Doświadczenie zawodowe
Senior Project Manager
• Projektowanie serwisów WWW związanych z Magazynem Online Marketing Polska; w tym www.o-m.pl
• Opiekun programu szkoleniowego Certyfikowany Online Marketing Manager www.certyfikowany.edu.pl
• Przygotowywanie treści oraz akceptowanie mailingów sprzedażowych;
• Współpraca z agencjami SEO przy planowaniu kampanii remarketingowych;
• Zarządzanie kontem Magazynu Online Marketing Polska na Facebooku, umieszczanie postów i ich promowanie;
• Opiekun programu szkoleniowego Certyfikowany Online Marketing Manager www.certyfikowany.edu.pl
• Przygotowywanie treści oraz akceptowanie mailingów sprzedażowych;
• Współpraca z agencjami SEO przy planowaniu kampanii remarketingowych;
• Zarządzanie kontem Magazynu Online Marketing Polska na Facebooku, umieszczanie postów i ich promowanie;
Sekretarz redakcji
Online Marketing Polska
• Współpraca z redaktorem naczelnym Arkadiuszem Widawskim oraz redaktorem prowadzącym Arturem Maciorowskim;
• Kontakt z autorami w kwestiach operacyjno-technicznych nadesłanych materiałów merytorycznych;
• Opracowywanie składki numeru oraz praca nad jej realizacją, w tym zlecanie prac związanych z korektą językową oraz szatą graficzną;
• Nadzór i rozliczanie prac;
• Systematyczna współpraca z działem Marketingu i Promocji Wydawnictwa w zakresie działań marketingowych i PR-owych magazynu.
• Kontakt z autorami w kwestiach operacyjno-technicznych nadesłanych materiałów merytorycznych;
• Opracowywanie składki numeru oraz praca nad jej realizacją, w tym zlecanie prac związanych z korektą językową oraz szatą graficzną;
• Nadzór i rozliczanie prac;
• Systematyczna współpraca z działem Marketingu i Promocji Wydawnictwa w zakresie działań marketingowych i PR-owych magazynu.
Product Manager – Koordynator Produktów Elektronicznych
• Opieka nad powierzonymi produktami z portfolio wydawnictwa, należących do struktur rynku biznesowego: programy komputerowe dla firm z rynku B2B, e-produkty;
• Koordynator projektu e-booki na Allegro;
• Dbanie o strony WWW powierzonych produktów w księgarni internetowej oraz sklepie z e-bookami (eksperto.pl), w tym dostarczanie nowych argumentów sprzedażowych;
• Systematyczna współpraca z działem Marketingu i Promocji Wydawnictwa w zakresie działań marketingowych i PR-owych produktów w ramach opracowywania strategii rozwoju
i sprzedaży produktów (w większości kampanie mailingowe);
• Przygotowywanie dokumentacji produktowej na potrzeby sprawozdawczości oraz wykorzystania przez inne działy Wydawnictwa;
• Koordynator projektu e-booki na Allegro;
• Dbanie o strony WWW powierzonych produktów w księgarni internetowej oraz sklepie z e-bookami (eksperto.pl), w tym dostarczanie nowych argumentów sprzedażowych;
• Systematyczna współpraca z działem Marketingu i Promocji Wydawnictwa w zakresie działań marketingowych i PR-owych produktów w ramach opracowywania strategii rozwoju
i sprzedaży produktów (w większości kampanie mailingowe);
• Przygotowywanie dokumentacji produktowej na potrzeby sprawozdawczości oraz wykorzystania przez inne działy Wydawnictwa;
Product Manager
• Opieka nad powierzonymi produktami z portfolio wydawnictwa, należących do struktur rynku biznesowego: programy komputerowe dla firm z rynku B2B, e-produkty;
• Opracowywanie statystyk i raportów związanych ze sprzedażą produktów, wykonywanie obliczeń i analiz w ramach opieki nad produktami w tym związanych z ich rentownością;
• Systematyczna współpraca z działem Marketingu i Promocji Wydawnictwa w zakresie działań marketingowych i PR-owych produktów w ramach opracowywania strategii rozwoju i sprzedaży produktów (w większości kampanie mailingowe);
• Badania rynku mające na celu wyłonienie tendencji rynkowych, w tym badania focusowe i web-ankiety
• Poszukiwanie autorów do nowopowstałych produktów, spotkania z autorami w celu ustalenia prac, terminów oraz negocjacja honorariów;
• Kontakt z firmami informatycznymi i autorami publikacji w zakresie rozwoju produktu, w tym sporządzanie specyfikacji aktualizacji produktu o potrzeby klientów;
• Kontrola wydatków budżetowych związanych z produktami tj. ustalanie i wypłacanie honorariów autorskich, rozliczanie prac firm informatycznych, koszty badań marketingowych. Odpowiedzialność za wydatki budżetowe produktów;
• Opracowywanie statystyk i raportów związanych ze sprzedażą produktów, wykonywanie obliczeń i analiz w ramach opieki nad produktami w tym związanych z ich rentownością;
• Systematyczna współpraca z działem Marketingu i Promocji Wydawnictwa w zakresie działań marketingowych i PR-owych produktów w ramach opracowywania strategii rozwoju i sprzedaży produktów (w większości kampanie mailingowe);
• Badania rynku mające na celu wyłonienie tendencji rynkowych, w tym badania focusowe i web-ankiety
• Poszukiwanie autorów do nowopowstałych produktów, spotkania z autorami w celu ustalenia prac, terminów oraz negocjacja honorariów;
• Kontakt z firmami informatycznymi i autorami publikacji w zakresie rozwoju produktu, w tym sporządzanie specyfikacji aktualizacji produktu o potrzeby klientów;
• Kontrola wydatków budżetowych związanych z produktami tj. ustalanie i wypłacanie honorariów autorskich, rozliczanie prac firm informatycznych, koszty badań marketingowych. Odpowiedzialność za wydatki budżetowe produktów;
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
Rada Nadzorcza
Grupa ludzi, którzy zasiadają lub zasiadali w Radach Nadzorczych, także dla tych którzy zdali egzamin państwowy dla kandydatów na członków RN spółek Skarbu Państwa