Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. jakości
-Definiowanie wymagań jakościowych dla poszczególnych marek LPP,
-Jakościowa kontrola wzorów na etapie powstawania projektu i produkcji,
-Analiza problemów jakościowych w oparciu o wyniki inspekcji jakościowych jak i reklamacji klientów,
-Rozwiazywanie problemów jakościowych, udzielanie wskazówek osobom z działu przygotowania produktu oraz dostawcom,
-Weryfikacja bazy dostawców pod kątem jakości produkowanych modeli,
-Współpraca z dostawcami w celu poprawy jakości produkowanej odzieży,
-Współpraca z działem przygotowania produktu (projektant, kupiec, technolog) przy realizacji powyższych zadań).
-Jakościowa kontrola wzorów na etapie powstawania projektu i produkcji,
-Analiza problemów jakościowych w oparciu o wyniki inspekcji jakościowych jak i reklamacji klientów,
-Rozwiazywanie problemów jakościowych, udzielanie wskazówek osobom z działu przygotowania produktu oraz dostawcom,
-Weryfikacja bazy dostawców pod kątem jakości produkowanych modeli,
-Współpraca z dostawcami w celu poprawy jakości produkowanej odzieży,
-Współpraca z działem przygotowania produktu (projektant, kupiec, technolog) przy realizacji powyższych zadań).
Kierownik Działu Jakości / Quality Manager
1. Zarządzanie zespołem –
• rekrutacja nowych pracowników,
• prowadzenie szkoleń z obszaru standardów jakości,
• monitorowanie pracy zespołu,
• wyznaczanie oraz monitorowanie realizacji celów personalnych.
2. Zarządzanie Systemami Jakości / Zapewnienie jakości wyrobu -
• Współpraca z pionem produkcji, działem projektowym oraz handlowym,
• Prowadzenie auditów systemów, procesu produkcyjnego i wyrobu,
• Utrzymanie i doskonalenie certyfikowanych systemów według międzynarodowych systemów ISO (9001, 14001, IATF 16949)
• Analiza problemów jakościowych w projektach związanych z konkretną grupą produktową,
• Opiniowanie zmian projektowych/konstrukcyjnych od strony jakościowej,
• Tworzenie, wdrażanie oraz nadzór nad przestrzeganiem systemów, standardów, metod i technik - zapewnienia jakości,
• Kontrola nad analizą i weryfikacją reklamacji zgłaszanych przez klienta jak również kierowanych do dostawców.
3. Obsługa Klienta –
• odpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta,
• reprezentowanie pracodawcy w kontaktach zewnętrznych przed audytorami zewnętrznymi oraz klientami.
4. Zarządzanie dokumentacją:
• prowadzenie dokumentacji jakościowej,
• analiza i opiniowanie zawieranych kontraktów od strony zapewnienia jakości,
• analiza specyficznych wymagań klientów,
• przygotowywanie dokumentacji zatwierdzenia nowych wyrobów do produkcji seryjnej,
• przygotowywanie dokumentacji związanej z analizą problemów jakościowych.
• rekrutacja nowych pracowników,
• prowadzenie szkoleń z obszaru standardów jakości,
• monitorowanie pracy zespołu,
• wyznaczanie oraz monitorowanie realizacji celów personalnych.
2. Zarządzanie Systemami Jakości / Zapewnienie jakości wyrobu -
• Współpraca z pionem produkcji, działem projektowym oraz handlowym,
• Prowadzenie auditów systemów, procesu produkcyjnego i wyrobu,
• Utrzymanie i doskonalenie certyfikowanych systemów według międzynarodowych systemów ISO (9001, 14001, IATF 16949)
• Analiza problemów jakościowych w projektach związanych z konkretną grupą produktową,
• Opiniowanie zmian projektowych/konstrukcyjnych od strony jakościowej,
• Tworzenie, wdrażanie oraz nadzór nad przestrzeganiem systemów, standardów, metod i technik - zapewnienia jakości,
• Kontrola nad analizą i weryfikacją reklamacji zgłaszanych przez klienta jak również kierowanych do dostawców.
3. Obsługa Klienta –
• odpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta,
• reprezentowanie pracodawcy w kontaktach zewnętrznych przed audytorami zewnętrznymi oraz klientami.
4. Zarządzanie dokumentacją:
• prowadzenie dokumentacji jakościowej,
• analiza i opiniowanie zawieranych kontraktów od strony zapewnienia jakości,
• analiza specyficznych wymagań klientów,
• przygotowywanie dokumentacji zatwierdzenia nowych wyrobów do produkcji seryjnej,
• przygotowywanie dokumentacji związanej z analizą problemów jakościowych.
