Umiejętności
KPI Dashboards
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Analiza operacyjna
Outlook
PowerPoint
Microsoft Access
Obsługa urządzeń biurowych
SAS Enterprise Guide
zarządzanie projektem
Rozwój osobisty
Komunikacja
System Windows
Zarządzanie kampaniami
Zarządzanie operacyjne
Microsoft Access 2007-2013
Wyznaczanie celów
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Raporty KPI
Microsoft Access - poziom średnio-zaawansowany
opracowywanie i tworzenie raportów
SQL podstawy
monitorowanie celów i wskaźników
analiza KPI
zarządzanie call center,
Call Centers
Power BI
analiza wskaźników sprzedaży
Design Thinking Method
Raportowanie i analizy
Power Query
Dashboardy
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Analityk sprzedaży
# Analityka KPI i i współczynników efektywności w obszarze zarządzania komercyjnego Orange Polska
# Analizy, raporty operacyjne i rekomendacje zmian operacyjno - zarządczych na potrzeby Dyrektora Komercyjnego regionu Zachód (Macro 2 Micro) (wcześniej w regionach Śląsk, Polska Południowa, Polska Północno-Zachodnia)
# Wsparcie operacyjne i raportowe Dystrykt Menadżerów i współpracowników w regionach
# Udział w procesach optymalizacji analityki i raportowania w ramach obszaru raportowo - rozliczeniowego
# Tworzenie modeli celowania menadżerów niskiego i średniego szczebla zarządzania
# Udział w warsztatach, spotkaniach menedżerskich i szkoleniach zarówno regionalnych jak i centralnych spółki OPL
# Analizy, raporty operacyjne i rekomendacje zmian operacyjno - zarządczych na potrzeby Dyrektora Komercyjnego regionu Zachód (Macro 2 Micro) (wcześniej w regionach Śląsk, Polska Południowa, Polska Północno-Zachodnia)
# Wsparcie operacyjne i raportowe Dystrykt Menadżerów i współpracowników w regionach
# Udział w procesach optymalizacji analityki i raportowania w ramach obszaru raportowo - rozliczeniowego
# Tworzenie modeli celowania menadżerów niskiego i średniego szczebla zarządzania
# Udział w warsztatach, spotkaniach menedżerskich i szkoleniach zarówno regionalnych jak i centralnych spółki OPL
Specjalista ds. operacji
# Raportowanie globalne wskaźników operacyjnych/efektywnościowych dla wszystkich projektów i produktów realizowanych w ramach sprzedaży telefonicznej (Outbound/Inbound) i internetowej Orange Polska:
- samodzielne przygotowanie kluczowych raportów rozliczajacych wykonanie KPI dla poszczególnych produktów w kanałach zdalnych;
- przygotowanie benchmarków wykonania wyników lokalizacji i partnerów biznesowych;
# Analizy operacyjne sprzedaży outbound / inbound / online
# Raportowanie zarządcze wszystkich kampanii i produktów segmentu reactive w Orange Polska:
- samodzielne przygotowanie głównego raportu zarządczego prezentującego wyniki działań reactive w spółce.
# Zarządcze raportowanie KPI Konwergentnych dla wszystkich kanałów sprzedaży i regionów Macro2Micro
# Zarządcze raportowanie wyników sprzedaży NJU Mobile i KPI Infolinii Sprzedażowej OPL
# Udział w projekcie standaryzacji raportowania dla Sprzedaży Telefonicznej i Internetowej Orange Polska;
# Do 08.2013 - wsparcie operacyjne dla Kierownika Projektów Orange Mobile dla rynków B2C i B2B:
- raportowanie i analizy wykonania głównych współczynników efektywności na kampaniach OUT/IN, jakości oraz rentowności kampanii sprzedażowych;
- bieżący kontakt z Partnerami Biznesowymi oraz zespołami operacyjnymi celem realizacji założonych celów (kilkanaście zespołów w 4 lokalizacjach);
- wsparcie w definiowaniu, wyznaczaniu i rozliczaniu KPI całych kampanii jak i poszczególnych kierownikowi i doradców.
- samodzielne przygotowanie kluczowych raportów rozliczajacych wykonanie KPI dla poszczególnych produktów w kanałach zdalnych;
- przygotowanie benchmarków wykonania wyników lokalizacji i partnerów biznesowych;
# Analizy operacyjne sprzedaży outbound / inbound / online
# Raportowanie zarządcze wszystkich kampanii i produktów segmentu reactive w Orange Polska:
- samodzielne przygotowanie głównego raportu zarządczego prezentującego wyniki działań reactive w spółce.
