Grzegorz Przybyl

I&CIM (Innovation & Continuous Improvement Methodologies) Manager Europe, Global Automotive HEX Quality Leader, Delphi Poland SA
Ostrów Wielkopolski, wielkopolskie

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

MAHLE Behr Ostrów Wielkopolski Sp. z o.o.
Systematic Improvement Process Manager Europe
01.07.2015
Praca w zespole Thermal Quality Management Europe - Production Quality,
(17 zakładów w Europie oraz 2 zakładów w RPA)
Główne obowiązki to:
Poprawa satysfakcji klienta:
Zmniejszenie ilości reklamacji od klienta typu 0km, gwarancyjne
Poprawa analizy przyczyn reklamacji klientów na podstawie głębokiej analizy z wykorzystaniem metodologii Six Sigma i Shainin Red X,
Wprowadzenie Lessons Learned dla poprawy "nauki na błędach" w zakładach produkcyjnych.

Poprawa wyników jakości wewnętrznej w zakładach:
Obniżenia kosztów produkcji za pomocą projektów doskonalących SIP.
Koordynowanie wdrażania standardowych, korporacyjnych procedur jakościowych.
Prowadzenie szkoleń z zagadnień jakościowych i metod rozwiązywani problemów
Aptiv
I&CIM (Innovation & Continuous Improvement Methodologies) Manager Europe, Global Automotive HEX Qual
01.04.2013 - 30-06-2015
I&CIM Manager Europe ,
Global Automotive HEX Quality Leader
Praca w zespole Quality Management Europe

Prowadzenie działań związanych z rozwiązywaniem problemów (redukcja kosztów braków, FTTQ, poprawa wydajność, analiza wyników testów walidacyjnych), wsparcie wdrożenia procesu Rolling Top 5 dla fazy rozwoju i produkcyjnej oraz dla procesu gwarancyjnego w 4 zakładach w Europie funkcji europejskiej. (Polska, Słowacja, Węgry, Luksemburg)
Wsparcie procesu rozwiązywania problemów i wprowadzenia procesu Budowania Jakości dla obszaru linii wymienników ciepła w funkcji globalnej (Chiny, Meksyk, USA, Brazylia)

2008 - Problem Solving Leader. Metrology Lab. Supervisor
Zarządzanie procesem Rolling Top 5 w Zakładzie
Rozwiązywanie problemów, redukcja kosztów i poprawa wydajności przy użyciu stosownych narzędzi.
Współtworzenie dokumentacji jakościowych
Audyty wenętrzne procesu i wyrobu.
Pomoc dla innych zakładów z dywizji (Chiny, Meksyk, USA)
Zarządzanie Lab. Długości i kąta

05/2007 Inżynier Jakości Produkcji i Rozwoju Wymienników ciepła
10/2006 Inżynier Jakości Transferu Produkcji
06/2005 Inżynier Jakości / QFP Co-ordynator
2004 Kierownik Lab. Metrologicznego/ Inżynier CMM dla Maszyn 3D
1999 Inżynier CMM dla Maszyn 3D / Lider zespołu CMM

Szkolenia i kursy

SHAININ (Red X - Master candidate) - Metoda rozwiązywania problemów
Robust Engineering - Green Belt - Metoda rozwiązywania problemów
System Zarządzania Jakością wg ISO TS 16949:2002,
Auditor wewnętrzny wg Systemu Zarządzania Jakością wg ISO TS 16949:2002,
QAM (Quality Assurance Matrix), CVM (Customer Veryfication Matrix),
QFP Quality Fokus Process),
Planowanie jakości APQP, PPAP oraz PFD, PFMEA, PCP,
ISO 17025,
PC-DMIS for windows (Oprogramowanie dla Maszyn 3D) oraz 3.0, DataPage,
znajomość rysunku technicznego GD&T
„Współpraca zespołowa pomostem do doskonałości organizacji”
Project Manager wg PMI Book

Edukacja

Logo
Wydział Mechaniczny, specjalizacja: Technologia I budowa Maszyn, magisterskie
Politechnika Zielonogórska

Specjalizacje

Inżynieria
Motoryzacja
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zarządzanie jakością
Inne

Zainteresowania

Nowe technologie,innowacja,podróże, gotowanie.

Inne

Zdolność pracy pod dużą presją i w stresie, łatwość akceptacji w nowym otoczeniu oraz pracy w zespołach. Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Dyspozycyjność, prawojazdy kategorii B
Ważna wiza do USA