Doświadczenie zawodowe
Client Service Director
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klientów w ramach podległego Teamu.
Rekrutacja pracowników do działu obsługi klienta oraz ich rozwój i wdrażanie standardów wysokiej jakości obsługi klienta
Opracowanie i wdrożenie procesów, procedur i narzędzi zapewniających efektywną pracę Teamu
Przygotowywaniu strategi/ optymalizacja kampanii/rekomendowanie nowych rozwiązań dla obsługiwanych klientów.
Prowadzenie procesów przetargowych w ramach procesu pozyskiwania budżetu
Współudział w tworzeniu strategii firmy, wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych i produktów reklamowych
Udział w negocjacjach handlowych oraz wsparcie dla działań new business
Rekrutacja pracowników do działu obsługi klienta oraz ich rozwój i wdrażanie standardów wysokiej jakości obsługi klienta
Opracowanie i wdrożenie procesów, procedur i narzędzi zapewniających efektywną pracę Teamu
Przygotowywaniu strategi/ optymalizacja kampanii/rekomendowanie nowych rozwiązań dla obsługiwanych klientów.
Prowadzenie procesów przetargowych w ramach procesu pozyskiwania budżetu
Współudział w tworzeniu strategii firmy, wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych i produktów reklamowych
Udział w negocjacjach handlowych oraz wsparcie dla działań new business
Account Director
Mail-Media grupa kapitałowa SARE S.A
Dbałość o jakość pracy twórczej podległego Teamu i odpowiednio wysoki poziom wszystkich planowanych i obsługiwanych kampanii
Monitoring realizacji celów marketingowych/KPI uzgodnionych z klientami w ramach przedstawionych rekomendacji dla realizowanej kampanii
Opiniowanie budżetów i harmonogramów prac realizowanych projektów oraz budowanie partnerskich relacji z klientami firmy.
Analiza potrzeb oraz przygotowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnej dla Klientów agencji
Planowanie zakup mediów
Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych, działań z zakresu performance marketingu, SEO i SEM, social media
Monitoring realizacji celów marketingowych/KPI uzgodnionych z klientami w ramach przedstawionych rekomendacji dla realizowanej kampanii
Opiniowanie budżetów i harmonogramów prac realizowanych projektów oraz budowanie partnerskich relacji z klientami firmy.
Analiza potrzeb oraz przygotowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnej dla Klientów agencji
Planowanie zakup mediów
Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych, działań z zakresu performance marketingu, SEO i SEM, social media
Senior Account Manager/TEAM LEADER - Affiliate Manager
OMG Poland
Poszukiwanie i rekrutacja wydawców do programów partnerskich
Wsparcie przy rozwoju koncepcji biznesowej dla Partnerów
Udział w przygotowywaniu oferty produktowej
Negocjowanie umów z partnerami (dostawcami)
Przygotowywanie ofert/ strategii kampanii reklamowej dla klientów nowych oraz sprzedaż dodatkowych usług w ramach grupy obsługiwanych klientów,
Prowadzenie, raportowanie i optymalizowanie kampanii zgodnie z założonymi KPI.
Udział w działaniach operacyjnych, finansowych, technologicznych i sprzedażowych w celu zapewnienia bieżącego wsparcia Partnerom oraz Klientom.
Ustalanie celów, tworzenie planów oraz sposobów pomiaru wskaźników
Wsparcie przy rozwoju koncepcji biznesowej dla Partnerów
Udział w przygotowywaniu oferty produktowej
Negocjowanie umów z partnerami (dostawcami)
Przygotowywanie ofert/ strategii kampanii reklamowej dla klientów nowych oraz sprzedaż dodatkowych usług w ramach grupy obsługiwanych klientów,
Prowadzenie, raportowanie i optymalizowanie kampanii zgodnie z założonymi KPI.
Udział w działaniach operacyjnych, finansowych, technologicznych i sprzedażowych w celu zapewnienia bieżącego wsparcia Partnerom oraz Klientom.
Ustalanie celów, tworzenie planów oraz sposobów pomiaru wskaźników
Account Manager
Kompleksowa obsługa reklamowa Domów Mediowych: Universal McCann,MRM Worldwide, U2 Media, PanMedia Western, Initiative Media Warszawa, Value Media, Media Republic, ClickAd, Mediacom (Procter & Gamble).
Współpraca z klientami końcowymi m.in.: PLL LOT, Microsoft, Suzuki Motor Poland, Procter & Gamble, Polpharma, Exxon Mobil,Herbapol, Iberia Motor, Ambra, Hasbro, Wawel, Jutrzenka, Tchibo,
Tworzenie prezentacji i ofert handlowych, negocjacje, planowanie i optymalizacja kampanii, kreatywne poszukiwanie nowych rozwiązań i współudział w tworzeniu projektów specjalnych/niestandardowych.
Współpraca z klientami końcowymi m.in.: PLL LOT, Microsoft, Suzuki Motor Poland, Procter & Gamble, Polpharma, Exxon Mobil,Herbapol, Iberia Motor, Ambra, Hasbro, Wawel, Jutrzenka, Tchibo,
Tworzenie prezentacji i ofert handlowych, negocjacje, planowanie i optymalizacja kampanii, kreatywne poszukiwanie nowych rozwiązań i współudział w tworzeniu projektów specjalnych/niestandardowych.
Account Executive
Współpraca z Domami Mediowymi w zakresie przygotowania kampanii reklamowych w Internecie, przygotowanie media planów, doradztwo (wybór form reklamowych oraz rodzaj ich emisji w portalu w odniesieniu do celu kampanii - wizerunkowego bądź produktowego), dbanie o bardzo dobre relacje z klientami, nadzór nad przeprowadzanymi kampaniami oraz optymalizacja ich w trakcie trwania, współudział w tworzeniu projektów niestandardowych, indywidualnie "uszytych" pod klienta;
Specjalista ds marketingu
Tworzenie planów marketingowych oraz nadzór nad ich realizacją, zarządzanie budżetem, opracowywanie i wdrażanie programów promocyjnych, analiza rynku, monitorowanie działań konkurencji, opracowywanie merytoryczne materiałów reklamowych, współpraca z agencjami projektowo-reklamowymi, przygotowywanie i wdrażanie kampanii reklamowych w zakresie ATL i BTL (łącznie z zakupem mediów), współudział w redagowaniu serwisów www, ścisła współpraca z Agencją PR-ową.
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dirty Inspiration com
Kreatywność i inspiracja poszukiwane. Ciekawa grafika, video, muzyka, www, zdjęcia ... nieszablonowe pomysły i rozwiązania.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing afiliacyjny
Zapraszamy zainteresowanych do dyskusji o dynamicznie rozwijającym się rynku reklamy internetowej rozliczanej na podstawie generownych efektów.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Projekty marketingowe online
Raporty / blogi / treści jakościowe
Przemyślenia dotyczące ważnych (moim zdaniem) wydarzeń na rynku.
Analizy raportów traktujących o rynku on-line
znajdziesz tutaj także wątki dotyczące s
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.