Umiejętności
B2B
Wsparcie logistyczne
Microsoft Office
SQL
Negocjacje
serwis komputerów
kreatywność
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż bezpośrednia
Administracja Bazami Danych
Obsługa klienta
Bazy danych
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
praca w zespole
Planowanie
Finanse
Obsługa kluczowych klientów
Finanse i Księgowość
Serwisowanie komputerów - naprawy software i hardware
angielski - średniozaawansowany
DORADZTWO FINANSOWE
Relacyjne bazy danych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Biura Tłumaczeń/Project Manager
• Współudział w tworzeniu strategii sprzedaży i działań marketingowych,
• optymalizacja portfela projektów,
• nadzór nad optymalnym doborem wykonawców i narzędzi do wykonywanych projektów,
• koordynacja, planowanie i nadzorowanie realizacji projektów translatorskich,
• negocjowanie i współpraca z firmami kooperującymi i poddostawcami,
• przygotowywanie treści ofert handlowych, umów, kalkulacji oraz doradztwo w zakresie oferowanych usług.
• optymalizacja portfela projektów,
• nadzór nad optymalnym doborem wykonawców i narzędzi do wykonywanych projektów,
• koordynacja, planowanie i nadzorowanie realizacji projektów translatorskich,
• negocjowanie i współpraca z firmami kooperującymi i poddostawcami,
• przygotowywanie treści ofert handlowych, umów, kalkulacji oraz doradztwo w zakresie oferowanych usług.
Sales Specialist/Project Manager
• Koordynacja pracy tłumaczy i korektorów mająca na celu uzyskanie wysokiej jakości tłumaczeń,
• rozwiązywanie problemów w trakcie realizacji projektów,
• aktywna sprzedaż usług tłumaczeniowych w kanale B2B,
• rozpoznawanie potrzeb klienta oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań,
• negocjacje warunków współpracy,
• utrzymywanie i pogłębianie relacji z dotychczasowymi klientami,
• realizacja planów sprzedażowych,
• monitorowanie rynku i konkurencji,
• budowanie sieci kontaktów w oparciu o networking.
• rozwiązywanie problemów w trakcie realizacji projektów,
• aktywna sprzedaż usług tłumaczeniowych w kanale B2B,
• rozpoznawanie potrzeb klienta oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań,
• negocjacje warunków współpracy,
• utrzymywanie i pogłębianie relacji z dotychczasowymi klientami,
• realizacja planów sprzedażowych,
• monitorowanie rynku i konkurencji,
• budowanie sieci kontaktów w oparciu o networking.
Doradca Klienta Detalicznego / Młodszy Doradca Klienta
• Obsługa klientów detalicznych zgodnie ze standardami, pozyskiwanie nowych i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami,
• badanie i analiza potrzeb klientów,
• realizacja planów sprzedażowych, aktywny telemarketing,
• obsługa kasowa,
• aktywna sprzedaż produktów bankowych,
• obsługa posprzedażowa oraz bieżąca klientów (zajęcia egzekucyjne, realizacja spadków, obsługa reklamacji, realizacja roszczeń ubezpieczeniowych).
• badanie i analiza potrzeb klientów,
• realizacja planów sprzedażowych, aktywny telemarketing,
• obsługa kasowa,
• aktywna sprzedaż produktów bankowych,
• obsługa posprzedażowa oraz bieżąca klientów (zajęcia egzekucyjne, realizacja spadków, obsługa reklamacji, realizacja roszczeń ubezpieczeniowych).
Doradca serwisowy
Własna jednoosobowa działalność gospodarcza
• Opieka nad infrastrukturą informatyczną firmy (oprogramowanie, sprzęt, sieć),
• serwisowanie sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych,
• instalacja systemów operacyjnych i oprogramowania,
• konfiguracja sieci komputerowych,
• wsparcie informatyczne klientów,
• usuwanie awarii,
• aktualizowanie oprogramowania, nadzór nad licencjami,
• instalacja i konfiguracja nowego sprzętu,
• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń i systemów,
• wdrożenie i opieka posprzedażowa.
• serwisowanie sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych,
• instalacja systemów operacyjnych i oprogramowania,
• konfiguracja sieci komputerowych,
• wsparcie informatyczne klientów,
• usuwanie awarii,
• aktualizowanie oprogramowania, nadzór nad licencjami,
• instalacja i konfiguracja nowego sprzętu,
• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń i systemów,
• wdrożenie i opieka posprzedażowa.
Specjalista ds. finansów osobistych klienta/Doradca Klienta
• Aktywne pozyskiwanie klientów,
• utrzymanie relacji biznesowych z klientami,
• doradztwo i sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych
• prowadzenie spotkań sprzedażowych,
• rekrutacja i zarzadzanie zespołem sprzedażowym,
• doradztwo finansowe,
• tworzenie trwałych relacji z klientami,
• przyjmowanie wniosków i dokumentów, ich weryfikacja oraz zapewnienie ich kompletności.
• utrzymanie relacji biznesowych z klientami,
• doradztwo i sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych
• prowadzenie spotkań sprzedażowych,
• rekrutacja i zarzadzanie zespołem sprzedażowym,
• doradztwo finansowe,
• tworzenie trwałych relacji z klientami,
• przyjmowanie wniosków i dokumentów, ich weryfikacja oraz zapewnienie ich kompletności.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Fotografia, muzyka, elektronika
Inne
Bardzo dobra znajomość MS Word, Excel, Power Point, Access, ABBYY FineReader, Corel Draw, MS SQL Server, vTiger, XTM, Trados Studio.
Prawo jazdy kat. B,
Prawo jazdy kat. B,
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.