Grzegorz Socha

Product Manager - Skarbnica Narodowa, Samlerhuset Group
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analityka B2B Architektura marki Optymalizacja konwersji Copywriting Kreatywność CRM Digital Marketing Direct Mail Marketing bezpośredni E-commerce Ekonomika Google Adwords Google Analytics InDesign Internet Zarządzanie planowanie rynku Marketing Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Marketing wielokanałowy New Business Development nowe media Reklama online Marketing internetowy PRINCE2 Print Production Process Rozwój produktu Zarządzanie produktem marketing produktu Segmentacja SEM SEO Pisanie tekstów SEO Strategia Użyteczność Web Development Adobe Photoshop E-mail marketing Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
eCommerce Director
Samlerhuset Group Company
Logo
Ecommerce Manager CEE
Samlerhuset Group Company
- Stworzenie i zarządzanie działem e-commerce. Zbudowanie od podstaw kanału sprzedaży internetowej; Opracowanie modelu komunikacji zintegrowanej z wykorzystaniem kanałów offline i online; Koordynacja i nadzór nad wdrażaniem strategii e-commerce na rynkach CEE, szkolenia pracowników;
- Zbudowanie autorskiego systemu ecommerce i wdrożenie na 7 rynkach regionu CEE;
- Planowanie mediów, CRM, Email marketing , działania SEO, SEM i social media;
- Wprowadzenie kampanii pozyskiwania nowych klientów w Internecie oraz kampanii SMS (3 nagrody Samlerhuset Group Marketing Awards).
Logo
Product Manager
Samlerhuset Group
Zarządzanie międzynarodowymi programami numizmatów kolekcjonerskich oraz polskimi kolekcjami medali pamiątkowych, analiza sprzedaży i planowanie zakupów, rozwój produktu, planowanie i przygotowywanie kampanii DM w kanałach tradycyjnych. Współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami. Monitorowanie mediów i konkurencji. Rozwój nowych produktów.
Organizacja kampanii DM pozyskiwania nowych klientów w mediach tradycyjnych.
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Starszy specjalista ds. marketingu
Planowanie i realizacja budżetu działań marketingowych dla publikacji książkowych.
Przygotowanie kampanii promocyjnych, marketing bezpośredni, interaktywny, współudział w organizacji stanowisk i prezentacji na targach i konferencjach, organizacja imprez firmowych i konferencji dla kontrahentów, współpraca z prasą branżową, projekty identyfikacji wizualnej produktów, prace związane z rebrandingiem reklama w punktach sprzedaży.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Doskonaly merytorycznie, super wspolpracownik, majacy wizje i to realizujacy, mily, i uczynny, doskonale pomaga zespolowi ... szkoda, ze nie ma juz go w WKP ...
DDB & tribal
Koordynator produkcji, asystent dyrektora handlowego, Account Assistant, researcher
Obsługa klientów: Eurobank, McDonald’s, NyKredit, Conforama, Geant, Michelin, Media Expert, Leader Price; Koordynacja produkcji reklamy - współpraca ze studiem DTP, drukarniami, planowanie geomarketingowe. Monitoring reklamy, prace redakcyjne, logistyka dystrybucji. Researching, analiza i opracowywanie badań rynku reklamodawców.
Logo
Pomysłodawca i organizator festiwalu kulturalnego "Szał Czytania: książka - teatr - film - muzyka"
Fundacja INFO XXI
Edycje: Warszawa 2000, Kołobrzeg 2000, Warszawa 2001
Patroni medialni m.in.: Telewizja Polska, Gazeta Wyborcza, III Program Polskiego Radia, Polityka, Onet.pl, City Magazine;
Patronat honorowy m.in.: Prezydent RP, Prezydent Warszawy, Minister Kultury, Prezydent Kołobrzegu

Reklama i promocja, pozyskiwanie patronów medialnych i honorowych, kontakty z dziennikarzami, kontakty z wydawcami i autorami, pozyskiwanie sponsorów i dotacji, koordynacja prac administracyjnych, zarządzanie personelem, współpraca z władzami miasta.

Szkolenia i kursy

Project Management:
Prince2® Foundation; Samlerhuset Management Programme;

Ecommerce:
Google Analytics, Google Adwords Pro; SEM and SEO marketing, Email marketing, Web Usability, Facebook ads and Social Media Marketing

Umiejętności miękkie:
Coaching; Motywacja w praktyce; Prezentacja I wystąpienia publiczne; Zarządzanie zespołem; 7 nawyków efektywnego działania – Franklin Covey

Edukacja

Logo
Professional Diploma in Marketing - CIM, magisterskie
Leon Kozminski Academy of Entrepreneurship and Management in Warsaw
Logo
Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, Centrum Europejskie UW, Integracja Europejska, licencjackie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Wydział Historyczny, Instytut Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych, Specjalizacja: Edytorstwo., magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

• Literatura piękna - współczesna proza światowa
• Rynek wydawniczy w Polsce
• Muzyka i rynek fonograficzny
• Gra na pianinie
• Nauki społeczne
• Cybersocjologia i nowe media
• Boule, Snooker

Organizacje

• 2007-2009
Współpraca z agencją reklamową About.Design – grafik i copywriter (freelancer)
• 2006-2007
Współpraca z pismem Integracja Europejska (EU Magazine) oraz Pismem Literackim „RED.”– artykuły i recenzje muzyczne i literackie
• 1997 - 2001
Przewodniczący i członek Zarządu Samorządu Studentów Instytutu Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych, przedstawiciel studentów w Radzie Naukowej IINiSB UW.

Grupy

12 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Bibliotekarze
Bibliotekarze
Bibliotekarze. Z zawodu i z powołania. Łączmy się :)
David Bowie
David Bowie
Grupa poświęcona twórczości Davida Bowie.
Idziemy z GoldenLine na...
Idziemy z GoldenLine na...
GoldenLine rozdaje wejściówki :)
Koncertowo
Koncertowo
Bez muzyki mniej by mnie było! Szczególnie ulegam magii dźwięków płynących prosto spod palców. Dźwięków, które omijają siatkę na mikrofonie, filtry i inne "udoskonalacze". Taka muzyka najpię
Kulturalnie w Warszawie
Kulturalnie w Warszawie
godne polecenia wydarzenia kuluralne w stolicy
Marketing Bezpośredni
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
moje mieszkanie
moje mieszkanie
design, aranżacje, adaptacje, wykonawstwo, remonty, architektura wnętrz, nieruchomości, wnetzrza, mieszkanie, dom
nigella po prostu gotuj
nigella po prostu gotuj
dla miłośnikow nigelli lawson, wielbicieli jej kuchni i sympatyków jej "angielskich muffinów" :)
POSM
POSM
dla tych którzy projektują, wdrażają, kupują lub choćby wiedza co to POSM