Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Systematic Improvement Process Manager Europe
01.07.2015
Praca w zespole Thermal Quality Management Europe - Production Quality,
(17 zakładów w Europie oraz 2 zakładów w RPA)
Główne obowiązki to:
Poprawa satysfakcji klienta:
Zmniejszenie ilości reklamacji od klienta typu 0km, gwarancyjne
Poprawa analizy przyczyn reklamacji klientów na podstawie głębokiej analizy z wykorzystaniem metodologii Six Sigma i Shainin Red X,
Wprowadzenie Lessons Learned dla poprawy "nauki na błędach" w zakładach produkcyjnych.
Poprawa wyników jakości wewnętrznej w zakładach:
Obniżenia kosztów produkcji za pomocą projektów doskonalących SIP.
Koordynowanie wdrażania standardowych, korporacyjnych procedur jakościowych.
Prowadzenie szkoleń z zagadnień jakościowych i metod rozwiązywani problemów
Praca w zespole Thermal Quality Management Europe - Production Quality,
(17 zakładów w Europie oraz 2 zakładów w RPA)
Główne obowiązki to:
Poprawa satysfakcji klienta:
Zmniejszenie ilości reklamacji od klienta typu 0km, gwarancyjne
Poprawa analizy przyczyn reklamacji klientów na podstawie głębokiej analizy z wykorzystaniem metodologii Six Sigma i Shainin Red X,
Wprowadzenie Lessons Learned dla poprawy "nauki na błędach" w zakładach produkcyjnych.
Poprawa wyników jakości wewnętrznej w zakładach:
Obniżenia kosztów produkcji za pomocą projektów doskonalących SIP.
Koordynowanie wdrażania standardowych, korporacyjnych procedur jakościowych.
Prowadzenie szkoleń z zagadnień jakościowych i metod rozwiązywani problemów
I&CIM (Innovation & Continuous Improvement Methodologies) Manager Europe, Global Automotive HEX Qual
01.04.2013 - 30-06-2015
I&CIM Manager Europe ,
Global Automotive HEX Quality Leader
Praca w zespole Quality Management Europe
Prowadzenie działań związanych z rozwiązywaniem problemów (redukcja kosztów braków, FTTQ, poprawa wydajność, analiza wyników testów walidacyjnych), wsparcie wdrożenia procesu Rolling Top 5 dla fazy rozwoju i produkcyjnej oraz dla procesu gwarancyjnego w 4 zakładach w Europie funkcji europejskiej. (Polska, Słowacja, Węgry, Luksemburg)
Wsparcie procesu rozwiązywania problemów i wprowadzenia procesu Budowania Jakości dla obszaru linii wymienników ciepła w funkcji globalnej (Chiny, Meksyk, USA, Brazylia)
2008 - Problem Solving Leader. Metrology Lab. Supervisor
Zarządzanie procesem Rolling Top 5 w Zakładzie
Rozwiązywanie problemów, redukcja kosztów i poprawa wydajności przy użyciu stosownych narzędzi.
Współtworzenie dokumentacji jakościowych
Audyty wenętrzne procesu i wyrobu.
Pomoc dla innych zakładów z dywizji (Chiny, Meksyk, USA)
Zarządzanie Lab. Długości i kąta
05/2007 Inżynier Jakości Produkcji i Rozwoju Wymienników ciepła
10/2006 Inżynier Jakości Transferu Produkcji
06/2005 Inżynier Jakości / QFP Co-ordynator
2004 Kierownik Lab. Metrologicznego/ Inżynier CMM dla Maszyn 3D
1999 Inżynier CMM dla Maszyn 3D / Lider zespołu CMM
I&CIM Manager Europe ,
Global Automotive HEX Quality Leader
Praca w zespole Quality Management Europe
Prowadzenie działań związanych z rozwiązywaniem problemów (redukcja kosztów braków, FTTQ, poprawa wydajność, analiza wyników testów walidacyjnych), wsparcie wdrożenia procesu Rolling Top 5 dla fazy rozwoju i produkcyjnej oraz dla procesu gwarancyjnego w 4 zakładach w Europie funkcji europejskiej. (Polska, Słowacja, Węgry, Luksemburg)
Wsparcie procesu rozwiązywania problemów i wprowadzenia procesu Budowania Jakości dla obszaru linii wymienników ciepła w funkcji globalnej (Chiny, Meksyk, USA, Brazylia)
2008 - Problem Solving Leader. Metrology Lab. Supervisor
Zarządzanie procesem Rolling Top 5 w Zakładzie
Rozwiązywanie problemów, redukcja kosztów i poprawa wydajności przy użyciu stosownych narzędzi.
Współtworzenie dokumentacji jakościowych
Audyty wenętrzne procesu i wyrobu.
Pomoc dla innych zakładów z dywizji (Chiny, Meksyk, USA)
Zarządzanie Lab. Długości i kąta
05/2007 Inżynier Jakości Produkcji i Rozwoju Wymienników ciepła
10/2006 Inżynier Jakości Transferu Produkcji
06/2005 Inżynier Jakości / QFP Co-ordynator
2004 Kierownik Lab. Metrologicznego/ Inżynier CMM dla Maszyn 3D
1999 Inżynier CMM dla Maszyn 3D / Lider zespołu CMM
Szkolenia i kursy
SHAININ (Red X - Master candidate) - Metoda rozwiązywania problemów
Robust Engineering - Green Belt - Metoda rozwiązywania problemów
System Zarządzania Jakością wg ISO TS 16949:2002,
Auditor wewnętrzny wg Systemu Zarządzania Jakością wg ISO TS 16949:2002,
QAM (Quality Assurance Matrix), CVM (Customer Veryfication Matrix),
QFP Quality Fokus Process),
Planowanie jakości APQP, PPAP oraz PFD, PFMEA, PCP,
ISO 17025,
PC-DMIS for windows (Oprogramowanie dla Maszyn 3D) oraz 3.0, DataPage,
znajomość rysunku technicznego GD&T
„Współpraca zespołowa pomostem do doskonałości organizacji”
Project Manager wg PMI Book
Robust Engineering - Green Belt - Metoda rozwiązywania problemów
System Zarządzania Jakością wg ISO TS 16949:2002,
Auditor wewnętrzny wg Systemu Zarządzania Jakością wg ISO TS 16949:2002,
QAM (Quality Assurance Matrix), CVM (Customer Veryfication Matrix),
QFP Quality Fokus Process),
Planowanie jakości APQP, PPAP oraz PFD, PFMEA, PCP,
ISO 17025,
PC-DMIS for windows (Oprogramowanie dla Maszyn 3D) oraz 3.0, DataPage,
znajomość rysunku technicznego GD&T
„Współpraca zespołowa pomostem do doskonałości organizacji”
Project Manager wg PMI Book
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Motoryzacja
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zarządzanie jakością
Inne
Zainteresowania
Nowe technologie,innowacja,podróże, gotowanie.
Inne
Zdolność pracy pod dużą presją i w stresie, łatwość akceptacji w nowym otoczeniu oraz pracy w zespołach. Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Dyspozycyjność, prawojazdy kategorii B
Ważna wiza do USA
Dyspozycyjność, prawojazdy kategorii B
Ważna wiza do USA