Wypowiedzi
-
Witam ponownie. Tym razem dla kolegi pytam ;). Czy spotkał się ktoś z przypadkiem, że podczas odprawy w Niemczech celnik przyczepił się, że w instalacji klimatyzacji jest czynnik i nakazał jego usunięcie ze względu na unijne przepisy środowiskowe? Znajomy twierdzi, że jemu zdarzył się taki przypadek i musiał coś tam płacić. Mnie wydaje się to dziwne bo u mnie nic takiego miejsca nie miało.
-
Ale to nie jest tak, że auto przeszło już odprawę podczas której zakwestionowano wartość pojazdu, wystawiono korektę z którą się zgadzasz, wpłacasz pieniądze, auto jest zwalniane i nie trzeba powtarzać całej procedury odprawy? Dziwne to.
-
To po niepokoju. Miło, łatwo i szybko. Zero problemów.
-
Dzień dobry ponownie :). Dołączę do pytania. Czy zapis NOT TO BE REGISTERED FOR HIGHWAY USE może wróżyć kłopoty? Ktoś może przerabiał jak do tego podchodzą warszawskie urzędy? I czy w razie odmownej decyzji urzędu skutecznie się odwołał? Jeśli chodzi o tłumaczenie czy tłumacz przysięgły przy tak jednoznacznie brzmiącej formułce, beż żadnych innych adnotacji może wpisać ,,odpowiednie tłumaczanie,,?Ten post został edytowany przez Autora dnia 31.08.23 o godzinie 10:06
-
Dziękuję bardzo. O taką odpowiedź właśnie mi chodziło. Jakby coś zacznę się niepokoić po 2 tygodniach :)
-
Przede wszystkim dzień dobry. Patrząc po postach widzę, że to chyba jedyne miejsce gdzie można uzyskać informacje u źródła czyli ludzi kompetentnych w tym co robią. A do rzeczy... W niedługim czasie mój kontener pojawi się właśnie w Bremerhaven i chciałbym podbić pytanie jaki jest czas od jego wypakowania do oclenia na dziś-1.07. Z góry dziękuję.