Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Regionu
Zarządzanie strukturą sprzedaży sieci 15 mKiosków w podległym Regionie
• Realizacja planów sprzedażowych Regionu
• Opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju sprzedaży w Regionie Polski Centralnej i Wschodniej (Warszawa, Suwałki, Ełk, Białystok, Łomża, Siedlce, B. Podlaska)
• Zarządzanie rekrutacją i rozwojem podległych Dyrektorów Mikroregionu i Doradców
• Uczestnictwo w projektach optymalizacji procesów biznesowych
• Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla pracowników sieci sprzedaży, podnosząc standard
sprzedaży i jakości obsługi
• Realizacja planów sprzedażowych Regionu
• Opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju sprzedaży w Regionie Polski Centralnej i Wschodniej (Warszawa, Suwałki, Ełk, Białystok, Łomża, Siedlce, B. Podlaska)
• Zarządzanie rekrutacją i rozwojem podległych Dyrektorów Mikroregionu i Doradców
• Uczestnictwo w projektach optymalizacji procesów biznesowych
• Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla pracowników sieci sprzedaży, podnosząc standard
sprzedaży i jakości obsługi
Regionalny Dyrektor Sprzedaży/ Departament Dystrybucji Pośredniej
• Zarządzanie strukturą sprzedaży sieci w podległym Regionie
• Realizacja planów sprzedażowych Regionu
• Opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju sprzedaży w Regionie Polski Centralnej i Wschodniej
• Zarządzanie rekrutacją i rozwojem podległych Menedżerów i Doradców (stworzenie programu
rozwoju Menedżerów oraz programów wdrożeniowego Doradców)
• Uczestnictwo w projektach optymalizacji procesów biznesowych
• Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla pracowników sieci sprzedaży, podnosząc standard sprzedaży
i jakości obsługi
• Realizacja planów sprzedażowych Regionu
• Opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju sprzedaży w Regionie Polski Centralnej i Wschodniej
• Zarządzanie rekrutacją i rozwojem podległych Menedżerów i Doradców (stworzenie programu
rozwoju Menedżerów oraz programów wdrożeniowego Doradców)
• Uczestnictwo w projektach optymalizacji procesów biznesowych
• Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla pracowników sieci sprzedaży, podnosząc standard sprzedaży
i jakości obsługi
Regionalny Dyrektor Sprzedaży/ Obszar Klienta Detalicznego
• Zarządzanie podległymi oddziałami (10-14 placówek w woj. Mazowieckim).
• Nadzorowanie i wspieranie realizacji planów sprzedażowych i przychodowych oddziałów
(w obszarze Mass Retail, Mass Affluent, Private Banking i SME)
• Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży Regionu
• Odpowiedzialność za strategie cenowe
• Udział w programach rozwojowych Banku (współtworzenie programu "Branch Supervision")
• Motywowanie, przeprowadzanie okresowych ocen pracowników, rekrutacja
• Reprezentowanie Banku i optymalne wykorzystywanie potencjału Klientów w Regionie
• Dbaniu o najwyższe standardy obsługi Klienta
• Budowaniu i rozwijaniu zewnętrznych kanałów sprzedaży
• Współpraca z centralnymi jednostkami Banku
• Nadzorowanie i wspieranie realizacji planów sprzedażowych i przychodowych oddziałów
(w obszarze Mass Retail, Mass Affluent, Private Banking i SME)
• Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży Regionu
• Odpowiedzialność za strategie cenowe
• Udział w programach rozwojowych Banku (współtworzenie programu "Branch Supervision")
• Motywowanie, przeprowadzanie okresowych ocen pracowników, rekrutacja
• Reprezentowanie Banku i optymalne wykorzystywanie potencjału Klientów w Regionie
• Dbaniu o najwyższe standardy obsługi Klienta
• Budowaniu i rozwijaniu zewnętrznych kanałów sprzedaży
• Współpraca z centralnymi jednostkami Banku
Dyrektor Rynku/ Obszar Klienta Detalicznego
• Zarządzanie placówkami banku ( odział kluczowy wraz z 4-9 oddziałami podległymi)
• Odpowiedzialność za wyniki Rynku: realizacja budżetu dochodowego i sprzedażowego w podległych
Oddziałach
• Rozdzielanie i kontrola realizacji planów sprzedażowych nałożonych na Dyrektorów Oddziałów
• Ustalanie i realizacja strategii rozwoju podległych jednostek
• Motywowanie, przeprowadzanie okresowych ocen pracowników, rekrutacja
• Zarządzanie i rozwój kadry menedżerskiej oddziałów
• Prowadzenie warsztatów i szkoleń dla pracowników
• Udział w projektach strategicznych oraz opracowanie planów rozwoju dla Makroregionu
• Realizacja celów, zadań oraz harmonogramów przydzielonych projektów
• Odpowiedzialność za wyniki Rynku: realizacja budżetu dochodowego i sprzedażowego w podległych
Oddziałach
• Rozdzielanie i kontrola realizacji planów sprzedażowych nałożonych na Dyrektorów Oddziałów
• Ustalanie i realizacja strategii rozwoju podległych jednostek
• Motywowanie, przeprowadzanie okresowych ocen pracowników, rekrutacja
• Zarządzanie i rozwój kadry menedżerskiej oddziałów
• Prowadzenie warsztatów i szkoleń dla pracowników
• Udział w projektach strategicznych oraz opracowanie planów rozwoju dla Makroregionu
• Realizacja celów, zadań oraz harmonogramów przydzielonych projektów
Dyrektor Oddziału
• Tworzenie nowej placówki Banku (Oddział Krasińskiego, Warszawa)
• Prowadzenie rekrutacji, szkoleń oraz programów rozwojowych dla pracowników
• Motywowanie i zarządzanie wynikami podległego oddziału
• Realizacja założeń budżetowych placówki (wolumeny, przychód w obszarze Klienta Detalicznego i
SME)
• Zarządzanie kluczowym oddziałem Banku (oddział Stawki)
• Prowadzenie rekrutacji, szkoleń oraz programów rozwojowych dla pracowników
• Motywowanie i zarządzanie wynikami podległego oddziału
• Realizacja założeń budżetowych placówki (wolumeny, przychód w obszarze Klienta Detalicznego i
SME)
• Zarządzanie kluczowym oddziałem Banku (oddział Stawki)
Dyrektor Regionalny Departamentu Bankowości Przedsiębiorstw Region Centralny SME
• Zarządzanie pracą podległych pracowników (systematyka pracy, rozwój pracowników, realizacja
planów sprzedażowych, wsparcie w negocjacjach i rozmowach handlowych, motywowanie)
• Monitorowanie jakości portfela kredytowego podległych pracowników
• Akceptacja warunków cenowych transakcji w ramach posiadanych kompetencji
• Zarządzanie procesem rekrutacji
planów sprzedażowych, wsparcie w negocjacjach i rozmowach handlowych, motywowanie)
• Monitorowanie jakości portfela kredytowego podległych pracowników
• Akceptacja warunków cenowych transakcji w ramach posiadanych kompetencji
• Zarządzanie procesem rekrutacji
Koordynator/Dyrektor Regionalny Millennium Biznes
• Zarządzanie pracą zespołem Doradców Bankowych w obszarze SBB (w różnych okresach były to
Białystok, radom, Lublin, Warszawa)
• Rozwój kompetencji i umiejętności sprzedażowych zespołu
• Udział w programach specjalnych Departamentu m.in. współpraca z BEL LEASING
• Koordynacja współpracy MB z Call Center w ramach "akcji specjalnych".
• Prowadzenie szkoleń produktowo-sprzedażowych dla nowych pracowników MB
Białystok, radom, Lublin, Warszawa)
• Rozwój kompetencji i umiejętności sprzedażowych zespołu
• Udział w programach specjalnych Departamentu m.in. współpraca z BEL LEASING
• Koordynacja współpracy MB z Call Center w ramach "akcji specjalnych".
• Prowadzenie szkoleń produktowo-sprzedażowych dla nowych pracowników MB
Kierownik oddziału
BIG S.A./BIG Bank Gdański S.A./Bank Millennium S.A.
• Organizacja wewnętrzna, obsługa klienta i zarządzanie oddziałem
• Szkolenie nowych kierowników oddziałów (region mazowiecki)
• Udział w tworzeniu nowej struktury Bankowej (Projekt M)
• Współtworzenie testów programowych (analiza pracy "testowych oddziałów")
• Budowa nowych oddziałów i zespołów sprzedażowych
• Rozwój sprzedaży poza oddziałowej oraz raportowanie wyników sprzedaży
• Prowadzenie szkoleń wprowadzających dla nowych pracowników Banku (Podstawy bankowości,
techniki sprzedaży, BT, ICBS)
• Szkolenie nowych kierowników oddziałów (region mazowiecki)
• Udział w tworzeniu nowej struktury Bankowej (Projekt M)
• Współtworzenie testów programowych (analiza pracy "testowych oddziałów")
• Budowa nowych oddziałów i zespołów sprzedażowych
• Rozwój sprzedaży poza oddziałowej oraz raportowanie wyników sprzedaży
• Prowadzenie szkoleń wprowadzających dla nowych pracowników Banku (Podstawy bankowości,
techniki sprzedaży, BT, ICBS)
Szkolenia i kursy
Coaching w sprzedaży
Zarządzanie projektami
Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne
Leadership
Efektywne zarządzanie sprzedażą
Ocena i rozwój kompetencji pracownika
Akademia Menadżera
Zarządzanie projektami
Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne
Leadership
Efektywne zarządzanie sprzedażą
Ocena i rozwój kompetencji pracownika
Akademia Menadżera
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Inne
kontakt: 602 680 260
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Bankowość, Finanse oraz Kredyty Hipoteczne
Grupa skierowana do osób zajmujących się na co dzień i w wolnym czasie bankowością i wszystkim co się tą dziedziną wiąże.
FOREX forex
Miejsce na wszystkich, którzy probują swoich sił na rynku terminowym. Forex staje się coraz bardziej popularny między innymi dzięki znacznemu obniżeniu wymagań finansowych. Dzięki temu jest on dostępn
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.