Grzegorz Wiencek

Analityk Sprzedaży, Orange Polska
Świętochłowice, śląskie

Umiejętności

KPI Dashboards Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Analiza operacyjna Outlook PowerPoint Microsoft Access Obsługa urządzeń biurowych SAS Enterprise Guide zarządzanie projektem Rozwój osobisty Komunikacja System Windows Zarządzanie kampaniami Zarządzanie operacyjne Microsoft Access 2007-2013 Wyznaczanie celów Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Raporty KPI Microsoft Access - poziom średnio-zaawansowany opracowywanie i tworzenie raportów SQL podstawy monitorowanie celów i wskaźników analiza KPI zarządzanie call center, Call Centers Power BI analiza wskaźników sprzedaży Design Thinking Method Raportowanie i analizy Power Query Dashboardy

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Analityk sprzedaży
# Analityka KPI i i współczynników efektywności w obszarze zarządzania komercyjnego Orange Polska

# Analizy, raporty operacyjne i rekomendacje zmian operacyjno - zarządczych na potrzeby Dyrektora Komercyjnego regionu Zachód (Macro 2 Micro) (wcześniej w regionach Śląsk, Polska Południowa, Polska Północno-Zachodnia)

# Wsparcie operacyjne i raportowe Dystrykt Menadżerów i współpracowników w regionach

# Udział w procesach optymalizacji analityki i raportowania w ramach obszaru raportowo - rozliczeniowego

# Tworzenie modeli celowania menadżerów niskiego i średniego szczebla zarządzania

# Udział w warsztatach, spotkaniach menedżerskich i szkoleniach zarówno regionalnych jak i centralnych spółki OPL
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. operacji
# Raportowanie globalne wskaźników operacyjnych/efektywnościowych dla wszystkich projektów i produktów realizowanych w ramach sprzedaży telefonicznej (Outbound/Inbound) i internetowej Orange Polska:
- samodzielne przygotowanie kluczowych raportów rozliczajacych wykonanie KPI dla poszczególnych produktów w kanałach zdalnych;
- przygotowanie benchmarków wykonania wyników lokalizacji i partnerów biznesowych;

# Analizy operacyjne sprzedaży outbound / inbound / online

# Raportowanie zarządcze wszystkich kampanii i produktów segmentu reactive w Orange Polska:
- samodzielne przygotowanie głównego raportu zarządczego prezentującego wyniki działań reactive w spółce.

# Zarządcze raportowanie KPI Konwergentnych dla wszystkich kanałów sprzedaży i regionów Macro2Micro

# Zarządcze raportowanie wyników sprzedaży NJU Mobile i KPI Infolinii Sprzedażowej OPL

# Udział w projekcie standaryzacji raportowania dla Sprzedaży Telefonicznej i Internetowej Orange Polska;

# Do 08.2013 - wsparcie operacyjne dla Kierownika Projektów Orange Mobile dla rynków B2C i B2B:
- raportowanie i analizy wykonania głównych współczynników efektywności na kampaniach OUT/IN, jakości oraz rentowności kampanii sprzedażowych;
- bieżący kontakt z Partnerami Biznesowymi oraz zespołami operacyjnymi celem realizacji założonych celów (kilkanaście zespołów w 4 lokalizacjach);
- wsparcie w definiowaniu, wyznaczaniu i rozliczaniu KPI całych kampanii jak i poszczególnych kierownikowi i doradców.
Contact Center sp. z o. o.
Specjalista ds. operacji
# Wsparcie operacyjne dla Kierownika Projektów Orange Mobile dla rynków B2C i B2B:
- raportowanie i analizy wykonania głównych współczynników efektywności, jakości oraz rentowności kampanii sprzedażowych;
- bieżący kontakt z Partnerem Biznesowym oraz zespołami operacyjnymi w poszczególnych lokalizacjach celem realizacji założonych celów;
- wsparcie w definiowaniu, wyznaczaniu i rozliczaniu KPI całych kampanii sprzedażowych, kierowników i doradców,

# Przygotowanie sprzedażowych projektów pilotażowych na zlecenie Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel (01-03.2010);

# Wsparcie operacyjne dla Eksperta ds. operacji - w ciągu 6 m-cy wsparcie dla ok. 20 kampanii OUT/IN m.in. z branż bankowości, ubezpieczeń, wydawnictw książkowych i prasowych (do 12. 2009);

# Udział w przygotowaniu systemu prowizyjnego oraz projektu oceny doradców dla call center (2010-2011);

# Udział w opracowaniu i wdrożeniu nowego projektu skryptingu w call center (2010);

# Wsparcie merytoryczne dla projektu systemu reklamacyjnego w call center (2011):
- standaryzacja rozliczania reklamacji w spółce oparta głównie na wypracowanym przeze mnie modelu reklamacyjnym na podległych mi kampaniach.
Paweł Dąbrowski
Paweł Dąbrowski · współpracownik
wystawiono
Jako Specialista sprawdzał się świetnie, punktualność i dokładność to dwie rzeczy które najbardziej rzucały się w oczy i pomagały we współpracy. Współpracowaliśmy razem blisko 2 lata i wszystkie wspólne zadania mogłem być pewien że zostaną wykonane przede wszystkim dokładnie. Bardzo dziękuję za współpracę - z mojej strony była to bardzo miła i dobrze wspominana współpraca.
Contact Center sp. z o. o.
Specjalista ds. Monitoringu Jakości
# Ocena jakości pracy stażowych doradców (80 - 100 doradców/miesiąc);

# Coaching i spotkania rozwojowe z doradcami w celu podnoszenia ich umiejętności sprzedażowych;

# Szkolenia nowych pracowników z zakresu obsługi aplikacji call center (grupy ok. 15 osobowe);

# Opracowanie i wdrożenie karty pracy doradcy w dziale monitoringu jakości.
Łukasz Dera
Łukasz Dera · podwładny
wystawiono
Jako przełożony Grzesiek dał się poznać jako osoba skrupulatna, rzeczowa, a ponadto otwarta i wyrozumiała w sytuacjach kryzysowych. Taka mieszanka składa się na obraz osoby pod której skrzydłami praca to nie tylko obowiązek ale i przyjemność.
Contact Center sp. z o. o.
Doradca klienta
# Telefoniczna sprzedaż usług Telekomunikacji Polskiej do klientów indywidualnych;

# Wsparcie dla Kierownika Sekcji w procesie wdrażania nowych konsultantów do pracy.
Orange Polska S.A.
Kierownik Sekcji Operacji
# Realizacja celów operacyjnych podległego zespołu (ok. 20 doradców);

# Bieżąca analiza czynników efektywności i jakości podległych pracowników:

# Planowanie obsad podległego zespołu;

# Cykliczna ocena pracowników, prowadzenie spotkań rozwojowych i motywacyjnych.
Orange Polska S.A.
Doradca klienta
# Telefoniczna sprzedaż usług Telekomunikacji Polskiej do klientów indywidualnych;

# Udział w pilotażowych kampaniach promujących nowe oferty Telekomunikacji Polskiej;

# W późniejszym okresie pracy w firmie - pomoc we wdrażaniu nowych doradców do pracy.

Szkolenia i kursy

MICROSOFT POWER BI - ZOSTAŃ MISTRZEM POWER BI DESKTOP 2019-07
udemy.com (Adam Kopeć)

ANALIZA DANYCH - PODSTAWY, TEORIA, PRAKTYKA 2019-04
udemy.com (Maciej Rychlicki)

WSTĘP DO PROGRAMOWANIA W SAS 2017-11
Orange Polska (szkolenie wewnętrzne)

SQL ZAAWANSOWANY dla Microsoft Access 2016-04
Orange Polska (szkolenie wewnętrzne)

SQL PODSTAWOWY dla Microsoft Access 2015-11
Orange Polska (szkolenie wewnętrzne)

Kurs ACCESS 2010 - KWERENDY 2015-07
Strefa Kursów (online) - certyfikat

Kurs ACCESS 2010 - ESENCJA 2015-06
Strefa Kursów (online) - certyfikat

Excel w Firmie 2012-09
OpenMind - certyfikat

Excel - Prezentacja danych 2012-09
OpenMind - certyfikat

Praktyczne zarządzanie personelem MSP 2010-03
Polska Akademia Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)

Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem 2010-02
Polska Akademia Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)

Jak założyć własną firmę 2010-01
Polska Akademia Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)

Jak osiągać dobre wyniki. Wybrane zagadnienia finansowe w praktyce 2009-10
Contact Center sp. z o.o. (szkolenie wewnętrzne)

Skuteczny Lider 2007-04
Telekomunikacja Polska (szkolenie wewnętrzne)

Jak wspierać swoich pracowników 2007-02
Telekomunikacja Polska (szkolenie wewnętrzne)

Edukacja

Logo
Filologia polska; specjalność nauczycielska; specjalizacja: tekstologia i edytorstwo, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Piłka nożna, teologia, analiza i wizualizacja danych, zarządzanie kampaniami w call center

Organizacje

Ruch Światło - Życie

Grupy

Adecco Poland
Adecco Poland
Grupa obecnych i byłych pracowników Adecco Poland
Analityk Biznesowy
Analityk Biznesowy
Zbieranie wymagań biznesowych, funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, użytkownika, modelowanie procesów biznesowych i tworzenie przypadków użycia...
Analiza biznesowa
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
Demand Planners
Demand Planners
Forum ma na celu wymianę doświadczeń, pomysłów i dobrych rozwiązań między wszystkimi zajmującymi się prognozowaniem i planowaniem sprzedaży.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
geomarketing
geomarketing
Grupa o Geomarketingu, nowoczesnych rozwiązaniach mapowych rozwiązaniach dla biznesu, analizach przestrzennych, zastosowaniu GIS w biznesie.
Orange
Orange
Orange to grupa dla wszystkich pracowników, klientów, sympatyków i przeciwników tej sieci :-]