Umiejętności
Adobe Creative Suite
Digital Marketing
Film Marketing
Social Media Marketing
Zarządzanie zespołem
Strategia marketingowa
Zarządzanie Sprzedażą
Komunikacja Marketingowa
budżetowanie
tworzenie filmów promocyjnych i obróbka multimediów
Zarządzanie marketingiem
Fotografia artystyczna
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
ArtMagicVision Studio
2012-2018 – Zakład Farmaceutyczny AMARA Sp. z o.o. – Kontrakt menadżerski
Outsoucer Marketing Menager – organizacja oraz obsługa samodzielnego działu marketingu firmy, • planowanie oraz zarządzanie budżetem marketingowym, zarządzanie zespołem menadżerów produktu, kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług (biura graficzne, domy mediowe, firmy poligraficzne) planowanie, wdrażanie i obsługa działań trade marketingowych, tworzenie wizerunku, strategii reklamowej dla nowo wprowadzanych produktów oraz marek (dermokosmetyki, OTC, suplementy diety), projekty wszelkich materiałów reklamowych oraz POS, opieka nad wizerunkiem firmy poprzez wdrażanie strategii budowania marki w kanałach nowoczesnych oraz tradycyjnych, analiza otoczenia konkurencyjnego firmy w odniesieniu do wdrażanego asortymentu oraz usług świadczonych przez firmę.
2010-2012 – EBC BRAKES Polska Sp. z o.o. – Kontrakt menadżerski
Menadżer ds. Marketingu i Reklamy – planowanie, wdrażanie i prowadzenie strategii marketingowej firmy z branży części do pojazdów samochodowych, przygotowywanie, projektowanie składów graficznych reklam prasowych, internetowych. Projektowanie, przygotowywanie, a następnie wdrażanie programów promocyjnych oraz lojalnościowych dla odbiorców hurtowych firmy.
2010 – Własna Działalność – Kontrakt Menadżerski RedLine
Od początku roku 2009 rozwijałem własną działalność, opartą głównie na kontrakcie menadżerskim z firmą RedLine, specjalizując się w fotografii reklamowej, reportażowej, okolicznościowej, produkcji filmów rekla- mowych, korporacyjnych. Projektowałem katalogi, ulotki, banery oraz inne materiały reklamowe. Współpraca z firmą 2M Sp. z o.o. (producent odzieży RedLine) dotyczyła głównie zagadnień reklamy oraz marketingu działu odzieży motocyklowej, projektowałem oraz wdrażałem do produkcji nowy asortyment, planowałem oraz wdrażałem kam- panie reklamowe (prasa, Internet, itd.). Zajmowałem się przygotowaniem graficznym wszelkich materiałów rekla- mowych, prasowych oraz poligraficznych. Wykonywałem na zlecenie firmy reportaże zdjęciowe i filmowe z imprez sportowych czy wydarzeń handlowych, jak np. targi, eventy itd. Ponadto zajmowałem się wszelkimi zagadnieniami związanymi z promocją marki– sponsoringiem i innymi działaniami z zakresu public relations.
Outsoucer Marketing Menager – organizacja oraz obsługa samodzielnego działu marketingu firmy, • planowanie oraz zarządzanie budżetem marketingowym, zarządzanie zespołem menadżerów produktu, kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług (biura graficzne, domy mediowe, firmy poligraficzne) planowanie, wdrażanie i obsługa działań trade marketingowych, tworzenie wizerunku, strategii reklamowej dla nowo wprowadzanych produktów oraz marek (dermokosmetyki, OTC, suplementy diety), projekty wszelkich materiałów reklamowych oraz POS, opieka nad wizerunkiem firmy poprzez wdrażanie strategii budowania marki w kanałach nowoczesnych oraz tradycyjnych, analiza otoczenia konkurencyjnego firmy w odniesieniu do wdrażanego asortymentu oraz usług świadczonych przez firmę.
2010-2012 – EBC BRAKES Polska Sp. z o.o. – Kontrakt menadżerski
Menadżer ds. Marketingu i Reklamy – planowanie, wdrażanie i prowadzenie strategii marketingowej firmy z branży części do pojazdów samochodowych, przygotowywanie, projektowanie składów graficznych reklam prasowych, internetowych. Projektowanie, przygotowywanie, a następnie wdrażanie programów promocyjnych oraz lojalnościowych dla odbiorców hurtowych firmy.
2010 – Własna Działalność – Kontrakt Menadżerski RedLine
Od początku roku 2009 rozwijałem własną działalność, opartą głównie na kontrakcie menadżerskim z firmą RedLine, specjalizując się w fotografii reklamowej, reportażowej, okolicznościowej, produkcji filmów rekla- mowych, korporacyjnych. Projektowałem katalogi, ulotki, banery oraz inne materiały reklamowe. Współpraca z firmą 2M Sp. z o.o. (producent odzieży RedLine) dotyczyła głównie zagadnień reklamy oraz marketingu działu odzieży motocyklowej, projektowałem oraz wdrażałem do produkcji nowy asortyment, planowałem oraz wdrażałem kam- panie reklamowe (prasa, Internet, itd.). Zajmowałem się przygotowaniem graficznym wszelkich materiałów rekla- mowych, prasowych oraz poligraficznych. Wykonywałem na zlecenie firmy reportaże zdjęciowe i filmowe z imprez sportowych czy wydarzeń handlowych, jak np. targi, eventy itd. Ponadto zajmowałem się wszelkimi zagadnieniami związanymi z promocją marki– sponsoringiem i innymi działaniami z zakresu public relations.
Prezes zarządu
RedLine Sp. z o.o.
Stworzenie strategii reklamowej dotyczącej działalności firmy tunningowej, koordynacja oraz przygotowywanie koncepcyjne projektów „show- car”, stworzenie oraz wdrożenie systemu pracy mechaników i innych pracowników firmy, kontakt z mediami branżowymi w celu nagłośnienia oraz rozpowszechnienia wizerunku firmy poprzez projekty "show-car", zaplanowanie rozbudowy warsztatu samochodowego i jego wyposażenia, zaprojektowanie systemu identyfikacji wizualnej firmy, wszelkich materiałów reklamowych, stworzenie systemu wynagradzania pracowników serwisu, opracowanie programu obsługi flot oraz oferty dla firm posiadających floty, wykreowanie marki odzieży motocyklowej, zaplanowanie produkcji kolekcji ubrań, strategii promocji wizerunku marki, wprowadzenie na rynek kolekcji, praca nad promocją odzieży motocyklowej poprzez sport, wykreowanie wizerunku firmy wśród fanów sportów motocyklowych poprzez sformowanie profesjonalnego teamu wyścigowego, zaplanowanie oraz stworzenie sieci sprzedaży odzieży motocyklowej, zaplanowanie sieci dealerskiej sprzedaży, a także serwisu pojazdów GG-Quad, opracowanie strategii reklamowej i marketingowej dotyczącej promocji pojazdów marki GG-Quad.
Reprezentant Regionalny
Śnieżka
promowanie wizerunku firmy w sieci sprzedaży na powierzonym terenie, pozyskiwanie nowych klientów firmy i przekazywanie ich do sieci sprzedaży partnerów hurtowych, wdrażanie akcji promocyjnych w sieci handlowej znajdującej się na podległym terenie, tworzenie własnych akcji promocyjnych w porozumieniu z działem marketingu firmy, negocjowanie warunków handlowych, wizualizacji oraz zaopatrzenia sklepów firmowych, rozliczanie planów sprzedaży tychże punktów, planowanie akcji oraz kampanii reklamowych wspólnie z partnerami handlowymi firmy na powierzonym terenie.
Szef Biura Zarządu
S.S.A. Wisła Kraków - Koszykówka Mężczyzn
Prowadzenie biura oraz koordynowanie spraw administracyjnych spółki, reprezentowanie spółki w rozmowach z potencjalnymi sponsorami, pozyskiwanie środków na działalność spółki (pozyskiwanie sponsorów), koordynowanie wykonania umów sponsorskich, koordynowanie organizacyjne spółki w tym spraw związanych ze zgłoszeniem drużyny, uzyskaniem niezbędnych licencji dla zawodników i trenerów, koordynowanie organizacji zawodów, wyjazdów drużyny na mecze i zgrupowania.
• organizacja zawodów w hali własnej, poprzez nadzór nad wykonaniem procedur,
• koordynacja personelu wykonawczego podczas organizowanych zawodów.
• organizacja zawodów w hali własnej, poprzez nadzór nad wykonaniem procedur,
• koordynacja personelu wykonawczego podczas organizowanych zawodów.
Kierownik Salonu Sprzedaży
Stanowiska:
2001-2003 – Kierownik oddziału Kraków – poszerzanie ilości punktów sprzedaży firmy na terenie Kra- kowa, dbałość o wymagane wyposażenie wszystkich salonów firmy na terenie Krakowa oraz odpowiednią dostęp- ność telefonów w ofercie, organizowanie szkoleń dla pracowników działu sprzedaży, rozliczanie planów sprzedaży, raportowanie aktywacji poszczególnych punktów sprzedaży.
2000-2001 – Kierownik salonu sprzedaży – obsługa klientów salonu sprzedaży, rozliczanie czasu pracy pracowników salonu, generowanie zamówień na asortyment znajdujący się w ofercie, realizacja planów sprzedaży, raportowanie sprzedaży oraz aktywacji, prowadzenie dokumentacji sprzedaży służącej do rozliczeń prowizyjnych, rozliczanie pracowników działu handlowego.
1998-2000 – Przedstawiciel ds. klientów instytucjonalnych – pozyskiwanie oraz obsługa klientów insty- tucjonalnych.
2001-2003 – Kierownik oddziału Kraków – poszerzanie ilości punktów sprzedaży firmy na terenie Kra- kowa, dbałość o wymagane wyposażenie wszystkich salonów firmy na terenie Krakowa oraz odpowiednią dostęp- ność telefonów w ofercie, organizowanie szkoleń dla pracowników działu sprzedaży, rozliczanie planów sprzedaży, raportowanie aktywacji poszczególnych punktów sprzedaży.
2000-2001 – Kierownik salonu sprzedaży – obsługa klientów salonu sprzedaży, rozliczanie czasu pracy pracowników salonu, generowanie zamówień na asortyment znajdujący się w ofercie, realizacja planów sprzedaży, raportowanie sprzedaży oraz aktywacji, prowadzenie dokumentacji sprzedaży służącej do rozliczeń prowizyjnych, rozliczanie pracowników działu handlowego.
1998-2000 – Przedstawiciel ds. klientów instytucjonalnych – pozyskiwanie oraz obsługa klientów insty- tucjonalnych.
Szkolenia i kursy
Akademia e-marketingu ClearSense
Influencer Marketing Akademia Marketingu
Open Water Diver PADI
Influencer Marketing Akademia Marketingu
Open Water Diver PADI
Edukacja
Zainteresowania
nurkowanie, motocykle, fotografia, film, motoryzacja, turystyka, nowinki techniczne, muzyka, sport
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze