Umiejętności
Analityka
B2B
Architektura marki
Optymalizacja konwersji
Copywriting
Kreatywność
CRM
Digital Marketing
Direct Mail
Marketing bezpośredni
E-commerce
Ekonomika
Google Adwords
Google Analytics
InDesign
Internet
Zarządzanie
planowanie rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Marketing wielokanałowy
New Business Development
nowe media
Reklama online
Marketing internetowy
PRINCE2
Print Production Process
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Segmentacja
SEM
SEO
Pisanie tekstów SEO
Strategia
Użyteczność
Web Development
Adobe Photoshop
E-mail marketing
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Ecommerce Manager CEE
Samlerhuset Group Company
- Stworzenie i zarządzanie działem e-commerce. Zbudowanie od podstaw kanału sprzedaży internetowej; Opracowanie modelu komunikacji zintegrowanej z wykorzystaniem kanałów offline i online; Koordynacja i nadzór nad wdrażaniem strategii e-commerce na rynkach CEE, szkolenia pracowników;
- Zbudowanie autorskiego systemu ecommerce i wdrożenie na 7 rynkach regionu CEE;
- Planowanie mediów, CRM, Email marketing , działania SEO, SEM i social media;
- Wprowadzenie kampanii pozyskiwania nowych klientów w Internecie oraz kampanii SMS (3 nagrody Samlerhuset Group Marketing Awards).
- Zbudowanie autorskiego systemu ecommerce i wdrożenie na 7 rynkach regionu CEE;
- Planowanie mediów, CRM, Email marketing , działania SEO, SEM i social media;
- Wprowadzenie kampanii pozyskiwania nowych klientów w Internecie oraz kampanii SMS (3 nagrody Samlerhuset Group Marketing Awards).
Product Manager
Samlerhuset Group
Zarządzanie międzynarodowymi programami numizmatów kolekcjonerskich oraz polskimi kolekcjami medali pamiątkowych, analiza sprzedaży i planowanie zakupów, rozwój produktu, planowanie i przygotowywanie kampanii DM w kanałach tradycyjnych. Współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami. Monitorowanie mediów i konkurencji. Rozwój nowych produktów.
Organizacja kampanii DM pozyskiwania nowych klientów w mediach tradycyjnych.
Organizacja kampanii DM pozyskiwania nowych klientów w mediach tradycyjnych.
Starszy specjalista ds. marketingu
Planowanie i realizacja budżetu działań marketingowych dla publikacji książkowych.
Przygotowanie kampanii promocyjnych, marketing bezpośredni, interaktywny, współudział w organizacji stanowisk i prezentacji na targach i konferencjach, organizacja imprez firmowych i konferencji dla kontrahentów, współpraca z prasą branżową, projekty identyfikacji wizualnej produktów, prace związane z rebrandingiem reklama w punktach sprzedaży.
Przygotowanie kampanii promocyjnych, marketing bezpośredni, interaktywny, współudział w organizacji stanowisk i prezentacji na targach i konferencjach, organizacja imprez firmowych i konferencji dla kontrahentów, współpraca z prasą branżową, projekty identyfikacji wizualnej produktów, prace związane z rebrandingiem reklama w punktach sprzedaży.
Koordynator produkcji, asystent dyrektora handlowego, Account Assistant, researcher
Obsługa klientów: Eurobank, McDonald’s, NyKredit, Conforama, Geant, Michelin, Media Expert, Leader Price; Koordynacja produkcji reklamy - współpraca ze studiem DTP, drukarniami, planowanie geomarketingowe. Monitoring reklamy, prace redakcyjne, logistyka dystrybucji. Researching, analiza i opracowywanie badań rynku reklamodawców.
Pomysłodawca i organizator festiwalu kulturalnego "Szał Czytania: książka - teatr - film - muzyka"
Fundacja INFO XXI
Edycje: Warszawa 2000, Kołobrzeg 2000, Warszawa 2001
Patroni medialni m.in.: Telewizja Polska, Gazeta Wyborcza, III Program Polskiego Radia, Polityka, Onet.pl, City Magazine;
Patronat honorowy m.in.: Prezydent RP, Prezydent Warszawy, Minister Kultury, Prezydent Kołobrzegu
Reklama i promocja, pozyskiwanie patronów medialnych i honorowych, kontakty z dziennikarzami, kontakty z wydawcami i autorami, pozyskiwanie sponsorów i dotacji, koordynacja prac administracyjnych, zarządzanie personelem, współpraca z władzami miasta.
Patroni medialni m.in.: Telewizja Polska, Gazeta Wyborcza, III Program Polskiego Radia, Polityka, Onet.pl, City Magazine;
Patronat honorowy m.in.: Prezydent RP, Prezydent Warszawy, Minister Kultury, Prezydent Kołobrzegu
Reklama i promocja, pozyskiwanie patronów medialnych i honorowych, kontakty z dziennikarzami, kontakty z wydawcami i autorami, pozyskiwanie sponsorów i dotacji, koordynacja prac administracyjnych, zarządzanie personelem, współpraca z władzami miasta.
Szkolenia i kursy
Project Management:
Prince2® Foundation; Samlerhuset Management Programme;
Ecommerce:
Google Analytics, Google Adwords Pro; SEM and SEO marketing, Email marketing, Web Usability, Facebook ads and Social Media Marketing
Umiejętności miękkie:
Coaching; Motywacja w praktyce; Prezentacja I wystąpienia publiczne; Zarządzanie zespołem; 7 nawyków efektywnego działania – Franklin Covey
Prince2® Foundation; Samlerhuset Management Programme;
Ecommerce:
Google Analytics, Google Adwords Pro; SEM and SEO marketing, Email marketing, Web Usability, Facebook ads and Social Media Marketing
Umiejętności miękkie:
Coaching; Motywacja w praktyce; Prezentacja I wystąpienia publiczne; Zarządzanie zespołem; 7 nawyków efektywnego działania – Franklin Covey
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
• Literatura piękna - współczesna proza światowa
• Rynek wydawniczy w Polsce
• Muzyka i rynek fonograficzny
• Gra na pianinie
• Nauki społeczne
• Cybersocjologia i nowe media
• Boule, Snooker
• Rynek wydawniczy w Polsce
• Muzyka i rynek fonograficzny
• Gra na pianinie
• Nauki społeczne
• Cybersocjologia i nowe media
• Boule, Snooker
Organizacje
• 2007-2009
Współpraca z agencją reklamową About.Design – grafik i copywriter (freelancer)
• 2006-2007
Współpraca z pismem Integracja Europejska (EU Magazine) oraz Pismem Literackim „RED.”– artykuły i recenzje muzyczne i literackie
• 1997 - 2001
Przewodniczący i członek Zarządu Samorządu Studentów Instytutu Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych, przedstawiciel studentów w Radzie Naukowej IINiSB UW.
Współpraca z agencją reklamową About.Design – grafik i copywriter (freelancer)
• 2006-2007
Współpraca z pismem Integracja Europejska (EU Magazine) oraz Pismem Literackim „RED.”– artykuły i recenzje muzyczne i literackie
• 1997 - 2001
Przewodniczący i członek Zarządu Samorządu Studentów Instytutu Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych, przedstawiciel studentów w Radzie Naukowej IINiSB UW.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Koncertowo
Bez muzyki mniej by mnie było! Szczególnie ulegam magii dźwięków płynących prosto spod palców. Dźwięków, które omijają siatkę na mikrofonie, filtry i inne "udoskonalacze". Taka muzyka najpię
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
moje mieszkanie
design, aranżacje, adaptacje, wykonawstwo, remonty, architektura wnętrz, nieruchomości, wnetzrza, mieszkanie, dom
nigella po prostu gotuj
dla miłośnikow nigelli lawson, wielbicieli jej kuchni i sympatyków jej "angielskich muffinów" :)