Umiejętności
Umiejętność pracy pod presją czasu
bardzo dobra organizacja pracy
umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
otwartość na zmiany i nowe wyzwania
efektywne zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Store Manager
- dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu
- wykonywanie przyjętych planów sprzedażowych
- właściwa realizacja budżetu salonu
- realizacja przyjętej polityki handlowej i marketingowej
- utrzymanie odpowiedniego asortymentu towarowego
- analiza rynku i konkurencji
- podejmowanie działań marketingowo-promocyjnych w celu rozwoju sprzedaży
- zatrudnianie wykwalifikowanej i zaangażowanej załogi
- efektywne zarządzanie i nadzór nad zatrudnionym personelem
- kontrola dyscypliny i jakości pracy
- motywowanie zespołu i wspieranie pracowników w dalszym rozwoju
- okresowa ocena pracy pracowników
- wnioskowanie do Zarządu w sprawie struktury zatrudnienia, wysokości wynagrodzeń poszczególnych pracowników oraz premii
- przygotowywanie sprawozdań, raportów i prezentacji do Biura Spółki
- praca na wskaźnikach biznesowych: marża (frontmarża, backamarża), dynamika, rotacja, zapas (ilość SKU, stary i martwy zapas), sprzedaż netto, EBITDA, EBIT
- minimalizowanie kosztów działalności salonu (racjonalizacja zużycia wykorzystywanych przez salon materiałów i środków)
- realizowanie zasad i trybu kontroli wewnętrznej
- dbałość o wysoką jakość obsługi klienta (coaching pracowników)
- wykonywanie przyjętych planów sprzedażowych
- właściwa realizacja budżetu salonu
- realizacja przyjętej polityki handlowej i marketingowej
- utrzymanie odpowiedniego asortymentu towarowego
- analiza rynku i konkurencji
- podejmowanie działań marketingowo-promocyjnych w celu rozwoju sprzedaży
- zatrudnianie wykwalifikowanej i zaangażowanej załogi
- efektywne zarządzanie i nadzór nad zatrudnionym personelem
- kontrola dyscypliny i jakości pracy
- motywowanie zespołu i wspieranie pracowników w dalszym rozwoju
- okresowa ocena pracy pracowników
- wnioskowanie do Zarządu w sprawie struktury zatrudnienia, wysokości wynagrodzeń poszczególnych pracowników oraz premii
- przygotowywanie sprawozdań, raportów i prezentacji do Biura Spółki
- praca na wskaźnikach biznesowych: marża (frontmarża, backamarża), dynamika, rotacja, zapas (ilość SKU, stary i martwy zapas), sprzedaż netto, EBITDA, EBIT
- minimalizowanie kosztów działalności salonu (racjonalizacja zużycia wykorzystywanych przez salon materiałów i środków)
- realizowanie zasad i trybu kontroli wewnętrznej
- dbałość o wysoką jakość obsługi klienta (coaching pracowników)
Kierownik
- efektywne zarządzanie zespołem pod względem organizacji pracy
- kontrola dyscypliny i jakości pracy
- monitorowanie wyników sprzedaży
- kontrola i analiza zapasu towaru
- przygotowywanie zamówień i troska o zapewnienie pełnej oferty towarowej
- obserwacja nowości rynkowych
- dbałość o poprawny merchandising asortymentu
- pełnienie funkcji Store Managera w razie jego nieobecności
- przeprowadzanie rekrutacji
- wspomaganie rozwoju zawodowego pracowników
- motywowanie zespołu
- okresowa ocena pracy pracowników
- dbałość o wysoką jakość obsługi klienta
- kontrola dyscypliny i jakości pracy
- monitorowanie wyników sprzedaży
- kontrola i analiza zapasu towaru
- przygotowywanie zamówień i troska o zapewnienie pełnej oferty towarowej
- obserwacja nowości rynkowych
- dbałość o poprawny merchandising asortymentu
- pełnienie funkcji Store Managera w razie jego nieobecności
- przeprowadzanie rekrutacji
- wspomaganie rozwoju zawodowego pracowników
- motywowanie zespołu
- okresowa ocena pracy pracowników
- dbałość o wysoką jakość obsługi klienta
Szef Sekcji
- dbałość o wysoką jakość obsługi klienta
- prawidłowa i efektywna organizacja pracy w ramach sekcji
- kontrola i analiza stanu towaru
- zgłaszanie braków Kierownikowi
- realizacja centralnych akcji marketingowych
- ekspozycja towaru i dbanie o prawidłowe zabezpieczenie towaru, poprawność cen
- bezpośredni nadzór nad daną sekcją i wnioskowanie w tym zakresie do Kierownika
- prawidłowa i efektywna organizacja pracy w ramach sekcji
- kontrola i analiza stanu towaru
- zgłaszanie braków Kierownikowi
- realizacja centralnych akcji marketingowych
- ekspozycja towaru i dbanie o prawidłowe zabezpieczenie towaru, poprawność cen
- bezpośredni nadzór nad daną sekcją i wnioskowanie w tym zakresie do Kierownika
Trener Obsługi Klienta
- dbałość o wysoką jakość obsługi klienta
- szkolenie pracowników w zakresie wzorcowej obsługi klienta
- przygotowywanie szkoleń grupowych i indywidualnych
- organizacja pracy Punktu Obsługi Klienta w salonie
- obsługa zamówień klienckich
- sprzedaż biletów na wydarzenia kulturalne
- wystawianie faktur na podstawie paragonu
- tworzenie dobrej atmosfery w zespole
- reagowanie na konflikty bądź kryzysy w grupie
- szkolenie pracowników w zakresie wzorcowej obsługi klienta
- przygotowywanie szkoleń grupowych i indywidualnych
- organizacja pracy Punktu Obsługi Klienta w salonie
- obsługa zamówień klienckich
- sprzedaż biletów na wydarzenia kulturalne
- wystawianie faktur na podstawie paragonu
- tworzenie dobrej atmosfery w zespole
- reagowanie na konflikty bądź kryzysy w grupie
Szkolenia i kursy
Cykl szkoleń organizowanych przez SLG International Training Center w latach 2010-2011, potwierdzonych certyfikatami:
- Planowanie i organizacja pracy własnej
- ABC zarządzania
- Ocenianie
- Aktywna sprzedaż
- Efektywne zarządzanie zespołem
- Planowanie i organizacja pracy własnej
- ABC zarządzania
- Ocenianie
- Aktywna sprzedaż
- Efektywne zarządzanie zespołem
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Literatura kryminalna i podróżnicza, historia kina, rynek księgarski
Inne
Prawo jazdy kat. B.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.