Umiejętności
Umiejętność planowania i organizacji czasu
praca zespołowa i zmysł organizacyjny
Definiowanie celów,
Troska o jakość,
Praktyczne wykorzystanie danych marketingowych,
Obsługa komputera pakiet Office (Word, Excel, PowerPoint),
Znajomość języków obcych: język angielski – dobry, język francuski - podstawowy.
Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor marketingu i reklamy
ABC Press
Koordynowanie całokształtu działań reklamowych i promocyjnych w wydawnictwie.
Zarządzanie działem reklamy, koordynacja i nadzór pracy podległych handlowców.
Tworzenie i planowanie budżetu na poszczególne wydania magazynów oraz indywidualnych planów sprzedaży handlowców.
Ścisła współpraca z zarządem wydawnictwa oraz redaktor naczelną nad koncepcją i merytoryką pism z portfolio wydawnictwa. Tworzenie koncepcji sprzedaży powierzchni reklamowej zarówno prasy jak i Internetu, oferty crossowe.
Monitoring i analiza rynku prasowego oraz aktywności konkurencji.
Pozyskiwanie nowych strategicznych klientów dla wydawnictwa, m.in dla magazynu Super linia i dla magazynu Żyjmy Dłużej, oraz dla stron internetowych www.superlinia.pl, www.zyjmydluzej.pl
Specjalne projekty oraz akcje niestandardowe dla klientów.
Opieka nad stałymi klientami, utrzymywanie stałej relacji, kontakt i współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi.
Planowanie i kreowanie strategii promocyjnej , oraz nadzór nad kampaniami przeprowadzonymi dla tytułów na zewnątrz w mediach.
Koordynowanie działań związanych z patronatami medialnymi, negocjacje warunków jak najlepszych dla wydawnictwa.
Uczestniczenie w imprezach, przyjęciach, konferencjach w celu nawiązywania i podtrzymywania kontaktów handlowych.
Zarządzanie działem reklamy, koordynacja i nadzór pracy podległych handlowców.
Tworzenie i planowanie budżetu na poszczególne wydania magazynów oraz indywidualnych planów sprzedaży handlowców.
Ścisła współpraca z zarządem wydawnictwa oraz redaktor naczelną nad koncepcją i merytoryką pism z portfolio wydawnictwa. Tworzenie koncepcji sprzedaży powierzchni reklamowej zarówno prasy jak i Internetu, oferty crossowe.
Monitoring i analiza rynku prasowego oraz aktywności konkurencji.
Pozyskiwanie nowych strategicznych klientów dla wydawnictwa, m.in dla magazynu Super linia i dla magazynu Żyjmy Dłużej, oraz dla stron internetowych www.superlinia.pl, www.zyjmydluzej.pl
Specjalne projekty oraz akcje niestandardowe dla klientów.
Opieka nad stałymi klientami, utrzymywanie stałej relacji, kontakt i współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi.
Planowanie i kreowanie strategii promocyjnej , oraz nadzór nad kampaniami przeprowadzonymi dla tytułów na zewnątrz w mediach.
Koordynowanie działań związanych z patronatami medialnymi, negocjacje warunków jak najlepszych dla wydawnictwa.
Uczestniczenie w imprezach, przyjęciach, konferencjach w celu nawiązywania i podtrzymywania kontaktów handlowych.
Manager biura reklamy i marketingu
Medigo.pl
Zarządzanie działem reklamy, koordynacja pracy podległych handlowców.
Planowanie budżetu poszczególnych wydań oraz indywidualnych planów sprzedaży handlowców.
Tworzenie koncepcji sprzedaży powierzchni reklamowej zarówno prasy jak i Internetu.
Monitoring i analiza rynku prasowego oraz aktywności konkurencji.
Pozyskiwanie nowych i strategicznych klientów dla wydawnictwa, m.in magazynu Super linia skierowanego do osób, które są zainteresowane zdrowym stylem życia, oraz magazynu Żyjmy Dłużej dla aktywnych osób w wieku 40 plus, oraz portale www.medigo.pl, www.superlinia.pl, www.zyjmydluzej.pl
Opieka nad stałymi klientami, utrzymywanie stałej relacji z klientami, kontakt z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, koordynowanie działań przy tematach redakcyjnych.
Planowanie kampanii promocyjnych dla tytułów w mediach np. radio, telebimy LED.
Koordynowanie działań związanych z patronatami medialnymi.
Organizacja konkursów dla czytelników, krzyżówek, listów, prenumerat i innych okazjonalnych prestiżowych konkursów dla magazynów Super linia i Żyjmy Dłużej.
Uczestniczenie w imprezach, przyjęciach, konferencjach w celu nawiązywania kontaktów handlowych.
Planowanie budżetu poszczególnych wydań oraz indywidualnych planów sprzedaży handlowców.
Tworzenie koncepcji sprzedaży powierzchni reklamowej zarówno prasy jak i Internetu.
Monitoring i analiza rynku prasowego oraz aktywności konkurencji.
Pozyskiwanie nowych i strategicznych klientów dla wydawnictwa, m.in magazynu Super linia skierowanego do osób, które są zainteresowane zdrowym stylem życia, oraz magazynu Żyjmy Dłużej dla aktywnych osób w wieku 40 plus, oraz portale www.medigo.pl, www.superlinia.pl, www.zyjmydluzej.pl
Opieka nad stałymi klientami, utrzymywanie stałej relacji z klientami, kontakt z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, koordynowanie działań przy tematach redakcyjnych.
Planowanie kampanii promocyjnych dla tytułów w mediach np. radio, telebimy LED.
Koordynowanie działań związanych z patronatami medialnymi.
