Grzegorz Świerczek

Grzegorz Świerczek

Kierownik Działu Inwestycji, GZNF Fosfory Sp. z o.o.
Borkowo Łostowickie, pomorskie

Umiejętności

AutoCAD Microsoft Excel Microsoft Word Microsft Power Point

Doświadczenie zawodowe

GZNF Fosfory Sp. z o.o.
Kierownik Działu Inwestycji
- Organizowanie i nadzorowanie całokształtu przygotowania, prowadzenia, odbioru i rozliczania wielobranżowych projektów inwestycyjnych i modernizacyjnych,
- Kontrola i koordynacja procesu inwestycyjnego pod względem rzeczowym i formalnym,
- Sporządzanie SIWZ oraz ogłaszanie przetargów,
- Nadzór nad procesem przetargowym, opiniowanie ofert,
- Udział w pracach komisji przetargowej
- Dokonywanie wyboru wykonawców, dostawców urządzeń i instalacji,
- Negocjacje warunków umownych, nadzór nad sporządzaniem umów i zleceń
- Kontrola i analiza nakładów inwestycyjnych Spółki
- Koordynacja prac na terenie Spółki,
- Koordynacja i kontrola pracy specjalistów ds. nadzoru inwestorskiego
- Opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowej
- Organizowanie prac komisji odbioru
- Sporządzanie planów inwestycyjnych w porozumieniu z Zarządem
- Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych oraz zewnętrznych
- Prowadzenie sprawozdawczości z realizacji zadań inwestycyjnych i z działalności działu
- Zatwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i finansowym
- Współpraca z innymi działami firmy w zakresie planowania i realizacji przedsięwzięć związanych z utrzymaniem ruchu technologicznego w Spółce
- Przygotowywanie harmonogramów realizacji dla zadań okresowych oraz długotrwałych
GZNF Fosfory Sp. z o.o.
Samodzielny Inspektor ds. Nadzoru Inwestorskiego
- Prowadzenie uzgodnień międzybranżowych
- Koordynowanie działań zapewniających prawidłowe wykonywania prac
- Prowadzenie nadzoru i kontroli nad sposobem oraz jakością wykonywanych prac
- Prowadzenie rozmów i negocjacji z firmami zewnętrznymi związanych z realizowanymi pracami oraz zakupem usług i urządzeń
Opracowywanie umów i zleceń
- Prowadzenie korespondencji z firmami zewnętrznymi realizującymi prace oraz urzędami administracji państwowej
- Sporządzanie założeń do realizowanych zadań
- Opiniowanie dokumentacji techniczne
- Organizowanie rozruchów mechanicznych oraz prób technologicznych
- Prowadzenie szkoleń przysposabiających do wykonywanej pracy przez inne osoby