Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
Grafik
Wdrożenie zmiany identyfikacji wizualnej firmy:
- zaprojektowanie drukowanych materiałów firmowych (papier, koperty, wizytówki, etc.) w oparciu o globalne wytyczne
- przystosowanie dokumentów elektronicznych do nowej identyfikacji
- współpraca przy przygotowaniu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
- kontakt z podwykonawcami
- zaprojektowanie drukowanych materiałów firmowych (papier, koperty, wizytówki, etc.) w oparciu o globalne wytyczne
- przystosowanie dokumentów elektronicznych do nowej identyfikacji
- współpraca przy przygotowaniu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
- kontakt z podwykonawcami
Szkolenia i kursy
* Kurs specjalistów ds. promocji NGO's (poziom regionalny) (2006)
* Kurs wychowawców kolonijnych (2005)
* Kurs wychowawców kolonijnych (2005)
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
* Off-road
* Fire-show
* Grafika (tradycyjna i cyfrowa)
* Żeglarstwo, wspinaczka, capoeira
* Fire-show
* Grafika (tradycyjna i cyfrowa)
* Żeglarstwo, wspinaczka, capoeira
Organizacje
ZHP:
- skarbnik hufca (po "polsku" - gminnej jednostki organizacji pozarządowej)
- drużynowy
- szef zespołu ds. promocji hufca
- administrator serwisu www hufca
- skarbnik hufca (po "polsku" - gminnej jednostki organizacji pozarządowej)
- drużynowy
- szef zespołu ds. promocji hufca
- administrator serwisu www hufca
Inne
Prowadzone warsztaty i szkolenia:
* Promocja w organizacjach pozarządowych
* Współpraca zagraniczna pomiędzy organizacjami
* Promocja w organizacjach pozarządowych
* Współpraca zagraniczna pomiędzy organizacjami
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
bezinteresownie pomagamy sobie
W dzisiejszych czasach trudno o bezinteresowna pomoc, a może czas coś zmienic
DTP. Poligrafia.
Zapraszam wszystkich grafików, DTP-owców i inne osoby związane z przygotowaniem do druku. Masz problem? Pomogę. Jeśli nie ja to może ktoś inny.
Fundraising
Rozmawiamy tu o:
- zbieraniu pieniędzy na cele społeczne,
- zawodzie fundraisera,
- etyce fundraisingu.