Wypowiedzi
-
Witam.
Witam,
nie mogę odpowiadać za pośredników, w umowie PayTel nie ma zapisu, na podstawie którego byłaby naliczana i pobierana opłata za aktywację czy instalację, widocznie firma TopWork opłatę nalicza we własnym zakresie, wszystkie faktury dotyczące terminala wystawiane są przez PayTel a nie przez pośrednika, proszę to sprawdzić !!!
Klienci, którzy podpisują umowy ze mną nie mają problemu.
Pozdrawiam - Gerard z PayTel
mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
kom: 605 325 020
Dzisiaj otrzymaliśmy(trochę późno) decyzję "przywódców" PayTel, Firma wzięła winę na siebie i zwróci opłatę. Pełen szacun dla PayTel szkoda tylko że nerwówka ciągnęła się ponad miesiąc. Nie chcemy już komentować tej sprawy bo dla nas wyglądało to b. podejrzanie ze wskazaniem na dilerpaytel+TopWork.
Pozdrawiamy serdecznie, brawo dla PayTel. -
Gerard W.:
Panie Gerardzie czy od PayTel otrzymuje się tylko terminal po przez firmę Tomasz Feluś TopWork.pl? Oferta PayTel b. fajna skorzystaliśmy z niej ale TopWork żąda teraz opłaty za aktywację terminala o czym w umowie nie ma nawet wzmianki, wprost przeciwnie pisze że PayTel nie pobiera opłat za instalację i aktywację terminala. Nie odpowiadają na żadne zapytania tylko przysyłają ponaglenia do zapłaty.
Witam,
podaj adres mail wszyscy prześlemy oferty a Ty zdecydujesz która jest dla Ciebie najkorzystniejsza, w PayTel możesz otrzymać nawet 4 miesiące bez abonamentu, prostą przejrzystą ofertę z jedna stałą prowizją bez groszowych dopłat, zachęcam do działania,
pozdrawiam
Gerard z PayTel
mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
kom: 605 325 020