Umiejętności
CMS
Umiejętności komunikacyjne
Angielski
Zdolności interpersonalne
Produkcja Muzyczna
Zarządzanie biurem
Organizacja imprez
System Mac OS X
Windows 7
Adobe InDesign
Adobe Photoshop
Zarządzanie zespołem
Windows 8
Korekta
praca pod presją czasu
PZP
zdolności negocjacyjne
umiejętność pracy w zespole
zdolności organizacyjne
Zdolność szybkiego uczenia się
korekta i redakcja tekstów
KPA
doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Redagowanie tekstów
Pakiet Office - zaawansowany
wiedza o kulturze
Zarządzanie zespołem pracowników
Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu
Doświadczenie w negocjacjach
Doświadczenie w sprzedaży
Apple Mac OS X
Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint
Praca pod presją czasu i odporność na stres
doświadczenie w pracy zespołowej i indywidualnej
Znajomość procesu wydawniczego
Savoir-vivre
zdolności przywódcze i organizacyjne
Zarządzanie biurem i zespołem pracowników
Ustawa o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. promocji
• opracowanie i realizacja kampanii promocyjnych (kampanie wizerunkowe, kampanie wizualne),
• współpraca z artystami grafikami w zakresie realizacji koncepcji promocyjnych,
• współpraca z drukarniami i merytoryczny nadzór ich pracy,
• we współpracy z Sekretariatem FN prowadzenie prestiżowej korespondencji,
• reprezentowanie Filharmonii Narodowej w mediach,
• reprezentowanie Filharmonii Narodowej wobec gości i słuchaczy,
• pozyskiwanie funduszy zewnętrznych i sponsorów,
• opracowywanie i realizacja gadżetów promocyjnych,
• prowadzenie bieżącej administracji działu promocji,
• współpraca z artystami grafikami w zakresie realizacji koncepcji promocyjnych,
• współpraca z drukarniami i merytoryczny nadzór ich pracy,
• we współpracy z Sekretariatem FN prowadzenie prestiżowej korespondencji,
• reprezentowanie Filharmonii Narodowej w mediach,
• reprezentowanie Filharmonii Narodowej wobec gości i słuchaczy,
• pozyskiwanie funduszy zewnętrznych i sponsorów,
• opracowywanie i realizacja gadżetów promocyjnych,
• prowadzenie bieżącej administracji działu promocji,
Music supervisor assistant
Music, War and Love - produkcja filmowa
• bieżąca pomoc konsultantowi muzycznemu w zakresie jego działania, a w razie jego nieobecności:
• merytoryczne opiniowanie fragmentów muzycznych oraz scenografii w aspekcie muzycznym,
• pozyskiwanie do filmu muzyków i zespołów muzycznych,
• stała, ścisła współpraca z reżyserem i producentem liniowym,
• organizacja nagrań do ścieżki dźwiękowej,
• merytoryczne opiniowanie fragmentów muzycznych oraz scenografii w aspekcie muzycznym,
• pozyskiwanie do filmu muzyków i zespołów muzycznych,
• stała, ścisła współpraca z reżyserem i producentem liniowym,
• organizacja nagrań do ścieżki dźwiękowej,
specjalista ds. administracyjnych
Polska Orkiestra Sinfonia Iuventus
• zarządzanie biurem orkiestry, zapewnienie ciągłości pracy,
• zarządzanie wyposażeniem biurowym, prowadzenie bieżących zakupów (obniżenie kosztów o ok. 15%),
• pozyskiwanie funduszy zewnętrznych (w ciągu 2 lat 500 tys. PLN),
• nadzór nad środkami trwałymi,
• nadzór nad eksploatacją i konserwacją urządzeń biurowych,
• prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Instytucję,
• prowadzenie procedur zakupów bieżących i przetargów zgodnie z PZP,
• nadzór nad eksploatacją i konserwacją urządzeń biurowych,
• zapewnienie miejsc hotelowych, transportu autobusowego i organizacja logistyki koncertów poza Warszawą,
• administracja serwerami poczty elektronicznej,
• zarządzanie flotą,
• zarządzanie siecią telefonów komórkowych,
• zapewnienie bieżącej pracy sieci wewnętrznej i stanowisk
komputerowych (serwis informatyczny „pierwszej pomocy”),
• organizacja (w kwestiach technicznych) koncertów w miejscach nietypowych (teatry, sale nieprzystosowane),
• negocjacja warunków technicznych i finansowych umów z realizatorami koncertów (technika sceniczna, oświetlenie, dźwięk),
• korespondencja z organami administracji publicznej.
• zarządzanie wyposażeniem biurowym, prowadzenie bieżących zakupów (obniżenie kosztów o ok. 15%),
• pozyskiwanie funduszy zewnętrznych (w ciągu 2 lat 500 tys. PLN),
• nadzór nad środkami trwałymi,
• nadzór nad eksploatacją i konserwacją urządzeń biurowych,
• prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Instytucję,
• prowadzenie procedur zakupów bieżących i przetargów zgodnie z PZP,
• nadzór nad eksploatacją i konserwacją urządzeń biurowych,
• zapewnienie miejsc hotelowych, transportu autobusowego i organizacja logistyki koncertów poza Warszawą,
• administracja serwerami poczty elektronicznej,
• zarządzanie flotą,
• zarządzanie siecią telefonów komórkowych,
• zapewnienie bieżącej pracy sieci wewnętrznej i stanowisk
komputerowych (serwis informatyczny „pierwszej pomocy”),
• organizacja (w kwestiach technicznych) koncertów w miejscach nietypowych (teatry, sale nieprzystosowane),
• negocjacja warunków technicznych i finansowych umów z realizatorami koncertów (technika sceniczna, oświetlenie, dźwięk),
• korespondencja z organami administracji publicznej.
Specjalista ds. impresaryjnych
Polska Orkiestra Sinfonia Iuventus
• organizacja koncertów w Warszawie, w kraju i zagranicą,
zapewnienie instrumentarium, dbanie o właściwy przebieg wydarzenia, zapewnienie miejsc hotelowych i innych niezbędnych kwestii pozaartystycznych (o ok. 10% obniżyłem koszty transportu autokarowego przy jednoczesnym podniesieniu jakości świadczonych usług),
• negocjacje warunków umowy, merytoryczny nadzór nad realizacją umów, negocjacje z artystami,
• konstruowanie budżetu projektu, jego realizacja i rozliczenie,
• w porozumieniu z Dyrekcją i Kierownikiem Orkiestry tworzenie miesięcznych i rocznych planów pracy zespołu orkiestrowego (ok. 80 osób),
• organizacja koncertów w miejscach nietypowych,
• ustalenie logistyki transportu instrumentarium i wyposażenia orkiestrowego,
• redakcja wydawnictw POSI we współpracy ze specjalistą ds. promocji.
zapewnienie instrumentarium, dbanie o właściwy przebieg wydarzenia, zapewnienie miejsc hotelowych i innych niezbędnych kwestii pozaartystycznych (o ok. 10% obniżyłem koszty transportu autokarowego przy jednoczesnym podniesieniu jakości świadczonych usług),
• negocjacje warunków umowy, merytoryczny nadzór nad realizacją umów, negocjacje z artystami,
• konstruowanie budżetu projektu, jego realizacja i rozliczenie,
• w porozumieniu z Dyrekcją i Kierownikiem Orkiestry tworzenie miesięcznych i rocznych planów pracy zespołu orkiestrowego (ok. 80 osób),
• organizacja koncertów w miejscach nietypowych,
• ustalenie logistyki transportu instrumentarium i wyposażenia orkiestrowego,
• redakcja wydawnictw POSI we współpracy ze specjalistą ds. promocji.
koordynator Wajda School
Centrum Kultury w Żyrardowie
• administracja budynkiem Szkoły (budynek zabytkowy) we współpracy z właścicielem,
• nadzór nad bieżącymi pracami konserwatorskimi, współpraca z wykonawcami prac remontowych i wykończeniowych,
• organizacja zjazdów Szkoły, zapewnienie miejsc hotelowych, bieżąca pomoc w realizacji koncepcji artystycznych,
• bieżąca pomoc studentom w realizacji założeń artystycznych,
• prowadzenie teatralnych zajęć merytorycznych dla dzieci i młodzieży) w ramach poradni recytatorskiej CK).
• nadzór nad bieżącymi pracami konserwatorskimi, współpraca z wykonawcami prac remontowych i wykończeniowych,
• organizacja zjazdów Szkoły, zapewnienie miejsc hotelowych, bieżąca pomoc w realizacji koncepcji artystycznych,
• bieżąca pomoc studentom w realizacji założeń artystycznych,
• prowadzenie teatralnych zajęć merytorycznych dla dzieci i młodzieży) w ramach poradni recytatorskiej CK).
Koordynator imprez artystycznych
Dom Pracy Twórczej w Radziejowicach
• organizacja imprez artystycznych organizowanych przez DPT (koncerty, wystawy, plenery, festiwale),
• konstruowanie i realizowanie budżetów wydarzeń artystycznych,
• negocjacje umów z artystami – wykonawcami koncertów,
• negocjacje umów z realizatorami koncertów (światło, dźwięk, budowa sceny) i ich merytoryczny nadzór,
• kierowanie zespołami realizującymi poszczególne projekty,
• we współpracy z Dyrekcją tworzenie programu artystycznego Festiwalu im. Jerzego Waldorffa
• koordynacja i realizacja Festiwalu im. Jerzego Waldorffa:
konstruowanie budżetu, realizacja koncepcji artystycznej, zapewnienie właściwej obsługi technicznej, kierowanie ekipami realizacyjnymi, opracowanie i wdrożenie planu promocji, redakcja wydawnictw festiwalowych, prowadzenie biura festiwalu,
• redakcja wydawnictw Pałacu w Radziejowicach (książki, foldery, katalogi wystaw),
• w porozumieniu z Księgowością prowadzenie zakupów bieżących i procedur przetargowych (wybór programu biletowego do Galerii Chełmońskiego, wybór i obsługa audioprzewodników).
• pozyskiwanie funduszy zewnętrznych (udało mi się pozyskać fundusze z programów Chopin Promesa 2010, Rozwój Infrastruktury Kultury MKiDN, w sumie ponad 500 tys. PLN), udział w pracach rozliczeniowych,
• udział w realizacji programu finansowanego z funduszy UE,
• obsługa strony www i strony BIP,
• reprezentowanie Pałacu w Radziejowicach w mediach (telewizja, radio, prasa),
• wykonywanie zadań asystenta Dyrektora,
• wykonywanie zadań sekretarskich.
• konstruowanie i realizowanie budżetów wydarzeń artystycznych,
• negocjacje umów z artystami – wykonawcami koncertów,
• negocjacje umów z realizatorami koncertów (światło, dźwięk, budowa sceny) i ich merytoryczny nadzór,
• kierowanie zespołami realizującymi poszczególne projekty,
• we współpracy z Dyrekcją tworzenie programu artystycznego Festiwalu im. Jerzego Waldorffa
• koordynacja i realizacja Festiwalu im. Jerzego Waldorffa:
konstruowanie budżetu, realizacja koncepcji artystycznej, zapewnienie właściwej obsługi technicznej, kierowanie ekipami realizacyjnymi, opracowanie i wdrożenie planu promocji, redakcja wydawnictw festiwalowych, prowadzenie biura festiwalu,
• redakcja wydawnictw Pałacu w Radziejowicach (książki, foldery, katalogi wystaw),
• w porozumieniu z Księgowością prowadzenie zakupów bieżących i procedur przetargowych (wybór programu biletowego do Galerii Chełmońskiego, wybór i obsługa audioprzewodników).
• pozyskiwanie funduszy zewnętrznych (udało mi się pozyskać fundusze z programów Chopin Promesa 2010, Rozwój Infrastruktury Kultury MKiDN, w sumie ponad 500 tys. PLN), udział w pracach rozliczeniowych,
• udział w realizacji programu finansowanego z funduszy UE,
• obsługa strony www i strony BIP,
• reprezentowanie Pałacu w Radziejowicach w mediach (telewizja, radio, prasa),
• wykonywanie zadań asystenta Dyrektora,
• wykonywanie zadań sekretarskich.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Zainteresowania
żywe słowo, jazz, mój pies
Organizacje
Towarzystwo Kultury Teatralnej
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.