Umiejętności
Coaching
HACCP
Negocjacje
łatwość nawiązywania konktaktów
zarządzanie zmianą
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Strategia marketingowa
Współpraca z Dostawcami Zewnętrznymi
Zarządzanie Sprzedażą
organizacja eventów
Praca pod presją czasu i wyników
Optymalizacja kosztów
Znajomość przepisów prawa pracy
Admnistrowanie i zarządzanie nieruchomościami
Zarządzanie asortymentem
współpraca z działem kadr i księgowości
Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac
BHP dla osób kierujących pracownikami
Inwentaryzacja stanów magazynowych
Client Relationship Building
Retail Management
Training Skills
Kontrola kosztów
Planowanie i realizacja budzetów
Zarządzanie zapasami magazynowymi
przeprowadzanie inwentaryzacji
analizowanie potrzeb Klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań
layouts
Optymalizacja zatrudnienie
Współpraca z instytucjami kontrolnymi i samorządowymi
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Hipermarketu
HIPERMARKET REAL NOWY SĄCZ
Zarządzanie hipermarketem oraz pasażem handlowym o łącznej powierzchni 9.500 m2. Odpowiedzialność z ponad 200 osobowy zespół w tym 12 kierowników. Obniżenie kosztów personalnych o 2,2 % w stosunku do średniej sieci (najlepszy wynik ze wszystkich placówek). Wzrost obrotów o 12 % oraz minimalizacja strat 0,8 % w stosunku do średniej w skali sieci. Uzyskanie wiodących pozycji w sieci w ramach strategii obejmującej współpracę z lokalnymi dostawcami: piekarnia/cukiernia (1), warzywa/owoce (2), wędliny (3).
Opracowanie i wdrożenie konceptu sprzedaży produktów sezonowych, uzyskanie 1 miejsca w ramach sieci z 30 % progresem o obrocie 10 mln netto w latach 2012 – 2014. Wzrost obrotu Hipermarketu w 2012 r. o 2,5 % poprzez przyciągnięcie klientów ze Słowacji.
Redukcja przecen na działach spożywczych, wynik lepszy o 0,5 % od średniej w sieci. Obniżenie wartości zapasów produktów niepromocyjnych, szybko rotujących o 15%.
Opracowanie i wdrożenie konceptu sprzedaży produktów sezonowych, uzyskanie 1 miejsca w ramach sieci z 30 % progresem o obrocie 10 mln netto w latach 2012 – 2014. Wzrost obrotu Hipermarketu w 2012 r. o 2,5 % poprzez przyciągnięcie klientów ze Słowacji.
Redukcja przecen na działach spożywczych, wynik lepszy o 0,5 % od średniej w sieci. Obniżenie wartości zapasów produktów niepromocyjnych, szybko rotujących o 15%.
Dyrektor Hipermarketu
HIPERMARKET REAL DĄBROWA GÓRNICZA
Zarządzanie dwoma hipermarketami: Dąbrowa Górnicza I o powierzchni 8.500 m2 wraz
z galerią handlową i Dąbrowa Górnicza o powierzchni 5000 m2. Obrót 180 mln rocznie.
• W 2011 roku redukcja strat o 0,8 %, a koszty operacyjne niższe o 2,4 % od średniej sieci.
• Zarządzanie 300 osobowym zespołem. Optymalizacja zatrudnienia, redukcja 20 % etatów. Obniżenie kosztów personalnych o 1,8 % w stosunku do średniej sieci.
• Wzrost liczby klientów i generowanych obrotów o 1,5% w skali roku do roku.
• Tworzenie strategii rozwoju Marki Własnej w skali regionu (10 lokalizacji). Top 5 w skali sieci.
z galerią handlową i Dąbrowa Górnicza o powierzchni 5000 m2. Obrót 180 mln rocznie.
• W 2011 roku redukcja strat o 0,8 %, a koszty operacyjne niższe o 2,4 % od średniej sieci.
• Zarządzanie 300 osobowym zespołem. Optymalizacja zatrudnienia, redukcja 20 % etatów. Obniżenie kosztów personalnych o 1,8 % w stosunku do średniej sieci.
• Wzrost liczby klientów i generowanych obrotów o 1,5% w skali roku do roku.
• Tworzenie strategii rozwoju Marki Własnej w skali regionu (10 lokalizacji). Top 5 w skali sieci.
Dyrektor Hipermarketu
HIPERMARKET REAL KRAKÓW M1
Zarządzanie hipermarketem o powierzchni 7.500 m2, generującym około 110 mln PLN netto obrotów w skali roku. Generowanie 6 % obrotów w skali całej sieci ( top 10).
• Remodeling – przebudowa i modernizacja hali wraz z chłodnictwem. Wynik po remodelingu polepszył trend sprzedaży o dodatkowe 4 % (rok 2009).
• Opracowanie i wdrożenie wewnętrznych procedur polepszająch wyniki inwentaryzacji, uzyskane wyniki: – 0,3 % w 2008 i – 0,1 % w 2009 powyżej średniej sieci.
• Zarządzanie 230 - osobowym zespołem współpracowników, w tym 3 kierownikami działu, 14 – ma kierownikami. Obniżenie kosztów personalnych do 5,5 % do obrotów sklepu.
• Remodeling – przebudowa i modernizacja hali wraz z chłodnictwem. Wynik po remodelingu polepszył trend sprzedaży o dodatkowe 4 % (rok 2009).
• Opracowanie i wdrożenie wewnętrznych procedur polepszająch wyniki inwentaryzacji, uzyskane wyniki: – 0,3 % w 2008 i – 0,1 % w 2009 powyżej średniej sieci.
• Zarządzanie 230 - osobowym zespołem współpracowników, w tym 3 kierownikami działu, 14 – ma kierownikami. Obniżenie kosztów personalnych do 5,5 % do obrotów sklepu.
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.