Organizacja konkursów dla czytelników, krzyżówek, listów, prenumerat i innych okazjonalnych prestiżowych konkursów dla magazynów Super linia i Żyjmy Dłużej.
Uczestniczenie w imprezach, przyjęciach, konferencjach w celu nawiązywania kontaktów handlowych.
starszy specjalista d/s reklamy i marketingu
MediPress Publishing
Specjalista ds. reklamy i promocji
Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów do wydawnictwa, magazynu Super linia, i wydań specjalnych Super linii, pismo dla seniorów Żyjmy Dłużej , oraz portale www.medigo.pl, www.superlinia.pl, www.zyjmydluzej.pl
Opieka nad współpracujacymi klientami, utrzymywanie stałej relacji ze stałymi klientami, kontakt z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, doradztwo w zakresie promowania firmy, koordynowanie działań przy tematach redakcyjnych, wszelkie zagadnienia, które wiążą się z reklamą, i promocją.
Planowanie kampanii promocyjnych dla tytułów w mediach np. radio, telebimy LED.
Koordynowanie działań związanych z patronatami medialnymi.
Monitoring i analiza konkurencji z branży.
Obowiązki z zakresu marketingu, m.in. organizacja konkursów dla czytelników, krzyżówek, listów, prenumerat i innych okazjonalnych prestiżowych konkursów dla magazynów Super linia i Żyjmy Dłużej.
Uczestniczenie w imprezach, przyjęciach, konferencjach w celu nawiązywania nowych kontaktów handlowych z potencjalnymi reklamodawcami.
Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów do wydawnictwa, magazynu Super linia, i wydań specjalnych Super linii, pismo dla seniorów Żyjmy Dłużej , oraz portale www.medigo.pl, www.superlinia.pl, www.zyjmydluzej.pl
Opieka nad współpracujacymi klientami, utrzymywanie stałej relacji ze stałymi klientami, kontakt z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, doradztwo w zakresie promowania firmy, koordynowanie działań przy tematach redakcyjnych, wszelkie zagadnienia, które wiążą się z reklamą, i promocją.
Planowanie kampanii promocyjnych dla tytułów w mediach np. radio, telebimy LED.
Koordynowanie działań związanych z patronatami medialnymi.
Monitoring i analiza konkurencji z branży.
Obowiązki z zakresu marketingu, m.in. organizacja konkursów dla czytelników, krzyżówek, listów, prenumerat i innych okazjonalnych prestiżowych konkursów dla magazynów Super linia i Żyjmy Dłużej.
Uczestniczenie w imprezach, przyjęciach, konferencjach w celu nawiązywania nowych kontaktów handlowych z potencjalnymi reklamodawcami.
Specjalista ds. reklamy i promocji
Pozyskiwanie nowych klientów do wydawnictwa, magazynu Super linia i wydań specjalnych, opieka nad już współpracujacymi, utrzymywanie stalej więzi z klientami, doradztwo w zakresie promowania firmy, kordynowanie działań przy danych tematach redakcyjnych, wszelkie zagadnienia, które wiąza się z tematem - reklama,oraz zadania wiżące sie z promocją,
Monitoring konkurencji z branży.
Od 2008 roku doszły nowe obowiązki z zakresu marketingu, organizacja konkursów dla czytelników, krzyżówek, listów prenumerat i innych okazjonalnych prestiżowych konkursów dla pisma Super linia.
Monitoring konkurencji z branży.
Od 2008 roku doszły nowe obowiązki z zakresu marketingu, organizacja konkursów dla czytelników, krzyżówek, listów prenumerat i innych okazjonalnych prestiżowych konkursów dla pisma Super linia.
Specjalista ds. reklamy
Praca w dziale handlowym w gazecie Życie Warszawy. Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałych kontaktów z już dotychczasowymi klientami, pełna obsługa w zakresie promocji firmy lub marki, doradztwo w kampaniach reklamowych. Współpraca z agencjami reklamowymi
Tworzenie nowych specjalnych projektów dla klientów i ich koordynowanie, odpowiedzialność za specjalne dodatki
Tworzenie nowych specjalnych projektów dla klientów i ich koordynowanie, odpowiedzialność za specjalne dodatki
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Zainteresowania
książki wszystkie... ostatnio lubuję się w skandynawskich kryminałach.
z polskich autorów lubię czytać Manuelę Gretkowską, Katarzynę Grocholę, Janusza Wiśniewskiego, a ostatnio odkryta przeze mnie Gaja Grzegorzewska.
Druga pasja to filmy właściwie to każdy, choć dużą sympatią darze kino francuskie.
Trzecia z pasji to moda szeroko pojęta, projektowanie, street fashion, moda size plus.
Nowym moim zainteresowaniem jest aranżacja wnętrz szczególnie w stylu rustykalnym i prowansalskim
z polskich autorów lubię czytać Manuelę Gretkowską, Katarzynę Grocholę, Janusza Wiśniewskiego, a ostatnio odkryta przeze mnie Gaja Grzegorzewska.
Druga pasja to filmy właściwie to każdy, choć dużą sympatią darze kino francuskie.
Trzecia z pasji to moda szeroko pojęta, projektowanie, street fashion, moda size plus.
Nowym moim zainteresowaniem jest aranżacja wnętrz szczególnie w stylu rustykalnym i prowansalskim
Grupy
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
Janusz Leon Wiśniewski
Grupa dla osób uwielbiających i zaczytujących się w twórczości Janusza Leona Wiśniewskiego...
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Kobiety Biznesu Sukces Pisany Szminką
Grupa kobiet biznesu, chcących budować sieć kontaktów,wymieniać się doświadczeniami, promować siebie oraz swoje firmy, kobiet szukających inspiracji i pomysłów na własny biznes.
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń.
Przestrzeń
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.