Języki
angielski
biegły
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Account Executive
Get Public
Przygotowywanie i redagowanie materiałów prasowych dla klientów agencji. Przygotowywanie i redagowanie materiałów korporacyjnych dla klientów agencji. Przygotowywanie i redagowanie tekstów na strony internetowe klientów agencji. Przygotowywanie prezentacji dla klientów agencji.
Kontakty z mediami w imieniu agencji i jej klientów.
Dystrybucja materiałów prasowych do mediów.
Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach klientów agencji z mediami (konferencjach prasowych, briefingach, śniadaniach prasowych, wyjazdach prasowych itp.).
Spotkania z klientami agencji.
Organizacja eventów dla klientów agencji.
Reprezentowanie agencji w eventach jej klientów.
Przegląd monitoringu prasowego prowadzonego dla klientów agencji.
Zarządzanie bazami zdjęć klientów agencji.
Przygotowywanie sprawozdań i raportów z działań prowadzonych przez agencję dla jej klientów (w tym książek prasowych).
Opracowanie analiz medialnych.
Zarządzanie bazami mediów.
Koordynacja współpracy agencji z jej podwykonawcami.
Tłumaczenie materiałów prasowych i koordynacja tłumaczeń wykonywanych przez podwykonawców agencji.
Działania z zakresu social media.
Kontakty z mediami w imieniu agencji i jej klientów.
Dystrybucja materiałów prasowych do mediów.
Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach klientów agencji z mediami (konferencjach prasowych, briefingach, śniadaniach prasowych, wyjazdach prasowych itp.).
Spotkania z klientami agencji.
Organizacja eventów dla klientów agencji.
Reprezentowanie agencji w eventach jej klientów.
Przegląd monitoringu prasowego prowadzonego dla klientów agencji.
Zarządzanie bazami zdjęć klientów agencji.
Przygotowywanie sprawozdań i raportów z działań prowadzonych przez agencję dla jej klientów (w tym książek prasowych).
Opracowanie analiz medialnych.
Zarządzanie bazami mediów.
Koordynacja współpracy agencji z jej podwykonawcami.
Tłumaczenie materiałów prasowych i koordynacja tłumaczeń wykonywanych przez podwykonawców agencji.
Działania z zakresu social media.
Szkolenia i kursy
04. – 05. 2009 kursy z zakresu Human Resources (przeprowadzone przez Duende Doradztwo)
30h "Podstawy Public Relations"
30h "Praktyczne aspekty kreowania wizerunku"
30h "Strategie kampanii wyborczej"
30h "Metody reklamy i promocji"
30h "Badania rynku"
30h "Sztuka negocjacji"
30h "Podstawy Public Relations"
30h "Praktyczne aspekty kreowania wizerunku"
30h "Strategie kampanii wyborczej"
30h "Metody reklamy i promocji"
30h "Badania rynku"
30h "Sztuka negocjacji"
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Współczesna literatura amerykańska, polityka, ekonomia, gender studies, podróże, nurkowanie i psy rasy pinczer.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Kontakty dla prasy
Grupę tworzą specjaliści w swoich dziedzinach, którzy chętnie udzielą informacji dziennikarzom jako eksperci. Mile widziani są specjaliści wszystkich dziedzin: prawnicy, psycholodzy, kreatorzy wizerun
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
NEW YORK
Grupa dla tych, którzy kochają to miasto i dla tych, którzy go nienawidzą.. czyli przede wszystkim dla ludzi u których słowo "Nowy Jork" budzi emocje, marzenia, strach lub pożądan
PowerPoint w praktyce
Grupa dla osób wykorzystujących na codzień w pracy Microsoft PowerPoint.CEL: wymiana doświadczeń, wzajemna pomoc i propozycje usprawnień pracy przy tworzeniu prezentacji w Power Point
PR oraz IR w spółkach publicznych
Jak budować pozytywny wizerunek spółki publicznej(giełdowej)w mediach oraz wśród akcjonariuszy i inwestorów?
Jakie działania musi podejmować spółka i jej działy IR oraz PR ?
Pomysły na nowe działani
Public relations dziś
Grupa skupia pasjonatów public relations, przedsiębiorców i praktyków stosujących na codzień narzędzia public relations
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?