Doświadczenie zawodowe
Consumer Electronics Trainer BG & WG
BG - TV, Audio, Video, Camera, Camcoder
WG - Washing machines, Refrigerators, Dishwashers, Ovens, Microwaves, Cooker hobs, Cooker hoods, Vacuum cleaners
Responsible for designing, implementing and evaluating field based product and technology training for designated retailers.
Confer with Management to gain knowledge of products requiring training for retail salespeople to better understand benefits and features of Client products.
Formulates teaching outline and determines instructional methods such as group training, lectures, demonstrations, conferences, meetings, and workshops.
WG - Washing machines, Refrigerators, Dishwashers, Ovens, Microwaves, Cooker hobs, Cooker hoods, Vacuum cleaners
Responsible for designing, implementing and evaluating field based product and technology training for designated retailers.
Confer with Management to gain knowledge of products requiring training for retail salespeople to better understand benefits and features of Client products.
Formulates teaching outline and determines instructional methods such as group training, lectures, demonstrations, conferences, meetings, and workshops.
Koordynator Regionalny (pomorskie; kujawsko-pomorskie; warmińsko-mazurskie)
Sagem Mobiles Poland Sp. z o.o.
- stała współpraca z firmami:Polkomtel S.A., Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. , Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o. , Telekomunikacja Polska S.A., Coltex Dakar, Datel, Eurotel, Germanos, Havo, M.Punkt, Sprint, Tell, T1;
- kontakt z pracownikami operatorskich biur regionalnych: ERA, ORANGE, PLUS, PLAY, TP;
- budowanie dobrych stosunków z pracownikami autoryzowanych punktów sprzedaży, autoryzowanymi doradcami klienta, kluczowymi klientami w regionie;
- organizacja szkoleń i prezentacji produktowych;
- zbieranie informacji handlowych;
- zapewnienie klientom rzetelnej i fachowej informacji o produktach;
- wizytowanie punktów sprzedaży;
- dostarczanie do punktów sprzedaży materiałów promocyjnych;
- organizacja imprez promocyjnych;
- kontakt z pracownikami operatorskich biur regionalnych: ERA, ORANGE, PLUS, PLAY, TP;
- budowanie dobrych stosunków z pracownikami autoryzowanych punktów sprzedaży, autoryzowanymi doradcami klienta, kluczowymi klientami w regionie;
- organizacja szkoleń i prezentacji produktowych;
- zbieranie informacji handlowych;
- zapewnienie klientom rzetelnej i fachowej informacji o produktach;
- wizytowanie punktów sprzedaży;
- dostarczanie do punktów sprzedaży materiałów promocyjnych;
- organizacja imprez promocyjnych;
Szkolenia i kursy
2017 Akademia przywództwa - House of skills
https://www.houseofskills.pl/
2017 Empowering employees as customer - first advocates Samsung Accademy Suwon ; Korea
http://samsung.com
2017 The Future Of Retail .... the evolution od the consumer retail from 2007 - today. PSFK Pierce Fawkes
Suwon ; Korea
http://www.psfk.com/
2014 Architektura Biznesu - Alicja Moszyńska - 2014.02.27-28
Gender marketing
Gender Quotient
Business Networking and sex (not what you think)
Neuromarketing
Gender sell
"Trexy" marketing
Live marketing
Primitive, Rational, Intermediate brains
http://karierakobiet.pl
2014 Mobile World Congress - Keynote Mark Zuckerberg - 2014.02.24-27; Barcelona ; Spain
http://mobileworldcongress.com/
2014 Master Trainer Summit - HRDC -Engaging with your Team - Instilling Passion, Excitement and Belief - Charlene Beard - 2014.02.17-19 ; Suwon ; Korea
http://samsung.com
2014 Discover The World of Possibilities - Steve Forbes Samsung EU forum - 2014.01.27-29 ; Malaga ; Spain
http://www.samsungeuforum.com/
2013 Global Master Trainer Summit - 2013.08.26-29 ; Seul, Korea
http://samsung.com
2013 HRDC - Leadership, Development & Strategic Vision Shearing - Charlene Beard - 2013.08.28 ; Seul, Korea
2013 Samsung Mobile Blue Academy for wireless division ;2013.08.26; Seul, Korea
Effective Training
http://samsung.com
2013 CMI for Marketers - 2013.05.12-15 Milano , Italy
- Consumer & Market Insight
- Market Inteligence
- Market Sensing
- Marketing research
- U&A - Usage & Attitude
- Evaluator - Positioning test
- Link - Copy test
- CSBS - Consumer Shopping Behavior Study
- BAS - Brand Attitude Study
Samsung Marketing School
http://samsung.com
2013 Effective Sales Guides - 2013.03.18-19 Vienna, Austria
- How to create effective Sales Guides for use with Accounts, Floor Sales people and support Display and in-store POP
Mercuri International
www.mercuri.de
2013 AV Power Training – 2013.01.21-23 HQ Suwon Digital City, Korea
Effective Training
http://samsung.com
2013 MS PowerPoint - Kurs zaawansowany - Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/?szk=23
2013 MS PowerPoint - Kurs podstawowy - Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/?szk=22
2012 Techniki Prezentacji - Door Group
http://www.door.com.pl/
2012 Advanced Power Training – The Soft Skill Camp 2012.11.04-2012.11.08 Athens, Greece
Module 03
- Excellence in Training skills, developing and holding effective sales training
- Coaching Filed Force off/on-site
- Coaching for Greek consumer electronics retailers
http://fxl.co.uk
2012 Power Training – The Soft Skill Camp 2012.10.08-2012.10.10 Vienna, Austria
Module 02
- Body Language
- Closing the sale
- Internet pricing
- How to write your own materials
- Dealing with difficult trainees
- Coaching challenging people
www.fxl.co.uk
2012 MS Access - poziom zaawansowany - Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/?szk=11
2012 MS Access - poziom podstawowy - Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/?szk=10
2012 Power Training – The Soft Skill Camp 2012.09.24-2012.09.26 Vienna, Austria
Module 01
- First impression
- Structure of selling process
- Finding customer needs
- Product demonstration
- How to train groups of people
- How to coach your people in store
www.fxl.co.uk
2012 Partnerska Komunikacja
CENTRUM ROZWOJU MOŻLIWOŚCI BEZ OGRANICZEŃ SP. Z O.O.
2012 FranklinCovey "7 Nawyków Skutecznego Działania"
http://www.franklincovey.pl/7-nawykow-skutecznego-dziaania/7-nawykow-skutecznego-dziaania
2012 Master NLP - Marek Rożalski
http://rozalski.pl/oferta-indywidualna-41-master-nlp
2012 AV Power Training – 2012.01.30-2012.02.03 ; Seul, Korea
Effective Training
http://samsung.com
2012 MS Excel - Tabele przestawne - Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/?szk=19
2012 MS Excel - Kurs zaawansowany - Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/?szk=16
2012 MS Excel - Kurs średniozaawansowany - Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/?szk=15
2012 MS Excel - Kurs podstawowy - Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/?szk=14
2011 Przemawianie - Marek Rożalski
http://rozalski.pl/oferta-indywidualna-30-przemawianie
2009 Praktyk NLP - Marek Rożalski
http://rozalski.pl/oferta-indywidualna-42-praktyk-nlp
2006 Praca w grupie - BenQ Poland Sp. z o.o.
http://benq.com.pl/
2006 Kurs przygotowywania i prowadzania prezentacji – BenQ Poland Sp. z o.o.
http://benq.com.pl/
2003 Kurs Managera (gospodarz, projektant, coach) – Siemens Mobile Sp. z o.o. .
http://www.siemens.com/answers/pl/pl/
2001 Techniki Sprzedaży i Negocjacji - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
http://www.t-mobile.pl/pl/strona_korporacyjna/o_ptc
2001 Weryfikacja Klienta - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
http://www.t-mobile.pl/pl/strona_korporacyjna/o_ptc
2001 Rozmowa z Klientem - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
http://www.t-mobile.pl/pl/strona_korporacyjna/o_ptc
2000 FCE - First Certificate in English - British Council Poland
http://www.britishcouncil.org/poland.htm
https://www.houseofskills.pl/
2017 Empowering employees as customer - first advocates Samsung Accademy Suwon ; Korea
http://samsung.com
2017 The Future Of Retail .... the evolution od the consumer retail from 2007 - today. PSFK Pierce Fawkes
Suwon ; Korea
http://www.psfk.com/
2014 Architektura Biznesu - Alicja Moszyńska - 2014.02.27-28
Gender marketing
Gender Quotient
Business Networking and sex (not what you think)
Neuromarketing
Gender sell
"Trexy" marketing
Live marketing
Primitive, Rational, Intermediate brains
http://karierakobiet.pl
2014 Mobile World Congress - Keynote Mark Zuckerberg - 2014.02.24-27; Barcelona ; Spain
http://mobileworldcongress.com/
2014 Master Trainer Summit - HRDC -Engaging with your Team - Instilling Passion, Excitement and Belief - Charlene Beard - 2014.02.17-19 ; Suwon ; Korea
http://samsung.com
2014 Discover The World of Possibilities - Steve Forbes Samsung EU forum - 2014.01.27-29 ; Malaga ; Spain
http://www.samsungeuforum.com/
2013 Global Master Trainer Summit - 2013.08.26-29 ; Seul, Korea
http://samsung.com
2013 HRDC - Leadership, Development & Strategic Vision Shearing - Charlene Beard - 2013.08.28 ; Seul, Korea
2013 Samsung Mobile Blue Academy for wireless division ;2013.08.26; Seul, Korea
Effective Training
http://samsung.com
2013 CMI for Marketers - 2013.05.12-15 Milano , Italy
- Consumer & Market Insight
- Market Inteligence
- Market Sensing
- Marketing research
- U&A - Usage & Attitude
- Evaluator - Positioning test
- Link - Copy test
- CSBS - Consumer Shopping Behavior Study
- BAS - Brand Attitude Study
Samsung Marketing School
http://samsung.com
2013 Effective Sales Guides - 2013.03.18-19 Vienna, Austria
- How to create effective Sales Guides for use with Accounts, Floor Sales people and support Display and in-store POP
Mercuri International
www.mercuri.de
2013 AV Power Training – 2013.01.21-23 HQ Suwon Digital City, Korea
Effective Training
http://samsung.com
2013 MS PowerPoint - Kurs zaawansowany - Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/?szk=23
2013 MS PowerPoint - Kurs podstawowy - Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/?szk=22
2012 Techniki Prezentacji - Door Group
http://www.door.com.pl/
2012 Advanced Power Training – The Soft Skill Camp 2012.11.04-2012.11.08 Athens, Greece
Module 03
- Excellence in Training skills, developing and holding effective sales training
- Coaching Filed Force off/on-site
- Coaching for Greek consumer electronics retailers
http://fxl.co.uk
2012 Power Training – The Soft Skill Camp 2012.10.08-2012.10.10 Vienna, Austria
Module 02
- Body Language
- Closing the sale
- Internet pricing
- How to write your own materials
- Dealing with difficult trainees
- Coaching challenging people
www.fxl.co.uk
2012 MS Access - poziom zaawansowany - Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/?szk=11
2012 MS Access - poziom podstawowy - Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/?szk=10
2012 Power Training – The Soft Skill Camp 2012.09.24-2012.09.26 Vienna, Austria
Module 01
- First impression
- Structure of selling process
- Finding customer needs
- Product demonstration
- How to train groups of people
- How to coach your people in store
www.fxl.co.uk
2012 Partnerska Komunikacja
CENTRUM ROZWOJU MOŻLIWOŚCI BEZ OGRANICZEŃ SP. Z O.O.
2012 FranklinCovey "7 Nawyków Skutecznego Działania"
http://www.franklincovey.pl/7-nawykow-skutecznego-dziaania/7-nawykow-skutecznego-dziaania
2012 Master NLP - Marek Rożalski
http://rozalski.pl/oferta-indywidualna-41-master-nlp
2012 AV Power Training – 2012.01.30-2012.02.03 ; Seul, Korea
Effective Training
http://samsung.com
2012 MS Excel - Tabele przestawne - Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/?szk=19
2012 MS Excel - Kurs zaawansowany - Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/?szk=16
2012 MS Excel - Kurs średniozaawansowany - Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/?szk=15
2012 MS Excel - Kurs podstawowy - Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/?szk=14
2011 Przemawianie - Marek Rożalski
http://rozalski.pl/oferta-indywidualna-30-przemawianie
2009 Praktyk NLP - Marek Rożalski
http://rozalski.pl/oferta-indywidualna-42-praktyk-nlp
2006 Praca w grupie - BenQ Poland Sp. z o.o.
http://benq.com.pl/
2006 Kurs przygotowywania i prowadzania prezentacji – BenQ Poland Sp. z o.o.
http://benq.com.pl/
2003 Kurs Managera (gospodarz, projektant, coach) – Siemens Mobile Sp. z o.o. .
http://www.siemens.com/answers/pl/pl/
2001 Techniki Sprzedaży i Negocjacji - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
http://www.t-mobile.pl/pl/strona_korporacyjna/o_ptc
2001 Weryfikacja Klienta - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
http://www.t-mobile.pl/pl/strona_korporacyjna/o_ptc
2001 Rozmowa z Klientem - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
http://www.t-mobile.pl/pl/strona_korporacyjna/o_ptc
2000 FCE - First Certificate in English - British Council Poland
http://www.britishcouncil.org/poland.htm
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
* ATV - jazda sportowa
* Bieganie
* Pływanie
* Rower
* Triatlon :-)
* Bieganie
* Pływanie
* Rower
* Triatlon :-)
Grupy
ATV QUAD
Quad (wym.: Kład) (inne nazwy: ATV skrót z ang. All-Terrain (motor), Vehicle (wszędołaz) - motocykl na czterech kołach, przeznaczony głównie do sportu i rekreacji.
Sopot - ach, ten kurort !
Dla tych wszystkich co kochaja to specjalne male, tetniace zyciem miasto !
Moze cos z wladzami lokalnym warto cos podzialac - nowe idee?