Hanna Pietrzak-Trzcińska

.
Myślenice, małopolskie

Umiejętności

blogowanie Content Marketing Pozyskiwanie klientów E-commerce Marketing Microsoft Word Promocja Sprzedaży Social Media Marketing E-mail marketing Blogspot Copywriting i redagowanie tekstów recenzje

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Copywriter
Freelancer - Pani do pisania
1. Redaktor w Biblioteka Inspiracji
2. Teksty na portale Mamo Pracuj, Smart Start, Mammazine.
3. Teksty SEO
ARCHON+ Biuro Projektów
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
Obsługa Klientów sklepu archonhome.pl
Tworzenie treści na stronie sklepu (opisy produktów, blog o tematyce wnętrzarskiej - IDEAlny DOM)
Marketing w Internecie (Facebook, Twitter, Google+, Homebook, stylowi.pl)
Opracowywanie promocji w sklepie.
Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK
Z-ca kierownika Księgarni Sławkowska 1
Promocja księgarni, przygotowanie projektu obchodów jubileuszu księgarni, kontakt z mediami.
Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK
Kierownik ds. sprzedaży bezpośredniej
1. Prowadzenie i współtworzenie księgarni internetowej.
2. Opracowywanie planów rozwoju działu, sprzedaży, budżetu.
3. Tworzenie promocji, konkursów, marketing bezpośredni (e-mailing, wysyłka tradycyjna), marketing w mediach społecznościowych.
4. CRM - pozyskiwanie nowych klientów, budowanie lojalności.
5. Opracowywanie materiałów drukowanych.
Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK
Specjalista ds. analiz rynku
Opracowanie struktury bazy danych.
Analiza preferencji czytelniczych.
Logo
pracownik Biura Wydawcy "Twoje Domy", "Renowacje"
Wydawnictwo Hawit
Prowadzenie prenumeraty, wystawianie faktur, pomoc księgowa.
Sprzedaż projektów budowlanych.

Szkolenia i kursy

1997-1998 Studium Zarządzania i Biznesu przy Zakładzie Ekonomii Stosowanej UJ (roczne)

1994-1995 Studium Dekoracji i Aranżacji Wnętrz, Wystaw, Reklam w Krakowie (roczne)

"Kongres Relationship Marketing" - ECU Marketing
"Efektywne techniki sprzedaży", "Rodzaje i formy zabezpieczenia umów handlowych" - Attestor
"Techniki sprzedaży", "Negocjacje handlowe" - Credo
"Budowanie lojalności" Migut Media S.A.

Edukacja

Logo
Marketing w sieci, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie
Logo
Pedagogika Kulturalno-Oświatowa, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Książki, książki, książki.
Rozwiązywanie krzyżówek.
Wędrówki po górach niskich i wyższych.
Dekorowanie wnętrz.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.
A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Bezpłatne szkolenia
Bezpłatne szkolenia
Grupa zbierająca informacje na temat bezpłatnych szkoleń z całego kraju i zagranicy - w wersjach spotkania w sali oraz szkolenia online. Zapraszamy do zamieszczania informacji o takich szkoleniach i .
E-Handel
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu. Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
ecommerce
ecommerce
Grupa ludzi zyjacych z Internetu. Sklepy internetowe, porwnywarki, marketing internetowy.
Handel elektroniczny
Handel elektroniczny
Dla wszystkich robiących zakupy w Internecie i tych, którzy chcą rozpocząć sprzedaż elektroniczną.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Kraków
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach *)niepotrzebne skreśl
Marketing Bezpośredni
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes