Grzegorz Sobczyński

Sales & Marketin Manager
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Holiday Inn
Sales & Marketing Manager
Zarządzanie personelem działu Sales & Marketing.
Tworzenie budżetów rocznych, nadzór nad ich realizacją.
Tworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych zwiększających sprzedaż.
Odpowiedzialność za negocjacje z kluczowymi klientami hotelu LNR.
Odpowiedzialność za negocjacje RFP.
Raportowanie z wyników finansowych hotelu.
Nadzór nad stroną wynikową funkcjonowania hotelu, wyliczenia Rev Par, Rev Por, GOP.
Tworzenie nowych ofert produktowych, mających na celu zwiększenie sprzedaży działu F&B oraz segmentu MICE.
Tworzenie planów marketingowych i nadzór nad prawidłową ich realizacją.
Nadzór nad prawidłową realizacji i wprowadzaniem procedur sieci IHG.
Holiday Inn
Front Office Manager
Zarządzanie personelem, rekrutacją pracowników działu recepcji, rezerwacji, portierów.
Tworzenie budżetów rocznych, nadzór nad ich realizacją.
Tworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych zwiększających sprzedaż.
Nadzór nad prawidłową realizacji i wprowadzaniem procedur sieci IHG.
Nadzór nad kosztami działu Front Office i magazynu materiałów biurowych.
Współpraca z działami Sales sieci IHG.
Prowadzenie negocjacji z klientami kluczowymi.
Przeprowadzanie Szkoleń wewnętrznych dla pracowników z zakresu (standardów
obsługi gości wg. IHG, standardów Fire Life & Safety, obsługi systemu Opera, obsługi Holidex).
Raportowanie do General Managera i przedstawicieli IHG z wyników finansowych hotelu .
Logo
Kierownik Recepcji
Hotel City
Zarządzanie, personelem, rekrutacją pracowników recepcji.
Realizacja polityki sprzedaży wprowadzanie systemów zwiększających sprzedaży.
Dążenie do poprawienia jakości świadczonych usług oraz zwiększania sprzedaży.
Raportowanie do zarządu hotelu z pracy działu recepcji.
Logo
Marketing Menager
Hotel Atlas
Kreowanie i utrzymanie wizerunku Hotelu – brand manager.
Przygotowanie materiałów reklamowych, foldery, druki reklamowe, standy, ścianki reklamowe
Tworzenie planów marketingowych i media planów Hotelu oraz ich rzetelna realizacja.
Nadzór nad budżetem działu.
Pozyskiwanie nowych grup klientów.
Logo
Kierownik działu Sprzedaży i Marketingu
Klinika Uzdrowiskowa
Kierowaniem zespołem pracowników recepcji i działu marketingu.
Tworzenie planów marketingowych i media planów Kliniki Uzdrowiskowej ”Pod Tężniami” oraz nadzór nad prawidłową ich realizacją.
Nadzór nad budżetem działu.
Tworzenie kart projektu, wyszukiwanie najlepszych dostawców.
Przygotowanie i przedstawianie do zarządu raportów z prac działu.
Reprezentowanie Kliniki na targach oraz innych imprezach PR.
Przyjmowanie reklamacji od gości Kliniki

Szkolenia i kursy

2013 Warszawa – Akademia Hotelarza – Zarządzanie personelem hotelowym.
2012 Warszawa – Holidex Plus – IHG Revenue. (Intercontinental Hotels Group)
2010 Bydgoszcz – Psychologia nagradzania i motywowania.
2010 Bydgoszcz – Negocjacje Handlowe.
2010 Bydgoszcz – BHP dla pracodawców i osób kierujących pracownikami.
2010 Poznań – Front Desk – Your Challenge
2008 Ciechocinek - Sprzedaż usług turystycznych z typologią klienta. (Certyfikat K-POT)
2007 Ciechocinek - Kurs J. Niemieckiego „Język Niemiecki w medycynie”
2005 Ciechocinek - Kurs Kasjera Złotówkowego.
2005 Ciechocinek - Szkolenie Pracowników Recepcji. (Certyfikat PZH)
2003 Florencja - Visual Art and Music as a Mean of International
Comunicatiom in Tourism.

Edukacja

Logo
Zarządzanie Turystyką i Hotelarstwo, licencjackie
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką

Zainteresowania

Turystyka, podróże, muzyka filmowa, geografia, film, akwarystyka.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Ciechocinek
Ciechocinek
Grupa dla wszystkich osób odwiedzających Ciechocinek!
Hotel & Hotelarze
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu. Zaproś znajomych.
Hotel Marketing
Hotel Marketing
Jak skutecznie promować hotel? Jakie są potrzeby klientów hoteli, jak je spełnić?
I......... EFEKTYWNY HOTEL .........I
I......... EFEKTYWNY HOTEL .........I
Co sprawia, że oferta hotelu jest skuteczna? Jakie narzędzia działają, a które są stratą pieniędzy? Jak skuteczniej wykorzystywać dostępne technologie aby zwiększać ROI?
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Szkolenia hotelarstwo
Szkolenia hotelarstwo
Prowadzę firmę szkoleniową ,w tej grupie chciałbym zebrać osoby zainteresowane prowadzeniem szkoleń związanych z branża hotelarską i turystyczną na terenie całego kraju na podstawie umowy o dzieło.
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc