Halina Jedrzejewska

Halina Jedrzejewska

zarzadzanie operacyjne

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PwC Polska
Asystent Działu Personalnego
Prowadzenie szkoleń wprowadzających nowych pracowników. Prowadzenie FAQ z zakresu prawa pracy, rejestracji czasu pracy, usług HR. Zarządzanie projektami w zakresie doskonalenia narzędzi ewidencjonowania danych personalnych i absencji. Sporządzanie raportów i zestawień dla działów biznesowych. Inne okołopersonalne.
Logo
Dyrektor Dzialu Optycznego
Specjalistyczna Lecznica Okulistyczna Mega-Lens
- zarządzanie personelem (rekrutacja, selekcja, motywowanie i kierowanie, efektywne planowanie czasu pracy, opracowywanie i prowadzanie szkoleń i spotkań informacyjnych dla kierowników placówek i lekarzy, organizowanie szkoleń zewnętrznych, tworzenie opisów stanowisk i zakresów obowiązków);

- zapewnianie prawidłowego funkcjonowania podległych placówek wraz z laboratoriami optycznymi i gabinetami lekarskimi - wprowadzanie standardów, rozwiązań organizacyjno-administracyjnych oraz zapewnianie odpowiedniej jakości obsługi klienta;

- zaopatrzenie i nadzorowanie magazynu - wprowadzanie rozwiązań logistycznych, negocjowanie warunków współpracy z dostawcami produktu i sprzętu;

- opracowywanie planów sprzedaży - tworzenie oraz analizowanie raportów i zestawień

- opracowywanie, negocjowanie i zawieranie umów z partnerami medycznymi oraz optycznymi, dotyczących rozwoju działalności i współpracy;

- indywidualne kontakty z lekarzami okulistami w charakterze reprezentanta medycznego – tworzenie bazy danych, organizowanie działu;
Logo
Dyrektor Salonu Optycznego
Sieć Salonów Optycznych – Vision Express Polska
- realizacja planów sprzedaży;
- realizacja celów jakościowych;
- zarządzanie personelem, rekrutacja i selekcja;
- opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zebrań;
- sporządzanie raportów i analiz;
- zarządzanie kosztami salonu i logistyką;
- efektywne planowanie czasu pracy podleglego zespolu;
Logo
asystent sprzedaży
Sieć Salonów Optycznych – Vision Express Polska
- profesjonalna obsługa klienta;
- prezentacja, promocja i sprzedaż produktów;
- przeprowadzanie komputerowego badania wstępnego;
- przeprowadzanie szkoleń dla pacjentów w zakresie użytkowania i pielęgnacji soczewek kontaktowych;
- obsługa kasy fiskalnej oraz komputerowego systemu sprzedaży;
- wydawanie i dopasowywanie gotowych okularów, zamkniecie sprzedaży;
- rozpatrywanie reklamacji;
- prowadzenie komputerowej ewidencji sprzedaży;
Logo
wykladowca
Fundusz Przekwalifikowania Zawodowego
- przeprowadzanie pięćdziesięciogodzinnych cykli wykładów dla około trzydziestoosobowych grup;

Edukacja

Logo
Organizacja i Zarzadzanie w przemysle, inżynierskie
Politechnika Łódzka

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding

Inne

prawo jazdy katB