Umiejętności
Dell Computers
Domain Controller
Hyper-V
IT Hardware Support
LAN-WAN
Lenovo Certified
Microsoft Office
OpenVPN
POS
VMware
Windows 7
Windows Server
Microsoft Windows
koordynowanie prac
Microsoft Outlook
System Windows
Zarządzanie usługami IT
Testowanie
nadzór nad projektem
Red Hat Enterprise Linux
Driving License (B)
Nadzór nad pracownikami
szkolenie pracowników
cisco
Raportowanie
Tworzenie procedur
Red Hat Enterprise Linux 6
Outsourcing IT
SCCM 2012
Wdrożenia rozwiązań
Microsoft Azure
Dyscyplina i konsekwencja - od wielu lat samodzielnie wykonywana praca
Hardware Troubleshooting
Azure AD Rights Management
Help Desk Management
Help Desk IT / Support IT
Suse Linux Enterprise Server (SLES)
Windows 10
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
konsultant techniczny
- wykonywania instalacji i konfiguracji oprogramowania
- pełnienia dyżurów serwisowych.
- wypełniania i uzupełniania wpisów w systemach wspierających działania operacyjne (w szczególności Solve Direct)
- zdalna diagnostyka problemów w zakresie obsługiwanych systemów i aplikacji
- rozwiązywanie złożonych problemów technicznych w zakresie urządzeń i oprogramowania
- przygotowanie rozwiązań do wdrożenia u klienta - testowanie rozwiązań i wprowadzanie aktualizacji
- wsparcie serwisu - przygotowywanie dokumentacji, instrukcji dla serwisu, pomoc w rozwiązywaniu złożonych problemów technicznych
- zdalne wsparcie klienta w zakresie obsługiwanych systemów i aplikacji
- pełnienia dyżurów serwisowych.
- wypełniania i uzupełniania wpisów w systemach wspierających działania operacyjne (w szczególności Solve Direct)
- zdalna diagnostyka problemów w zakresie obsługiwanych systemów i aplikacji
- rozwiązywanie złożonych problemów technicznych w zakresie urządzeń i oprogramowania
- przygotowanie rozwiązań do wdrożenia u klienta - testowanie rozwiązań i wprowadzanie aktualizacji
- wsparcie serwisu - przygotowywanie dokumentacji, instrukcji dla serwisu, pomoc w rozwiązywaniu złożonych problemów technicznych
- zdalne wsparcie klienta w zakresie obsługiwanych systemów i aplikacji
Inżynier mobilny/ Serwisant sprzętu Lenovo
- Wsparcie dla użytkowników końcowych lokalnie, telefonicznie oraz zdalnie - przyjmowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie incydentów (pierwsza oraz druga linia wsparcia)
- Wsparcie w siedzibach klientów poza standardowymi godzinami pracy (również weekendy)
- Wsparcie klientów kluczowych (VIP)
- Wsparcie telefoniczne oraz mobilne poza godzinami pracy (dyżury 24/7)
- Obsługa systemów zgłoszeń (BMC Remedy, Solvedirect, Snow, itp)
- Porządkowanie okablowania sieciowego
- Instalacja urządzeń sieciowych (AP)
- Wymiana sprzętu sieciowego (switch/ruter, itp) w serwerowniach klientów
- Podstawowa konfiguracja urządzeń CISCO.
- Tworzenie dokumentacji technicznej na potrzeby klienta.
- Szkolenia nowych pracowników
- Zarządzanie AD (Win 2008/2012).
- Prowadzenie inwentaryzacji sprzętu IT
- IMAC ( installation move add change)
- Kontakt i współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz klienta.
- Wdrażanie nowych rozwiązań u klienta (instalacja, konfiguracja oprogramowania oraz sprzętu).
- Diagnostyka i naprawa (gwarancyjna i pogwarancyjna) sprzętu komputerowego Lenovo, Dell.
- Wsparcie w siedzibach klientów poza standardowymi godzinami pracy (również weekendy)
- Wsparcie klientów kluczowych (VIP)
- Wsparcie telefoniczne oraz mobilne poza godzinami pracy (dyżury 24/7)
- Obsługa systemów zgłoszeń (BMC Remedy, Solvedirect, Snow, itp)
- Porządkowanie okablowania sieciowego
- Instalacja urządzeń sieciowych (AP)
- Wymiana sprzętu sieciowego (switch/ruter, itp) w serwerowniach klientów
- Podstawowa konfiguracja urządzeń CISCO.
- Tworzenie dokumentacji technicznej na potrzeby klienta.
- Szkolenia nowych pracowników
- Zarządzanie AD (Win 2008/2012).
- Prowadzenie inwentaryzacji sprzętu IT
- IMAC ( installation move add change)
- Kontakt i współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz klienta.
- Wdrażanie nowych rozwiązań u klienta (instalacja, konfiguracja oprogramowania oraz sprzętu).
- Diagnostyka i naprawa (gwarancyjna i pogwarancyjna) sprzętu komputerowego Lenovo, Dell.
Help Desk Team Leader
- Nadzór, koordynowanie oraz wsparcie pracy 12 inżynierów Help Desk (praca 24/7/365)
- Zapewnienie ciągłości pracy Help Desk
- Szkolenie inżynierów HD z zakresu obsługi systemów zgłoszeń (SolvDirect, BMC Remedy, SNOW).
- Szkolenie inżynierów z zakresu wykonywanej pracy
- Tworzenie grafików dyżurów (zapewnianie dodatkowego wsparcia w sytuacjach krytycznych)
- Planowanie oraz nadzór nad wdrożeniami u klienta
- Raportowanie po wdrożeniowe
- Analiza otrzymywanych zgłoszeń przez HD (eliminacja powtarzających się problemów)
- Obsługa reklamacji i zażaleń nadesłanych przez użytkowników (praca z trudnym klientem)
- Realizacja napraw gwarancyjnych sprzętu (ITONA, NCR, Posnet, Samsung, Dell, Lenovo) – kontakt z producentem, wysyłka sprzętu do serwisu producenta, zamawianie części zamiennych
- Poszukiwanie nowych dostawców części zamiennych.
- Raportowanie realizacji SLA otrzymywanych zgłoszeń.
- Dbanie o realizacje zleceń w przewidzianym SLA.
- Realizacja zamówień klienta, oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących usterek zgłaszanych przez klienta.
- Zarządzanie AD (2008 R2) w oparciu o środowisko wirtualne Hyper-V
- Tworzenie oraz aktualizacja procedur
- Rozwiązywanie problemów interpersonalnych
- Zapewnienie ciągłości pracy Help Desk
- Szkolenie inżynierów HD z zakresu obsługi systemów zgłoszeń (SolvDirect, BMC Remedy, SNOW).
- Szkolenie inżynierów z zakresu wykonywanej pracy
- Tworzenie grafików dyżurów (zapewnianie dodatkowego wsparcia w sytuacjach krytycznych)
- Planowanie oraz nadzór nad wdrożeniami u klienta
- Raportowanie po wdrożeniowe
- Analiza otrzymywanych zgłoszeń przez HD (eliminacja powtarzających się problemów)
- Obsługa reklamacji i zażaleń nadesłanych przez użytkowników (praca z trudnym klientem)
- Realizacja napraw gwarancyjnych sprzętu (ITONA, NCR, Posnet, Samsung, Dell, Lenovo) – kontakt z producentem, wysyłka sprzętu do serwisu producenta, zamawianie części zamiennych
- Poszukiwanie nowych dostawców części zamiennych.
- Raportowanie realizacji SLA otrzymywanych zgłoszeń.
- Dbanie o realizacje zleceń w przewidzianym SLA.
- Realizacja zamówień klienta, oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących usterek zgłaszanych przez klienta.
