Grzegorz Podrażka

konsultant techniczny, S&T Services Polska Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Dell Computers Domain Controller Hyper-V IT Hardware Support LAN-WAN Lenovo Certified Microsoft Office OpenVPN POS VMware Windows 7 Windows Server Microsoft Windows koordynowanie prac Microsoft Outlook System Windows Zarządzanie usługami IT Testowanie nadzór nad projektem Red Hat Enterprise Linux Driving License (B) Nadzór nad pracownikami szkolenie pracowników cisco Raportowanie Tworzenie procedur Red Hat Enterprise Linux 6 Outsourcing IT SCCM 2012 Wdrożenia rozwiązań Microsoft Azure Dyscyplina i konsekwencja - od wielu lat samodzielnie wykonywana praca Hardware Troubleshooting Azure AD Rights Management Help Desk Management Help Desk IT / Support IT Suse Linux Enterprise Server (SLES) Windows 10

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

S&T Services Polska Sp. z o.o.
konsultant techniczny
- wykonywania instalacji i konfiguracji oprogramowania
- pełnienia dyżurów serwisowych.
- wypełniania i uzupełniania wpisów w systemach wspierających działania operacyjne (w szczególności Solve Direct)
- zdalna diagnostyka problemów w zakresie obsługiwanych systemów i aplikacji
- rozwiązywanie złożonych problemów technicznych w zakresie urządzeń i oprogramowania
- przygotowanie rozwiązań do wdrożenia u klienta - testowanie rozwiązań i wprowadzanie aktualizacji
- wsparcie serwisu - przygotowywanie dokumentacji, instrukcji dla serwisu, pomoc w rozwiązywaniu złożonych problemów technicznych
- zdalne wsparcie klienta w zakresie obsługiwanych systemów i aplikacji
S&T Services Polska Sp. z o.o.
Inżynier mobilny/ Serwisant sprzętu Lenovo
- Wsparcie dla użytkowników końcowych lokalnie, telefonicznie oraz zdalnie - przyjmowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie incydentów (pierwsza oraz druga linia wsparcia)
- Wsparcie w siedzibach klientów poza standardowymi godzinami pracy (również weekendy)
- Wsparcie klientów kluczowych (VIP)
- Wsparcie telefoniczne oraz mobilne poza godzinami pracy (dyżury 24/7)
- Obsługa systemów zgłoszeń (BMC Remedy, Solvedirect, Snow, itp)
- Porządkowanie okablowania sieciowego
- Instalacja urządzeń sieciowych (AP)
- Wymiana sprzętu sieciowego (switch/ruter, itp) w serwerowniach klientów
- Podstawowa konfiguracja urządzeń CISCO.
- Tworzenie dokumentacji technicznej na potrzeby klienta.
- Szkolenia nowych pracowników
- Zarządzanie AD (Win 2008/2012).
- Prowadzenie inwentaryzacji sprzętu IT
- IMAC ( installation move add change)
- Kontakt i współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz klienta.
- Wdrażanie nowych rozwiązań u klienta (instalacja, konfiguracja oprogramowania oraz sprzętu).
- Diagnostyka i naprawa (gwarancyjna i pogwarancyjna) sprzętu komputerowego Lenovo, Dell.
S&T Services Polska Sp. z o.o.
Help Desk Team Leader
- Nadzór, koordynowanie oraz wsparcie pracy 12 inżynierów Help Desk (praca 24/7/365)
- Zapewnienie ciągłości pracy Help Desk
- Szkolenie inżynierów HD z zakresu obsługi systemów zgłoszeń (SolvDirect, BMC Remedy, SNOW).
- Szkolenie inżynierów z zakresu wykonywanej pracy
- Tworzenie grafików dyżurów (zapewnianie dodatkowego wsparcia w sytuacjach krytycznych)
- Planowanie oraz nadzór nad wdrożeniami u klienta
- Raportowanie po wdrożeniowe
- Analiza otrzymywanych zgłoszeń przez HD (eliminacja powtarzających się problemów)
- Obsługa reklamacji i zażaleń nadesłanych przez użytkowników (praca z trudnym klientem)
- Realizacja napraw gwarancyjnych sprzętu (ITONA, NCR, Posnet, Samsung, Dell, Lenovo) – kontakt z producentem, wysyłka sprzętu do serwisu producenta, zamawianie części zamiennych
- Poszukiwanie nowych dostawców części zamiennych.
- Raportowanie realizacji SLA otrzymywanych zgłoszeń.
- Dbanie o realizacje zleceń w przewidzianym SLA.
- Realizacja zamówień klienta, oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących usterek zgłaszanych przez klienta.
- Zarządzanie AD (2008 R2) w oparciu o środowisko wirtualne Hyper-V
- Tworzenie oraz aktualizacja procedur
- Rozwiązywanie problemów interpersonalnych
S&T Services Polska Sp. z o.o.
Service Desk
Obsługa systemów Front Office oraz Back Office
Zdalne rozwiązywanie problemów (RDP, VNC)
Konfiguracja i obsługa urządzeń zakupionych przez klienta.
Instalacja, konfiguracja i nadzór nad poprawną pracą aplikacji klienta.
Bezpośrednie oraz telefoniczne wsparcie użytkowników.
Przygotowanie i instalacja stacji roboczych.
Instalacje wdrożeniowe
Logo
Kelner/Barman
Radio Cafe
Obsługa klienta

Projekty

Zlecenie prywatne
Instalacja i konfiguracja Linux Ubuntu z licznymi restrykcjami (OS skonfigurowane do pracy z określonymi stronami web)
Zakres obowiązków
Instalacja i konfiguracja OS Ubuntu z restrykcjami. OS umożliwiał łączenie się wyłącznie z określonymi stronami www. Zablokowanie dostępu do zasobów komputera. Zablokowanie możliwości obejścia zabezpieczeń

Szkolenia i kursy

• Prawo jazdy "B"
• Certyfikat ECDL
• Certyfikat CompTIA Network +
• Certyfikat CompTIA A +
• MS-6293 -Troubleshooting and Supporting Windows 7
• MS 20688 - Supporting Windows 8.1
• MS-20697 - Installing and configuring windows 10
• MS 6427 - Configuring and Troubleshooting IIS in Windows Server 2008 (2011)
• MS 6428 - Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Terminal Services
• MS-20410 - Installing and Configuring Windows Server 2012
• Znajomość środowiska wirtualizacji (Hyper-V, VMware)
• Znajomość systemów Linux
• Dell DCSE Fundation 2013 Desktops
• Dell training for Server Systems
• Dell DCSE Customer Induced Damage
• Dell Service Call Essential EMEA Client & Enterprise
• CCNA - w trakcie kursu
• Vmware - podstawy
• Red Hat System Administration (RCSA)

Edukacja

Logo
Informatyka, inżynierskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Zabawki logiczne
Motoryzacja (diagnostyka)

Inne

Znajomość środowisk korporacyjnych
Znajomość zagadnień związanych z metodologią zarządzania usługami informatycznymi ITIL
Doświadczenie w kontaktach z użytkownikiem końcowym oprogramowania
Wsparcie klientów VIP

Grupy

Certyfikaty IT
Certyfikaty IT
Jakie certyfikaty warto zrobić w branży IT.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
IT Warszawa
IT Warszawa
Grupa dla osób związanych z branżą IT w Warszawie i nie tylko
Sieci Komputerowe
Sieci Komputerowe
Wszystko o szeroko pojętej tematyce sieci komputerowych.
Szkolenia EFS
Szkolenia EFS
Grupa dla wszystkich osób korzystających, organizujących i planujących skorzystać ze szkoleń współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS)