Grzegorz Chęć

Co-Founder | Link to Poland
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B Marketing Microsoft Office Sales Social Media Marketing Negocjacje Zarządzanie zespołem Sprzedaż Strategia biznesowa Zarządzanie Sprzedażą

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Link to Poland
co-founder
– pozyskiwanie klientów na powierzchnię reklamową na portalu,
– obsługa strony internetowej oraz mediów społecznościowych,
– przygotowywanie i wyszukiwanie treści na portal,
– nawiązywanie kontaktów z firmami, organizacjami,
– aktywne reprezentowanie firmy podczas wydarzeń,
– przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów oraz ich finalizacja,
– prowadzenie rekrutacji oraz spraw kadrowych zespołu studentów odbywających praktyki,
Logo
Manager
BloomFX
Logo
Senior Account Manager
Aston Markets/BloomFX
CERI International Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Procesów Niemieckojęzycznych
Adecco Poland
Asystent Specjalisty ds. Rekrutacji i Administracji
Logo
Sales Representative
REM Computers

Edukacja

Logo
Nijmegen School of Management, magisterskie
Radboud Universiteit
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

benchmarking, sprzedaż, inwestycje
film - kino europejskie
fotografia
sport (koszykówka, squash)

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.