Quality Engineer
- kontakt z klientami w zakresie jakości produktów
- przygotowanie jakościowej dokumentacji dla klientów
- współudział we wdrażaniu nowych projektów
- prowadzenie analiz i wskaźników jakościowych firmy
- nadzór nad procesem reklamacji klientowskich
- przeprowadzanie auditów systemu, procesu i wyrobu
- szkolenie pracowników pod kątem jakości produktu oraz zgodności z procedurami jakościowymi
*znajomość normy ISO/TS 16949: 2009
- przygotowanie jakościowej dokumentacji dla klientów
- współudział we wdrażaniu nowych projektów
- prowadzenie analiz i wskaźników jakościowych firmy
- nadzór nad procesem reklamacji klientowskich
- przeprowadzanie auditów systemu, procesu i wyrobu
- szkolenie pracowników pod kątem jakości produktu oraz zgodności z procedurami jakościowymi
*znajomość normy ISO/TS 16949: 2009
Customer Service Specialist
-obsługa klientów krajowych oraz zagranicznych
-przyjmowanie i rejestracja zamówień
-kontrola stanów magazynowych Klientów
-nadzór i kontrola procesu zamówień od momentu zamówienia po dostarczenie do klienta,
-monitorowanie realizacji zleceń produkcyjnych
-koordynacja wysyłek
-kontrola stanu magazynowego surowców- współpraca z działem zakupów.
-współpraca z przedstawicielami handlowymi
-przyjmowanie i rejestracja zamówień
-kontrola stanów magazynowych Klientów
-nadzór i kontrola procesu zamówień od momentu zamówienia po dostarczenie do klienta,
-monitorowanie realizacji zleceń produkcyjnych
-koordynacja wysyłek
-kontrola stanu magazynowego surowców- współpraca z działem zakupów.
-współpraca z przedstawicielami handlowymi
Kierownik Restauracji
•Zarządzanie zespołem kucharzy oraz pracowników obsługi Klienta
•Zarządzanie lokalem gastronomicznym
•Analiza i kontrola kosztów, dokumentacja księgowa
•Rekrutacja pracowników, przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem,
•Odpowiedzialność za wysoki standard obsługi
•Reprezentowanie lokalu w kontaktach zewnętrznych
•Zarządzanie zapasami, zamówieniami, ustalaniem grafiku
•Zarządzanie lokalem gastronomicznym
•Analiza i kontrola kosztów, dokumentacja księgowa
•Rekrutacja pracowników, przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem,
•Odpowiedzialność za wysoki standard obsługi
•Reprezentowanie lokalu w kontaktach zewnętrznych
•Zarządzanie zapasami, zamówieniami, ustalaniem grafiku
Manager Restauracji
•Bieżąca kontrola zespołu pracowników restauracji
•Odpowiedzialność za wysoki standard obsługi
•Kontrola jakości oferowanych produktów
•Odpowiedzialność za wysoki standard obsługi
•Kontrola jakości oferowanych produktów
Szkolenia i kursy
KURSY, SZKOLENIA, CERTYFIKATY:
•Certyfikat Asystenta Systemu Zarządzania Jakością – nadany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. 02.02.2008r.
•Certyfikat Asystenta Systemu Zarządzania Środowiskowego – nadany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. 07.02.2009r.
•Szkolenie „Zarządzanie zasobami ludzkimi z elementami benchmarkingu”- organizator ProFirma Sp. Z o.o.
•Szkolenie „Efektywny marketing w obsłudze klienta”- organizator ProFirma Sp. Z o.o.
•Certyfikat Asystenta Systemu Zarządzania Jakością – nadany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. 02.02.2008r.
•Certyfikat Asystenta Systemu Zarządzania Środowiskowego – nadany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. 07.02.2009r.
•Szkolenie „Zarządzanie zasobami ludzkimi z elementami benchmarkingu”- organizator ProFirma Sp. Z o.o.
•Szkolenie „Efektywny marketing w obsłudze klienta”- organizator ProFirma Sp. Z o.o.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Organizacje
PRAKTYKI ZAWODOWE
01.07.2009-31.07.2009
Pomorska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział Zarząd w Gdańsku- w jednostce organizacyjnej Pełnomocnik ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania.
01.07.2009-31.07.2009
Pomorska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział Zarząd w Gdańsku- w jednostce organizacyjnej Pełnomocnik ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania.
Inne
•Prawo Jazdy kat. B- czynne [od 2004 r.]
•Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office: PowerPoint, Excel, Word), obsługa urządzeń biurowych.
•Praktyka w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem o zróżnicowanej strukturze wieku, o różnych typach osobowości
•Doskonała zdolność budowania relacji interpersonalnych
•Umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów
•Samodzielność w podejmowaniu decyzji
•Konstruktywne rozwiązywanie problemów
•Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office: PowerPoint, Excel, Word), obsługa urządzeń biurowych.
•Praktyka w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem o zróżnicowanej strukturze wieku, o różnych typach osobowości
•Doskonała zdolność budowania relacji interpersonalnych
•Umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów
•Samodzielność w podejmowaniu decyzji
•Konstruktywne rozwiązywanie problemów
Grupy
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.