- Zarządzanie AD (2008 R2) w oparciu o środowisko wirtualne Hyper-V
- Tworzenie oraz aktualizacja procedur
- Rozwiązywanie problemów interpersonalnych
Service Desk
Obsługa systemów Front Office oraz Back Office
Zdalne rozwiązywanie problemów (RDP, VNC)
Konfiguracja i obsługa urządzeń zakupionych przez klienta.
Instalacja, konfiguracja i nadzór nad poprawną pracą aplikacji klienta.
Bezpośrednie oraz telefoniczne wsparcie użytkowników.
Przygotowanie i instalacja stacji roboczych.
Instalacje wdrożeniowe
Zdalne rozwiązywanie problemów (RDP, VNC)
Konfiguracja i obsługa urządzeń zakupionych przez klienta.
Instalacja, konfiguracja i nadzór nad poprawną pracą aplikacji klienta.
Bezpośrednie oraz telefoniczne wsparcie użytkowników.
Przygotowanie i instalacja stacji roboczych.
Instalacje wdrożeniowe
Projekty
Zlecenie prywatne
Instalacja i konfiguracja Linux Ubuntu z licznymi restrykcjami (OS skonfigurowane do pracy z określonymi stronami web)
Zakres obowiązków
Instalacja i konfiguracja OS Ubuntu z restrykcjami. OS umożliwiał łączenie się wyłącznie z określonymi stronami www. Zablokowanie dostępu do zasobów komputera. Zablokowanie możliwości obejścia zabezpieczeń
Szkolenia i kursy
• Prawo jazdy "B"
• Certyfikat ECDL
• Certyfikat CompTIA Network +
• Certyfikat CompTIA A +
• MS-6293 -Troubleshooting and Supporting Windows 7
• MS 20688 - Supporting Windows 8.1
• MS-20697 - Installing and configuring windows 10
• MS 6427 - Configuring and Troubleshooting IIS in Windows Server 2008 (2011)
• MS 6428 - Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Terminal Services
• MS-20410 - Installing and Configuring Windows Server 2012
• Znajomość środowiska wirtualizacji (Hyper-V, VMware)
• Znajomość systemów Linux
• Dell DCSE Fundation 2013 Desktops
• Dell training for Server Systems
• Dell DCSE Customer Induced Damage
• Dell Service Call Essential EMEA Client & Enterprise
• CCNA - w trakcie kursu
• Vmware - podstawy
• Red Hat System Administration (RCSA)
• Certyfikat ECDL
• Certyfikat CompTIA Network +
• Certyfikat CompTIA A +
• MS-6293 -Troubleshooting and Supporting Windows 7
• MS 20688 - Supporting Windows 8.1
• MS-20697 - Installing and configuring windows 10
• MS 6427 - Configuring and Troubleshooting IIS in Windows Server 2008 (2011)
• MS 6428 - Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Terminal Services
• MS-20410 - Installing and Configuring Windows Server 2012
• Znajomość środowiska wirtualizacji (Hyper-V, VMware)
• Znajomość systemów Linux
• Dell DCSE Fundation 2013 Desktops
• Dell training for Server Systems
• Dell DCSE Customer Induced Damage
• Dell Service Call Essential EMEA Client & Enterprise
• CCNA - w trakcie kursu
• Vmware - podstawy
• Red Hat System Administration (RCSA)
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Zabawki logiczne
Motoryzacja (diagnostyka)
Motoryzacja (diagnostyka)
Inne
Znajomość środowisk korporacyjnych
Znajomość zagadnień związanych z metodologią zarządzania usługami informatycznymi ITIL
Doświadczenie w kontaktach z użytkownikiem końcowym oprogramowania
Wsparcie klientów VIP
Znajomość zagadnień związanych z metodologią zarządzania usługami informatycznymi ITIL
Doświadczenie w kontaktach z użytkownikiem końcowym oprogramowania
Wsparcie klientów VIP
Grupy
Szkolenia EFS
Grupa dla wszystkich osób korzystających, organizujących i planujących skorzystać ze szkoleń współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS)