Hanna Kowalska

Dział Jakości / Kierownik Działu Jakości / Quality Manager / Specjalista ds. Jakości
Gdańsk, pomorskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

LPP
Specjalista ds. jakości
-Definiowanie wymagań jakościowych dla poszczególnych marek LPP,
-Jakościowa kontrola wzorów na etapie powstawania projektu i produkcji,
-Analiza problemów jakościowych w oparciu o wyniki inspekcji jakościowych jak i reklamacji klientów,
-Rozwiazywanie problemów jakościowych, udzielanie wskazówek osobom z działu przygotowania produktu oraz dostawcom,
-Weryfikacja bazy dostawców pod kątem jakości produkowanych modeli,
-Współpraca z dostawcami w celu poprawy jakości produkowanej odzieży,
-Współpraca z działem przygotowania produktu (projektant, kupiec, technolog) przy realizacji powyższych zadań).
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.
Kierownik Działu Jakości / Quality Manager
1. Zarządzanie zespołem –
• rekrutacja nowych pracowników,
• prowadzenie szkoleń z obszaru standardów jakości,
• monitorowanie pracy zespołu,
• wyznaczanie oraz monitorowanie realizacji celów personalnych.
2. Zarządzanie Systemami Jakości / Zapewnienie jakości wyrobu -
• Współpraca z pionem produkcji, działem projektowym oraz handlowym,
• Prowadzenie auditów systemów, procesu produkcyjnego i wyrobu,
• Utrzymanie i doskonalenie certyfikowanych systemów według międzynarodowych systemów ISO (9001, 14001, IATF 16949)
• Analiza problemów jakościowych w projektach związanych z konkretną grupą produktową,
• Opiniowanie zmian projektowych/konstrukcyjnych od strony jakościowej,
• Tworzenie, wdrażanie oraz nadzór nad przestrzeganiem systemów, standardów, metod i technik - zapewnienia jakości,
• Kontrola nad analizą i weryfikacją reklamacji zgłaszanych przez klienta jak również kierowanych do dostawców.
3. Obsługa Klienta –
• odpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta,
• reprezentowanie pracodawcy w kontaktach zewnętrznych przed audytorami zewnętrznymi oraz klientami.
4. Zarządzanie dokumentacją:
• prowadzenie dokumentacji jakościowej,
• analiza i opiniowanie zawieranych kontraktów od strony zapewnienia jakości,
• analiza specyficznych wymagań klientów,
• przygotowywanie dokumentacji zatwierdzenia nowych wyrobów do produkcji seryjnej,
• przygotowywanie dokumentacji związanej z analizą problemów jakościowych.
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.
Quality Engineer
- kontakt z klientami w zakresie jakości produktów
- przygotowanie jakościowej dokumentacji dla klientów
- współudział we wdrażaniu nowych projektów
- prowadzenie analiz i wskaźników jakościowych firmy
- nadzór nad procesem reklamacji klientowskich
- przeprowadzanie auditów systemu, procesu i wyrobu
- szkolenie pracowników pod kątem jakości produktu oraz zgodności z procedurami jakościowymi

*znajomość normy ISO/TS 16949: 2009
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.
Customer Service Specialist
-obsługa klientów krajowych oraz zagranicznych
-przyjmowanie i rejestracja zamówień
-kontrola stanów magazynowych Klientów
-nadzór i kontrola procesu zamówień od momentu zamówienia po dostarczenie do klienta,
-monitorowanie realizacji zleceń produkcyjnych
-koordynacja wysyłek
-kontrola stanu magazynowego surowców- współpraca z działem zakupów.
-współpraca z przedstawicielami handlowymi
BIOWAY Sp. z o.o.
Kierownik Restauracji
•Zarządzanie zespołem kucharzy oraz pracowników obsługi Klienta
•Zarządzanie lokalem gastronomicznym
•Analiza i kontrola kosztów, dokumentacja księgowa
•Rekrutacja pracowników, przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem,
•Odpowiedzialność za wysoki standard obsługi
•Reprezentowanie lokalu w kontaktach zewnętrznych
•Zarządzanie zapasami, zamówieniami, ustalaniem grafiku
BIOWAY Sp. z o.o.
Manager Restauracji
•Bieżąca kontrola zespołu pracowników restauracji
•Odpowiedzialność za wysoki standard obsługi
•Kontrola jakości oferowanych produktów
Logo
Trener
Green Way S.A. -Przemysław Ciernioch Management,
•Pracownik obsługi klienta
•Szkolenie nowych pracowników z zakresu standardów na danym stanowisku pracy

Szkolenia i kursy

KURSY, SZKOLENIA, CERTYFIKATY:
•Certyfikat Asystenta Systemu Zarządzania Jakością – nadany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. 02.02.2008r.
•Certyfikat Asystenta Systemu Zarządzania Środowiskowego – nadany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. 07.02.2009r.
•Szkolenie „Zarządzanie zasobami ludzkimi z elementami benchmarkingu”- organizator ProFirma Sp. Z o.o.
•Szkolenie „Efektywny marketing w obsłudze klienta”- organizator ProFirma Sp. Z o.o.

Edukacja

Logo
Wydział Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa, specjalność Towaroznawstwo i Zarządzanie Jakością- tryb stacjonarny, magisterskie
Akademia Morska w Gdyni

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Organizacje

PRAKTYKI ZAWODOWE
01.07.2009-31.07.2009
Pomorska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział Zarząd w Gdańsku- w jednostce organizacyjnej Pełnomocnik ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania.

Inne

•Prawo Jazdy kat. B- czynne [od 2004 r.]
•Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office: PowerPoint, Excel, Word), obsługa urządzeń biurowych.
•Praktyka w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem o zróżnicowanej strukturze wieku, o różnych typach osobowości
•Doskonała zdolność budowania relacji interpersonalnych
•Umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów
•Samodzielność w podejmowaniu decyzji
•Konstruktywne rozwiązywanie problemów

Grupy

Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
GL - Szukam pracy
GL - Szukam pracy
Forum dla osób poszukujących pracy.
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
stylizacja ubioru czyli podstawa wizerunku
stylizacja ubioru czyli podstawa wizerunku
dla wszystkich którzy czują styl - elegancja to emocja