Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. administracji
odbiory budynków wraz z terenami zewnętrznymi od Generalnego Wykonawcy, m.in. udział w komisjach odbiorowych;
przygotowanie budynków do przekazania zarządcy (pierwsze akty notarialne, tworzenie wspólnot, rozliczenia w okresie przekazywania budynków);
zarządzanie działkami parkingowymi na os. Avia w Krakowie oraz współpraca z zarządcami/wspólnotami;
logistyka zaplecza technicznego i biurowego inwestycji na os. Avia w Krakowie;
zarządzanie budynkami biurowymi oraz usługowymi Budimex SA w Krakowie, tj. planowanie budżetu, poszukiwanie i utrzymanie najemców, planowanie prac remontowych, zapewnienie bieżącej eksploatacji budynków, nadzór nad utrzymaniem technicznym budynków (przeglądy);
praca na dokumentach prawnych;
administrowanie biurem regionalnym (różne lokalizacje), tj. zaopatrzenie, rozliczanie kosztów funkcjonowania, rozliczanie wszelkich faktur;
kilkukrotna organizacja zmiany lokalizacji biura, tj. wyszukanie lokalizacji, ustalenie warunków najmu, organizacja i przeprowadzenie procesu przeprowadzki, likwidacja tymczasowego biura na budowie;
obsługa wewnętrznych systemów informatycznych Spółki, m.in. CRM, WORKFLOW, PIVOTAL;
współpraca z firmami spedycyjnymi, logistycznymi.
przygotowanie budynków do przekazania zarządcy (pierwsze akty notarialne, tworzenie wspólnot, rozliczenia w okresie przekazywania budynków);
zarządzanie działkami parkingowymi na os. Avia w Krakowie oraz współpraca z zarządcami/wspólnotami;
logistyka zaplecza technicznego i biurowego inwestycji na os. Avia w Krakowie;
zarządzanie budynkami biurowymi oraz usługowymi Budimex SA w Krakowie, tj. planowanie budżetu, poszukiwanie i utrzymanie najemców, planowanie prac remontowych, zapewnienie bieżącej eksploatacji budynków, nadzór nad utrzymaniem technicznym budynków (przeglądy);
praca na dokumentach prawnych;
administrowanie biurem regionalnym (różne lokalizacje), tj. zaopatrzenie, rozliczanie kosztów funkcjonowania, rozliczanie wszelkich faktur;
kilkukrotna organizacja zmiany lokalizacji biura, tj. wyszukanie lokalizacji, ustalenie warunków najmu, organizacja i przeprowadzenie procesu przeprowadzki, likwidacja tymczasowego biura na budowie;
obsługa wewnętrznych systemów informatycznych Spółki, m.in. CRM, WORKFLOW, PIVOTAL;
współpraca z firmami spedycyjnymi, logistycznymi.
Administrator nieruchomości
Zakres obowiązków:
• Bieżąca obsługa wspólnot mieszkaniowych
• Organizacja spotkań zarządów z administratorem i zarządcą
• Organizacja zebrań rocznych
• Przygotowywanie w porozumieniu z działem prawnym dokumentów
dla zarządów i mieszkańców.
• Obsługa mieszkańców/ w porozumieniu z działem prawnym i księgowym.
• Organizacja i przeprowadzenie głosowań pod uchwałami wspólnot
• Bieżąca obsługa wspólnot mieszkaniowych
• Organizacja spotkań zarządów z administratorem i zarządcą
• Organizacja zebrań rocznych
• Przygotowywanie w porozumieniu z działem prawnym dokumentów
dla zarządów i mieszkańców.
• Obsługa mieszkańców/ w porozumieniu z działem prawnym i księgowym.
• Organizacja i przeprowadzenie głosowań pod uchwałami wspólnot
Specjalista ds. obsługi posprzedażowej i analiz
• Obsługa posprzedażowa inwestycji firmy – 700 lokali
• Przeprowadzanie odbiorów technicznych wraz z Generalnym wykonawcą
i nabywcami mieszkań
• Podpisywanie protokołów zdawczo – odbiorczych z nabywcami mieszkań
• Podpisywanie aktów notarialnych z nabywcami
• Współpraca z Generalnymi Wykonawcami inwestycji firmy.
• Przeprowadzanie odbiorów technicznych wraz z Generalnym wykonawcą
i nabywcami mieszkań
• Podpisywanie protokołów zdawczo – odbiorczych z nabywcami mieszkań
• Podpisywanie aktów notarialnych z nabywcami
• Współpraca z Generalnymi Wykonawcami inwestycji firmy.
Asystent Administratora
Zarządca - Artur Fadrowski
Zakres obowiązków:
• Bieżąca obsługa wspólnot mieszkaniowych – 4 wspólnoty (648 lokali)
• Organizacja spotkań zarządów z administratorem
• Organizacja zebrań rocznych
• Przygotowywanie w porozumieniu z działem prawnym dokumentów
dla zarządów i mieszkańców.
• Obsługa mieszkańców/ w porozumieniu z działem prawnym i księgowym.
• Organizacja i przeprowadzenie głosowań pod uchwałami wspólnot
• Prowadzenie Technicznej Obsługi Nieruchomości
• Bieżąca obsługa wspólnot mieszkaniowych – 4 wspólnoty (648 lokali)
• Organizacja spotkań zarządów z administratorem
• Organizacja zebrań rocznych
• Przygotowywanie w porozumieniu z działem prawnym dokumentów
dla zarządów i mieszkańców.
• Obsługa mieszkańców/ w porozumieniu z działem prawnym i księgowym.
• Organizacja i przeprowadzenie głosowań pod uchwałami wspólnot
• Prowadzenie Technicznej Obsługi Nieruchomości
Właściciel Firmy
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej (zawieszona w 06.2012) w zakresie Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami, Zarządzania Nieruchomościami wraz z usługami towarzyszącymi (sprzątanie, podstawowa konserwacja)
Uzyskanie Licencji Zarządcy Nieruchomości (17359)
Uzyskanie Licencji Zarządcy Nieruchomości (17359)
Sprzedawca działu ogórd
Stanowisko sprzedawcy na dziale ogród w markecie budowlanym.
Obsługa klientów
Dbanie o wystawę towaru
uzupełnianie zapasów
pomoc w doborze towarów przez klienta
pomoc w załadunku towarów
Obsługa klientów
Dbanie o wystawę towaru
uzupełnianie zapasów
pomoc w doborze towarów przez klienta
pomoc w załadunku towarów
mł.specjalista ds. nieruchomości/specjalista ds.nieruchomości
Obsługa rynku nieruchomości w zakresie pośrednictwa w pełnym zakresie usług
Szkolenia i kursy
„Techniczne Umiejętności Zarządcy Nieruchomości” – szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską. – 2011
Edukacja
Specjalizacje
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
Narty, Rower
Inne
Obsługa komputera: biegła (Internet, Word, Excel,
PowerPoint), programy
specjalistyczne (biura nieruchomości,
zarządcy nieruchomości)
Prawo jazdy: kat. B (od 2003r.) – czynne,
PowerPoint), programy
specjalistyczne (biura nieruchomości,
zarządcy nieruchomości)
Prawo jazdy: kat. B (od 2003r.) – czynne,
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Cyber Property Manager
Aplikacje, aktualności z rynku dla zarządców nieruchomości komercyjnymi i ich klientów oraz wiele więcej w jednym miejscu! Poznaj nasze cyber sztuczki, które usprawnią zarządzanie w każdym aspekcie!
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
Grupa zrzeszająca osoby jakkolwiek związane z pośrednictwem w obrocie nieruchomościami.
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Zarządzanie nieruchomościami.
Grupa stworzona dla licencjonowanych zarządców nieruchomości, kandydatów na zarządców oraz wszystkich związanych z zarządzaniem lub zainteresowanych tą tematyką.