń za usługi serwisowe,
- Archiwizacja dokumentów.
- Aktualizacja ilości i przeglądów urządzeń w systemie wewnętrznym firmy,
- Kontakt z pracownikami obiektów,
- Przygotowywanie różnego rodzaju zestawień i aktualizacja już istniejących,
- Weryfikacja potwierdzeń za usługi serwisowe,
- Archiwizacja dokumentów.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zainteresowania
Czytanie książek, gry planszowe, gry na urządzeniach mobilnych
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.