# Zarządcze raportowanie KPI Konwergentnych dla wszystkich kanałów sprzedaży i regionów Macro2Micro
# Zarządcze raportowanie wyników sprzedaży NJU Mobile i KPI Infolinii Sprzedażowej OPL
# Udział w projekcie standaryzacji raportowania dla Sprzedaży Telefonicznej i Internetowej Orange Polska;
# Do 08.2013 - wsparcie operacyjne dla Kierownika Projektów Orange Mobile dla rynków B2C i B2B:
- raportowanie i analizy wykonania głównych współczynników efektywności na kampaniach OUT/IN, jakości oraz rentowności kampanii sprzedażowych;
- bieżący kontakt z Partnerami Biznesowymi oraz zespołami operacyjnymi celem realizacji założonych celów (kilkanaście zespołów w 4 lokalizacjach);
- wsparcie w definiowaniu, wyznaczaniu i rozliczaniu KPI całych kampanii jak i poszczególnych kierownikowi i doradców.
Specjalista ds. operacji
# Wsparcie operacyjne dla Kierownika Projektów Orange Mobile dla rynków B2C i B2B:
- raportowanie i analizy wykonania głównych współczynników efektywności, jakości oraz rentowności kampanii sprzedażowych;
- bieżący kontakt z Partnerem Biznesowym oraz zespołami operacyjnymi w poszczególnych lokalizacjach celem realizacji założonych celów;
- wsparcie w definiowaniu, wyznaczaniu i rozliczaniu KPI całych kampanii sprzedażowych, kierowników i doradców,
# Przygotowanie sprzedażowych projektów pilotażowych na zlecenie Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel (01-03.2010);
# Wsparcie operacyjne dla Eksperta ds. operacji - w ciągu 6 m-cy wsparcie dla ok. 20 kampanii OUT/IN m.in. z branż bankowości, ubezpieczeń, wydawnictw książkowych i prasowych (do 12. 2009);
# Udział w przygotowaniu systemu prowizyjnego oraz projektu oceny doradców dla call center (2010-2011);
# Udział w opracowaniu i wdrożeniu nowego projektu skryptingu w call center (2010);
# Wsparcie merytoryczne dla projektu systemu reklamacyjnego w call center (2011):
- standaryzacja rozliczania reklamacji w spółce oparta głównie na wypracowanym przeze mnie modelu reklamacyjnym na podległych mi kampaniach.
- raportowanie i analizy wykonania głównych współczynników efektywności, jakości oraz rentowności kampanii sprzedażowych;
- bieżący kontakt z Partnerem Biznesowym oraz zespołami operacyjnymi w poszczególnych lokalizacjach celem realizacji założonych celów;
- wsparcie w definiowaniu, wyznaczaniu i rozliczaniu KPI całych kampanii sprzedażowych, kierowników i doradców,
# Przygotowanie sprzedażowych projektów pilotażowych na zlecenie Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel (01-03.2010);
# Wsparcie operacyjne dla Eksperta ds. operacji - w ciągu 6 m-cy wsparcie dla ok. 20 kampanii OUT/IN m.in. z branż bankowości, ubezpieczeń, wydawnictw książkowych i prasowych (do 12. 2009);
# Udział w przygotowaniu systemu prowizyjnego oraz projektu oceny doradców dla call center (2010-2011);
# Udział w opracowaniu i wdrożeniu nowego projektu skryptingu w call center (2010);
# Wsparcie merytoryczne dla projektu systemu reklamacyjnego w call center (2011):
- standaryzacja rozliczania reklamacji w spółce oparta głównie na wypracowanym przeze mnie modelu reklamacyjnym na podległych mi kampaniach.
wystawiono
Jako Specialista sprawdzał się świetnie, punktualność i dokładność to dwie rzeczy które najbardziej rzucały się w oczy i pomagały we współpracy. Współpracowaliśmy razem blisko 2 lata i wszystkie wspólne zadania mogłem być pewien że zostaną wykonane przede wszystkim dokładnie. Bardzo dziękuję za współpracę - z mojej strony była to bardzo miła i dobrze wspominana współpraca.
Specjalista ds. Monitoringu Jakości
# Ocena jakości pracy stażowych doradców (80 - 100 doradców/miesiąc);
# Coaching i spotkania rozwojowe z doradcami w celu podnoszenia ich umiejętności sprzedażowych;
# Szkolenia nowych pracowników z zakresu obsługi aplikacji call center (grupy ok. 15 osobowe);
# Opracowanie i wdrożenie karty pracy doradcy w dziale monitoringu jakości.
# Coaching i spotkania rozwojowe z doradcami w celu podnoszenia ich umiejętności sprzedażowych;
# Szkolenia nowych pracowników z zakresu obsługi aplikacji call center (grupy ok. 15 osobowe);
# Opracowanie i wdrożenie karty pracy doradcy w dziale monitoringu jakości.
Szkolenia i kursy
MICROSOFT POWER BI - ZOSTAŃ MISTRZEM POWER BI DESKTOP 2019-07
udemy.com (Adam Kopeć)
ANALIZA DANYCH - PODSTAWY, TEORIA, PRAKTYKA 2019-04
udemy.com (Maciej Rychlicki)
WSTĘP DO PROGRAMOWANIA W SAS 2017-11
Orange Polska (szkolenie wewnętrzne)
SQL ZAAWANSOWANY dla Microsoft Access 2016-04
Orange Polska (szkolenie wewnętrzne)
SQL PODSTAWOWY dla Microsoft Access 2015-11
Orange Polska (szkolenie wewnętrzne)
Kurs ACCESS 2010 - KWERENDY 2015-07
Strefa Kursów (online) - certyfikat
Kurs ACCESS 2010 - ESENCJA 2015-06
Strefa Kursów (online) - certyfikat
Excel w Firmie 2012-09
OpenMind - certyfikat
Excel - Prezentacja danych 2012-09
OpenMind - certyfikat
Praktyczne zarządzanie personelem MSP 2010-03
Polska Akademia Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem 2010-02
Polska Akademia Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Jak założyć własną firmę 2010-01
Polska Akademia Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Jak osiągać dobre wyniki. Wybrane zagadnienia finansowe w praktyce 2009-10
Contact Center sp. z o.o. (szkolenie wewnętrzne)
Skuteczny Lider 2007-04
Telekomunikacja Polska (szkolenie wewnętrzne)
Jak wspierać swoich pracowników 2007-02
Telekomunikacja Polska (szkolenie wewnętrzne)
udemy.com (Adam Kopeć)
ANALIZA DANYCH - PODSTAWY, TEORIA, PRAKTYKA 2019-04
udemy.com (Maciej Rychlicki)
WSTĘP DO PROGRAMOWANIA W SAS 2017-11
Orange Polska (szkolenie wewnętrzne)
SQL ZAAWANSOWANY dla Microsoft Access 2016-04
Orange Polska (szkolenie wewnętrzne)
SQL PODSTAWOWY dla Microsoft Access 2015-11
Orange Polska (szkolenie wewnętrzne)
Kurs ACCESS 2010 - KWERENDY 2015-07
Strefa Kursów (online) - certyfikat
Kurs ACCESS 2010 - ESENCJA 2015-06
Strefa Kursów (online) - certyfikat
Excel w Firmie 2012-09
OpenMind - certyfikat
Excel - Prezentacja danych 2012-09
OpenMind - certyfikat
Praktyczne zarządzanie personelem MSP 2010-03
Polska Akademia Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem 2010-02
Polska Akademia Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Jak założyć własną firmę 2010-01
Polska Akademia Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Jak osiągać dobre wyniki. Wybrane zagadnienia finansowe w praktyce 2009-10
Contact Center sp. z o.o. (szkolenie wewnętrzne)
Skuteczny Lider 2007-04
Telekomunikacja Polska (szkolenie wewnętrzne)
Jak wspierać swoich pracowników 2007-02
Telekomunikacja Polska (szkolenie wewnętrzne)
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Piłka nożna, teologia, analiza i wizualizacja danych, zarządzanie kampaniami w call center
Organizacje
Ruch Światło - Życie
Grupy
Analityk Biznesowy
Zbieranie wymagań biznesowych, funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, użytkownika, modelowanie procesów biznesowych i tworzenie przypadków użycia...
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
Demand Planners
Forum ma na celu wymianę doświadczeń, pomysłów i dobrych rozwiązań między wszystkimi zajmującymi się prognozowaniem i planowaniem sprzedaży.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
geomarketing
Grupa o Geomarketingu, nowoczesnych rozwiązaniach mapowych rozwiązaniach dla biznesu, analizach przestrzennych, zastosowaniu GIS w biznesie.
Orange
Orange to grupa dla wszystkich pracowników, klientów, sympatyków i przeciwników tej sieci :-]