Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Sales & Marketing Manager
Zarządzanie personelem działu Sales & Marketing.
Tworzenie budżetów rocznych, nadzór nad ich realizacją.
Tworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych zwiększających sprzedaż.
Odpowiedzialność za negocjacje z kluczowymi klientami hotelu LNR.
Odpowiedzialność za negocjacje RFP.
Raportowanie z wyników finansowych hotelu.
Nadzór nad stroną wynikową funkcjonowania hotelu, wyliczenia Rev Par, Rev Por, GOP.
Tworzenie nowych ofert produktowych, mających na celu zwiększenie sprzedaży działu F&B oraz segmentu MICE.
Tworzenie planów marketingowych i nadzór nad prawidłową ich realizacją.
Nadzór nad prawidłową realizacji i wprowadzaniem procedur sieci IHG.
Tworzenie budżetów rocznych, nadzór nad ich realizacją.
Tworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych zwiększających sprzedaż.
Odpowiedzialność za negocjacje z kluczowymi klientami hotelu LNR.
Odpowiedzialność za negocjacje RFP.
Raportowanie z wyników finansowych hotelu.
Nadzór nad stroną wynikową funkcjonowania hotelu, wyliczenia Rev Par, Rev Por, GOP.
Tworzenie nowych ofert produktowych, mających na celu zwiększenie sprzedaży działu F&B oraz segmentu MICE.
Tworzenie planów marketingowych i nadzór nad prawidłową ich realizacją.
Nadzór nad prawidłową realizacji i wprowadzaniem procedur sieci IHG.
Front Office Manager
Zarządzanie personelem, rekrutacją pracowników działu recepcji, rezerwacji, portierów.
Tworzenie budżetów rocznych, nadzór nad ich realizacją.
Tworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych zwiększających sprzedaż.
Nadzór nad prawidłową realizacji i wprowadzaniem procedur sieci IHG.
Nadzór nad kosztami działu Front Office i magazynu materiałów biurowych.
Współpraca z działami Sales sieci IHG.
Prowadzenie negocjacji z klientami kluczowymi.
Przeprowadzanie Szkoleń wewnętrznych dla pracowników z zakresu (standardów
obsługi gości wg. IHG, standardów Fire Life & Safety, obsługi systemu Opera, obsługi Holidex).
Raportowanie do General Managera i przedstawicieli IHG z wyników finansowych hotelu .
Tworzenie budżetów rocznych, nadzór nad ich realizacją.
Tworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych zwiększających sprzedaż.
Nadzór nad prawidłową realizacji i wprowadzaniem procedur sieci IHG.
Nadzór nad kosztami działu Front Office i magazynu materiałów biurowych.
Współpraca z działami Sales sieci IHG.
Prowadzenie negocjacji z klientami kluczowymi.
Przeprowadzanie Szkoleń wewnętrznych dla pracowników z zakresu (standardów
obsługi gości wg. IHG, standardów Fire Life & Safety, obsługi systemu Opera, obsługi Holidex).
Raportowanie do General Managera i przedstawicieli IHG z wyników finansowych hotelu .
Marketing Menager
Hotel Atlas
Kreowanie i utrzymanie wizerunku Hotelu – brand manager.
Przygotowanie materiałów reklamowych, foldery, druki reklamowe, standy, ścianki reklamowe
Tworzenie planów marketingowych i media planów Hotelu oraz ich rzetelna realizacja.
Nadzór nad budżetem działu.
Pozyskiwanie nowych grup klientów.
Przygotowanie materiałów reklamowych, foldery, druki reklamowe, standy, ścianki reklamowe
Tworzenie planów marketingowych i media planów Hotelu oraz ich rzetelna realizacja.
Nadzór nad budżetem działu.
Pozyskiwanie nowych grup klientów.
Kierownik działu Sprzedaży i Marketingu
Klinika Uzdrowiskowa
Kierowaniem zespołem pracowników recepcji i działu marketingu.
Tworzenie planów marketingowych i media planów Kliniki Uzdrowiskowej ”Pod Tężniami” oraz nadzór nad prawidłową ich realizacją.
Nadzór nad budżetem działu.
Tworzenie kart projektu, wyszukiwanie najlepszych dostawców.
Przygotowanie i przedstawianie do zarządu raportów z prac działu.
Reprezentowanie Kliniki na targach oraz innych imprezach PR.
Przyjmowanie reklamacji od gości Kliniki
Tworzenie planów marketingowych i media planów Kliniki Uzdrowiskowej ”Pod Tężniami” oraz nadzór nad prawidłową ich realizacją.
Nadzór nad budżetem działu.
Tworzenie kart projektu, wyszukiwanie najlepszych dostawców.
Przygotowanie i przedstawianie do zarządu raportów z prac działu.
Reprezentowanie Kliniki na targach oraz innych imprezach PR.
Przyjmowanie reklamacji od gości Kliniki
Szkolenia i kursy
2013 Warszawa – Akademia Hotelarza – Zarządzanie personelem hotelowym.
2012 Warszawa – Holidex Plus – IHG Revenue. (Intercontinental Hotels Group)
2010 Bydgoszcz – Psychologia nagradzania i motywowania.
2010 Bydgoszcz – Negocjacje Handlowe.
2010 Bydgoszcz – BHP dla pracodawców i osób kierujących pracownikami.
2010 Poznań – Front Desk – Your Challenge
2008 Ciechocinek - Sprzedaż usług turystycznych z typologią klienta. (Certyfikat K-POT)
2007 Ciechocinek - Kurs J. Niemieckiego „Język Niemiecki w medycynie”
2005 Ciechocinek - Kurs Kasjera Złotówkowego.
2005 Ciechocinek - Szkolenie Pracowników Recepcji. (Certyfikat PZH)
2003 Florencja - Visual Art and Music as a Mean of International
Comunicatiom in Tourism.
2012 Warszawa – Holidex Plus – IHG Revenue. (Intercontinental Hotels Group)
2010 Bydgoszcz – Psychologia nagradzania i motywowania.
2010 Bydgoszcz – Negocjacje Handlowe.
2010 Bydgoszcz – BHP dla pracodawców i osób kierujących pracownikami.
2010 Poznań – Front Desk – Your Challenge
2008 Ciechocinek - Sprzedaż usług turystycznych z typologią klienta. (Certyfikat K-POT)
2007 Ciechocinek - Kurs J. Niemieckiego „Język Niemiecki w medycynie”
2005 Ciechocinek - Kurs Kasjera Złotówkowego.
2005 Ciechocinek - Szkolenie Pracowników Recepcji. (Certyfikat PZH)
2003 Florencja - Visual Art and Music as a Mean of International
Comunicatiom in Tourism.
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Zainteresowania
Turystyka, podróże, muzyka filmowa, geografia, film, akwarystyka.
Grupy
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
I......... EFEKTYWNY HOTEL .........I
Co sprawia, że oferta hotelu jest skuteczna? Jakie narzędzia działają, a które są stratą pieniędzy? Jak skuteczniej wykorzystywać dostępne technologie aby zwiększać ROI?
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Szkolenia hotelarstwo
Prowadzę firmę szkoleniową ,w tej grupie chciałbym zebrać osoby zainteresowane prowadzeniem szkoleń związanych z branża hotelarską i turystyczną na terenie całego kraju na podstawie umowy o dzieło.
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc